er zijn er ook zat die aangemeld zijn en niet eens zijn begonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het stom om hier heel enthousiast aan te beginnen en vervolgens na 3 maanden er alweer mee te kappen. En ik ken mezelf een beetje
Leuk!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik doe hem strakjes op de post! Ben benieuwd!
O ja ik heb ook al een weblog gemaakt, voor de kaarten: Kijk maar
dan moet je je topografische kennins wat opvijzelen, en dan is pc nog niet eens zo'n slecht middelquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:34 schreef _Boo_ het volgende:
Ik vind die kaartjes bij die profielen echt onhandig, Amerika is vaak zo ver ingezoomd dat je nog geen idee hebt waar die persoon woont.
of ff op internet speuren, map24 doet sowieso heel europa en voor amerika zal ongetwijfeld iets vergelijkbaars te vinden zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan moet je je topografische kennins wat opvijzelen, en dan is pc nog niet eens zo'n slecht middel
Oke, oke, oke ik bezwijk al onder de druk en ga me aanmeldenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er zijn er ook zat die aangemeld zijn en niet eens zijn begonnendus gewoon aanmelden
Nee, ik kreeg van de 5 adressen 4 verschillende, en die heb ik ook praktisch na elkaar aangevraagd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Aangemeld. Alleen jammer dat ik 3 kaartjes naar Portugal moet sturenKrijg je altijd 3 keer hetzelfde land als je vlak na elkaar meerdere adressen wil?
Vanmiddag maar meteen kaartjes en zegels kopen
Nee das gewoon toeval.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
Aangemeld. Alleen jammer dat ik 3 kaartjes naar Portugal moet sturenKrijg je altijd 3 keer hetzelfde land als je vlak na elkaar meerdere adressen wil?
of kijk in een atlas, van die papieren gevallen die hun werk nog altijd voorbeeldig doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
of ff op internet speuren, map24 doet sowieso heel europa en voor amerika zal ongetwijfeld iets vergelijkbaars te vinden zijn![]()
Braafquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Oke, oke, oke ik bezwijk al onder de druk en ga me aanmelden
nee, dat is brute pech...quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Jojogirl het volgende:
ik zit er nog over na te denken wat ik ermee ga doen, maar een stapel lijkt me het meest waarsschijnlijk resultaatquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef Joene het volgende:
Het lijkt me leuk om de ontvangen kaartjes in een soort album te doen.
Overigens ik denk dat ik al mn kaartjes even ga scannen ook :-)Mocht ik tenminste ooit kaartjes gaan krijgen ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zit er nog over na te denken wat ik ermee ga doen, maar een stapel lijkt me het meest waarsschijnlijk resultaat
Leuk inkie!!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik doe hem strakjes op de post! Ben benieuwd!
O ja ik heb ook al een weblog gemaakt, voor de kaarten: Kijk maar
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, m'n volgende gaat naar Tanzania!
stoerquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, m'n volgende gaat naar Tanzania!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |