Oops, best logisch nu je het zegtquote:
Maar de poging is echtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Dos37 het volgende:
Tis maar goed dat het in onzin staat.
Volgens mij realisteert Maaikutje zich dat alleen nog niet helemaal en denkt dat hij daadwerkelijk een kans(je) maakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Dos37 het volgende:
Tis maar goed dat het in onzin staat.
Je hoeft geen oldbie te zijn om met PI te kunnen posten hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Iemand die op de dergelijke wijze én met PI post is vast geen newbie nee
wat zeik je man, iedereen vind het leuk maar jij zegt weer dat we geen kans hebben, nou en. al komt ie niet bij jensen, we hebben nu toch lol (ja jij niet)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:52 schreef Boe. het volgende:
[..]
Volgens mij realisteert Maaikutje zich dat alleen nog niet helemaal en denkt dat hij daadwerkelijk een kans(je) maakt.
Definieer "iedereen". Jij en die paar andere schurftlijers misschien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wat zeik je man, iedereen vind het leuk maar jij zegt weer dat we geen kans hebben, nou en. al komt ie niet bij jensen, we hebben nu toch lol (ja jij niet)
Ga jij eens gauw je mond spoelen met water en zeep en ga dan ergens anders spelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Definieer "iedereen". Jij en die paar andere schurftlijers misschien.
Optiefen met je lol, je zet FOK! te kijk met dat onderontwikkelde gedrag van je.
Dude.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
geef eens een reden waarom hij bij jensen moet komen\
Wie is het eigenlijk.... Pics??
lees de OPquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
AAAAAAAAAAAARGH....... je kent maikuuul niet... DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
ga een ander topic verneuken nort, ga klagen ik klaagbaak als je wilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Optiefen met je lol, je zet FOK! te kijk met dat onderontwikkelde gedrag van je.
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAARGH....... je kent maikuuul niet... DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!..
samen met iemand waardoor ik gebanned was.. (fotosoep)
waarom niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef satecl het volgende:
[..]
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDHEID VAN FOK!!!???
Iemand heeft hier zķ gelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Je zet FOK! te kijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
omdat hij de meest achterlijke bosmongool is die hier rondloopt. Met uitzondering van al die mensen die hem ook nog grappig vinden misschien...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef satecl het volgende:
[..]
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!???
Hij loopt niet, hij slipt hendig sjiek op die lollerkampwijvenbrommer van hem door de topics heenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
omdat hij de meest achterlijke bosmongool is die hier rondloopt. Met uitzondering van al die mensen die hem ook nog grappig vinden misschien...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik noem hem steentje
Áls dit lukt, moet je wel zo stoer zijn om ook daadwerkelijk heen te gaan.quote:
Als ik word uitgenodigd ga ik zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Áls dit lukt, moet je wel zo stoer zijn om ook daadwerkelijk heen te gaan.
Hoop dat 't lukt, maar lijkt me ergens toch ook weer stug.
hopen word het maikuuuuuulquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik word uitgenodigd ga ik zeker
Maar de kans is kleiner dan nihil
Hendig klein dus
bij deze snakeyquote:Schop deze maar omhoog. Maikuuul @ Jensen
Bij Herman en Kim schijnt het te werkenquote:Denk je nou écht (ondanks het feit dat we in ONZ zitten) dat Jensen dan ook maar 1 minuut zendtijd zou verspillen aan een populistische kampiaan
Ja, maar die hebben nog enige inhoud.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:58 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Bij Herman en Kim schijnt het te werken
We hebben het hier dan ook over een vrij triest programma met dito presentator. Dus zo heel gek is het nou ook weer niet. Ik ben alleen bang dat Maikuuul niet zo heel veel zinnigs te vertellen heeft op tv. Wat hij hier verkondigt is af en toe best grappig, maar hij heeft vooral een hoog leedvermaak gehalte. Maar slippen met de brommert, vakken vullen in de super en zijn carriere op het VMBO boeit onvoldoende voor vijf minuten tv.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Denk je nou écht (ondanks het feit dat we in ONZ zitten) dat Jensendan ook maar 1 minuut zendtijd zou verspillen aan een populistische kampiaan
?
Hahahaha hij staat der ook echtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ik noem hem steentje
mwah maikuuul zal ook wel iets "teveel" hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben nog enige inhoud.
Kim heel veel mannelijk DNA en Herman heeft een chromosoom teveel.![]()
En ik snap niet waarom sommige mensen hem zo aanbidden alsof hij een godheid is. Haal die stront eens uit je ogen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef __droogkloot__ het volgende:
Haha ik snap niet dat sommige mensen hem hier zitten af te blaffen alsof hun leven er vanaf hangt. Als hij bij Jensen komt ga ik zeker kijken! Succes er mee
![]()
![]()
euhmz, gaan ze dan met ballen gooien op het kerkhof of?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef Dirktator het volgende:
Lollerf*ckingcopter! Dit plan moet zeker doorgaan! Maar ook zou het leuk zijn als Maikuuul bij Knoop in je Zakdoek zou komen!
Marnix: zo Maikuuul, hoe harder dat je slipt, hoe meer ballen je team krijgt om dadelijk mee te gooien naar Sylvia Millecam!
Maikuuul: boh gek!
Hoe zijn de afgelopen jaren in de grot bevallen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:27 schreef Dirktator het volgende:
Marnix: zo Maikuuul, hoe harder dat je slipt, hoe meer ballen je team krijgt om dadelijk mee te gooien naar Sylvia Millecam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |