quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:51 schreef Laura 2000 het volgende:
Yes één van mijn kaarten is ook aangekomen!!
[..]
Ja ze woont in het Ruhrgebied en de kaart heeft er 6 dagen over gedaan!![]()
Komt het misschien omdat ik twee losse postzegels van 0,39 cent erop heb geplakt?
Waar in NZ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn eerste kaart is aangekomen, in Hongarije![]()
Nu mag ik er eentje naar Nieuw-Zeeland sturen en eentje naar Vancouver![]()
Wie niet.quote:
waar staat die op de site? of heb je die zelf gemaakt?quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
Hotmailadressen wil ie nog wel eens blokkeren.
Had ik ook met m'n hotmail. Toen maar veranderd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zie het
Op me Wanadoo account komt hij gewoon binnen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef Klonk het volgende:
ik
heb
een
kaartje
een hele mooie uit San Fransico met de Golden Gate bridge
Ik ben jaloers.quote:
Ze doen goede zaken bij de VVV Groningen. Ik heb daar van de week ook al tien kaarten gahaaldquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:11 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb 10 verschillende kaarten gehaald bij de VVVFf een voorraadje aanleggen
van mij zijn er nu dus 4 van de 7 naar Finland....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Aventura het volgende:
Heb ook net vorige week een kaartje naar Finland gestuurd
van de drie kaarten die ik gestuurd heb nog geen een naar Finland. Wel eentje naar Portugal, Polen en een naar de US.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
van mij zijn er nu dus 4 van de 7 naar Finland....
Ik mag hopen dat daar nog verandering in gaat komen....
ik kan me ook niet indenken dat deze verhouding zo blijft, maar opvallend is het welquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
van de drie kaarten die ik gestuurd heb nog geen een naar Finland. Wel eentje naar Portugal, Polen en een naar de US.
nog steeds geen postzegels gekocht!
Allemaal uit Finland.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik kan me ook niet indenken dat deze verhouding zo blijft, maar opvallend is het wel
maar goed, uiteindelijk gaat het me ook niet zo zeer om waar het heengaat maar om waar het uit terugkomt
Hahahaha nog eentjequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:13 schreef Quispi het volgende:
[..]
Ze doen goede zaken bij de VVV Groningen. Ik heb daar van de week ook al tien kaarten gahaald![]()
gewoon ¤0,85 net zo als bij alle kaarten naar buiten europa, zo lang onder de 20 gram ofzo, maar dat ga je nooit halenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoeveel geld aan postzegels moet er eigenlijk op een kaartje naar de USA ? En naar India ?
Current top countries (last 60 days)quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
van mij zijn er nu dus 4 van de 7 naar Finland....
Ik mag hopen dat daar nog verandering in gaat komen....
Ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:29 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb gewoon wat van die velletjes voor Binnen europa en Buiten Europa gekocht![]()
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:49 schreef inkie1010 het volgende:
Volgens mij niet, je stuurt alleen naar andere landen wat ik begrepen heb!
ik had er ook 5, maar nu zijn er 3 aangekomen en heb ik meteen weer 3 opgevraagd, zodat er nu nog steeds 5 onderweg zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:22 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi dat jullie dat kunnen, beginnen met 2 of 3 adressenik was zoo nieuwsgierig dat ik er meteen 5 opvroeg
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuw deel al weer, en ik heb me nog steeds niet aangemeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |