Wat zijn die tags eigenlijk?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef inkie1010 het volgende:
Ik doe ook nog mee aan die Tags dat is ook leuk
anders moet ik te lang wachten hehehe
Volgende week zal ik het regelenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
opschieten! voor het volgende deel begint heb jij je aangemeld
want anders!!!!!!....................
Taggen doe je op het forum van postcrossing. Er zijn allerlei topics met onderwerpen, bijvoorbeeld de City View-tag. Hier is het de bedoeling dat je degene voor je tikt en dat wil zeggen dat jij hem of haar een city view kaart op stuurt (via persoonlijk bericht regel je dan het adres). Degene die dan jou weer tikt stuurt jou een kaartquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat zijn die tags eigenlijk?Krijg je daardoor sneller een kaartje?
Klonk, mooi kaartje zeg!
Hoe lang erover gedaan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:19 schreef Mobster273 het volgende:
Amerika is binnen, next up: Edinburgh, Scotland![]()
Ahja maar dan krijg je er dus niet een lijntje bij op je kaartje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:29 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Taggen doe je op het forum van postcrossing. Er zijn allerlei topics met onderwerpen, bijvoorbeeld de City View-tag. Hier is het de bedoeling dat je degene voor je tikt en dat wil zeggen dat jij hem of haar een city view kaart op stuurt (via persoonlijk bericht regel je dan het adres). Degene die dan jou weer tikt stuurt jou een kaart
Ja precies, het niet het officiele postcrossen, mensen maken vaak ook onderscheid tussen ontvangen "official cards" en tag cardsquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ahja maar dan krijg je er dus niet een lijntje bij op je kaartje.Maar is het gewoon kaartjes uitwisselen enzo.
Kan ik jou ook "taggen"?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ja precies, het niet het officiele postcrossen, mensen maken vaak ook onderscheid tussen ontvangen "official cards" en tag cardsMaar ja het is ook wel leuk
Zeker als je toch maar zit te wachten op je eerste officiele kaartjes om aan te komen
volgens de site 7 dagen, maar dat klopt niet helemaal, want ik heb ze vrijdag na lichting op bus gedaan, dus dan zijn het 6 maar effectief gezien maar 4quote:
Oh dat mag?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:54 schreef inkie1010 het volgende:
Dan tik ik jou terug Jaguarized(mail mij maar even terug
)
tis geen zware topsport hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:54 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl leest hier nu al een weekje mee en het klinkt toch wel erg cool.
Ik twijfel nog een beetje of ik me zal aanmelden, weet niet of ik het lang vol ga houden als ik mee zou gaan doen.
tja, de meest voorkomende landen zijn nou eenmaal niet zulke exotische oorden, net zoals je de grootste kans hebt om een kaart naar USA of Finland te sturen heb je ook de grootste kans om er daar een vandaan te krijgen, ik geloof dat duitsland derde in de lijst staat, dus die kans is dan ook redelijk grootquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn eerste kaart is binnen, uit DuitslandMag een gegeven paard (kaart
) niet in de bek kijken maar ik hoopte toch wel op iets meer exotisch zoals de Bahama's ofzo
![]()
Kaartje onderweg naar Rusland![]()
Ja, maar ik vind het stom om hier heel enthousiast aan te beginnen en vervolgens na 3 maanden er alweer mee te kappen. En ik ken mezelf een beetjequote:
Je kan je ook weer uitschrijven als je het zat bentquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het stom om hier heel enthousiast aan te beginnen en vervolgens na 3 maanden er alweer mee te kappen. En ik ken mezelf een beetje
Boeie, aanmelden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het stom om hier heel enthousiast aan te beginnen en vervolgens na 3 maanden er alweer mee te kappen. En ik ken mezelf een beetje
Ik doe hem strakjes op de post! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:05 schreef Jaguarized het volgende:
@inkie:
Hij gaat morgen op de post, de 31e. Tis hier nu de 30e om 8.05pm dus dat gaat niet meer lukken.![]()
er zijn er ook zat die aangemeld zijn en niet eens zijn begonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik doe hem strakjes op de post! Ben benieuwd!
O ja ik heb ook al een weblog gemaakt, voor de kaarten: Kijk maar
dan moet je je topografische kennins wat opvijzelen, en dan is pc nog niet eens zo'n slecht middelquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind die kaartjes bij die profielen echt onhandig, Amerika is vaak zo ver ingezoomd dat je nog geen idee hebt waar die persoon woont.
of ff op internet speuren, map24 doet sowieso heel europa en voor amerika zal ongetwijfeld iets vergelijkbaars te vinden zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet je je topografische kennins wat opvijzelen, en dan is pc nog niet eens zo'n slecht middel
Oke, oke, oke ik bezwijk al onder de druk en ga me aanmeldenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er zijn er ook zat die aangemeld zijn en niet eens zijn begonnendus gewoon aanmelden
Nee, ik kreeg van de 5 adressen 4 verschillende, en die heb ik ook praktisch na elkaar aangevraagd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Aangemeld. Alleen jammer dat ik 3 kaartjes naar Portugal moet sturenKrijg je altijd 3 keer hetzelfde land als je vlak na elkaar meerdere adressen wil?
Vanmiddag maar meteen kaartjes en zegels kopen
Nee das gewoon toeval.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Aangemeld. Alleen jammer dat ik 3 kaartjes naar Portugal moet sturenKrijg je altijd 3 keer hetzelfde land als je vlak na elkaar meerdere adressen wil?
of kijk in een atlas, van die papieren gevallen die hun werk nog altijd voorbeeldig doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
of ff op internet speuren, map24 doet sowieso heel europa en voor amerika zal ongetwijfeld iets vergelijkbaars te vinden zijn![]()
Braafquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Oke, oke, oke ik bezwijk al onder de druk en ga me aanmelden
nee, dat is brute pech...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
ik zit er nog over na te denken wat ik ermee ga doen, maar een stapel lijkt me het meest waarsschijnlijk resultaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef Joene het volgende:
Het lijkt me leuk om de ontvangen kaartjes in een soort album te doen.
Overigens ik denk dat ik al mn kaartjes even ga scannen ook :-)Mocht ik tenminste ooit kaartjes gaan krijgen ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zit er nog over na te denken wat ik ermee ga doen, maar een stapel lijkt me het meest waarsschijnlijk resultaat
Leuk inkie!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik doe hem strakjes op de post! Ben benieuwd!
O ja ik heb ook al een weblog gemaakt, voor de kaarten: Kijk maar
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, m'n volgende gaat naar Tanzania!
stoerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, m'n volgende gaat naar Tanzania!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |