Dat heb ik dus heel vaak. Ik doe dus ook niet aan lange afstandlopen, maar aan interval sprints. Vind ik bovendien ook leuker. Lekker explosief en minder snel last van steek.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:39 schreef jde_kok het volgende:
Had ook overdag te weinig gegeten, dat merkte ik ook op den duur. Kreeg steken in mijn zij, waar ik nog nooit last van heb gehad.
Idd ja. Ik verveel me altijd zo met lange afstanden.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat heb ik dus heel vaak. Ik doe dus ook niet aan lange afstandlopen, maar aan interval sprints. Vind ik bovendien ook leuker. Lekker explosief en minder snel last van steek.
Ik doe het bovendien niet om af te vallen (echt nergens voor nodig), maar juist om conditie op te bouwen en dat gaat bij sneller met interval sprinten dan bij de lange afstand. Bovendien gaat sprinten een stuk snellerquote:Op woensdag 26 april 2006 23:55 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Idd ja. Ik verveel me altijd zo met lange afstanden.
Ik kies sowieso voor rechte stukken asfalt. Dat loopt stukken fijner dan zandpaden (zeker als je sprint). Als ik lange stukken zou lopen, dan zou mijn voorkeur gaan naar bochtige gedeelten overigens, omdat je je route dan in stukjes indeelt zeg maar...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:33 schreef Grumpey het volgende:
er is echt duidelijk een leuke tweedeling op dat punt merk ik, ene groep wil echt graag juist afwisseling en afleiding en de andere groep wil het liefst zo eentonig en constant mogelijk met het verstand op nul (ik o.a.)
Laat ik er een stelling in gooien:
Mensen uit de 1e groep vinden muziek/bospaden/bochten leuker, mensen uit de 2e groep vinden stilte/asfalt/rechte wegen leuker
Barst maar los met of je je er in kan vinden
Het viel vies tegen gisteravond, bleek ook gelijk een van de wat zwaardere trainingen te zijn; interval dus. Kon in het begin aardig meekomen maar na 3 kwartier zat ik er echt behoorlijk doorheen. Wel alles in mijn eigen 'tempo' gedaan en niks geforceerd. Volgende week gaan we zeker weer want ik vond het erg leuk om te doen. Na afloop ook naar huis gegaan met een voldaan gevoel en vol energie.quote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef Grumpey het volgende:
met goede begeleiding, een leuke groep en goede bak motivatie moet dat zeker lukken, succes en hou ons op de hoogte hoe het gaat
Vorige wek bij Run2Day schoenen gekocht... waren inderdaad in de aanbieding (20% korting)quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:32 schreef PekkeMan het volgende:
of je koopt goede schoenen van vorig seizoen, die zijn meestal in de aanbieding, alleen loop je niet mee met de modeheb ik ook
scheelt vaak zo'n 20-30 euro?!
ehm, neequote:Op donderdag 27 april 2006 00:33 schreef Grumpey het volgende:
er is echt duidelijk een leuke tweedeling op dat punt merk ik, ene groep wil echt graag juist afwisseling en afleiding en de andere groep wil het liefst zo eentonig en constant mogelijk met het verstand op nul (ik o.a.)
Laat ik er een stelling in gooien:
Mensen uit de 1e groep vinden muziek/bospaden/bochten leuker, mensen uit de 2e groep vinden stilte/asfalt/rechte wegen leuker
Barst maar los met of je je er in kan vinden
Hier is maar één uitdrukking voor: "holy fuck!!". Extremely impressive. Waar haal je de tijd vandaan en de wilskracht om zoveel te trainen?quote:Op zondag 30 april 2006 04:35 schreef Scighera het volgende:
zondag: 21k D2 lopen
maandag: 75-85k fietsen D2
dinsdag: 28km lopen D2l
woensdag: 1 uurtje zwemmen en een uurtje krachttraining
donderdag: 60-75km fietsen D1 + 18-21km lopen D2l![]()
vrijdag: 2uurtjes zwemmen + krachttraining
zaterdag: 110km fietsen D1
25-30 minuten, zonder al te veel moeite.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Hoe lang doe je over de 6 km, Pinball?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |