abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2387298
ik ga misschien verhuizen van Utrecht naar (de rand van) Gouda. maarrrr... ik ken Gouda nauwelijks; heb inmiddels een paar negatieve geluiden gehoord, dat 't saai zou zijn, dat de grond overal inzakt, en problemen met jeugdbendes zouden zijn.
zijn er Fok!kers die me meer kunnen vertellen? liefst verhalen uit eigen hand (behalve de duim!). tnx!
pi_2387319
speknek!

De verhalen die ik hoor zijn niet allemaal positief, maar speknek kan je alles over Gouda vertellen.

I intend to live forever, or die trying.
pi_2387323
graag! en zanderrr ook geloof ik?
  woensdag 5 december 2001 @ 18:06:40 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2387328
jeugdbendes joh? Daar kan Zanderrr je vast meer over vertellen
pi_2387767
Ben er zaterdag even gaan winkelen, wat een meuten stad (stad is het een stad?!) allemaal van die net niet mensen, oftewel zevenstuiver artiesten.
pi_2387783
quote:
Op woensdag 05 december 2001 18:06 schreef Vork het volgende:
jeugdbendes joh? Daar kan Zanderrr je vast meer over vertellen
Gouda zou saai zijn? Daar weet speknek vast meer over. .
pi_2389666
Gouda heeft een lelijk zwembad.

(speknek, kom uit dat dbz topic.)

I intend to live forever, or die trying.
pi_2389690
tnx.
't is vast TE erg voor woorden
  woensdag 5 december 2001 @ 22:24:14 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2389699
Owja Gouda heeft geen mooi NS Station (jah zelf ik ben er welles geweest).
  woensdag 5 december 2001 @ 22:25:42 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_2389723
Sorry dwerg, en bedankt dat je me erop wees

Achja een hoop ervan is gewoon zeiken om het zeiken, maar dat Gouda een steeds groter groeiend probleem heeft met de Marokkaanse bevolking is een feit (onlangs werden mensen die meeliepen in een stille tocht voor een verkrachtte en vermoordde studente massaal bekogeld en bespuugd). Maar dat soort dingen zijn alleen vervelend als je er echt vanaf weet en als je in een buitenwijkje gaat wonen is er niets aan de hand. Voor de rest kun je er leuk winkelen en is het best een mooie stad.
Het uitgaansleven kan ik weinig over zeggen aangezien ik vrijwel nooit in Gouda uitga (de keren dat ik het wel deed waren niet geweldig, maar ik ben meer een disco dan een cafe type).

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2389749
hihi ja de eerste discotheek in Gouda moet nog geopend worden, las ik ergens??
  woensdag 5 december 2001 @ 22:29:19 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2389764
Hoorn, Gouda... tis allemaal van t zelfde...
  woensdag 5 december 2001 @ 22:29:45 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_2389770
Ik woon zelf in Goverwelle, wat ook aan de rand ligt. Goverwelle kenmerkt zich vooral door de nieuwbouw, rust (er is niets anders dan woonhuizen) en een hoop kleine kinderen (een hele hoop!).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 5 december 2001 @ 22:30:32 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2389774
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:29 schreef speknek het volgende:
Ik woon zelf in Goverwelle, wat ook aan de rand ligt. Goverwelle kenmerkt zich vooral door de nieuwbouw, rust (er is niets anders dan woonhuizen) en een hoop kleine kinderen (een hele hoop!).
en een eigen treinstationnetje.
  woensdag 5 december 2001 @ 22:32:08 #15
8369 speknek
Another day another slay
pi_2389792
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:28 schreef bixister het volgende:
hihi ja de eerste discotheek in Gouda moet nog geopend worden, las ik ergens??
Tja, er is een danscafé (wat laatst herbouwd en nu wel leuk is schijnt), nog wat van dattum en een hele hoop cafétjes. Er zit een discotheek in Reeuwijk waar de plaatselijke kindertjes naartoe gaan.
Maar Gouda is erg centraal gelegen, dus als je een rijbewijs hebt (er gaan geen nachttreinen) is dat niet erg.
pi_2389828
quote:
Op woensdag 05 december 2001 18:03 schreef bixister het volgende:
liefst verhalen uit eigen hand (behalve de duim!).
pi_2389842
voel je je er wel op je gemak (ook 's avonds)?
welke wijk(en) zou je absoluut afraden?
  woensdag 5 december 2001 @ 22:39:23 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_2389877
Nou, zoals ik al zei ga ik hier niet zo vaak uit en kom ik dus ook nauwelijks in de stad 's nachts. M'n broertje doet dat wel en schijnbaar zonder al te veel problemen, dus dat valt wel mee. Ook Goverwelle is redelijk oké 's nachts (ik loop wel eens een blokje om als je ergens een groepje marokkanen zie staan, maar het kan tenminste).
Wijken die je het beste kunt mijden: Korte Akkeren en Oosterwei.
  woensdag 5 december 2001 @ 22:41:21 #19
374 beelzebub
master of disaster
pi_2389899
Zolang je des avonds binnenshuis blijft en cryptogrammetjes maakt kan je niks gebeuren.

Enne volgens mij zakt de grond in half Nederland/alles wat polder is geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 05-12-2001 22:42]

pi_2389906
okay, ehh.. nog 1 vraagje nu je er toch bent.. liggen die wijken aan de zuidkant?

(bixisb'tjelui)

pi_2389922
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:41 schreef beelzebub het volgende:
Zolang je des avonds binnenshuis blijft en cryptogrammetjes maakt kan je niks gebeuren.
heheh ik doe ook nog wel es wat anders dan dat!
  woensdag 5 december 2001 @ 22:46:48 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_2389960
Korte akkeren in ieder geval niet, Oosterwei een beetje (maar het zuiderlijke gedeelte valt wel mee volgens mij), Goverwelle wel.
pi_2389978
okeeejjjj.
  woensdag 5 december 2001 @ 22:48:56 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_2389990
Het is eigenlijk wachten totdat Zanderrr tevoorschijn komt, die weet wat meer volgens mij
pi_2390000
Mijn vriend woont in Gouda en ja nou ehhh ik vind het eigenlijk best wel een saaie stad Uitgaan daar is eigenlijk ook best wel saai .. je hebt de So-What dat is het enige wat een beetje leuk is ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_2390026
Speknek is natuurlijk dolblij dat ie wat over Gouda kan vertellen .
  woensdag 5 december 2001 @ 22:52:39 #27
374 beelzebub
master of disaster
pi_2390029
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:48 schreef speknek het volgende:
Het is eigenlijk wachten totdat Zanderrr tevoorschijn komt, die weet wat meer volgens mij
ff wachten tot Zanderr terug is van z'n avondje 'bushalte-hangen' met z'n grote koptelefoon dus.
pi_2390041
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:52 schreef beelzebub het volgende:
ff wachten tot Zanderr terug is van z'n avondje 'bushalte-hangen' met z'n grote koptelefoon dus.
zie nou maar dat er zat te doen is.
pi_2390053
quote:
Op woensdag 05 december 2001 22:50 schreef starshine-girl het volgende:
Mijn vriend woont in Gouda en ja nou ehhh ik vind het eigenlijk best wel een saaie stad Uitgaan daar is eigenlijk ook best wel saai .. je hebt de So-What dat is het enige wat een beetje leuk is ...
inspirerende naam!
  woensdag 5 december 2001 @ 23:05:58 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_2390163
Een alternatieve tent. Zoals ik al zei, het hangt er vanaf wat je zoekt. Wat zoek je?
  woensdag 5 december 2001 @ 23:20:36 #31
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2390293
Tja, uitgaan in Gouda is niet echt een belevenis. Qua eten en cafe's is het nog wel redelijk (aan de Markt zitten wel een paar aardige tenten), maar voor dansen kun je beter in een andere (lees: grote) stad wezen. Nu ben ik zelf toch niet zo'n Travolta, dus ik zit er niet echt mee. So What en de Gonz zijn meer "alternatieve" uitgaansgelegenheden (al is die laatste best wel een donker stinkhol), verder heb je dat danscafe waar Speknek het over had. Dat wisselt om de twee jaar van naam en eigenaar, en verder heb je nog een paar boerendisco's in de buurt zitten.

Verder: qua wonen valt het best mee hoor, er zijn een paar wijken (genoemd werden Oosterwei en Korte Akkeren, ik zou de Riet + Veenzoom er ook nog aan toevoegen (daar heb ik overigens zelf ook ooit nog gewoond)) als wijken die niet echt een geweldige reputatie hebben, verder valt het best mee en is het wel redelijk wonen hier. Verzakking is een telkens terugkerend probleem, om de vijf jaar moeten de straten van de buitenwijken opgehoogd worden.

Maar Gouda echt aanraden.... nou, nee eigenlijk.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 5 december 2001 @ 23:31:03 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2390400
Reeuwijk Rulez

tja ik ben geboren in Gouda, hou van de stad maar kan je er niet veel over vertellen omdat ik er niet(meer) woon.

donderdag 6 december 2001 @ 14:08:31 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2394749
Bixister!!!!!!!!!!!!!

Laat je niet gek maken door de semi-negatieve verhalen van Speknek en Zanderrrrr.
Ik woon al mijn hele leven in (en om) Gouda (heb een paar jaar in Bodegraven gewoond)
en ik heb het er prima naar mijn zin.
Ik heb nog nooit last gehad van 'groepen Marokkanen' etc. etc. Het is maar net wat je opzoekt en vooral wat je wilt zien.
Qua uitgaan, as in dansen, is er niet zo veel te doen, maar ja dat is zo in de meeste kleinere stadjes/dorpen.
Er zijn wel een flink aantal kroegen en een paar hele lekker restaurantjes.

Ik woon vlak bij het station dus redelijk dicht bij het centrum.

Wijken die je 'moet' mijden?
Delen van de Korte Akkeren, voornamelijk omdat er van dat absoluut volkse Gouds volk woont en die zijn nogal eigenaardig. En Oosterwei is niet echt gezellig.

Mijn mening: Goverwelle? Ik zou er nog niet begraven willen liggen!

donderdag 6 december 2001 @ 14:40:47 #34
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2395147
quote:
Op donderdag 06 december 2001 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Delen van de Korte Akkeren, voornamelijk omdat er van dat absoluut volkse Gouds volk woont en die zijn nogal eigenaardig.
* brrrr, echte Gouwenaren *
pi_2396209
heee reuze bedankt allemaal!

ach, uitgaan zal ik toch ook in Utrecht blijven doen, en ik ben al tevreden met 'n paar leuke kroegen. het zou wel leuk zijn als er af en toe wat bandjes optreden oid. het gaat me er vooral om dat ik me wel 'n beetje thuis wil kunnen voelen in een woonplaats. en dat is lastig inschatten als je de stad helemaal niet kent. wat ik ervan gezien heb vond ik wel leuk, maar die verhalen waren wel wat afschrikwekkend.

allemaal nog heel voorbarig hoor, maar het huisje dat we op het oog hebben is aan de kant van Stolwijkersluis, dus net buiten Gouda. lekker buitenaf, maar wel met het centrum (en station) op fietsafstand.

pi_2396227
quote:
Op donderdag 06 december 2001 16:11 schreef bixister het volgende:
het zou wel leuk zijn als er af en toe wat bandjes optraden oid.
So What = http://www.so-what.nl/
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  vrijdag 7 december 2001 @ 23:03:58 #37
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_2412058
Ik heb er 5 jaar gewoond en het enige wat ik weet is dat mijn ouders zijn verhuist omdat ze graag in een Universiteitsstad wilden wonen. Bovendien was het er nogal dorps en daar houden ze niet van. Ook schijnt Gouda nogal saai te zijn maar ik was 6 toen ik er weg ging, dus zoveel heb ik er niet van gemerkt.

Ik woonde in Mammoeth-Oost en for what`s worth it, dat was een gezellige veilige wijk (buurt).

zaterdag 8 december 2001 @ 20:25:00 #38
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2420320
Een maat van me heeft zelf een tijd in Gouda gewoond.
Ben 1x met hem op stap geweest daar......dooie boel.
Sindsdien zijn we altijd binnen gebleven als ik op bezoek kwam......

Zelf vond hij het daar ook maar een saaie boel.
Nu woont ie weer gezellig hier in Eindhoven.

ALarm generale!!
pi_2621720
Bixis, hoezo naar Gouda? Of all places..!

Trouwens, randgroepen jongeren heb je overal, alhoewel het in een rustig stadje natuurlijk meer opvalt. Ik voel me in Amsterdam zo veilig als het maar kan, terwijl mijn sterke broer naar Haarlem verhuisde omdat ie het hier maar onguur vond. Gevaarlijke situaties komen in ieder stadje voor, soms heb je gewoon pech en loop je er tegenaan.

Maar goed, als je echt naar Gouda wilt/moet, zou ik me eigenlijk juist meer zorgen maken dat ik me er te verdomd veilig zou voelen, en dat er geen klap te beleven is. Behalve vissen dan misschien.

FF mailen deze week?

Jusqu'ici tout va bien...
pi_2624858
Omdat er 'n schattig huisje te koop is, + qua ligging een aardig compromis tussen de wensen van de toekomstige bewoners (àls 't doorgaat hoor, dat is nog steeds niet zeker).

Saaiheid is idd 1 v/d nadelen die ik vrees. Maar 't is niet aan 't eind v/d wereld, slechts 20 minuten met de trein van zowel Utrecht als Den Haag.

OK, bixmeelt je eendezerdagen wel ff!

vrijdag 28 december 2001 @ 00:26:48 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_2624891
Ja ik ging vorige week woensdag even wat drinken in de stad, compleet uitgestorven
(maar het was ook de dag na kaarsjesavond).
Maar cool, ik krijg Bixister en GHaven(?) als buren
Nouja, bijna dan.
pi_2624971

voor je 't weet is de eerste Gouda-meeting een feit!
  vrijdag 28 december 2001 @ 00:50:31 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_2625217
Grote kans dat ik het dan niet weet te vinden, maar toch
pi_2625665
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 00:32 schreef bixister het volgende:

voor je 't weet is de eerste Gouda-meeting een feit!
Kom ik voor je het weet ook eens opdagen!
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 28 december 2001 @ 01:31:58 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_2625749
quote:
Op woensdag 05 december 2001 23:20 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, uitgaan in Gouda is niet echt een belevenis. Qua eten en cafe's is het nog wel redelijk (aan de Markt zitten wel een paar aardige tenten), maar voor dansen kun je beter in een andere (lees: grote) stad wezen. Nu ben ik zelf toch niet zo'n Travolta, dus ik zit er niet echt mee. So What en de Gonz zijn meer "alternatieve" uitgaansgelegenheden (al is die laatste best wel een donker stinkhol), verder heb je dat danscafe waar Speknek het over had. Dat wisselt om de twee jaar van naam en eigenaar, en verder heb je nog een paar boerendisco's in de buurt zitten.

Verder: qua wonen valt het best mee hoor, er zijn een paar wijken (genoemd werden Oosterwei en Korte Akkeren, ik zou de Riet + Veenzoom er ook nog aan toevoegen (daar heb ik overigens zelf ook ooit nog gewoond)) als wijken die niet echt een geweldige reputatie hebben, verder valt het best mee en is het wel redelijk wonen hier. Verzakking is een telkens terugkerend probleem, om de vijf jaar moeten de straten van de buitenwijken opgehoogd worden.

Maar Gouda echt aanraden.... nou, nee eigenlijk.

je zit zo in rotterdam, utrecht, amsterdam,, den haag

[Dit bericht is gewijzigd door MissHobje op 28-12-2001 01:45]

[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 28 december 2001 @ 01:54:54 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_2626011
Maar niet met de trein, want die rijdt 's nachts niet
  vrijdag 28 december 2001 @ 02:43:00 #47
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_2626496
nou

* _Osiris_ heeft 8 jaar in gouda gewoont

en gouda is opzich best grappig

t heeft nu 3 skateparken (bloemendaal vlakbij moordrecht, en de halfpipe bij me oude school goudse waarde!!!

maar s'avonds is dr geen zak te doen de so-what, heeren van gouda (ballen tent) gonz, maar je kan gezellig naar de herberg enz

maja filmpies sjekken en poolen was ook altijd leuk plus gouda heb de dopste coffeeshops (oya, angels , blue spirit en nog een paar) ik hoop alleen niet dat je vlakbij oosterwijk gaat wonen want die sjit is fout. maaar gouda heb wel lekkere chicks dat weet ik nog wel

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_2626762
huisje-boompje-kerkje
  vrijdag 28 december 2001 @ 07:22:32 #49
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2626876
quote:
Op vrijdag 28 december 2001 01:31 schreef MissHobje het volgende:
je zit zo in rotterdam, utrecht, amsterdam,, den haag
Da's waar en da's ook wel een voordeel van Gouda, maar zoals Speknek al zei: er gaat 's nachts geen trein terug...

(al is dat voornamelijk een probleem voor sloeberige studenten zonder rijbewijs, zoals ondergetekende)

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 28-12-2001 07:28]

vrijdag 28 december 2001 @ 14:59:27 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_2629507
en ondergetekende
pi_2629523
je kan er gewoon wonen.
pi_2629533
Niks van die anderen aantrekken.
pi_7733213
Ik woon zelf in een klein dorpje naast Gouda maar ik zou niet graag in Gouda willen wonen hoor.. erg crimineel... en ik zou daar s'avonds echt NIET in je eentje gaan lopen.. brrrr als ik er aan denk al
pi_7736120
Nou ja, je kunt het ook overdrijven.. bepaalde wijken zijn 's avonds niet zo best, maar in het grootste gedeelte van Gouda kun je echt wel veilig rondlopen. Het is hier nou ook weer niet de ghetto die de Panorama er graag van maakt..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 6 januari 2003 @ 13:31:42 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7736303
quote:
Op maandag 6 januari 2003 09:30 schreef Tamaartje het volgende:
Ik woon zelf in een klein dorpje naast Gouda maar ik zou niet graag in Gouda willen wonen hoor.. erg crimineel... en ik zou daar s'avonds echt NIET in je eentje gaan lopen.. brrrr als ik er aan denk al
Ik ben inmiddels verhuisd van net buiten het centrum naar net binnen het centrum (Nieuwehaven, voor de 'kenners') en ik heb echt nergens last van. Er zitten in die straat 2 marrokaanse/turkse cafés, nog nooit last mee gehad en elke vrijdag na het oefenen met onze band moet ik in mijn uppie (als meisje/vrouw) over straat, nou nog nooit iets gezien of gehoord.
Je kan het natuurlijk net zo erg maken als je zelf wilt.

En over die kleine dorpjes rond Gouda, of het is een boerengehucht, of het zijn van die 'incest-dorpen' waar echt iedereen iedereen kent, en elke dwarse scheet wereld nieuws is.

pi_7736707
Ik woon dus nu een jaar in Gouda, en ik begrijp dat het niet echt in een goede wijk is Ik weet niet waar de Vrijheidslaan onder valt, maar volgens mij is dat de Oosterwei. De verhalen zijn daar niet echt goed van, maar om eerlijk te zijn heb ik (en mijn vriendin) er niet echt veel last van. Er lopen wel veel marokanen over straat, en die zijn wel eens vervelend, maar op zich valt het me tot nu toe mee. Voor de rest is de buurt niet echt gezellig, maar ja. We hadden een appartementje nodig en die bevalt op zich wel aardig, de bedoeling is dat we binnen een jaar of 4 toch gaan verhuizen naar een andere locatie binnen Gouda (of omgeving).

Het ligt in ieder geval redelijk centraal, goed te bereiken met de trein, en auto. Begin nu een beetje de stad te kennen, en zie niet de noodzaak om meteen weer naar een andere stad te gaan verhuizen.

Tomdiedom!
pi_7737061
quote:
Op maandag 6 januari 2003 13:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En over die kleine dorpjes rond Gouda, of het is een boerengehucht, of het zijn van die 'incest-dorpen' waar echt iedereen iedereen kent

Wat is er mis als iedereen iedereen kent dan
Dat vat ik ff nie hoor..
Ben jij in een stad gaan wonen omdat je daar niet iedereen kent?
Lijkt me niet
pi_7737196
Tja, ik zou ook liever niet in zo'n heikneuter-dorp als Boskoop of Moordrecht willen wonen, met op elke straathoek een kerk, een halte voor de streekbus en verder 's avonds helemaal niets te doen. Maar goed, ieder z'n eigen ding..
  maandag 6 januari 2003 @ 14:30:26 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7737458
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:19 schreef Zander het volgende:
Tja, ik zou ook liever niet in zo'n heikneuter-dorp als Boskoop of Moordrecht willen wonen, met op elke straathoek een kerk, een halte voor de streekbus en verder 's avonds helemaal niets te doen. Maar goed, ieder z'n eigen ding..
Hear, hear!
Ik was laatst op een verjaardag en daar was een meisje uit M'drecht.
Nou is mijn zusje daar gaan wonen met haar inmiddels man (ja vraag me niet waarom), dus via via ken ik wat mensen, maar vooral namen.
Dus ik vraag voor de grap aan dat meisje: ken je die en die? Ja, en die, en die en die en die. Blegh!
En dan dat geouwehoer over elkaar.
Dat is op sommige verenigingen al erg, laat staan dat je dat elke dag over je heen krijgt.
Nee, krijg een beetje rillingen als ik die verhalen hoor.
Elke zaterdag allemaal om 10.30 boodschappen doen en dan een kopje koffie bij de C1000 of zo.
pi_7737646
Heleboel Turken, Marokkanen en andere buitenlanders.. Willen wellis lastig zijn hoor! Kkom regelmatig in Gouda om te poolen ofzo.. Maaruh, tis nietzo dak me daar op mn gemak voel. Als je rondloopt, goed opletten..

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_7756292
Heleboel turken??? In Gouda???

Waar dan?

Er is idd wel wat overlast, maar men moet het niet overdrijven. Oosterwei is niet allemaal even lekker, maar zeker niet gevaarlijk. Voornamelijk ziet het er verpauperd uit. Er is eens tukje korte Akkeren en een stukje Bloemendaal wat niet zo fijn is, maar in elke stad heb je eikels rondlopen.

Dat er een probleem is is idd waar, zeker mbt een groep marokaanse jongeren die voornamijk provoceren om een reden te zoeken om met 10 man te meppen of andere rotzooi te trappen.

Maar afgezien daarvan is er denk ik niet meer risico voor geweld als in bijv Alphen of andere middelgrote steden.

Dat er hier een hoop zwarte kousen rondlopen is weer wel waar, maar ja ook dat zie je geloof ik zo'n beetje in alle steden met een dorpse mentaliteit. En die hoor je bijna niet, alleen zeer irritant in het verkeer

dinsdag 7 januari 2003 @ 17:52:16 #62
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_7759852
Ik woon mn hele leven al in Gouda, en heb het er erg naar mn zin. Er lopen wel inderdaad veel marokkanen/turken rond, maar dat is voornamelijk in Oosterwei. Zolang je niet naar ze kijkt(ernstig eigenlijk) is er niets aan de hand. Ik zit op een leuke school in een goede buurt, Gouda Noord, De Goudse Waarden (die al eerder genoemd is).

Dus al die vooroordelen over Gouda vallen echt wel mee. Het is niet erger dan in andere grote steden.

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_7760687
Humor, die nick. Mini Suisse, daar haal ik ook altijd m'n patat..
quote:
Dat er hier een hoop zwarte kousen rondlopen is weer wel waar
Inderdaad, en op zondag word ik altijd vuil aangekeken door die pinguins als ik op mijn fietsje kom langsrijden. "Heiden!"
pi_7854008
- Neef bedreigt met IJspegel
- Andere neef bedreigt door een groep marokkanen
- Oma, 3 x ingebroken
- Andere Oma, Tas gejat en van fiets afgeduwt

Blij dat ik daar niet woon.

-=( [url=http://www.filmfreakz.nl]Bezoek FilmFreakz[/url] )=-
  zondag 12 januari 2003 @ 21:58:23 #65
42363 Dark.Angel
**I'll Put You In Line**
pi_7862737
naar gouda verhuizen is verhuizen naar het buitenland, sorry dat k t moet zegge maar t is wel zo...
He Who Walks In The Shadows Of The Night, Shatters To Dust In The Darkness Of My Light..
  zondag 12 januari 2003 @ 22:21:46 #66
44438 DrRude
Ska'd for life
pi_7863266
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 13:19 schreef basset het volgende:
Maar afgezien daarvan is er denk ik niet meer risico voor geweld als in bijv Alphen of andere middelgrote steden.
Hoezo Alphen... Daar gebeurt nooit ene reet, sterker nog, 10 jaar geleden was daar op zondag het zwembad nog niet eens open....

P.S. Hoe is het met de verbouwing, die ronding is gaaf!

zondag 12 januari 2003 @ 22:23:19 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7863294
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:21 schreef DrRude het volgende:

[..]

Hoezo Alphen... Daar gebeurt nooit ene reet, sterker nog, 10 jaar geleden was daar op zondag het zwembad nog niet eens open....

P.S. Hoe is het met de verbouwing, die ronding is gaaf!

Kon jij toen al zwemmen dan?
  maandag 13 januari 2003 @ 01:08:29 #68
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_7866511
Even een reactie van een EX inwoner van Gouda.

Ik heb dus jaren in gouda gewoond en er is daar echt een heel groot probleem met de niet geintegreerde Marrokaanse inwoners die gewoon de sfeer compleet verzieken.

Dit is geen discriminatie maar een constatering, als de mods het hier niet me eens zijn moeten ze maar eens naar b.v. de raambuurt gaan en gewoon eens kijken hoeveel mensen daar s'morgens naar hun werk gaan, en of redelijk nederlands kunnen spreken, alsjeblieft mods neem geen kostbaarheden mee en ga met openbaar vervoer ( als je teminste geen aangifte wil doen op het politiebureau).
Je wilt niet weten hoeveel keer ze in m'n auto hebben ingebroken, om nog maar te zwijgen over de brand die ze veroorzaakt hadden tijdens het sleutelen aan gestolen brommers (ja ik had water en rookschade) en die eikels zijn niet verzekerd en hebben een uitkering dus...
lekker hoor Kon ik m'n eigen verzekering weer achterna zitten en maanden wachten op m'n geld

Het enige positieve aan dit geheel was is dat de dieven dus betrapt zijn, en helaas dezelfde dag weer op vrije voeten stonden bravo justitie van Neeeederland

Ook even een opmerkelijke constatering is dat ik een werkende Marokaanse buurman had die echt een schurfthekel had aan die K*T marrokanen die voor hem en andere goed willende Marrokanen het aan het verpesten zijn.

Je moet dus altijd naar het individu blijven kijken want er zijn zeker zeer geschikte mensen tussen te vinden.

Maar in gouda is het wel heel erg.

Ik ben dus echt blij dat ik nu in Hoofddorp woon in een wijk met alleen koopwoningen zodat ik gevrijwaard ben van de overlast van ........ jeweetwel.

Maar nu even ontopic als je een woning bij stolwijkersluis zoekt dan zullen de problemen meevallen want in die omgeving woont de probleemgoep niet.

"Censuur is de dood van de democratie"
  maandag 13 januari 2003 @ 12:22:00 #69
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_7870873
Haai Bix

ik ben laatst 's avonds in Gouda geweest, (centrum) en moest naar een cafe ergens achter het marktplein daar,
werd onderweg lopend 3 x aangesproken en achternagelopen door vervelende buitenlandse meneren, dus mij van lekker wijf tot kuthoer benoemden, maar verder vond ik toen ik eenmaal in het cafe was erg gezellig,
keurig opgevoedde jongens die vriendinnetje Ripley wel even van de parkeergarage naar het cafe wildden brengen, en keurige christelijke meisjes die aan het bidden waren in het toilet voordat ze bruut (bijna) genomen werden op de dansvloer

Ik kom je dus zeker een keer opzoeken

doei
pi_7871790
quote:
Op maandag 13 januari 2003 12:22 schreef Bolletje... het volgende:
Haai Bix

ik ben laatst 's avonds in Gouda geweest, (centrum) en moest naar een cafe ergens achter het marktplein daar,
werd onderweg lopend 3 x aangesproken en achternagelopen door vervelende buitenlandse meneren, dus mij van lekker wijf tot kuthoer benoemden, maar verder vond ik toen ik eenmaal in het cafe was erg gezellig,
keurig opgevoedde jongens die vriendinnetje Ripley wel even van de parkeergarage naar het cafe wildden brengen, en keurige christelijke meisjes die aan het bidden waren in het toilet voordat ze bruut (bijna) genomen werden op de dansvloer

Ik kom je dus zeker een keer opzoeken

lief van je, maar ik ben er uiteindelijk toch niet gaan wonen, hoor.
  maandag 13 januari 2003 @ 16:06:32 #71
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_7874951
Heya

Ik woon in Gouda... der is idd NIX te beleven... wil je een btje behoorlijk uigaan dan moet je naar Reeuwijk [20 min. fietsen...] maar daar is ook vrij weinig... Verder is de criminaliteit niet zo'n probleem... jah.... je moet ook niet rond middernacht door de crimineelste buurt gaan fietsen en dan nogal luidruchtig... dan vraag je erom Maarja.. als je van uhh "shoppen" houdt dan is Gouda wel een dope stad jah et centrum is opzich wel ok...
later

pi_7890547
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kon jij toen al zwemmen dan?

LOL

Deze week aan de plee beginnen

woensdag 15 januari 2003 @ 16:09:40 #73
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_7912272
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:13 schreef bixister het volgende:

[..]

ik zal nog eens op je topic reageren
doei
pi_12452311
Oei... Ik woon mn hele leven al in Gouda (een schokkende 19 jaar...) en wel in de wijk Korte Akkeren... Tsja... wat kan ik er van zeggen... Veel aso's, refo's en murken... Een wonder dat ik nog zo normaal ben Op het Goudse accent na dan. En er is idd geen fuk te doen in Gouda!

Maarem.. TS, ik neem aan dat je er nu al woont! Hoe bevalt het leven in de getto?

vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:59:12 #75
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_12458613
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:03 schreef Elvi het volgende:
Oei... Ik woon mn hele leven al in Gouda (een schokkende 19 jaar...) en wel in de wijk Korte Akkeren... Tsja... wat kan ik er van zeggen... Veel aso's, refo's en murken... Een wonder dat ik nog zo normaal ben Op het Goudse accent na dan. En er is idd geen fuk te doen in Gouda!

Maarem.. TS, ik neem aan dat je er nu al woont! Hoe bevalt het leven in de getto?

Dan noem je ook wel een wijk. Er zijn genoeg leuke buurten als Plaswijck, kadebuurt, buurt rondom de Groen van Prinsterer singel die wel gewoon normaal/gezellig zijn...
pi_12458660
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:03 schreef Elvi het volgende:
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:13 schreef bixister het volgende:
pi_12458833
*heeft ook 18 jaar in gouda gewoond van mijn 19 in totaal*

Op de criminaliteit na, niks mis mee, leuker dan Delft, waar ik nou woon in elk geval. Dat de eerste discotheek geopend moet worden is een beetje overdreven, hij is nu weer tijdelijk dicht volgens mij, veel problemen met marokkaanse jongeren (geen Turken, die hebben we daar nauwelijks). Ik woonde ook vrij dicht bij de Korte Akkeren, en dus ook waar dat meisje een tijd geleden is vermoord (liet ik altijd de hond uit ) Maar goed, zoals ik al zei, verder vind ik Gouda een leuke stad!

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_12458976
Gouda is niet echt een leuke stad hoor. Niet veel te doen. Van de criminaliteit heb ik geen last gehad, maar je ziet het wel veel. Ik heb er 18 jaar gewoond en mijn ouders wonen er nog dus ik kom er nog regelmatig.
Wel een antiek topic trouwens
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_12459009
Paar dingen die ik weet:

Gouda heeft een erg hoog percentage allochtonen.
Gouda's voornaamste probleem was de verzakking. Dit is tegenwoordig criminaliteit.
Er woont iig 1 blonde vrouw.

pi_12459191
Ik woonde tegen Reeuwijk aan achteraan in Plaswijck en daar heb je geen last van criminaliteit.
pi_12464103
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:20 schreef ssebass het volgende:
Ik woonde tegen Reeuwijk aan achteraan in Plaswijck en daar heb je geen last van criminaliteit.
Ja, maar dan woon je wel in [bekakte r] Reeuwijk [/bekakte r]
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:06:41 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12464265
Ik kom ook uit Reeuwijk :p

woon nu (helaas!) ergens in Drente haha.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:33:51 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_12464950
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:14 schreef Oksel het volgende:
Gouda heeft een erg hoog percentage allochtonen.
Dat valt wel mee, maar 17 procent dacht ik (legaal dan, tenminste). De allochtonen bestaan alleen voor 92% uit kutmarokkanen.
pi_12504922
er is wel een leuk poolcentrum in gouda....
verder weet ik er niet zoveel te doen
pi_12537177
ik woon in het centrum van gouda, karnemelksloot...
ik vind het een klote stad...
3 keer per jaar auto opengebroken
een aantal keer lastiggevallen door zgn k#tmarrokanen
enz enz enz enz
pi_12634269
Woon nagenoeg mijn hele leven in Gouda (heb 1,5 jaar in Reeuwijk gewoond, anti-kraak). Heb nu een huis op de Onder de Boompjes gekocht (in het enge Korte Akkeren)

In Gouda zijn veel veranderingen gaande. De straat waar ik woon, is alleen koopwoning. Grootste probleem in de straat is het verkeer (snelheid). Wat je nu ziet is dat in razend tempo de bevolking zich vernieuwt. Er komen allerlei jonge mensen te wonen, welke op de betaalbare woningen in de korte akkeren af komen. De sfeer is dan ook erg goed. Sociale controle is goed, maar niet irritant.

Qua inbraken valt het hier erg mee. Bij sommige mensen is het ook hun eigen schuld. mijn buurvrouw is erg bang voor inbraken, en heeft een alarm laten installeren. Fatsoenlijke sloten heeft ze echter niet. (de balkondeur gaat dicht met een KASTSLOT.

In de rest van de korte akkeren zijn er delen huur, en delen koop. De koopdelen zijn nagenoeg zonder problemen, en er zijn zeker als je van wat oudere huizen houdt, zeer mooie huizen bij. De korte akkeren is erg ruim opgezet, met grote kruisingen, en veel water en relatief veel groen. (veel meer dan in Goverwelle).

In de binnenstad is het een tijd onrustig geweest. Dit is nu echter nagenoeg verleden tijd. Deels door sluiting van probleemaantrekkende faciliteiten, deels door betere controle binnen de eigen etnische samenleving. (buurtvaderproject)

Wat vandalisme betreft scoren juist de "nette" wijken hoog: Plaswijk, Mammoetgebied, gebied rond winkelcentrum Bleomendaal. Mijn ouders wonen in Plaswijk, en daar wordt regelmatig een auto gekraakt. Dit heb ik in onze straat tot dusver nog niet meegemaakt.

Turken wonen er nauwelijks in Gouda, misschien 2 of 3 gezinnen. Wel veel Marokkanen, en dan voornamelijk Berbers. (bergvolk, niet zo modern, trouw aan en luisterend naar de Imam).

Wil je wonen in Gouda, dan zou ik kijken in de Korte Akkeren, Goverwelle als je er kan aarden, Plaswijk als je het kan betalen, en de rest van Gouda Noord als je van saai houdt.

In Gouda zijn er in ieder geval zeer veel (gespecialiseerde) winkels te vinden.

En ondanks wat er in de Panorama verteld wordt, wordt er hier niet elke dag een mens doodgeschoten, en hoef je de boel niet elke 5 jaar op te hogen. (behalve in hele verse nieuwbouw, maar gooi er dan ook direct schuimblokken onder)

--

Maar een deel van de problemen veroorzaken we ook zelf: kom jij als blanke op voor je medemens?
Als ik een blanke op zijn muil sla, dan kijken er 1 of 2 mensen, en die lopen dan snel door.
Als ik een Marokkaan op zijn muil sla, dan staan er binnen 2 minuten 30 Marokkanen tegenover me.

En die kloterige onverschilligheid nekt de Nederlander nu. Iedereen houdt zijn grote muil als hij iets ziet wat niet door de beugel kan. Als een Marokkaan of een andere moslim iets ziet wat in zijn ogen niet kan, dan zegt hij er wat van.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:57:39 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_12639597
Pff dat laatste is wel een hele erge vergoeilijking, niet bepaald een standaard opmerking van iemand die al z'n hele leven in Gouda woont.
pi_12639703
Ik woon in Reeuwijk... en ik zou niet graag in Gouda willen wonen. Veel buitenlanders en er is geen zak te doen. Soms als er niks beters te doen is, kan je nog wel een terasje pakken.. Maar dat is het.
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_12696202
En in Reeuwijk is wel wat te doen? Behalve dan een kinderdiscoteek (waar overigens 2 weken geleden de zoon van een collega is "geholpen") en eens in het jaar een waterspectakel, wat overigens ook elk jaar minder wordt.....
pi_12696490
Ik woon zelf ook in Gouda ( Goverwelle ) en ik moet zeggen dat best wel ernstig is hier in de buurt. Er zijn verschrikkelijk veel marokkanen, iets waar je het meest last van zal hebben ( er werd een keer geroepen dat ik naar me eigen land terug moest gaan ). Verder is er in Gouda heel weinig te doen. Terrasje pakken, Poolen, Bios > dat is het enige wat je echt kan gaan doen. Je hebt wel een discotheekje in Reeuwijk, maar dat is ook niet echt aan te raden. Zwemmen kan je wel in Gouda, maar of het nou aan te raden is: niet echt ... Het beste is in de zomer te gaan zwemmen op de Reeuwijkse Plassen. Maar dan moet je wel een bootje hebben, of iemand kennen die een bootje heeft ( mijn GF dus ). Veel "plezier" in Gouda

edit: Oops ik zie dus dat dit topic heel oud is . Wie kickt er dan ook zo`n oud topic naar boven

Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain
Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain
Death gotta be easy, 'cause life is hard
It'll leave you physically, mentally, and emotionally scarred ..... :|
pi_14561826
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 10:54 schreef FXPKillaBee het volgende:
Ik woon zelf ook in Gouda ( Goverwelle ) en ik moet zeggen dat best wel ernstig is hier in de buurt. Er zijn verschrikkelijk veel marokkanen, iets waar je het meest last van zal hebben ( er werd een keer geroepen dat ik naar me eigen land terug moest gaan ). Verder is er in Gouda heel weinig te doen. Terrasje pakken, Poolen, Bios > dat is het enige wat je echt kan gaan doen. Je hebt wel een discotheekje in Reeuwijk, maar dat is ook niet echt aan te raden. Zwemmen kan je wel in Gouda, maar of het nou aan te raden is: niet echt ... Het beste is in de zomer te gaan zwemmen op de Reeuwijkse Plassen. Maar dan moet je wel een bootje hebben, of iemand kennen die een bootje heeft ( mijn GF dus ). Veel "plezier" in Gouda

edit: Oops ik zie dus dat dit topic heel oud is . Wie kickt er dan ook zo`n oud topic naar boven

Ik woon nu 8 jaar in Gouda en de meeste last heb ik niet van de marokkanen maar van die klote grefo's van het Driestar College. Dat is een zwaar reformatorische scholengemeenschap met een paar gebouwen verdeeld over Gouda. Als die gastjes 'speelwartier' hebben en zijn even onder het gezag van ouders en leraren vandaan, dan wil je nie weten wat ze allemaal flikken. en als je ze dan later in hun uppie tegenkomt, schijten ze in hun broek.
De grefomeisjes zijn overigens net zo erg. Die meiden komen per openbaar vervoer uit alle windstreken naar Gouda. Vroeger zat ik weleens in de trein vanuit utrecht bij ze in de koepee en een taal dat die grieten uitsloegen...
Die meiden die mij laatst ondergerocheld hebben (zie topic 'Waarom altijd ik') waren trouwens ook van de Driestar. Lekker flink doen met z'n allen...
pi_14562257
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:23 schreef skiff het volgende:
Heb nu een huis op de Onder de Boompjes gekocht (in het enge Korte Akkeren)
Het is nu zonder de boompjes toch
  dinsdag 11 november 2003 @ 20:52:55 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_14563827
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:46 schreef dierenvriend het volgende:
De grefomeisjes zijn overigens net zo erg. Die meiden komen per openbaar vervoer uit alle windstreken naar Gouda. Vroeger zat ik weleens in de trein vanuit utrecht bij ze in de koepee en een taal dat die grieten uitsloegen...
Veel meer dan [schelle kutstem] GEEEERTRUIDA KIJK WAT EEN LEUKE JONGEN. HEE JONGEN HOE HEET JE, GERDINA VINDT JE LEUK.

kwamen ze bij mij anders niet (dat is overigens minstens net zo erg als zo'n ongewassen kutgrefo met beugel en raghaar dat naar je schreeuwt).

pi_14563834
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:59 schreef ssebass het volgende:

[..]

Het is nu zonder de boompjes toch

Ben benieuwd of hij dat nog gaat lezen....is van 25 augustus, en nee er staan nog steeds boompjes hoor!!!!!!!!
pi_14585347
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 20:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Veel meer dan [schelle kutstem] GEEEERTRUIDA KIJK WAT EEN LEUKE JONGEN. HEE JONGEN HOE HEET JE, GERDINA VINDT JE LEUK.

kwamen ze bij mij anders niet (dat is overigens minstens net zo erg als zo'n ongewassen kutgrefo met beugel en raghaar dat naar je schreeuwt).

Vandaag stond ik met de motor te tanken bij tankstation Stolwijkersluis. Stonden 'r op het fietspad ook twee (jongen en meisje) van de Driestar te kijken of ze de zon om drie uur 's nachts zagen. Het is dat ik haast had, anders had ik m'n contactlenzen even uitgeleend. Wat een schapen, zeg! En 1 keer thuis, in Berkenwoude of Krimpen, liggen ze weer boven op elkaar te pompen
pi_14585615
*ook in Gouda geboren is*

Woon niet in Gouda maar in Waddinxveen..waar het overigens nog veel saaier is dan Gouda..

pi_14599168
Gouda is echt niet zo slecht als iedereen roept. Alleen er zijn net als in andere steden ook problemen. Dat het geen bruisend nachtleven heeft is waar, maar daarvoor kun je naar Rotterdam of Utrecht. Je zit er zo! En dat is weer een voordeel van Gouda.

Criminaliteit Tja, ook dat is er in Gouda en er is idd een probleem met marokkaanse jeugd, hoewel ik het idee heb dat dat nu toch minder is geworden. Hoewel ik al een tijdje niet meer op het station kom.

Als iemand in Gouda komt wonen denk ik ook dat de Korte Akkeren de beste optie is. Hangt er alleen een beetje vanaf waar. Onder de Boompjes is idd een mooie straat (maar ik ben bevooroordeeld) Wat ook mooi is is de van Baerlestraat (mijn favoriet maar ook heel duur) en alles rondom de van der Palmstraat.

Goverwelle is niet echt mijn wijk, maar er staan wel aardige huizen (alleen is alles zo krap opgezet, tenzij je veel centjes hebt)

Bloemendaal: Tja, Het lijkt idd wel of alle "criminaliteit" daarnaartoe verschoven is.

Kadebuurt zoals eerder genoemd is wel leuk en stukken bloemendaal die tegen reeuwijk aanligen vind ik wel mooi. (de grassen straten geloof ik)

Bovendien is saai wat je er zelf van maakt. Lol hangt van jezelf af, niet van alle anderen. Met je juiste mensen kun je zelfs in een cel nog alle lol hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door basset op 13-11-2003 11:04]

pi_23167375
1 jaar verder ( naja bijna dan ) sinds de laatste reactie op dit topic.
Wat ik me afvraag is dus:

vinden jullie het nu slechter geworden?
of leuker geworden?

ik vind t dus steeds slechter gaan, marrokanen / turkenprobleem wordt steeds erger

Graag jullie mening!
( + ik wilde even weten wie er in Gouda wonen, ff babbelen )
Who is it?
pi_23174942
Haha mijn ouders wonen in gouda in plaswijck. Daar hebben ze op zich niet zoveel last van criminaliteit. Ik denk dat het de laatste tijd niet erger is geworden maar gewoon nog steeds net zo erg.
  maandag 8 november 2004 @ 20:42:51 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_23175071
Ik vind het niet per sé erger geworden de laatste drie jaar. Maar het was natuurlijk al niet best.
  maandag 8 november 2004 @ 20:55:35 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23175447
Is volgens mij ook niet veel veranderd hoor... Ik vind het nog steeds prima wonen!
pi_23175835
hmm oke .. dan ben ik waarschijnlijk de enige er zich steeds erger begint aan te ergeren ( wat een zin )

merken jullie nou eigenlijk wat van "de 10 stadsregels?"
nou ik dus niet he ...
Who is it?
pi_23177678
quote:
Op maandag 8 november 2004 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Is volgens mij ook niet veel veranderd hoor... Ik vind het nog steeds prima wonen!
Jij woont ook in Gouda??

Dat zijn al 3 mods!

Waar woon je ergens? Ik in Goverwelle.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 8 november 2004 @ 22:17:26 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23177755
Ik tot mijn grote spijt ook.
Kom uit de binnenstad, Nieuwehaven, en nu sinds een paar maandjes hier...

Ik zag het idd ook, 3 blauwen uit Gouda! We kunnen er wel een mini-meet van maken!
pi_23178921
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
[...]
Ik zag het idd ook, 3 blauwen uit Gouda! We kunnen er wel een mini-meet van maken!
Ik zit zaterdag in So-What. Mocht je er weleens komen.
  maandag 8 november 2004 @ 22:49:28 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23178982
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:47 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik zit zaterdag in So-What. Mocht je er weleens komen.
Eerlijk? Ik ben er tot nu toe 2 keer geweest.
Toen wij daar gingen optreden met onze band.

Ben dus ook geen lid, dus dan moet ik een keertje iemand zoeken om mee naar binnen te komen. Maar dat komt vast een keer goed!
  maandag 8 november 2004 @ 22:55:15 #107
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23179177
quote:
Op maandag 8 november 2004 20:42 schreef speknek het volgende:
Ik vind het niet per sé erger geworden de laatste drie jaar. Maar het was natuurlijk al niet best.
je komt zeker weinig buiten..........
Klaar?
Ik niet!
pi_23179239
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:55 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Hoezo? Valt toch wel mee op koopavond in de binnenstad? Of op zaterdagavond? Of met een kermis?

maandag 8 november 2004 @ 23:03:38 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_23179444
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:55 schreef Foo_niks het volgende:
Jawel hoor, elke dag.

Dan ren ik zo snel mogelijk naar de trein en zodra ik daar inzit durf ik weer adem te halen.
  maandag 8 november 2004 @ 23:52:01 #110
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_23180744
even wat extra info over gouda,

ze zijn een paar jaar geleden wat actief geweest met het gemaal. daardoor zijn de heipalen die onder de woningen staan (in bepaalde straten/ wijken) droog komen te staan waardoor die zijn gaan rotten. (staat niet vermeld bij de normale info van de huizen.) dus mocht je iets leuks hebben gevonden, loop dan eff bij een paar mensen van die straat naar binnen en vraag eff of de fundering van die huizen nog goed is.

ik heb zelf een tijdje naar woningen gekeken in gouda, en heb daar best veel rotzooi gezien. verzakte huizen, huizen waar binnenmuren weg waren gehaald waardoor er maar 1 baksteendikte zat tussen het huis en de buren. huizen waarvan de gevel ontwricht was, enz.

heb je zelf niet echt veel verstand van huizen neem dan eff iemand mee mocht je een huisje willen kopen die de 10 jaar is gepaseerd.

verders veel suc-6
(er zitten best leuke wijken tussen maar je moet ze wel weten te vinden)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  maandag 8 november 2004 @ 23:55:16 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23180814
De rapporten over de heipalen zijn overigens volgens mij ook op te vragen.
Ze zijn namelijk in bepaalde wijken wel met herstel bezig geweest en verder is er volgens mij ook nog subsidie te krijgen op funderingsherstel.
  maandag 8 november 2004 @ 23:59:32 #112
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_23180904
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn namelijk in bepaalde wijken wel met herstel bezig geweest en verder is er volgens mij ook nog subsidie te krijgen op funderingsherstel.
klopt maar toch is het wel fijn om dit van te voren te weten en niet achteraf met extra kosten opgezadeld te worden
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  dinsdag 9 november 2004 @ 00:00:08 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23180924
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:59 schreef blackbully het volgende:

[..]

klopt maar toch is het wel fijn om dit van te voren te weten en niet achteraf met extra kosten opgezadeld te worden
Klopt!
Maar sowieso zou ik geen oud huis kopen zonder bouwtechnokeuring!
pi_23183056
maarre in welke wijk gaat Bixister eigenlijk wonen?
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_23184629
* Cliffie heeft net een woning gekocht in Bloemendaal

Woon nu in Oosterwei dus dat zal wel een hele verbetering moeten zijn

Nu alleen nog een half jaar wachten voordat ik er in mag, moet ook het huidige huis nog zien te verkopen
Tomdiedom!
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:15:40 #116
47102 Elvi
miemkwien
pi_23184783
quote:
Op maandag 8 november 2004 22:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hoezo? Valt toch wel mee op koopavond in de binnenstad? Of op zaterdagavond? Of met een kermis?

Durf jij na 5 uur 's middags in de binnenstad te komen!?

Ik woon in de Korte Akkeren ( ) en na 4 uur 's middags rij ik liever een stukje om dan dat ik door bepaalde straten moet... (ik noem dat gedeelte bij de wachtelstraat/ Schopschijf...)
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:21:57 #117
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23184868
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nou die subsidiepot is echt wel leeg hoor (paalrot ten gevolge van het grondwaterpeil laten zakken)
Watz ze wel moesten doen anders lopen de straten vol in die nieuwe wijken in de Achterwillens ,maar er wordt nog steeds zand gewonnen dus dat zakt ook wel wel weer weg.
Paar jaar geleden wilden de koeien er nog niet lopen door de drassigheid nu stampen ze het enen naar het andere blok uit de grond.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:29:16 #118
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23184974
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Durf jij na 5 uur 's middags in de binnenstad te komen!?

Ik woon in de Korte Akkeren ( ) en na 4 uur 's middags rij ik liever een stukje om dan dat ik door bepaalde straten moet... (ik noem dat gedeelte bij de wachtelstraat/ Schopschijf...)
Oh op die hoek bij het schoolpleintje,bruggetje Vlamingstraat is ook een aanrader kan je betalen s'nachts anders laten ze je niet door of trappen je fiets aan gort.

400 meter naar rechts hebben ze toch Mariëlle de Geus met een stoeptegel de herses ingeslagen,...........toen ze uit So What kwam.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:41:10 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23185154
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:29 schreef Foo_niks het volgende:
400 meter naar rechts hebben ze toch Mariëlle de Geus met een stoeptegel de herses ingeslagen,...........toen ze uit So What kwam.
Volgens mij was dat 'gewoon' een gestoorde gek ipv een 'allochtonen-probleem'...
Ongeacht de afkomst van de dader, die overigens nog steeds niet bekend is, althans, niet berecht toch?
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:47:56 #120
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23185276
Kijk het horecablaadje eens in wat er te koop staat in Gouda ,bijna alles omdat het zogoed/gezellig gaat.
Cafe's blijven dicht of moeten beveiligingsgeld betalen anders gaan de ruiten eruit en de politie vergeet melding te maken van criminele overtredingen bij de overheid anders stonden we nog steeds in de top 5 van Nederland.
Het is niet voor niks dat de Junglebar in de Dubbele Buurt iemand van Yacobi in dienst heeft (marrrokaan) niet omdat het zo'n fijne kracht is maar meeer omdat die familie de Tokkies van de marrokanenen in Gouda zijn.
Saillant detail is dat toen zij open gingen Het hof van Gouda (kroeg ertegen over) binnen twee weken hun deur sloot.
die kreeg dus een bezoekje hoe zijn brandverzekering geregelt was........
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:57:00 #121
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23185452
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij was dateen gestoorde gek ipv een 'allochtonen-probleem'...
Ongeacht de afkomst van de dader, die overigens nog steeds niet bekend is, althans, niet berecht toch?
Nou ja ze is ook 'gewoon' dood ,zoek eens op Google zou ik zeggen van de elf moorden die afgelopen 10 jaar gepleegd zijn zijn er tien niet opgelost (enkel Dirk Sloof -woonboot Onder de boompjes) en het onderzoek de Geus kent vele missers en hiaten.
Zaak Sloof werd ze trouwens op een presenteerblaadje aangeboden aangezien Pietje Schouten zijn mond voorbij praatte in Het Zonnetje (ook zo'n rattehol)
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:59:46 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23185509
Jij weet veel Foo_niks!
Heb een tijdje vekering gehad met een neef van Pietje Schouten, ruim 10 jaar geleden... lekker stel allemaal...
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:04:30 #123
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23185586
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Jij weet veel Foo_niks!
Heb een tijdje vekering gehad met een neef van Pietje Schouten, ruim 10 jaar geleden... lekker stel allemaal...
Stevens,de Witt van de Ven (van de Ven viel trouwens best mee,de moeder schoot en Marrokaan in een rolstoel die verhaal kwam halen )

Paar jaar op burgerzaken gezeten op de Houtmansgracht,je wil het niet weten hoe het daar draait.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:06:19 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23185607
Dat zijn echt dingen waar ik niks van weet!
En dat wil ik eigenlijk graag zo houden, want ook aan de autochtone kant zitten er hele nare types tussen...
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:19:17 #125
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23185829
De enige reden dat het op dit moment minder uit de hand loopt is dat er een sterfhuisconstructie wordt gehanteerd.

Probleemobjecten als discotheken en coffeeshops worden gedoogd met de huidige eigenaren zo gauw zo iemand het van de hand wil doen of iemand iets nieuws wil opstarten is er een generaal pardon.
De Gonz zou al jaren naar het oude Over de Brug worden verplaatst (Peperstraat) en voor de Oosthaven of de Butler is toch ook niks terug gekomen.
Eind van de rit kan je nergens heen s'avonds en ja dan valt het mee met vechtpartijen en criminaliteit
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:21:33 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23185880
Nee, maar dat is al jaren zo. Uitgaan in Gouda is al jaren kut. Dat is niet iets van de laatste 3 jaar.
pi_23186020
Het is zeker niet erger geworden. Ik merk overigens wel dat de marrokaanse gemeenschap (vooral de ouderen dan) echt hun best doen. Vriendelijk groeten en zo. Maar er is nog steeds een groep idioten, helaas. En een groep autochtone idioten springt daar natuurlijk op in.

Ik heb ieder geval al een hele tijd geen problemen meer gehad in Gouda. Maar er zijn nog steeds de gebruikelijke vechtpartijen en zo. Maar dat gebeurt overal.

Nogmaals, een turkenprobleem is er niet.

edit: En er zijn nog steeds mensen die niet dood gevonden willen worden in Goverwelle
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:32:27 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23186051
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef basset het volgende:
edit: En er zijn nog steeds mensen die niet dood gevonden willen worden in Goverwelle

Jullie wilden er zelfs een huis kopen!
Ik zit er toch echt 'gedwongen'...
pi_23186154
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jullie wilden er zelfs een huis kopen!
Ik zit er toch echt 'gedwongen'...
Whehehe

Blijven leuke huizen daar, alleen is het een beetje rot te bereiken vanaf de grote wegen IMHO.

Nieuwbouwwoning.....Hmmmmm lekker makkelijk, geen kartonnen muren, geen verende vloeren....Het heeft zeker zijn voordelen

Oh! Moet nog ff iets in OUD zetten
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:43:06 #130
47102 Elvi
miemkwien
pi_23186255
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:29 schreef Foo_niks het volgende:

Oh op die hoek bij het schoolpleintje,bruggetje Vlamingstraat is ook een aanrader kan je betalen s'nachts anders laten ze je niet door of trappen je fiets aan gort.
Juist. Daar kom ik na 4 uur 's middags niet meer. Hoewel t met Ramadan altijd wel lekker rustig is daaro (en in de Hema ook trouwens)

En wat betreft die oudere Marokanen... Noem me gek, maar ik ben gewoon aardig tegen die lui... en laat ze dat nou net verkeerd opvatten... 2 weken terug glimlachte ik gewoon vriednelijk tegen zo'n man en ik werd meteen uitgenodigd om ergens koffie te drinken zodat "we kennis konden maken "

Owja en ik heb nog n tijdje in de Bibliotheek de Korte Akkeren gewerkt (oe wat ben ik stoer )
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:48:21 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23186354
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:38 schreef basset het volgende:
Oh! Moet nog ff iets in OUD zetten
Ja? Ik ren er gelijk heen!
pi_23186363
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef basset het volgende:
Ik woon in goverwelle ...
zeg t maar trouwens niet te hard, een jaartje geleden nog iemand vermoord, vlak bij het winkelcentrum goverwelle ...
Who is it?
  dinsdag 9 november 2004 @ 10:54:49 #133
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23186500

Nee, maar dat is al jaren zo. Uitgaan in Gouda is al jaren kut. Dat is niet iets van de laatste 3 jaar.
Quote:

Klopt in 1981 heeft de gemeente Gouda een verschrikkelijke douw gehad toen het gesubsidueerde moterclupje de Black Harleys met veel vertoon (ME) ontbonden werd ,.
Lor(enzo de Jong) die daar president was ,was rechtstreekse familie van een toenmalig gemeenteraadslid en er is toen al besloten dat het roer falikant om moest.
Veel van die ouwe meute zit nog steeds op een fluwelen stoel vandaar dat we nog elk jaar opgezadelt zitten met bejaarde dixiemuziek tijdens het jazzfestival (de gruwel)
Zolang hun er zitten zal er weinig veranderen,en gezien de protesten tijdens de laatste gemeenteraadsverkiezingen zal het nog lang duren voor een vreemde eend in de Goudse vijver mag zwemmen.
De enige die genoeg adem heeft op de strijd aan te gaan op het ogenblik is Sportland Gouda (overgenomen door hmmerson-ADO Den Haag trouwens) aangezien die er genoeg vreemd geld in kunnen steken en nu in de oude Butler (Osthaven) weer wat op willen zetten.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 11:05:12 #134
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23186747
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 10:48 schreef 907 het volgende:

[..]

Ik woon in goverwelle ...
zeg t maar trouwens niet te hard, een jaartje geleden nog iemand vermoord, vlak bij het winkelcentrum goverwelle ...
Omar A. die zijn drie-enwintigjarige vriendin tegen de wasbak tot pulp sloeg,ze had wel iets weg van een frambozentaart op de foto's.
Klaar?
Ik niet!
pi_23187722
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:52 schreef blackbully het volgende:
even wat extra info over gouda,

ze zijn een paar jaar geleden wat actief geweest met het gemaal. daardoor zijn de heipalen die onder de woningen staan (in bepaalde straten/ wijken) droog komen te staan waardoor die zijn gaan rotten. (staat niet vermeld bij de normale info van de huizen.) dus mocht je iets leuks hebben gevonden, loop dan eff bij een paar mensen van die straat naar binnen en vraag eff of de fundering van die huizen nog goed is.

ik heb zelf een tijdje naar woningen gekeken in gouda, en heb daar best veel rotzooi gezien. verzakte huizen, huizen waar binnenmuren weg waren gehaald waardoor er maar 1 baksteendikte zat tussen het huis en de buren. huizen waarvan de gevel ontwricht was, enz.

heb je zelf niet echt veel verstand van huizen neem dan eff iemand mee mocht je een huisje willen kopen die de 10 jaar is gepaseerd.

verders veel suc-6
(er zitten best leuke wijken tussen maar je moet ze wel weten te vinden)
Veel zinnige informatie is ook te vinden op Gouda-online.nl (heeft ook een forum)
pi_23187738
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:05 schreef Cliffie het volgende:
* dierenvriend heeft net een woning gekocht in Bloemendaal

Woon nu in Oosterwei dus dat zal wel een hele verbetering moeten zijn

Nu alleen nog een half jaar wachten voordat ik er in mag, moet ook het huidige huis nog zien te verkopen
Huis verkopen in Oosterwei? Veel sterkte
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:52:32 #137
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23193675
Ik loop stage in het revalidatiecentrum Gouda, op zich heb ik nergens last van, ik hoef alleen maar van de trein naar het revalidatiecentrum te lopen.
Maar nu zijn we aan het verbouwen en is de ingang veranderd...
Resultaa,: binnen 1 week waren er al gejat:
- een portomonnee.
- mijn tas (zonder waardevolle spullen, want die had ik in een kluis liggen), later terig gevonden op een compleet andere plek.
- een fysiotherapiekoffer met meetinstrumenten, in de bosjes teruggevonden.
En het signalement... juist... jonge Marrokaantjes...
En als je ze aanspreekt als ze rond lopen te zoeken: "Ja ik kom hier voor een sportkeuring"... yeah right!

Laatst nog een Marrokaanse gozer die een personeelslid sloeg omdat hij niet de personeelskamer in mocht om koffie te halen, doei
Die mensen mogen lekker in hun uppie gaan revalideren
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:55:39 #138
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23193757
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:

Laatst nog een Marrokaanse gozer die een personeelslid sloeg omdat hij niet de personeelskamer in mocht om koffie te halen, doei
Die mensen mogen lekker in hun uppie gaan revalideren
Ja discrimintie he geen eens koffie mogen pakken.

Tis gewoon een ghetto
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 15:57:39 #139
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23193808
Terwijl de huisjes aan de Graaf Florisweg zo schattig zijn, die geveltjes!
Het centrum heeft ook hele mooie gebouwen, maar ik wil er echt niet wonen.....
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:00:37 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23193879
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Terwijl de huisjes aan de Graaf Florisweg zo schattig zijn, die geveltjes!
Het centrum heeft ook hele mooie gebouwen, maar ik wil er echt niet wonen.....
Beter de binnenstad dan net daarbuiten volgens mij hoor. Ik heb een paar jaar in de binnenstad gewoont en echt werkelijk nergens last van gehad!
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:03:25 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23193948
Nou ja, ik wil zoiezo niet in Gouda wonen
En niet aleen vanwege de rare mensen die er wonen
pi_23196364
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 09:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij was dat 'gewoon' een gestoorde gek ipv een 'allochtonen-probleem'...
Behalve dat blijven er nog genoeg "allochtonenproblemen" over hoor. Wist je btw dat er marokkanen lang de stille tocht voor Marielle de Geus stonden te roepen dat het een hoer was? Dat terzijde.

1. De vroegere Zeug (cafe aan de zeugstraat) is al een paar keer failliet gegaan, net als De Heeren van Goude die erna is opgericht. De enige reden dat de huidige exploitant het nog "doet" is omdat ze Marokkanen weigeren. Mag niet, werkt wel. Uitgaansgelegenheden die dat niet doen gaan zeker failliet, behalve coffeeshops. Net als een aantal jaren geleden de Rebel dicht gegaan is. Daar was iedere week wel een knokpartij met de politie.

2. Zwembad De Tobbe is sinds een paar jaar over gegaan op een lik-op-stukbeleid vanwegen de overlast van...... juist. Gevechten, aanrandingen, overlast. Het lief de spuigaten uit. Gelukkig is het nu wat beter door het nieuwe beleid, maar de aanleiding was geen feest.

3. Kermis. Kan ik kort over zijn. Ik noem met name botsauto's en de ME. Dat is een goede samenvatting.

4. Binnenstad; zoals ik al zei; loop er eens op donderdagavond, uurtje of acht, negen. Liefst met een hoogblondmeisje dat je een metertje of vijf voor je uit laat lopen. Actie verzekerd. Wist je dat ze bij kledingzaak MAD op de kleiweg expres een grote hond in de zaak hebben? Driemaal raden waar die goed voor is.....

5. Albert Heijn heeft sinds een paar jaar 's avonds en op zaterdag een beveiliging rondlopen. Niet voor niets. Een jaar geleden is het een paar keer bijna uit de hand gelopen door rondhangende en provorcerende..... jeweetwel.

6. Tig incidenten. Ik ken Marokkanen die uit Gouda verhuisd zijn omdat ze overlast hadden van die Marokkanen. Een vriend is een aantal keren bijna "gepakt" omdat hij teveel met Nederlanders omging.
pi_23196589
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:39 schreef sizzler het volgende:

[..]
5. Albert Heijn heeft sinds een paar jaar 's avonds en op zaterdag een beveiliging rondlopen. Niet voor niets. Een jaar geleden is het een paar keer bijna uit de hand gelopen door rondhangende en provorcerende..... jeweetwel.
Werk je soms in de AH in goverwelle? ( ik wel! )

en dat van de kermis heb ik toen ook gezien ... echt leuk om ernaar te kijken in ieder geval
Who is it?
pi_23196748
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef 907 het volgende:

[..]

en dat van de kermis heb ik toen ook gezien ... echt leuk om ernaar te kijken in ieder geval
Al 4 jaar nietmeer. Maar veel vrienden nog wel (Guido, Bas, Maris, Remco etc.)
pi_23196999
alleen maris ken ik ff 1,2,3 niet, de rest wel
Who is it?
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:12:23 #146
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_23197083
sow, ik zou bijna gaan verhuizen na het doorlezen van dit topic.

Ik heb 22 jaar in Oosterwei gewoond, negens last van gehad. Okeeh, had wel meestal een mechelse herder bij me. Woon nu al een tijdje in de binnenstad, zonder hond, nergens last van...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:18:17 #147
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23198676
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:12 schreef Whiskers het volgende:
sow, ik zou bijna gaan verhuizen na het doorlezen van dit topic.

Ik heb 22 jaar in Oosterwei gewoond, negens last van gehad. Okeeh, had wel meestal een mechelse herder bij me. Woon nu al een tijdje in de binnenstad, zonder hond, nergens last van...
Dus.........?

A.je bent van een beruchte familie.
B.Je bent niet aantrekkelijk genoeg voor de doosnee Noord-afrikaan(skinny)
C.Je geeft bij Walter de Mooy les in oosterse vechtsporten
of.......
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:44:53 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23199430
Nu ik je post lees, Foo_niks, moet ik opeens ergens aan denken.
Ik post wel heel leuk dat ik nergens last van heb op mijn avontuurlijke tocht van het station naar reva-centrum, maar dat is niet waar.
Sinds het begin van mijn stage (7 september) neem ik de trein van 17.27 uur richting Den Haag centraal...
En als ik dan op het perron aankom loopt er constant een vervelend mannetje van een jaartje of 40 achter me aan, welke kant ik ook oploop, welke coupé ik ook uitkies, ook wisselen van plaats helpt niet echt, hij trippelt "fijn" achter me aan en begint dan een verhaal tegen me te vertellen, waar ik geen aars van snap.
Dan zou je denken, waarom zegt ze er niets van?
Heb ik subtiel gedaan, maar die vent spreekt zo verdomd slecht Nederlands, dat hij mij niet snapt en ik hem ook amper versta...
Ik negeer hem nu maar, ik zie wel het het verder gaat, hij hoeft in ieder geval niet met zijn poten aan me te zitten, want dan trap ik hem het ziekenhuis in (GHZ is toch kruipend wel te doen qua afstand?)
En een ander tijdstip mijn trein nemen weiger ik, dikke meisjes als ik lopen nou eenmaal niet zo snel he (daarom moest ik er opeens aan denken, toen jij het had over skinny typjes, haha)
pi_23199676
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:18 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Dus.........?

A.je bent van een beruchte familie.
B.Je bent niet aantrekkelijk genoeg voor de doosnee Noord-afrikaan(skinny)
C.Je geeft bij Walter de Mooy les in oosterse vechtsporten
of.......
Pssst Walter geeft al een tijdje geen les meer hoor. Zit nu een gewone sportschool. Alleen maar fitness
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:59:02 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23199820
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[...]
En dit heeft wat met Gouda te maken? Jullie stappen op hetzelfde station in? En gaan naar dezelfde stad?
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:02:59 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23199919
Hij stapt altijd op bij station Gouda en uit in Den Haag (en ik dus ook).

en ik moest het gewoon even kwijt
pi_23202297
ik voel een meeting opkomen?
Who is it?
pi_23203439
Hey 907, wat is eigenlijk je "echte" naam ?
pi_23204037
hehe weet je wel
Who is it?
pi_23204684
Hebben we in Gouda eigenlijk Islamitische scholen?
pi_23204942
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:35 schreef sizzler het volgende:
ja ... en nee

ff serieus: geen idee ... maar wel genoeg moskeen
Who is it?
  woensdag 10 november 2004 @ 00:00:59 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23207840
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:25 schreef 907 het volgende:
ik voel een meeting opkomen?
Samenscholingen mogen toch niet?
pi_23209971
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Samenscholingen mogen toch niet?
lol

Kreeg er nog een keer een waarschuwing voor. Overal in gouda wordt er ingebroken en gemoord komt er een politieagent naar ons toe nadat wij, een paar studenten, net de kroeg uitkwamen en nog even met circa 5 man stonden na te praten, om ons even te vertellen dat we nu weg moesten gaan en dat we anders mee moesten. Uh ja gaat wel lekker daar haha.

De meatpoint en Finn is overigens failliet toch? Meatpoint is al dicht. Maar denk niet dat iemand er wakker om ligt. Zo'n corrupt beleid die prijzen en dan nog de tent vol weten te krijgen, hoe kan het dan failliet gaan zou je denken. Gelukkig weten we beter.
pi_23211211
quote:
Op woensdag 10 november 2004 02:43 schreef ssebass het volgende:

[..]
De meatpoint en Finn is overigens failliet toch? Meatpoint is al dicht. Maar denk niet dat iemand er wakker om ligt. Zo'n corrupt beleid die prijzen en dan nog de tent vol weten te krijgen, hoe kan het dan failliet gaan zou je denken. Gelukkig weten we beter.
Zover ik weet gaat de Finn gewoon door gelukkig maar, ik kom daar zeer regelmatig vind t wel relax daar
De Meatpoint en het Klein Stedelijk worden verkocht omdat dat niet echt liep. Waarvan ik me van Klein Stedelijk dat nog wel kan voorstellen ... Meatpoint was ook vaak redelijk leeg eigenlijk ...
Who is it?
  woensdag 10 november 2004 @ 09:13:15 #160
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23211285
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:07 schreef 907 het volgende:

[..]

Zover ik weet gaat de Finn gewoon door gelukkig maar, ik kom daar zeer regelmatig vind t wel relax daar
De Meatpoint en het Klein Stedelijk worden verkocht omdat dat niet echt liep. Waarvan ik me van Klein Stedelijk dat nog wel kan voorstellen ... Meatpoint was ook vaak redelijk leeg eigenlijk ...
alle drie objecten zijn van dezelfde eigenaar.
Tenten werden daaient gehouden met inkomsten uit drugshandel (weedplantages) en er was personeel werkzaam die niet op de loonlijst stonden.
Tot slot heeft hij nog een douw van de belastingdienst gekregen en tsja ...toen was het mini-imperiumpje wel geploft.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 10 november 2004 @ 10:36:59 #161
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23212933
Ik woon ook circa 17 jaar in Gouda. Heb eerst in Bloemendaal gewoond en heb nu een huis gekocht in Goverwelle. Ik moet zeggen dat (ondanks dat ik veel uit ging) ik weinig rozooi heb gezien/meegemaakt. Alleen als er kermis is wil het nogal eens waaien. Maar dat is in iedere stad denk ik
Dat er veel ontspoorde marokkanen wonen is wel een feit. Maar ook nederlanders kunnen er wat van, ik las net dat stukje over Sloof. De daders hebben 15 jaar gekregen en zijn al een tijdje vrij weer (we wonen in nederland, dus ze zijn uiteraard eerder vrijgekomen).

Ik was wel kapot van de dood van Mariella. Ik kende haar van de volleybal en So What... dat was heel triest. Zeker om te weten dat de dader ('s) nog steeds vrij rondlopen. Haar vader kom ik nog geregeld tegen .....
pi_23213378
quote:
Yup, naast mijn huis.
pi_23219405
quote:
Pas ook één geopend in Plaswijck...
  woensdag 10 november 2004 @ 15:53:00 #164
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_23219546
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:49 schreef 907 het volgende:

[..]

Ik werk in AH Goverwelle [wie ben jij? ]

Maargoed ik vind dat t allemaal wel meevalt.. Ik ben elk weekend tenminste 1 avond in de binnenstad en ik heb echt zelden ruzies of vechtpartijen gezien.. [Alleen een keer dat een marokkaan met een stoel opgeheven achter een andere marokkaan aan rende het hele marktplein over en weer terug ] Maar verder echt niet zo veel..
Er zijn wel straten waar je nog steeds echt niet moet komen zonder geldige reden maarja als je daar niet komt.. heb je er ook geen last van he
pi_23220166
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:53 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Maargoed ik vind dat t allemaal wel meevalt.. Ik ben elk weekend tenminste 1 avond in de binnenstad en ik heb echt zelden ruzies of vechtpartijen gezien.. [Alleen een keer dat een marokkaan met een stoel opgeheven achter een andere marokkaan aan rende het hele marktplein over en weer terug ]
Hee was dat toevallig bij die shaormatent op de korte groenendaal?
BTW een paar vrienden van mij werken bij AH Goverwelle (wie zijn jullie )
pi_23226359
AH-clan.

Leeft Herr Schmidt nog?
pi_23227481
yay een gouda topic

* philipnorth en cutie wonen dus saampjes aan de Leentjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan.
Nu al weer 1 1/2 jaar (ikke) nadat ik een jaar in hotel de Keizerskroon heb gezeten.
Ben hierheen verhuisd ivm werk

Maarruh, kan iemand dat faillissement bevestigen?
Heb t verder nog nergens gehoord namelijk

En bij Finn kon je prima eten, lekker sateetje

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 11-11-2004 10:37:23 ]
  donderdag 11 november 2004 @ 08:41:57 #168
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23235522
Ik zie dat er een nieuw koppel is ontstaan; tsja, dat krijg je ervan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_23235538
Bovenstaande wijziging is op mijn verzoek gedaan.

Enne, Gouda is oké, ole ole!
pi_23235619
tsss kan ik mijn eigen post niet eens meer editen

Maar ok, we wonen dus in Oosterwei

[ Bericht 32% gewijzigd door philipnorth op 11-11-2004 09:10:07 ]
  donderdag 11 november 2004 @ 10:25:05 #171
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_23236765
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:55 schreef philipnorth het volgende:
tsss kan ik mijn eigen post niet eens meer editen
Ik kan er ook niet veel meer van maken dan dit
quote:
Maar ok, we wonen dus in Oosterwei
Niettus... je woont op de leentjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 11 november 2004 @ 10:37:45 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23237009
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet veel meer van maken dan dit
Fixed.
pi_23237140
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Fixed.

Dank je wel!
  donderdag 11 november 2004 @ 11:08:48 #174
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23237619
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef philipnorth het volgende:
yay een gouda topic

[

Artikel uit Goudsche Courant van 23-08-2004
Fiod: Dit is een typische horecafraude

GOUDA | Het onderzoek, dat de Fiod doet naar de van fraude verdachte horeca-ondernemer van vier cafés aan de Markt, vordert gestaag. "We zijn bezig met het opstellen van het proces-verbaal over deze aangelegenheid. Dat gaat naar het Openbaar Ministerie, dat vervolgens zal bekijken of er al dan niet tot strafrechtelijke vervolging zal worden overgegaan", laat woordvoerder Jagroop van het functioneel parket van de Fiod (Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst) weten.

De van fraude betichte horecabaas, woonachtig in Nootdorp en kantoorhoudend in Monster, kreeg medio juni de Fiod over de vloer. Er werden invallen gedaan in het Groot Stedelijk Café, het Klein Stedelijk Stadscafé, Finn McCool en Meatpoint. Ook in zijn woning en kantoor werden papieren – administratie en dienstroosters – in beslag genomen. Bij de actie werden bovendien drie aanhoudingen verricht: de directeur zelf en twee van zijn bedrijfsleiders werden in de kraag gevat. Hoelang zij hebben vastgezeten, is onbekend.
Volgens Jagroop gaat het om 'een typische horecafraude'. "Het betreft hier fraude met de omzetcijfers en loonbelasting."

Inval FIOD in vier
cafés op de Markt

GOUDA | De economische controledienst van de FIOD heeft maandagmorgen invallen gedaan in vier horecazaken aan de Goudse Markt.
Het gaat om het Groot Stedelijk Café, het Klein Stedelijk Stadscafé, Finn McCool en Meatpoint. Ook is het kantoor in Monster en de woning van de directeur in Nootdorp doorzocht.

De actie wordt bevestigd door K. Nuninga, woordvoerder van de Fiscale Opsporingsdienst. Hij wil geen mededelingen doen over de reden van de inval. "Dat doen we nooit vanwege onze geheimhoudingsplicht."
Het Functioneel Parket in Den Haag is evenmin spraakzaam. Een woordvoerster bevestigt dat er drie aanhoudingen zijn verricht: de directeur en twee bedrijfsleiders. Het parket kon niet aangeven of het trio nog in voorlopige hechtenis worden gehouden.
De inval had maandagmorgen in alle vroegte plaats, omdat de fiscale opsporingsdienst de normale bedrijfsvoering zo min mogelijk wilde hinderen.
Medewerkers van de economische controledienst drongen tegelijkertijd binnen in de vier panden aan de markt, de woning in Nootdorp en het kantoor in Monster. Daarbij werden administratie en dienstroosters in beslag genomen. Een aantal personeelsleden van de horecazaken is ter plaatse verhoord. De aangehouden directeur is eigenaar van zeven goedlopende restaurants in Gouda en in het Westland. In een interview met de Goudsche Courant noemde hij de Markt ‘de goudkust van Gouda’. Ook rekende hij daarin af met de afgunst op zijn succes.

Collega’s vermoeden, dat hij als zetbaas criminele drugsgelden witwast. "Dat is allemaal onzin. Een goed ondernemersplan heeft prima resultaat."

Laatste alinea is een aantal weken geleden breed uitgemeten in de Goudse Post of Hollands Silhouet.

Waar ook de openbare verkoping in is verschenen.
Klaar?
Ik niet!
pi_23243861
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:51 schreef sizzler het volgende:
AH-clan.

Leeft Herr Schmidt nog?
yup, NOG wel ...
quote:

[..]

Mathijs >> van de zuivel

en jij?
Who is it?
pi_23251040
* Plunderbunny meldt

Ben op mijn vijfde van Den Haag hier komen wonen. Eerst in het van Bergen IJsendoornpark, daarna bloemendaal en nu sinds een jaar Oosterwei Ik kan niet zeggen dat ik hier 'savonds op mijn gemak de honden uit laat en negen van de tien keer fiets ik naar de AH in Goverwelle inplaats van de C100 die hier vier minuten vandaan zit, alleen maar om de *gezellige* groepen te vermijden.
Het is dat ik geen zin heb om mijn baan op te zeggen, maar anders....
  donderdag 11 november 2004 @ 23:55:18 #177
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23256378
quote:
Op donderdag 11 november 2004 20:56 schreef Plunderbunny het volgende:
* Foo_niks meldt

Ben op mijn vijfde van Den Haag hier komen wonen. Eerst in het van Bergen IJsendoornpark, daarna bloemendaal en nu sinds een jaar Oosterwei Ik kan niet zeggen dat ik hier 'savonds op mijn gemak de honden uit laat en negen van de tien keer fiets ik naar de AH in Goverwelle inplaats van de C100 die hier vier minuten vandaan zit, alleen maar om de *gezellige* groepen te vermijden.
Het is dat ik geen zin heb om mijn baan op te zeggen, maar anders....
Sorry om te zeggen maar dat is geen goede ontwikkeling qua huisvesting,dat had je beter andersom kunnen doen.
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:18:16 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23256996
quote:
Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Sorry om te zeggen maar dat is geen goede ontwikkeling qua huisvesting,dat had je beter andersom kunnen doen.
Idd!
pi_23257001
quote:
Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Tsja, het is ook oneerlijk dat je ouders niet zélf weg gaan als je volwassen wordt en jou in het ouderlijk huis achter laten Hadden zij lekker in Oosterwei gezeten en ik op m'n luie reet aan het park
  vrijdag 12 november 2004 @ 07:19:44 #180
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23259507
Waar zit je dan precies? Niet heel Oosterwei is toch rot om te wonen? Heb zelf ook nog lang op de Walraven van Hallaan gewoond. Nooit problemen mee gehad. Mijn (toenmalige) vriendin ook niet. En de Han Hollanderweg valt ook wel mee... toch?
pi_23260487
Ik woon ook in Oosterwei. Prima wonen hoor!
  vrijdag 12 november 2004 @ 10:42:38 #182
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_23261435
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 09:41 schreef Cutie het volgende:
Ik woon ook in Oosterwei. Prima wonen hoor!
Yup,

ach en dat hangvolk rond de c1000...... het valt wel mee

Maar ook ik zou liever in ander deel gaan wonen, het hoeft nu nog niet, maar later als we "groot zijn" ofzo
pi_23263873
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 10:42 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Yup,

ach en dat hangvolk rond de c1000...... het valt wel mee

Maar ook ik zou liever in ander deel gaan wonen, het hoeft nu nog niet, maar later als we "groot zijn" ofzo
Ik hoef ook niet persé weg. Heb een redelijk grote flat (3 a 4 kamers, het kleine kamertje mag officieel geen kamer heten) voor een klein bedrag en als ik de deur achter me dicht trek heb ik nergens last van. Hier in de straat (eendr.weg) is het redelijke rustig, veel kinderen, en je zit echt aan de rand van Oosterwei.
Maar ga niet zeggen dat het hangvolk rond de c100 mee valt. Misschien als je er als man loopt maar als vrouw is het niet leuk om de hele tijd nageroepen te worden, om je een weg te moeten banen door graaiende handen en om van te voren op te moeten letten dat je niet te veel make-up en niet te uitdagende kleren draagt als je boodschappen gaat doen. Niet dat ik in mijn jarretels de supermarkt in gaat, maar een rokje tot op de knie is al een uitnodiging tot het roepen van de meest grove dingen.
pi_23264609
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:29 schreef Plunderbunny het volgende:

[..]

Maar ga niet zeggen dat het hangvolk rond de c100 mee valt. Misschien als je er als man loopt maar als vrouw is het niet leuk om de hele tijd nageroepen te worden, om je een weg te moeten banen door graaiende handen en om van te voren op te moeten letten dat je niet te veel make-up en niet te uitdagende kleren draagt als je boodschappen gaat doen. Niet dat ik in mijn jarretels de supermarkt in gaat, maar een rokje tot op de knie is al een uitnodiging tot het roepen van de meest grove dingen.
Ik ben zijn vriendinnetje, en heb nergens last van.
Misschien scheelt het dat ik bijna 1.90 ben, en er geen 1 is die net zo lang of langer is.
Maar, eerlijk is eerlijk, ik draag nooit rokjes, dus rokjes-ervaringen-bij-de-c1000 durf ik niks over te zeggen.
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:17:26 #185
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_23265047
* philipnorth draagt ook nooit rokjes

Maar ik snap wel wat je bedoelt
pi_23265727
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 07:19 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Waar zit je dan precies? Niet heel Oosterwei is toch rot om te wonen? Heb zelf ook nog lang op de Walraven van Hallaan gewoond. Nooit problemen mee gehad. Mijn (toenmalige) vriendin ook niet. En de Han Hollanderweg valt ook wel mee... toch?
Klopt, voornamelijk waar de flats zitten is het niet jevanhet

Han Hollanderweg is idd prima wonen. Maar goed...het blijft een uithoek daar
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:55:27 #187
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23265887
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:48 schreef basset het volgende:

[..]

Die ganzen zijn wel liev
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 12 november 2004 @ 14:04:22 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23266128
Ik heb vroeger op de Sportlaan gewoont, recht tegenover de begraafplaats. Was (iig toen) ook helemaal niks mis mee, maar het is dan ook randje oosterwei.
  vrijdag 12 november 2004 @ 15:36:11 #189
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_23268386
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:48 schreef basset het volgende:

[..]

daar zit je al zowat in Goverwelle
pi_23293617
Minisuisse wie ben jij dan?

lol, trouwens, je naam kan je ook wel gaan "veranderen" , want de Minisuisse is ermee gekapt
Who is it?
pi_23299111
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:07 schreef 907 het volgende:

lol, trouwens, je naam kan je ook wel gaan "veranderen" , want de Minisuisse is ermee gekapt
Serieus?????????? Shit, nu kan ik nooit meer ranzig vette patat gaan halen Ik hoor het alweer, ik word een vreemdeling in Gouda...
pi_23305283
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:37 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Serieus?????????? Shit, nu kan ik nooit meer ranzig vette patat gaan halen Ik hoor het alweer, ik word een vreemdeling in Gouda...
jup, ze zijn er al 3 weken mee gekapt ofzo
en of er een nieuwe eigenaar komt is niet bekent, maar ik ga er wel op rekenen dat ik er een vervanger komt, want al die schoollui halen daar wat te eten tussen de middag.
ik vond overigens het eten daar altijd goed te doen!
Who is it?
  zondag 14 november 2004 @ 21:17:15 #193
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23315757
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:51 schreef 907 het volgende:

[..]

jup, ze zijn er al 3 weken mee gekapt ofzo
en of er een nieuwe eigenaar komt is niet bekent, maar ik ga er wel op rekenen dat ik er een vervanger komt, want al die schoollui halen daar wat te eten tussen de middag.
ik vond overigens het eten daar altijd goed te doen!
Komen chinese frietboeren in.
Klaar?
Ik niet!
pi_23316820
ff snel een happie halen bij de minichinees
Who is it?
  zondag 14 november 2004 @ 23:00:53 #195
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23318381
Waar niet, alles wordt overgenomen door chineesjes. Maar ze doen het goed wat mij betreft. Ik kom ook nog steeds graag bij die kippenboer
pi_23324171
En, er komt ook een Lidl in Gouda he! Aan de Dunantsingel.
pi_23325027
Ik heb er een jaar gewoon toen ik klein was, weet er verder dus weinig van af. Toen gingen we verhuizen.
Ben er 1 keer geweest wat ik me dan wel herriner, een jaartje geleden. Opzich lijkt het me als stad wel oke, maar zag opzich best wel wat buitenlanders lopen. Maar als ik dit lees klopt dat wel
pi_23325854
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:43 schreef Cutie het volgende:
  maandag 15 november 2004 @ 12:35:12 #199
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_23326187
yip, het bordje staat er al, nou de rest nog...
pi_23326242
Er hangen sinds vandaag zelfs posters op de ramen!
Ze zoeken personeel, en er staat volgens mij een openingsdatum, maar die kon ik zo gauw niet lezen.
pi_23342242
Ik heb liever een nieuwe MiniSuisse (no offense MiniSuisse) dan een Lidl.
pi_23358036
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:16 schreef HotFudge het volgende:
Ik heb liever een nieuwe MiniSuisse (no offense MiniSuisse) dan een Lidl.
ja ik ook ...

weten jullie trouwens iets van een huis in gouda, vol met verwaarloosde katten en honden? De dierenambulance wilde niet vertellen waar dat was ... maar ik ben natuurlijk nieuwsgierig
Who is it?
pi_23369274
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:38 schreef 907 het volgende:

[..]

ja ik ook ...

weten jullie trouwens iets van een huis in gouda, vol met verwaarloosde katten en honden? De dierenambulance wilde niet vertellen waar dat was ... maar ik ben natuurlijk nieuwsgierig
Yep, die mensen ken ik...Jammergenoeg...
Een jong stel wat tot over hun oren in de beesten zat. Ze zijn ooit begonnen met het opvangen van ratten en zodra ze hun eigen flatje kregen kwamen daar acht katten, zes honden en nog wat kleinvee zoals konijnen bij. Op een flatje, drie hoog, hier in de straat (Oosterwei).
In Augustus is de DB al langs geweest, toen troffen ze zo'n 200 ratten aan waarvan er een hoop niet eens meer herkenbaar waren als rat omdat ze aangevreten, verrot in hun kooi lagen.
Er is flink geruimd en een deel mocht gehouden worden omdat daar wettelijk niets op aan te merken was. UIteindelijk is dus niet zo heel lang geleden de bom gebarsten en is alles in beslag genomen.
Ik ken deze mensen omdat ik ooit op een aantal ratjes heb gepast tijdens hun vakantie. Uiteindelijk is meer dan de helft van mijn ratten dood gegaan aan een virus wat de gasten waarschijnlijk meebrachten. Da's dikke pech, want van te voren kan je dat natuurlijk niet weten. Vervelender was dat ik nooit een vriendelijk woord heb gehoord daarna en nooit een vergoeding van de gemaakte kosten heb gezien. Ze hebben simpelweg een keer de lege kooi (ook hun ratjes waren overleden) opgehaald toen alleen mijn roommate thuiswas en zijn razendsnel weg gegaan.
Dit waren simpelweg (nou ja, simpel...) psychisch gestoorde mensen. Dierenverzamelaars. Wie houdt er nou zes honden, waarvan meer dan de helft groot en HD-gevoelig op de derde verdieping zonder trap?
In een huis waar geen droog plekje te vinden is om op te slapen en waar de ammoniaklucht je tegemoet slaat?
Ik heb naast medelijden met de dieren enorm medelijk met de mensen die in de afgelopen tijd ratjes bij hun gebracht hebben in de veronderstelling dat ze met liefde opgevangen zouden worden.
Ik weet niet of het toegstaan is om een link naar de site van hun rattenopvang te plaatsen? Zo niet, gaarne weg halen

http://www.rattenopvangbelle.tk/

linkje naar een artikeltje over hen op de site van de dierenbescherming:

http://www.dierenbescherming.nl/nieuws.php?id=865

[ Bericht 32% gewijzigd door Plunderbunny op 17-11-2004 13:32:13 ]
pi_23370976
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:43 schreef Cutie het volgende:
Het is al bijna klaar, volgens mij willen ze nog voor Sinterklaas de boel draaiende hebben
Tomdiedom!
pi_23381011
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:45 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Pas ook één geopend in Plaswijck...
Ja klopt, dat is bij mij in de buurt.

Voor degenen die in Gouda wonen:
Zijn jullie misschien al eens een perverseling tegengekomen die je probeert te laten schrikken ofzo met een voorbinddildo (hij heeft er zelfs verschillende van)? Ik ben hem al 3 keer tegengekomen. Hij loopt altijd raar huppelig, heeft een groenige jas en peper-en-zout kleurig haar. Ik ben hem al eens bij de Mammoet tegengekomen, bij winkelcentrum Bloemendaal en bij de bushalte waar ik altijd wacht als ik naar huis ga (zit in Stolwijk). Ik heb nl. van meer mensen gehoord die hem gezien hebben.
Hij heeft een nogal herkenbare manier van lopen (voeten staan naar binnen gedraaid).

En ja, Gouda is wel crimineel ja. Vorige week is mijn fiets nog gejat.
Maar ik weet meestal wel ong. waar ik wel en niet moet gaan fietsen.
pi_23381150
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:59 schreef Gizpat het volgende:

[..]
....
nee ik ben die gek nog niet tegengekomen, moet ie mij ook niet tegenkomen ook ...

ow en over je fiets: ga eens kijken in de kelders kijken van de flats bij de Dunantsingel... daar kan je gewoon naar binnen kijken, en daar staan zo beetje alle gejatte fietsen in Gouda ( heb ik gehoord ) Daar staan ze allemaal niet op slot, en kan je je eigen fiets weer meenemen.

succes
Who is it?
pi_23383993
Ik moet zaterdagavond over de Bloemendaalse weg... Is dat veilig of weten jullie nog een adresje waar ik pepperspray kan halen?
pi_23386008
quote:
Op woensdag 17 november 2004 19:09 schreef Elvi het volgende:
Ik moet zaterdagavond over de Bloemendaalse weg... Is dat veilig of weten jullie nog een adresje waar ik pepperspray kan halen?
Als je heel hard fietst is het best te doen

Nee grapje, op de Bloemendaalsweg is weleens wat voorgevallen, maar ik geloof niet dat het de meest gevaarlijke weg van Gouda is, ook niet de meest veilige. Zelf fiets ik sowieso eigenlijk zelden tot nooit in mijn eentje door het donker. En donker is het daar wel.

Maar voordat ik je helemaal bang maak; er zit ook een discotheek daar in de buurt dus het zal
daar op zaterdagavond nog wel te doen zijn (denk ik).
pi_23387796
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Gizpat het volgende:
Als je heel hard fietst is het best te doen
Dat was ik sowieso wel van plan ja Ik moet daar in de buurt van de Werkschuit zijn...
Ik kom echt zó weinig in Bloemendaal/Goverwelle.... Dus hoe t daar allemaal zit weet ik nie... (woon mn hele leven al in Gouda.... n shocking 21 jaar )
pi_23388464
Oh, de werkschuit. Daar is het wel veilig!

Over het niet kennen van je eigen stad:
Ach, niks is zo stom als wanneer iemand je vraagt waar de IJkerwerf is en je daar een antwoord op geeft als: "Geen idee, nooit van gehoord", om je dan bij het zien van het straatnaambordje vervolgens te realiseren dat je er nota bene in staat!
En dit is nog gewoon een straat in mijn eigen wijk! Kun je nagaan wat een straatnamenkennis ik van Gouda in pacht heb!
pi_23389591
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:57 schreef Gizpat het volgende:
Oh, de werkschuit. Daar is het wel veilig!

Over het niet kennen van je eigen stad:
Ach, niks is zo stom als wanneer iemand je vraagt waar de IJkerwerf is en je daar een antwoord op geeft als: "Geen idee, nooit van gehoord", om je dan bij het zien van het straatnaambordje vervolgens te realiseren dat je er nota bene in staat!
En dit is nog gewoon een straat in mijn eigen wijk! Kun je nagaan wat een straatnamenkennis ik van Gouda in pacht heb!
Dat is mij ook gebeurd! Maar ja, ook suf van die mensen hoor.... Ze zien dat bordje toch.. Ik niet, want ik heb geen ogen in mn achterhoofd... (en twas echt n klein rot-straatje bij mij om de hoek maar daar kwam ik nooit...) t kan dus erger
  woensdag 17 november 2004 @ 22:58:50 #212
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23390286
quote:
Op woensdag 17 november 2004 21:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat was ik sowieso wel van plan ja Ik moet daar in de buurt van de Werkschuit zijn...
Ik kom echt zó weinig in Bloemendaal/Goverwelle.... Dus hoe t daar allemaal zit weet ik nie... (woon mn hele leven al in Gouda.... n shocking 21 jaar )
Bloemendaalse weg is best goed,allemaal grote huizen en boerderijen.
Controle is ook best hoog,als je er s'avonds loopt staan ze achter de gordijnen te gluren of het geen schorremorrie is.
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 18 november 2004 @ 10:59:36 #213
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_23397642
Er is daar veel hangjeugd dat klopt, mijn ex komt daar uit de buurt, ik vind het niet zo'n veilige en fijne buurt, ik zou toch liever in brabant gaan wonen

veel goede herhinneringen aan gouda BTW
ennuh mooi winkelcentrum
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_23404469
quote:
Op donderdag 18 november 2004 10:59 schreef bermuda17 het volgende:
....
ennuh mooi winkelcentrum
dat meen je toch niet echt he?
Who is it?
pi_23404594
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef 907 het volgende:

[..]

Nou inderdaad....zou niet weten welk winkelcentrum in Gouda de moeite waard is.
  donderdag 18 november 2004 @ 16:41:43 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23404603
quote:
Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef 907 het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af welke.
Bedoel je Winkelcentrum as in Bloemendaal (kan me niet voorstellen) of Goverwelle (iets nieuwer maar nog steeds geen fuck aan). Of bedoel je het centrum van Gouda...
Leuke pandjes hier en daar wel, maar om het nou een mooi winkelcentrum te noemen...
pi_23404615
ja daarom ... goverwellewinkelcentrum hebben ze ook veelste klein gemaakt ...
ik heb wel eens gelezen dat dat ook helemaal vernieuwd wordt??
Who is it?
pi_23411223
Wie ken een meisje van waarschijnlijk 16 of 17 jaar die in Gouda woont? ze heeft een gele jas en uhm donkerbruin haar. beetje alternatief.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_23411446
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:31 schreef Mute_Me het volgende:
Wie ken een meisje van waarschijnlijk 16 of 17 jaar die in Gouda woont? ze heeft een gele jas en uhm donkerbruin haar. beetje alternatief.
oooooooooooooo die!!!!!!!! ja die ken ik wel!!
  donderdag 18 november 2004 @ 21:43:22 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23411513
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:40 schreef HotFudge het volgende:

[..]

oooooooooooooo die!!!!!!!! ja die ken ik wel!!
Ken jij ook die ene met dat haar?
Je weet wel, zit ook wel eens op de fiets... en heel soms eet ze ook wel eens een appel?

Niet?
pi_23411961
ja die ken ik ook!
pi_23411975
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ken jij ook die ene met dat haar?
Je weet wel, zit ook wel eens op de fiets... en heel soms eet ze ook wel eens een appel?

Niet?
Haar? check
Fiets? check
Appel? check!

Ik weet het al, volgens mij bedoel je mij!
pi_23412549
quote:
Op donderdag 18 november 2004 21:59 schreef Plunderbunny het volgende:

[..]

Haar? check
Fiets? check
Appel? check!

Ik weet het al, volgens mij bedoel je mij!
whehe welke school doe je dan?
pi_23412764
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:21 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

whehe welke school doe je dan?
Sorry, al een hele tijd geen school meer
pi_23412999
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:27 schreef Plunderbunny het volgende:

[..]

Sorry, al een hele tijd geen school meer
he kut

oproep was niet echt serieus
pi_23413167
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:37 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

he kut
Ja shit man. Ik zag mezelf al helemaal als na-lang-zoeken-terug-gevonden-mysteriegirl
quote:
oproep was niet echt serieus

Nee????? hmmmm...... ik ook niet hoor
pi_23414124
quote:
Op donderdag 18 november 2004 22:43 schreef Plunderbunny het volgende:

[..]

Ja shit man. Ik zag mezelf al helemaal als na-lang-zoeken-terug-gevonden-mysteriegirl
[..]

Nee????? hmmmm...... ik ook niet hoor
je komt zeker uit gouda
pi_23528830
quote:

[..]

Wie ben jij nou?
Who is it?
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:20:40 #229
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23679024
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef philipnorth het volgende:
yay een gouda topic

* philipnorth en cutie wonen dus saampjes aan de Leentjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan.
Nu al weer 1 1/2 jaar (ikke) nadat ik een jaar in hotel de Keizerskroon heb gezeten.
Ben hierheen verhuisd ivm werk

Vandaag in de krant Finn Mac Cool en Grootstedelijk dicht .
Totaal veertig man op straat.door omstandigheden

Horecagigant sluit Goudse zaken

GOUDA | De horecagroep Van der Elst heeft alle vestigingen aan de Goudse Markt gesloten. Dit weekeinde werden de laatste twee pubs, Finn MacCool en het Grootstedelijk, gesloten. Eerder gingen Kleinstedelijk en Meatpoint al dicht. Achterstallige bestalingen aan energieleverancier Eneco liggen hieraan ten grondslag.

"Wegens omstandigheden zijn wij gesloten", zo luidt de tekst op een papiertje op het raam. De ongeveer veertig personeelsleden staan op straat. Voor hen is ontslag aangevraagd.

De sluiting van de twee kroegen aan de Markt heeft dit weekeinde ook tot spanningen geleid in het Goudse uitgaanscentrum. Groepen jongeren zochten nu vertier in De Tapperij en De Zalm. Daarbij kwam het binnen en buiten tot ongeregeldheden en moest de politie er aan te pas komen om de gemoederen te bedaren.

Het begin van het einde voor horeca-ondernemer Van der Elst werd dit voorjaar ingeluid, toen er in zijn hoofdkantoor in Monster een inval werd gedaan door de economische controledienst van de FIOD. Het bedrijf werd verdacht van belastingfraude. Ook de vier horecazaken in Gouda werden bezocht. Op dat moment stond de kleinste van de vier zaken, het Kleinstedelijk, al ruim een half jaar te koop.

Het tweede slachtoffer was brasserie Meatpoint, dat eind september de deuren sloot. Twee weken later werd de inboedel geveild. Door de horecafamilie werd toen nog ten stelligste ontkend dat alle Goudse zaken zouden worden afgestoten.
In een tijdsbestek van enkele weken lijkt het doek definitief te zijn gevallen voor de ondernemer, die ruim tien jaar een stempel heeft gedrukt op de horeca in het Goudse centrum. Kosten noch moeite werden gespaard om de zaken er tip-top uit te laten zien. Van der Elst kan niet nalaten te zeggen dat de inval in juni zijn zaak een slechte naam heeft bezorgd.

De horecaondernemer snapt niets van de plotselinge actie van Eneco om gas- en elektra af te sluiten. Volgens hem bestond er al langer een betalingsachterstand. Pogingen om een regeling te treffen mochten niet meer baten. De magere maanden oktober en november zouden mede de oorzaak zijn van het geldgebrek.
Een woordvoerder van het energiebedrijf heeft een iets andere lezing. "Voor alle klanten, zakelijk of particulier, gelden dezelfde regels. Men krijgt eerst de reguliere nota, dan een herinnering, gevolgd door een sommering. Als dat niet helpt, worden gas en elektra afgesloten. Dat alles gebeurt in een tijdsbestek van drie maanden. De hoofdzekeringen en de gaskraan zijn verzegeld. Als er wordt betaald, dan gaan ze weer open."

[ Bericht 54% gewijzigd door Foo_niks op 01-12-2004 08:09:02 ]
Klaar?
Ik niet!
pi_23679108
Russische maffia toch?
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:11:07 #231
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_23680486
De Minisuisse is helaas inderdaad failliet
Ohja, ik deel deze username met iemand anders uit Gouda, die werkt wel bij de albert heijn, maar ik dus niet
Voor de buitenstaander enkele straatnamen die je moet zien te mijden op een donkere avond/nacht:
Heerenstraat, Pretoriaplein, FW Reitzstraat, Verzetslaan, De Rijkestraat
pi_23718897
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:11 schreef Minisuisse het volgende:
Ohja, ik deel deze username met iemand anders uit Gouda, die werkt wel bij de albert heijn, maar ik dus niet

Who is it?
  woensdag 8 december 2004 @ 22:39:02 #233
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_23843341
Hiero een geboren en getogen Gouwenaar. Jammer, bij Finn Mac Cool stond wel een leuk meisje achter de bar...
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_23886334
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:39 schreef Krullehoofd het volgende:
Hiero een geboren en getogen Gouwenaar. Jammer, bij Finn Mac Cool stond wel een leuk meisje achter de bar...
whahhaa :p ik weet precies wie je bedoelt
superspontaan, en zeker een heel mooi meisje
Who is it?
pi_23940535
trouwens, vandaag gaat de Meatpoint weer open
binnekort de Finn ook
Who is it?
  maandag 13 december 2004 @ 13:55:24 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23940758
14 Januari... heel leuk optreden in So What...
pi_23941861
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
14 Januari... heel leuk optreden in So What...
Lijkt me leuk, maar ik heb geen pasje!
  maandag 13 december 2004 @ 14:44:43 #238
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23941913
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef Cutie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar ik heb geen pasje!
14 januari is op een vrijdag (meestal met optredens) en dan heb je geen pasje nodig
  maandag 13 december 2004 @ 14:46:11 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23941945
Op vrijdag kan je idd gewoon vrij naar binnen!
Komt dat zien, komt dat zien!
BE live on stage!
pi_23942025
hehehe, klinkt goed
Als je dan iemand op krukken ziet, dan ben ik 't
pi_23942162
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Op vrijdag kan je idd gewoon vrij naar binnen!
Komt dat zien, komt dat zien!
BE live on stage!
Wat is er dan zo bijzonder die avond? Ga je uit de kleren dan ofzo?

jij moet idd maartje zijn zie ik haha
Who is it?
  maandag 13 december 2004 @ 14:58:17 #242
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23942200
Dan moet jij Maartje zijn !
  maandag 13 december 2004 @ 15:03:21 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23942288
Maartje?

Ik ga die avond optreden met onze band, Skapiche?!
pi_23942705
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maartje?

Twas toch een paaldanswedstrijd
  maandag 13 december 2004 @ 15:23:28 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23942723
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:22 schreef basset het volgende:

[..]

Twas toch een paaldanswedstrijd

* Brighteyes slaat basset met softbalknuppel het outfield in!
  maandag 13 december 2004 @ 15:27:07 #246
97868 Krullehoofd
pi_23942800
quote:
Maartje?

en wat gaan jullie spelen dan ???
  maandag 13 december 2004 @ 15:30:39 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23942895
Wij gaan Ska spelen. Als support act voor De Hardheid, ook ska!
pi_23942963
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

* Brighteyes slaat basset met softbalknuppel het outfield in!
Ga je weer ballen?
  maandag 13 december 2004 @ 15:33:54 #249
97868 Krullehoofd
pi_23942967
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan Ska spelen. Als support act voor De Hardheid, ook ska!
Bij het lezen van jullie naam vermoedde ik al zoiets...
  maandag 13 december 2004 @ 15:35:20 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23943010
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:33 schreef basset het volgende:
Ga je weer ballen?
Jep!
SB3, training start 1e week januari.
  maandag 13 december 2004 @ 15:35:58 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23943023
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:33 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Bij het lezen van jullie naam vermoedde ik al zoiets...
Don't judge before you hear it!
  maandag 13 december 2004 @ 15:36:07 #252
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23943028
quote:
Maartje?

Dan moet jij XXXXXX zijn

Oi! Als ik mijn voornaam zo overduidelijk bekend wilde hebben hier, dan had die wel in mijn profiel gestaan!

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 13-12-2004 15:37:15 ]
  maandag 13 december 2004 @ 15:37:58 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23943079
*weer lieflijk glimlacht*
Ja dus!

Niet meer doen hè, schalkje!
pi_23943093
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jep!
SB3, training start 1e week januari.
Leuk!

Gezien hoe het momenteel loopt bij de herenteams ben ik er zelf niet zo zeker van. Schouder heb ik wel weer vertrouwen in. Volgens mij zijn er volgend jaar ook nog maar 2 teams gezien het bijna lege eerste, een goed draaiend 2e en een ondermaats 3e(niet lullig bedoeld)
  maandag 13 december 2004 @ 15:39:28 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23943125
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:38 schreef basset het volgende:

[..]

Leuk!

Gezien hoe het momenteel loopt bij de herenteams ben ik er zelf niet zo zeker van. Schouder heb ik wel weer vertrouwen in. Volgens mij zijn er volgend jaar ook nog maar 2 teams gezien het bijna lege eerste, een goed draaiend 2e en een ondermaats 3e(niet lullig bedoeld)
Bijna leeg 1e?
Ik hoor wel iets over HSB. Is dat wat?
  maandag 13 december 2004 @ 15:47:24 #256
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23943330
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Dan moet jij XXXXXX zijn

Oi! Als ik mijn voornaam zo overduidelijk bekend wilde hebben hier, dan had die wel in mijn profiel gestaan!
Oeps sorry hoor! Ik wist niet dat je dat zo erg zou vinden

Ik kom niet zo veel meer in So What, maar misschien dat ik wel even kom kijken.
pi_23943344
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bijna leeg 1e?
Ik hoor wel iets over HSB. Is dat wat?
Softbal is voor Vrouwen en oude mannen!

Zonder gekheid, Ik kan simpelweg niet fatsoenlijk een softbal gooien. Onbegrijpelijk gezien het feit dat ik bijna alles met een honkbal kan kwa controle. En ik vind honkbal gewoon leuker. Waarom weet ik niet. Ik moet wel een masochist zijn gezien het fiet dat je bij softbal minder ver moet rennen.

Honkbal heeft voor mij dat "iets" softbal is wel grappig, maar niet voor altijd. Bovendien geeft het gooien van een softbal bij mij meer belasting op de schouders.

(begint een beetje SC te worden....naja, we hebben het tenslotte over sport in GOUDA )
  maandag 13 december 2004 @ 15:50:17 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23943405
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:47 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:

[..]

Oeps sorry hoor! Ik wist niet dat je dat zo erg zou vinden

Ik kom niet zo veel meer in So What, maar misschien dat ik wel even kom kijken.
It's just that, het is een ietwat aparte naam, dus erg herkenbaar etc. etc. etc.
No problem, ik heb gelukkig zelf de rechten om het aan te passen.

En nu weer over tot de orde van de dag: Wonen in Gouda!?

Best te doen, al zeg ik het zelf!
  maandag 13 december 2004 @ 15:51:48 #259
97868 Krullehoofd
pi_23943445
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Don't judge before you hear it!
Yeip...hebbie gelijk in...

rot pompons...
  maandag 13 december 2004 @ 16:00:06 #260
97868 Krullehoofd
pi_23943657
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
En nu weer over tot de orde van de dag: Wonen in Gouda!?

Best te doen, al zeg ik het zelf!
Ja inderdaad. Heb een jaartje in Den Haag gewoond en ben inmiddels weer 3 maanden terug. Maar er is nog niks veranderd....
pi_23952932
vind t nogsteeds bagger in gouda
morgen trouwens kaarsjesavond ... jeej toeristen ... in ons stadje
Who is it?
  maandag 13 december 2004 @ 21:34:04 #262
97868 Krullehoofd
pi_23953302
is dat zo ? Morgen maar vroeg naar huis, chips & cola en tv op Gouwestad. Wil ik niks van missen hoor....
  maandag 13 december 2004 @ 22:22:17 #263
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_23954416
Ah, dat verklaart waarom er een spandoek met uitgang boven de Kleiweg hangt
pi_23955198
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:22 schreef Whiskers het volgende:
Ah, dat verklaart waarom er een spandoek met uitgang boven de Kleiweg hangt
"Uitgang" kan je zeker lezen als je vanaf t station naar het stadhuis loopt ... lol ( gouda kennende )
En alsof al die buitelandse toeristen dat kunnen lezen
Who is it?
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:41:35 #265
97868 Krullehoofd
pi_23964732
Parkeren Kaarsjesavond kon je vanmorgen al bij Van Beynum zien hangen. Ze verwachten kennelijk een hoop toeristen..
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:46:24 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23964861
Kaarsjesavond!

Idd tv aanzetten!
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:32:11 #267
97868 Krullehoofd
pi_23965836
Gaat er eigenlijk iemand nog in het echie kijken ??
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:37:59 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23965969
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand nog in het echie kijken ??
Ik sla even over. Toen ik nog in de binnenstad woonde ben ik wel een paar keer geweest.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:09:37 #269
97868 Krullehoofd
pi_23966693
Ikzelf ga ook niet. Mij te koud enneh vroegah ben ik wel 's wezen kijken toen ik nog wat jonger en kleiner was....
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:49:26 #270
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23967625
Best mooi om te zien hoor, alleen maar kaarsen die branden. Vooral het stadhuis ziet er goed uit
Maar inderdaad als je het een paar keer gezien hebt is de lol er wel van af. Maar het blijkt nog steeds een echte toeristentrekker!!
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:59:35 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23967859
Busladingen vol. En ik vind het ook wel wat hebben hoor. Hele markt donker, liedjes zingen...
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:16:48 #272
97868 Krullehoofd
pi_23968231
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Best mooi om te zien hoor, alleen maar kaarsen die branden. Vooral het stadhuis ziet er goed uit
Maar inderdaad als je het een paar keer gezien hebt is de lol er wel van af. Maar het blijkt nog steeds een echte toeristentrekker!!
T'is bijna net zo bekend als de goudse kaas....
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:17:38 #273
97868 Krullehoofd
pi_23968250
enneh, als de stroopwafels, en de kaarsen......
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:20:56 #274
100322 Mar_Cel_Lo
Just because..
pi_23968296
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
T'is bijna net zo bekend als de goudse kaas....
Jammer dat het dan zo tegenvalt als ze erachter komen waar de goudse kazen wel vandaan komen

Stroopwafels zijn echt super lekker! Vooral die grote, verse, warme, die ik altijd koop (achter de Hema) als ik in de stad ben. Gelukkig kom ik er niet te vaak
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:46:48 #275
97868 Krullehoofd
pi_23968668
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:20 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:

[..]

Jammer dat het dan zo tegenvalt als ze erachter komen waar de goudse kazen wel vandaan komen

Stroopwafels zijn echt super lekker! Vooral die grote, verse, warme, die ik altijd koop (achter de Hema) als ik in de stad ben. Gelukkig kom ik er niet te vaak
Psssttt....das een geheim hoor...
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:54:31 #276
97868 Krullehoofd
pi_23968812
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:20 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:

[..]

Wat te bedenken van de snippers.....
pi_23972536
Op welke zender word Kaarsjesavond eigenlijk uitgezonden?
Kan nu nog niks vinden, en 't is over 15 minuten al!
  dinsdag 14 december 2004 @ 18:58:55 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23972783
Gouwestad volgens mij...
pi_23973022
Ok, dank
Tot nu toe nog niks, maar ik blijf zappen

* Cutie viert haar eerste Kaarsjesavond in Gouda
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:24:47 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23973179
Dan hoor je opde markt te staan muts!

Het is niet op gouwestad zie ik net. ik weet niet waar dan wel...
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:35:58 #281
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_23973427
Kaarsjesavond is alleen leuk met oorwarmers, handschoenen en een hele warme jas. * Whiskers spreekt uit jarenlange blauwbek-ervaring.
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:47:14 #282
97868 Krullehoofd
pi_23973681
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:35 schreef Whiskers het volgende:
Kaarsjesavond is alleen leuk met oorwarmers, handschoenen en een hele warme jas. * Whiskers spreekt uit jarenlange blauwbek-ervaring.

* Krullehoofd bevestigt dit
pi_23975932
whahaha wies er geweest ?

* 907 is lekker thuis gebleven
Who is it?
pi_23978658
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:27 schreef 907 het volgende:
whahaha wies er geweest ?

* 907 is lekker thuis gebleven
Ikke niet, je staat alleen maar tegen ruggen aan te kijken. Hoorde wel gezang uit de verte
  woensdag 15 december 2004 @ 09:24:54 #285
97868 Krullehoofd
pi_23983489
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:16 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

Ikke niet, je staat alleen maar tegen ruggen aan te kijken. Hoorde wel gezang uit de verte
* Krullehoofd heeft helemaal nix gehoord of gezien. Woont ook aan de andere kant van Gouda...
  donderdag 16 december 2004 @ 00:02:02 #286
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24002691
Spandoek UITGANG op de Kleiweg
Barakken op de markt
Uitzetbeleid ofzo......wel lekker dat ze een stukkie van de grond staan kan je de aanmaakblokkies of vuurwerk er tenminste goed onder schuiven.
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 16 december 2004 @ 15:26:08 #287
97868 Krullehoofd
pi_24013647
quote:
Op donderdag 16 december 2004 00:02 schreef Foo_niks het volgende:
Spandoek UITGANG op de Kleiweg
Barakken op de markt
Uitzetbeleid ofzo......wel lekker dat ze een stukkie van de grond staan kan je de aanmaakblokkies of vuurwerk er tenminste goed onder schuiven.
Ben al een tijdje niet op de markt en de kleiweg geweest..
  donderdag 16 december 2004 @ 17:39:19 #288
97868 Krullehoofd
pi_24016646
Wanneer gaat nou die SportCity bij de Gouwe Inn eens open ?? Ze lopen al vanaf augustus reclame te maken....
pi_24026031
Dat stadhuis ziet er wel mooi uit met al die kleuren. Alleen de foto's in de Rijn & Gouwe zien er niet zo mooi uit als dat het er in het echt uiziet

Ik woon sinds april 2000 in Gouda, en zo bijzonder is het er niet, wel is het centrum wel handig en winkelcentrum bloemendaal. Maarja, woonde hiervoor in Reeuwijk-Dorp

En over de So What: wel een aardige tent, maar dat pasjes gebeuren is af en toe wel vervelend.

[ Bericht 14% gewijzigd door roelstreng op 17-12-2004 00:04:40 (pep) ]
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:04:58 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24026090
Ik liep vandaag idd de markt over en viel gewoon even stil. Erg mooi!
Jammer dat ik mijn camera niet bij me had.
  vrijdag 17 december 2004 @ 00:55:00 #291
97868 Krullehoofd
pi_24027277
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liep vandaag idd de markt over en viel gewoon even stil. Erg mooi!
Jammer dat ik mijn camera niet bij me had.
Nou als jij morgen een mooie foto maakt en hem hier post, dan maak je mij een gelukkig mens....

scheelt mij weer een barre tocht naar de stad....
pi_24027997
Haha..zoals ze in de reclame zeggen:
Come in and find out
  vrijdag 17 december 2004 @ 01:35:23 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24028108
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Nou als jij morgen een mooie foto maakt en hem hier post, dan maak je mij een gelukkig mens....

maar... maar...
Ik moet he-le-maal uit Goverwelle komen...

Nee, sorry, zou het graag doen, maar morgen echt geen tijd helaas, en dit weekend 's avonds verder ook niet... ik zal er over denken, maar als een andere gouwenaar tijd en zin heeft...

Hoorde trouwens van mijn moeder dat het gisteren op het jeugdjournaal was. Dus mss zijn er al wel ergens foto's online...
pi_24029482
Heb een klein fotootje gevonden:
  vrijdag 17 december 2004 @ 07:53:46 #295
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_24029548
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 00:55 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

[ Bericht 7% gewijzigd door Foo_niks op 17-12-2004 08:04:41 ]
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 17 december 2004 @ 09:44:55 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24030453
Wow! Ik wist niet dat het ook veranderde.
Ik heb het gezien zoals op de onderste foto. Erg mooi!
  vrijdag 17 december 2004 @ 09:49:18 #297
97868 Krullehoofd
pi_24030502
Zo dat ziet er zeker wel mooi uit.....
Sinds wanneer doen ze dit ?

Thanks by the way voor het posten....
pi_24030535
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 09:49 schreef Krullehoofd het volgende:
Zo dat ziet er zeker wel mooi uit.....
Sinds wanneer doen ze dit ?

Thanks by the way voor het posten....
http://www.goudabijkunstlicht.nl/
  vrijdag 17 december 2004 @ 09:58:10 #299
97868 Krullehoofd
pi_24030619
quote:
Ah, het is een nieuw evenement. Ik dacht al, ik ben maar een jaartje weggeweest en gelijk gebeuren er allerlei mooie dingen...
pi_24030625
Geinig dat ze ook een webcam erop hebben gericht: http://www.goudabijkunstlicht.nl/htm/webcam.htm
Maar overdag zie je er niets van...
pi_24030665
zullen we een kleine fok-meet bij de kerstboom houden?
En iemand dan de screenies laten cappen?

* Cutie heeft koorts & is niet toerekeningsvastbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')