abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2006 @ 14:29:04 #226
139330 TNA
For the stars that shine
pi_36607564
Trouwens, Zonnestraaltje, ik vind het wel tof van je hoe enthousiast je tegen iedereen bent als ik lees wat een rijlesavonturen jij meemaakt Als ik zelf een keer een slechte les heb gehad merk ik dat de rest van de dag nog aan mezelf
pi_36607621
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef TNA het volgende:
Trouwens, Zonnestraaltje, ik vind het wel tof van je hoe enthousiast je tegen iedereen bent als ik lees wat een rijlesavonturen jij meemaakt Als ik zelf een keer een slechte les heb gehad merk ik dat de rest van de dag nog aan mezelf
Dankje!

Ja ik moet toch wat.. Met rijles maak ik trouwens geen avonturen mee, eigenlijk alleen met de examens..

Voel me ook vaak wel knap chagrijning maar probeer juist wel daar niet in te blijven hangen.. want daar heb ik alleen mezelf mee natuurlijk..
  maandag 3 april 2006 @ 14:33:15 #228
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36607690
hmmm ik heb mijn rijbewijs nu bijna 2 maanden en moet zeggen ben al aardig gewend, voelt alsof ik al jaren met het verkeer meerij. Heb er ook al zo'n 1250 km weer opzitten (vakantie gweest).

Maar leef nog ontzettend met jullie mee, het voelt heel raar net alsof ik er nog deel van uitmaak. Maar goed uiteindelijk haalt iedereen hem hiero wel! Succes met lessen allemaal!

Geslaagden gefeliciteerd, Gezakten Volgende keer beter!
  maandag 3 april 2006 @ 14:34:57 #229
139330 TNA
For the stars that shine
pi_36607738
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dankje!

Ja ik moet toch wat.. Met rijles maak ik trouwens geen avonturen mee, eigenlijk alleen met de examens..

Voel me ook vaak wel knap chagrijning maar probeer juist wel daar niet in te blijven hangen.. want daar heb ik alleen mezelf mee natuurlijk..
Dat doet je wel goed idd, blijf zelf meestal juist nogal lang bij een fout hangen. Bij die TTT van vandaag kwam ik uit op de linkerbaan (moest rechts uitkomen) en gaf ik richting aan naar rechts, terwijl daar echt een enorme vrachtwagen reed Naja, gewoon stom natuurlijk, maar dat blijft dan toch een beetje hangen. Dan heb ik nu nog zoiets van mmmmmm... Maargoed, ik zal proberen je instelling over te nemen volgende week
  maandag 3 april 2006 @ 14:35:50 #230
139330 TNA
For the stars that shine
pi_36607767
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:33 schreef ASroma het volgende:
hmmm ik heb mijn rijbewijs nu bijna 2 maanden en moet zeggen ben al aardig gewend, voelt alsof ik al jaren met het verkeer meerij. Heb er ook al zo'n 1250 km weer opzitten (vakantie gweest).

Maar leef nog ontzettend met jullie mee, het voelt heel raar net alsof ik er nog deel van uitmaak. Maar goed uiteindelijk haalt iedereen hem hiero wel! Succes met lessen allemaal!

Geslaagden gefeliciteerd, Gezakten Volgende keer beter!
Dat is ook het stomme, je gaat pas goed rijden na de ervaring zoals jij die hebt, maarja, die mag je pas opdoen na je examen...
pi_36608332
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:57 schreef Zonnestraaltje het volgende:

Weet je al of je snel weer af kunt rijden? Drie keer is scheepsrecht hé! !
Is alweer met spoed aangevraagd.
Al had ik wel het gevoel opdat moment om er mee te kappen.
Maar ik ga door, al moet ik er 20 keer overdoen ik zal slagen!!!!!
20 april heb ik pas mn 48ste rijles omdat mn instructeur op vakantie gaat!
  maandag 3 april 2006 @ 15:05:06 #232
88233 Steve
Still the best.
pi_36608563
Ik heb toen ik de tweede keer zakte maar even een korte pauze van 2 weken ingelast. Had er totaal geen zin meer in...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_36609485
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb toen ik de tweede keer zakte maar even een korte pauze van 2 weken ingelast. Had er totaal geen zin meer in...
Ik na m'n 4e examen een pauze van een maand, puur omdat ik zolang op m'n volgende examen moest wachten.
Heb er zovaak geen zin meer in gehad.
  maandag 3 april 2006 @ 15:39:52 #234
139330 TNA
For the stars that shine
pi_36609735
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik na m'n 4e examen een pauze van een maand, puur omdat ik zolang op m'n volgende examen moest wachten.
Heb er zovaak geen zin meer in gehad.
Heb je dezelfde instructeur vanaf het begin trouwens?
pi_36610241
Hoelang duurt een nieuw examen op z'n kortst zegmaar? Moet daar echt 3, 4 weken overheengaan, of kan het met spoed ook na 1 / 2 weken?
pi_36610349
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:02 schreef randysgz het volgende:
Weer Gezakt!!!!!
Ging een beetje los na afloop tegen de examinator!
[Examinator:] ik zal ff vertellen waar het allemaal fout ging
[ik] laat maar ik hoor het wel van me instructeur mazzel!!!

het begon bij een stuur ingreep, examinator zat haast op mn schoot!
daarna wist ik het al, alles ging gelijk klote.
tijdens het lessen gaat alles prima.
De volgende keer rij ik wel gelijk terug naar het cbr, of hij het nou wilt of niet!
Collega
Waarom die ingreep? En wat vond die examinator allemaal foutgaan?
pi_36610380
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:39 schreef TNA het volgende:

[..]

Heb je dezelfde instructeur vanaf het begin trouwens?
Eerste drie examens wel, daarna een paar lessen gehad van de baas van m'n rijschool, toen weer op examen (4e keer) met m'n 'oude' instructeur, na het vierde examen lessen van zowel m'n oude als m'n nieuwe instructeur gehad.. en nu kijken ze telkens wat handiger is qua planning, ook omdat ik op kamers woon en nog in m'n ouders woonplaats les.. (jaja, eenmansbedrijfje )
pi_36610528
't Is trouwens zeker dat m'n theoriecertificaat verloopt.. Kan sowieso geen examen meer doen voor de 20e..
  maandag 3 april 2006 @ 16:08:09 #239
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36610657
dat is kut zonnestraaltje, bah
ik moet donderdag rijden, van 9 tot 10, en dan om kwart voor 11 TTT. vind t maar spannend.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 3 april 2006 @ 16:08:40 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36610674
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Eerste drie examens wel, daarna een paar lessen gehad van de baas van m'n rijschool, toen weer op examen (4e keer) met m'n 'oude' instructeur, na het vierde examen lessen van zowel m'n oude als m'n nieuwe instructeur gehad.. en nu kijken ze telkens wat handiger is qua planning, ook omdat ik op kamers woon en nog in m'n ouders woonplaats les.. (jaja, eenmansbedrijfje )
kun je geen staats examen aanvragen?
dan zijn ze wel soepeler, en nemen veel tijd voor je.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 3 april 2006 @ 16:09:47 #241
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36610717
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:
't Is trouwens zeker dat m'n theoriecertificaat verloopt.. Kan sowieso geen examen meer doen voor de 20e..
weet je de theorie nog een beetje dan?
  maandag 3 april 2006 @ 16:15:45 #242
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36610942
quote:
Op maandag 3 april 2006 14:35 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat is ook het stomme, je gaat pas goed rijden na de ervaring zoals jij die hebt, maarja, die mag je pas opdoen na je examen...
klopt, maar het tis gewoon veel relaxter gewoon je eigen ding doen, muziekje op, geen zeurende instructeur ofzo. Daar ga je zelf ook beter van rijden doordat je geen druk of wat dan ook hebt. Het meeste leer je inderdaad nadat je geslaagd bent, als je tenminste daarna wel aan je rijuurtjes komt.
pi_36611292
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

kun je geen staats examen aanvragen?
dan zijn ze wel soepeler, en nemen veel tijd voor je.
Afgelopen vrijdag wás m'n staatsexamen al.
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:09 schreef ASroma het volgende:

[..]

weet je de theorie nog een beetje dan?
Jawel.
pi_36612342
Zo, mijn TTT is aangevraagd, ik weet nog niet wanneer. Maar ik vind het eng
Lesje ging wel lekker opzich, hoewel ik me nog steeds zo verschrikkelijk onzeker voel in die auto en nu al opzie tegen de TTT
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36612455
heb geen TTT gehad, maar denk je zelf niet dat je hieruit ontzettend veel kan leren?, het gaat net zoals in het echt, dus kun je je 'zwakke' punten bijschaven en dan moet het goed komen
pi_36612553
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

Collega
Waarom die ingreep? En wat vond die examinator allemaal foutgaan?
Hey,

Ik kwam ook vrij relaxt aan op het cbr te rijswijk, de examinator was hagen of hager.
alles uitgelegt bla blah blah..... vervolgens de ogen test doen op precies de auto die mn instructeur van te voren had aangewezen...dat ging goed..

Vervolgens gingen we van het cbr terrein af.. Gelijk naar links hoe jij ook ging met dat leuke bochtje na rechts. ik moest toen bij de verkeerslichten rechtsaf, verder ging het allemaal heel relaxt.
tot dat ik bij een verkeerslicht, op links stond voorgesorteerd.. ik dacht dat het één rijstrook was maar er waren twee rijstroken voor links, met als gevolgd dat ik die bocht te ruim nam, dus een zware stuur ingreep van de examinator als gevolgd. ( Dat komt door dat slap gelul van de examinator wat voor werk doe je en vind je het leuk etc.. tijdens de rit )
Met als resultaat het wegvallen van mn zelfvertrouwen!
Toen ging alles totaal verkeerd, alleen file parkeren ging perfect!

Ik moest op het cbr alvast uitstappen en naar de uitgang lopen, mn instructeur en de examinator gingen eerst nog ff met elkaar praten.

Het was voor mij dan ook geen verrassing, om te horen dat ik gezakt was!
ik wou het liefst zo snelmogelijk weg daar!
ik wou niet eens horen wat de examinator te zeggen had, omdat ik al wist waar ik op gezakt was, en daarmee is voor mij de kous af. Ik zei tegen hem dat gaat me weer een vermogen kosten opnieuw aanvragen enzo, het boeide hem weinig. Ik liep toen gewoon weg!
Had hij wat verkeerds gezegt of staan te lachen had ik hem een cakey gegeven!

Maar ik ben tot rust gekomen nu.. En weet dat het mijn eigenschuld was, en zal me nu gedragen.

pi_36612711
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef Borreke het volgende:
heb geen TTT gehad, maar denk je zelf niet dat je hieruit ontzettend veel kan leren?, het gaat net zoals in het echt, dus kun je je 'zwakke' punten bijschaven en dan moet het goed komen
Ja, daarom doe ik m ook Maar ik raak zelfs daarvoor al in paniek omdat ik zelf het gevoel heb dat ik het totaal nog niet kan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36613198
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef randysgz het volgende:

[..]

vervolgens de ogen test doen
Dat is waar ook. Moet ik tegen die tijd toch maar eens langs een opticien. Fuck
Ik wil geen bril
Offtopic, maar hoe zit dat nou precies? Moet je eerst een bepaalde tijd een bril voor je lenzen mag? Of mag je gelijk aan de lenzen?

[ Bericht 11% gewijzigd door Me_Wesley op 03-04-2006 17:29:02 ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36613675
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat is waar ook. Moet ik tegen die tijd toch maar eens langs een opticien. Fuck
Ik wil geen bril
Offtopic, maar hoe zit dat nou precies? Moet je eerst een bepaalde tijd een bril voor je lenzen mag? Of mag je gelijk aan de lenzen?
Je mag gelijk lenzen, hoor! Dikke aanrader als je 't mij vraagt
pi_36613899
Je mag gelijk lenzen, maar wel opbouwend, dus eerst 1 uurtje, dan 2, dan 4, dan 8 etc... lenzen vind ik echt ideaal, alleen het indoen is af en toe ene gepruts maar zeer fijn bij het autorijden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')