ja ik ook ...quote:Op maandag 15 november 2004 23:16 schreef HotFudge het volgende:
Ik heb liever een nieuwe MiniSuisse (no offense MiniSuisse) dan een Lidl.
Yep, die mensen ken ik...Jammergenoeg...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:38 schreef 907 het volgende:
[..]
ja ik ook ...![]()
weten jullie trouwens iets van een huis in gouda, vol met verwaarloosde katten en honden?De dierenambulance wilde niet vertellen waar dat was ... maar ik ben natuurlijk nieuwsgierig
![]()
Het is al bijna klaar, volgens mij willen ze nog voor Sinterklaas de boel draaiende hebbenquote:Op maandag 15 november 2004 10:43 schreef Cutie het volgende:
En, er komt ook een Lidl in Gouda he! Aan de Dunantsingel.
Ja klopt, dat is bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:45 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Pas ook één geopend in Plaswijck...
nee ik ben die gek nog niet tegengekomen, moet ie mij ook niet tegenkomen ook ...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:59 schreef Gizpat het volgende:
[..]
....
Als je heel hard fietst is het best te doenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:09 schreef Elvi het volgende:
Ik moet zaterdagavond over de Bloemendaalse weg... Is dat veilig of weten jullie nog een adresje waar ik pepperspray kan halen?
Dat was ik sowieso wel van plan jaquote:Op woensdag 17 november 2004 20:28 schreef Gizpat het volgende:
Als je heel hard fietst is het best te doen![]()
Dat is mij ook gebeurd! Maar ja, ook suf van die mensen hoor.... Ze zien dat bordje toch.. Ik niet, want ik heb geen ogen in mn achterhoofd...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:57 schreef Gizpat het volgende:
Oh, de werkschuit. Daar is het wel veilig!![]()
Over het niet kennen van je eigen stad:
Ach, niks is zo stom als wanneer iemand je vraagt waar de IJkerwerf is en je daar een antwoord op geeft als: "Geen idee, nooit van gehoord", om je dan bij het zien van het straatnaambordje vervolgens te realiseren dat je er nota bene in staat!![]()
En dit is nog gewoon een straat in mijn eigen wijk! Kun je nagaan wat een straatnamenkennis ik van Gouda in pacht heb!![]()
Bloemendaalse weg is best goed,allemaal grote huizen en boerderijen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso wel van plan jaIk moet daar in de buurt van de Werkschuit zijn...
Ik kom echt zó weinig in Bloemendaal/Goverwelle.... Dus hoe t daar allemaal zit weet ik nie... (woon mn hele leven al in Gouda.... n shocking 21 jaar)
dat meen je toch niet echt he?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:59 schreef bermuda17 het volgende:
....
ennuh mooi winkelcentrum
Nou inderdaad....zou niet weten welk winkelcentrum in Gouda de moeite waard is.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef 907 het volgende:
[..]
dat meen je toch niet echt he?![]()
![]()
Ik vraag me ook af welke.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef 907 het volgende:
[..]
dat meen je toch niet echt he?![]()
![]()
oooooooooooooo die!!!!!!!! ja die ken ik wel!!quote:Op donderdag 18 november 2004 21:31 schreef Mute_Me het volgende:
Wie ken een meisje van waarschijnlijk 16 of 17 jaar die in Gouda woont? ze heeft een gele jas en uhm donkerbruin haar. beetje alternatief.
Ken jij ook die ene met dat haar?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:40 schreef HotFudge het volgende:
[..]
oooooooooooooo die!!!!!!!! ja die ken ik wel!!![]()
Haar? checkquote:Op donderdag 18 november 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ken jij ook die ene met dat haar?
Je weet wel, zit ook wel eens op de fiets... en heel soms eet ze ook wel eens een appel?
Niet?
whehe welke school doe je dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:59 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
Haar? check
Fiets? check
Appel? check!
Ik weet het al, volgens mij bedoel je mij!![]()
Sorry, al een hele tijd geen school meerquote:Op donderdag 18 november 2004 22:21 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
whehe welke school doe je dan?
he kutquote:Op donderdag 18 november 2004 22:27 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
Sorry, al een hele tijd geen school meer![]()
Ja shit man. Ik zag mezelf al helemaal als na-lang-zoeken-terug-gevonden-mysteriegirlquote:Op donderdag 18 november 2004 22:37 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
he kut![]()
quote:oproep was niet echt serieus![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:43 schreef Plunderbunny het volgende:
[..]
Ja shit man. Ik zag mezelf al helemaal als na-lang-zoeken-terug-gevonden-mysteriegirl![]()
[..]
Nee????? hmmmm...... ik ook niet hoor![]()
Wie ben jij nou?quote:Op woensdag 10 november 2004 15:53 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik werk in AH Goverwelle[wie ben jij?
]
Vandaag in de krant Finn Mac Cool en Grootstedelijk dicht .quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef philipnorth het volgende:
yay een gouda topic
* philipnorth en cutie wonen dus saampjes aan de Leentjeleerdelotjelopenlangsdelangelindelaan.
Nu al weer 1 1/2 jaar (ikke) nadat ik een jaar in hotel de Keizerskroon heb gezeten.
Ben hierheen verhuisd ivm werk
Maarruh, kan iemand dat faillissement bevestigen?
Heb t verder nog nergens gehoord namelijk
En bij Finn kon je prima eten, lekker sateetje
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:11 schreef Minisuisse het volgende:
Ohja, ik deel deze username met iemand anders uit Gouda, die werkt wel bij de albert heijn, maar ik dus niet
whahhaa :p ik weet precies wie je bedoeltquote:Op woensdag 8 december 2004 22:39 schreef Krullehoofd het volgende:
Hiero een geboren en getogen Gouwenaar. Jammer, bij Finn Mac Cool stond wel een leuk meisje achter de bar...![]()
Lijkt me leuk, maar ik heb geen pasje!quote:Op maandag 13 december 2004 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
14 Januari... heel leuk optreden in So What...
14 januari is op een vrijdag (meestal met optredens) en dan heb je geen pasje nodigquote:Op maandag 13 december 2004 14:41 schreef Cutie het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar ik heb geen pasje!
Wat is er dan zo bijzonder die avond? Ga je uit de kleren dan ofzo?quote:Op maandag 13 december 2004 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Op vrijdag kan je idd gewoon vrij naar binnen!
Komt dat zien, komt dat zien!
BE live on stage!
Twas toch een paaldanswedstrijdquote:Op maandag 13 december 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maartje?
Ik ga die avond optreden met onze band, Skapiche?!
en wat gaan jullie spelen dan ???quote:Op maandag 13 december 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maartje?
Ik ga die avond optreden met onze band, Skapiche?!
Ga je weer ballen?quote:Op maandag 13 december 2004 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes slaat basset met softbalknuppel het outfield in!
Bij het lezen van jullie naam vermoedde ik al zoiets...quote:Op maandag 13 december 2004 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan Ska spelen. Als support act voor De Hardheid, ook ska!
Jep!quote:Op maandag 13 december 2004 15:33 schreef basset het volgende:
Ga je weer ballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |