hoor em, die dwaasquote:Op maandag 27 maart 2006 22:55 schreef Maikuuul het volgende:
ALS ik in das kleines show kom, denk maar niet dat ik me greun jeske ga aandoen.
Mijn sjieke jas weljeweet
Die snol van groeten uit de rimboe mocht d'r ook zittenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Xizer het volgende:
Fecking n00bs... Maikul zun kop mag niet eens voor middernacht op TV komen!
Goed planquote:Op maandag 27 maart 2006 23:13 schreef Dagonet het volgende:
Alleen als Maikuuul een hendig sjieke slip op de plofkop van Jensen uitvoert.
Ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gepost bij Jenzen.
Ben benieuwd of het gaat lukken.
juistemquote:Op maandag 27 maart 2006 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen, steun maikuuul en gebruik deze user icon!
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/usericons/141104/maikuuul.gif
Doe dan op z'n minst een duidelijkequote:Op maandag 27 maart 2006 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen, steun maikuuul en gebruik deze user icon!
[afbeelding]
http://forum.fok.nl/usericons/141104/maikuuul.gif
Brightness verhogen wil nog wel eens helpen.quote:Doe dan op z'n minst een duidelijke
Posten op jensen forum dus!quote:Op maandag 27 maart 2006 23:50 schreef PsyCha het volgende:
Als ie komt dan kijk ik wel.
Ik merkt het iddquote:Als je FOKkers oproept gaat het altijd snel, Scarface
frenkiej gebruik de usericonquote:
Ik zit er in elk geval in.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:53 schreef 14.gif het volgende:
Wie heeft die hendig sjiek liedjes ingezongen?![]()
Wie is Herman en waar moet ik hem van kennen?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:54 schreef PICHT het volgende:
Als Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul bij Jensen op de bank mag zitten dan moet Herman er ook bij.
Wies die stem op t begin, en wie op 36 seconden?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:57 schreef martinlutherking het volgende:
Ow, fuck, die tweede heb ik zelfs gemaakt.
De zang ben ik in elk geval.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wies die stem op t begin, en wie op 36 seconden?![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
De zang ben ik in elk geval.
Jumpen is stoerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
die onskoool jumper van idols.
voor onskool jump chek:
http://www.flurl.com/uploaded/onSKOOL_jumping_24260.html
Van kankerkachel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:01 schreef p-etr-a het volgende:
Wie is Cees?
Dat die Herman-mongool es gauw beide enkels mag breken, omgquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
voor onskool jump chek:
ohw ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Herman die blije debiel van Idols.
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Wie is Herman en waar moet ik hem van kennen?
Cees, Kees, 1 pot nat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh oké die, ja hij is tof. Ik dacht dat het Kees was.
zekerquote:
zoveel reacties zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Blijven reageren mensen @ http://interactief.rtl.nl/forum/Jensen?msg=329040&rootmsg=329040&rootpg=0&pagenr=0 .
'T gaat goed.
vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:09 schreef Dangel het volgende:
waarom zou iemand die bosjosti op tv willen zien?
Daarom willen we juist hun ambassadeur bij Jensenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
Inderdaad, geef mensen met het syndroom van down meer zendtijd!
De geestelijk gehandicapten verdienen meer aandacht in de media!
De paralympics werden ook niet uitgezonden, dus waarom de kamperlympics wel?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
Inderdaad, geef mensen met het syndroom van down meer zendtijd!
De geestelijk gehandicapten verdienen meer aandacht in de media!
Haha idd, de FNR is sowieso het beste onderdeel van de showquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:02 schreef Patje1987 het volgende:
en uiteraard moet ie dan naar de friday night roulette, allemaal groene vragen![]()
Weer eens wat anders dan die verlepte Kim Holland.quote:waarom zou iemand die bosjosti op tv willen zien?
En toch zou ik die wel volprakken hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:19 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die verlepte Kim Holland.
je moet iets als je een hopeloost geval bentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:27 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
En toch zou ik die wel volprakken hoor
Ben jij nou een van die gasten die denkt dat Jensen live is?quote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Xizer het volgende:
Fecking n00bs... Maikul zun kop mag niet eens voor middernacht op TV komen!
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
voor onskool jump chek:
kweeni paar gasten die een beetje staan te jumpen voor 400 man op een schoolpleintjequote:
Zag ik het toch goed.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
kweeni paar gasten die een beetje staan te jumpen voor 400 man op een schoolpleintje
althans, daar ziet het er naar uit
Kick naar GC?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:54 schreef MaLo het volgende:
Het is maar goed dat deze thread in ONZ staat, anders ging men ook nog denken dat jullie het meenden
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Is hij niet meer iets voor de EO ofzo, bij 'Je zal het maar hebben' oid.
Reken maarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Heel fok kijken !
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Trolliebus het volgende:
Maikuuul bij knoop in je zakdoek
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
alleen als hij op zijn brommer komt
Ik ga dan ook op de bank als bodyguard van Maikuuul.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga er vanuit dat de mensen die een berichtje hebben achtergelaten op de Jensen-site
meegaan als publiek? Mocht Maikuuul daadwerkelijk op de bank plaatsnemen
.
Hahaha!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:27 schreef Trolliebus het volgende:
Maikuuul bij knoop in je zakdoek
laat je school dan ook reageren in dat jensen geval.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Maikuuul het volgende:
OMGik vandaag pimpen met dit topic op school in de klasje.
Hadden we tutor, hoor je de leraar: en jongens waar zullen we het over hebben ?
Een gast: Maikuuul is een legende, en gaat misschien naar Jensen.
Leraar: owja ?vertel
Ik beetje vertellen
op het einde zegt de leraar: en laat maar wat weten he als je in de uitzending komt
tikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
laat je school dan ook reageren in dat jensen geval.
Maikuuul moet naar Paul de Leeuw, hij wordt de nieuwe Adje, maar dan niet geacteerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Jensen is lachen wordt sjieke tijd.
Maikuuul mag vast terug komen
Ik moet zeggen, je bent wel een stoere jongen jij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik zie hem uiteindelijk toch liever bij de overlijdensberichten op de FP
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent wel een stoere jongen jij.
Nee echt
Beetje jaloers YellowLedbetterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik zie hem uiteindelijk toch liever bij de overlijdensberichten op de FP
Dat natuurlijk wel, moet ik toegeven. maar dan ook alleen omdat ie dan wordt afgezeken. Maar dat kunnen we hier ook wel doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
geef toe, jij vind het ook tof als maikuuul daar op de bank zit, als ie daar alleen al zit is al lachen, laat staan als ie begint te praten met dat accent.
mmzzz, dat is natuurlijk wel leedvermaak. Dan heeft ie echt geen leven meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
maar dan is het op tv
doohh, waarom denk je dat iedereen wilt dat ie bij Jensen komtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:34 schreef Molluck het volgende:
Het enige wat er gaat gebeuren ALS Maikuuul al bij Jensen komt, is dat hij ongelofelijk afgezeken gaat worden.
Maikuuul mag door iedereen afgezeken en de grond in geboord worden, maar niet door Jensen, dat is de enige gast aan wie ik nog een grotere hekel heb...
Dat hij met z'n brommert een hendig sjieke slip maakt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef Whizzkith het volgende:
Wat komt er dan in godsnaam in het filmpje over z'n leven?Een paar foto's en allemaal fokbeelden?
Vergeet je niet dat ik onopgemerkt bij iemand ga staan om een scheet te laten en vervolgens wegloop ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
doohh, waarom denk je dat iedereen wilt dat ie bij Jensen komt![]()
Ik zie het al zo voor me.
Maikuuul in 2 minuten![]()
...
Zoo maikel.. MAIKUUUUL.. oh sorry neem me niet kwalijk maikUUUl. Maar Maikuuul, jij zit dus op FOK en in het dagelijkse leven slip je wat rond en in de klas doe je tutuututu, klopt dat?![]()
Oh ik ga dan echt stuk![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat ik onopgemerkt bij iemand ga staan om een scheet te laten en vervolgens wegloop ?
Arme Janquote:
Gewoon blijven proberenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Met 1000 reacties op dat forum zou het misschien haalbaar zijn, onder de 500 zeker niet volgens mij
Zowiezo niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Met 1000 reacties op dat forum zou het misschien haalbaar zijn, onder de 500 zeker niet volgens mij
Nog niet nee, nog niet. Maar na een bezoek aan Jensen kan dat snel omslaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Buiten FOK! kent men je niet, je bent niet interessant genoeg voor een TV-show.
De mensen kende die idioot van Idolsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog niet nee, nog niet. Maar na een bezoek aan Jensen kan dat snel omslaan.![]()
Trouwens die hermankende toch ook niemand? tot ie bij Jensen was geweest, toen kende iedereen hem ineens
Gozer, het is niet, ik herhaal niet haalbaar. Misschien bij de EO omroep, kun je als gastrol in een documentaire over syndroom van down kinders deelnemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Dan kun je het helemaal wel vergeten. Alsof iemand een dergelijk stel grafkneuzen serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:35 schreef yosander het volgende:
Zet een link naar dit topic dan ook in dit topic bij Jensen!
Herman heeft 2 keer mee gedaan aan Idols en hiermee 'bekendheid' verkregen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog niet nee, nog niet. Maar na een bezoek aan Jensen kan dat snel omslaan.![]()
Trouwens die hermankende toch ook niemand? tot ie bij Jensen was geweest, toen kende iedereen hem ineens
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Boe. het volgende:
[..]
Dan kun je het helemaal wel vergeten. Alsof iemand een dergelijk stel grafkneuzen serieus zou nemen.
Zonder loop valt er weinig te schieten eh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
nooit geschoten is altijd mis
Ach ja, mijn tijd is het niet die je verspilt, dus ga je gang.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
jongen wie niet waagt wie niet wint
nooit geschoten is altijd mis
pauper :t
Wat heb jij met 'graf'?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Boe. het volgende:
[..]
Dan kun je het helemaal wel vergeten. Alsof iemand een dergelijk stel grafkneuzen serieus zou nemen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Boe. het volgende:
Al jaren schreeuwt men dat ONZ verbaggerd, maar uiteindelijk viel het altijd wel mee. Maar het nieuwe dieptepunt is met de huidige ONZ users volgens mij wel aangebroken.
quote:Geregistreerd op: donderdag 23 maart 2006 @ 18:47
Iemand die op de dergelijke wijze én met PI post is vast geen newbie neequote:
Oops, best logisch nu je het zegtquote:
Maar de poging is echtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Dos37 het volgende:
Tis maar goed dat het in onzin staat.
Volgens mij realisteert Maaikutje zich dat alleen nog niet helemaal en denkt dat hij daadwerkelijk een kans(je) maakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Dos37 het volgende:
Tis maar goed dat het in onzin staat.
Je hoeft geen oldbie te zijn om met PI te kunnen posten hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Iemand die op de dergelijke wijze én met PI post is vast geen newbie nee
wat zeik je man, iedereen vind het leuk maar jij zegt weer dat we geen kans hebben, nou en. al komt ie niet bij jensen, we hebben nu toch lol (ja jij niet)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:52 schreef Boe. het volgende:
[..]
Volgens mij realisteert Maaikutje zich dat alleen nog niet helemaal en denkt dat hij daadwerkelijk een kans(je) maakt.
Definieer "iedereen". Jij en die paar andere schurftlijers misschien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wat zeik je man, iedereen vind het leuk maar jij zegt weer dat we geen kans hebben, nou en. al komt ie niet bij jensen, we hebben nu toch lol (ja jij niet)
Ga jij eens gauw je mond spoelen met water en zeep en ga dan ergens anders spelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Definieer "iedereen". Jij en die paar andere schurftlijers misschien.
Optiefen met je lol, je zet FOK! te kijk met dat onderontwikkelde gedrag van je.
Dude.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
geef eens een reden waarom hij bij jensen moet komen\
Wie is het eigenlijk.... Pics??
lees de OPquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
AAAAAAAAAAAARGH....... je kent maikuuul niet... DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
ga een ander topic verneuken nort, ga klagen ik klaagbaak als je wilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Optiefen met je lol, je zet FOK! te kijk met dat onderontwikkelde gedrag van je.
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAARGH....... je kent maikuuul niet... DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!..
samen met iemand waardoor ik gebanned was.. (fotosoep)
waarom niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef satecl het volgende:
[..]
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDHEID VAN FOK!!!???
Iemand heeft hier zó gelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Je zet FOK! te kijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
omdat hij de meest achterlijke bosmongool is die hier rondloopt. Met uitzondering van al die mensen die hem ook nog grappig vinden misschien...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef satecl het volgende:
[..]
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!???
Hij loopt niet, hij slipt hendig sjiek op die lollerkampwijvenbrommer van hem door de topics heenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
omdat hij de meest achterlijke bosmongool is die hier rondloopt. Met uitzondering van al die mensen die hem ook nog grappig vinden misschien...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik noem hem steentje
Áls dit lukt, moet je wel zo stoer zijn om ook daadwerkelijk heen te gaan.quote:
Als ik word uitgenodigd ga ik zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Áls dit lukt, moet je wel zo stoer zijn om ook daadwerkelijk heen te gaan.
Hoop dat 't lukt, maar lijkt me ergens toch ook weer stug.
hopen word het maikuuuuuulquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik word uitgenodigd ga ik zeker
Maar de kans is kleiner dan nihil
Hendig klein dus
bij deze snakeyquote:Schop deze maar omhoog. Maikuuul @ Jensen
Bij Herman en Kim schijnt het te werkenquote:Denk je nou écht (ondanks het feit dat we in ONZ zitten) dat Jensen dan ook maar 1 minuut zendtijd zou verspillen aan een populistische kampiaan
Ja, maar die hebben nog enige inhoud.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Bij Herman en Kim schijnt het te werken
We hebben het hier dan ook over een vrij triest programma met dito presentator. Dus zo heel gek is het nou ook weer niet. Ik ben alleen bang dat Maikuuul niet zo heel veel zinnigs te vertellen heeft op tv. Wat hij hier verkondigt is af en toe best grappig, maar hij heeft vooral een hoog leedvermaak gehalte. Maar slippen met de brommert, vakken vullen in de super en zijn carriere op het VMBO boeit onvoldoende voor vijf minuten tv.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Denk je nou écht (ondanks het feit dat we in ONZ zitten) dat Jensendan ook maar 1 minuut zendtijd zou verspillen aan een populistische kampiaan
?
Hahahaha hij staat der ook echtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik noem hem steentje
mwah maikuuul zal ook wel iets "teveel" hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben nog enige inhoud.
Kim heel veel mannelijk DNA en Herman heeft een chromosoom teveel.![]()
En ik snap niet waarom sommige mensen hem zo aanbidden alsof hij een godheid is. Haal die stront eens uit je ogen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef __droogkloot__ het volgende:
Haha ik snap niet dat sommige mensen hem hier zitten af te blaffen alsof hun leven er vanaf hangt. Als hij bij Jensen komt ga ik zeker kijken! Succes er mee
![]()
![]()
euhmz, gaan ze dan met ballen gooien op het kerkhof of?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef Dirktator het volgende:
Lollerf*ckingcopter! Dit plan moet zeker doorgaan! Maar ook zou het leuk zijn als Maikuuul bij Knoop in je Zakdoek zou komen!
Marnix: zo Maikuuul, hoe harder dat je slipt, hoe meer ballen je team krijgt om dadelijk mee te gooien naar Sylvia Millecam!
Maikuuul: boh gek!
Hoe zijn de afgelopen jaren in de grot bevallen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef Dirktator het volgende:
Marnix: zo Maikuuul, hoe harder dat je slipt, hoe meer ballen je team krijgt om dadelijk mee te gooien naar Sylvia Millecam!
Heel erg goed. Ik heb de Dikke van Dale bestudeerd en heb ontdekt wat het woord "ironie" betekent. Misschien ook een nuttige vakantietip voor jou?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zijn de afgelopen jaren in de grot bevallen?
Probeer eens of je kan vliegen vanaf een flat ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja hoor, heb je een adres voor mij? Helaas heb ik het woordenboek al uit. Nog andere tips?
Doe ik ook niet, vind hem alleen grappig en blijkbaar ben ik niet de enige. Jij bent nieuw op fok! zie ik, dus hou aub je muil.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En ik snap niet waarom sommige mensen hem zo aanbidden alsof hij een godheid is. Haal die stront eens uit je ogen!
quote:quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe zijn de afgelopen jaren in de grot bevallen?
Heel erg goed. Ik heb de Dikke van Dale bestudeerd en heb ontdekt wat het woord "ironie" betekent. Misschien ook een nuttige vakantietip voor jou?
ja idd de ironie druipt er vanaf.....quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb gepost bij Jenzen.
Ben benieuwd of het gaat lukken.
gohquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:50 schreef stefmans het volgende:
Die fokradio uitzendig met Maikuuul erin moet je ook even posten, dan komt hij zeker bij jensen![]()
anders lees je het topic ffquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:52 schreef PeZu het volgende:
als iemand nu ff dat geluidsfragment van maikuuul bij fox radio naar jensen stuurt dan wordt ie geheid uitgenodigt....denk ik
ja, soms heb ik daar geen tijd voorquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef __droogkloot__ het volgende:
Jij bent nieuw op fok! zie ik, dus hou aub je muil.
sorryquote:
idd, steun maikuuulquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ah gek 53 reactiesdas niks he zo kom ik der nooit inf
van een paint topic gaat jensen er alleen maar beter uitzienquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders bedreigen we toch gewoon Jensen als hij Maikuuul niet toelaat en maken we paint topic over hem en mailen we hem dat.
Idd gekquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Anders bedreigen we toch gewoon Jensen als hij Maikuuul niet toelaat en maken we paint topic over hem en mailen we hem dat.
dat is de prijsquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd gek
Maar als ik bij jensen ben geweest moet ik me hendig veel gaan painten gek om alles duidelijk uit te leggers
maikuuul natuurlijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef The.PhantoM het volgende:
wie is de gast?
wie de fuck is dat? waaro mzou ie bij jensen moeten dan?quote:
boh gek das me hendig sjiek als maikuuul daar isquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wie de fuck is dat? waaro mzou ie bij jensen moeten dan?
met zijn hendige sjieek jas...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat zeker best bekeken aflevering worden.
Komt die aan op brommer
Wat dacht jij van mijn posthistory / fotoboek / wiki site bekijken om achter dit antwoord te komen ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wie de fuck is dat? waaro mzou ie bij jensen moeten dan?
ja ehhh nodig jezelf dan uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh nee gek, ik moet toch eerst uitgenodigd worden he
idd op de FP zetten met de link naar het forum van jensen, dan word er zeker op gereageerdquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:22 schreef Skinnymike het volgende:
teeeveeeepeeee.Dit mag ik niet missen natuurlijk
Trouwens, kan een mod met lef er niet voor zorgen dat dit gewoon ff een dag op de FP wordt geknikkerd?![]()
roep een mod, en vraag oftie ff wil dweilen dan...quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:54 schreef -Marc- het volgende:
Sjeeemmmug, dit topic is al bijna "hendig sjiek slippend" volgeouwehoerd!
En dicht!quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
roep een mod, en vraag oftie ff wil dweilen dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |