Sommige nummers vind ik ook nog steeds niet leuk maar dat zijn er maar 2 of 3...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Curious George, is dat een groeiplaat? Hij kan me nog niet echt bekoren..
3, it's the magic number, don't forget.. You gotta use re-use recyclequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef JeroenV het volgende:
Dat zijn vooral de kindernummers...
Ja inderdaad. Alleen 'upside down' vind ik leuk, verder luister ik dit album niet tot nauwelijks.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, die is inderdaad erg.. whaha.. ach ja, het is ook voor een kinderfilm toch?
Questions, Wrong Turn en Lullaby vind ik ook nog wel leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:42 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen 'upside down' vind ik leuk, verder luister ik dit album niet tot nauwelijks.
Bedoel je niet Sunshine van Matt Costa ?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Dat ene nummer ook. Kom even niet op de naam. Maar t gaat zo van 'Sha lalalala la la la'
Dus..
Oja, wist niet dat die op dit album stondenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Even het volgende:
[..]
Questions, Wrong Turn en Lullaby vind ik ook nog wel leuk
Staat niet op Curious George?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:47 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik hoorde gister op 3fm een nieuw nummer van hem? Moest helaas de auto uit dus niet af kunnen luisteren, maar klonk wel lekker(vertrouwd). Ben de naam even kwijt, werd wel gezegd.
Nee, het was iets van Torque World of iets dergelijks, zoek morgen wel even.quote:
Dan moet ik toch maar een keer aan, ben er tot nu toe met een grote boog om heen gelopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef Frenkel het volgende:
Ik vind Curious George toch een erg leuk album!
Geniaal.quote:
2 topics. Als ik je overal ging etteren, dan had ik een dagtaak aan die 30292 topics die jij hoogstpersoonlijk in leven houdt.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je me nu overal lopen etteren?
Take the hint.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rustig hier..
[afbeelding]
'immer ganz easy'
Niet zo he....quote:
Nee, wel de gewone versie. Ook niet op google video.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef DeSiever het volgende:
Ja, die heb ik ooit bij Zomergasten gezien. Misschien op YouTube??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |