abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37606116
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef Pinball het volgende:

[..]

Helaas ook genoeg minder moois. Mensen die 5 jaar te laat zijn begonnen met bewegen en zo.
Ach, ze doen het tenminste nog. Das toch ook mooi?
  zondag 7 mei 2006 @ 15:42:15 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37629525
Als ik de reacties hier lees is een goed stel schoenen dus erg belangrijk Ik heb wel twee paar redelijk nieuwe sportschoenen, maar geen idee of dat hardloopschoenen zijn, kan ik dat ergens opzoeken? Het gaat om een paar Adidas en om een paar Nikes, beide met witte zolen. Van de Nikes denk ik dat het tennisschoenen zijn, maar weet ik niet zeker. Ik heb ze altijd als 'gewone' sportschoenen gebruikt voor in de gymles op school.
Ik ga vanaf morgen hardlopen (dan wil m'n huisgenoot mee) en rustig beginnen met een schema van 1 minuut hardlopen 2 minuten lopen etc. Laatste keer dat ik het (zonder schema) probeerde was ik al snel uitgeput. Nu wil ik het niet zo snel opgeven
Niet meer actief op Fok!
pi_37629872
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Als ik de reacties hier lees is een goed stel schoenen dus erg belangrijk Ik heb wel twee paar redelijk nieuwe sportschoenen, maar geen idee of dat hardloopschoenen zijn, kan ik dat ergens opzoeken? Het gaat om een paar Adidas en om een paar Nikes, beide met witte zolen. Van de Nikes denk ik dat het tennisschoenen zijn, maar weet ik niet zeker. Ik heb ze altijd als 'gewone' sportschoenen gebruikt voor in de gymles op school.
Ik ga vanaf morgen hardlopen (dan wil m'n huisgenoot mee) en rustig beginnen met een schema van 1 minuut hardlopen 2 minuten lopen etc. Laatste keer dat ik het (zonder schema) probeerde was ik al snel uitgeput. Nu wil ik het niet zo snel opgeven
Kleding maakt geen zak uit, het kan alleen ongemakkelijk zijn. Bv met katoenen t-shirt lopen met dit weer. Katoen houdt het zweet vast, een goed shirt niet.

Maar hardloop schoenen zijn wel belangrijk. a) moet genoeg demping hebben. b) moet goed om je voeten passen. Als je bv platte schoenen hebt, maar geen platte voeten (maar half bolvormig in het midden) dan zal de binnekant van de voeten niet gesteund worden. En daarom is een goede sportzaak (run2day in groningen) erg handig.

Demping is vooral wat je lekkerder vindt, en waar je vooral over loopt. Over asfalt lopen heb je betere demping nodig dan over een zandpad.

Ik heb geen flauw idee of het hardloop schoenen zijn. Adidas en nike maken allerlei soorten schoenen Maar als er een dunne zool op zit, geef ik je weinig kans.

Als je nog niet zeker weet of je er mee door gaat (met hardlopen) is het zonde om redelijk dure, maar goede schoenen te kopen. Aan de andere kant: eenmaal goede schoenen gekocht loop je a) lekkerder en b) stop je minder snel. Nogal zonde voor de schoenen immers

Succes in elk geval. Waarom vandaag niet lopen?
  zondag 7 mei 2006 @ 16:31:59 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37630849
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:15 schreef Pinball het volgende:

[..]

Helaas ook genoeg minder moois. Mensen die 5 jaar te laat zijn begonnen met bewegen en zo.
Dat soort opmerkingen werkt dus behoorlijk demotiverend voor beginners: doorgewinterde hardlopers die beginnelingetjes de straat af kijken. Gek hè dat niemand dan meer wil beginnen met hardlopen
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 16:34:09 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37630916
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Kleding maakt geen zak uit, het kan alleen ongemakkelijk zijn. Bv met katoenen t-shirt lopen met dit weer. Katoen houdt het zweet vast, een goed shirt niet.

Maar hardloop schoenen zijn wel belangrijk. a) moet genoeg demping hebben. b) moet goed om je voeten passen. Als je bv platte schoenen hebt, maar geen platte voeten (maar half bolvormig in het midden) dan zal de binnekant van de voeten niet gesteund worden. En daarom is een goede sportzaak (run2day in groningen) erg handig.

Demping is vooral wat je lekkerder vindt, en waar je vooral over loopt. Over asfalt lopen heb je betere demping nodig dan over een zandpad.

Ik heb geen flauw idee of het hardloop schoenen zijn. Adidas en nike maken allerlei soorten schoenen Maar als er een dunne zool op zit, geef ik je weinig kans.

Als je nog niet zeker weet of je er mee door gaat (met hardlopen) is het zonde om redelijk dure, maar goede schoenen te kopen. Aan de andere kant: eenmaal goede schoenen gekocht loop je a) lekkerder en b) stop je minder snel. Nogal zonde voor de schoenen immers

Succes in elk geval. Waarom vandaag niet lopen?
ik denk dat mijn Nikes inderdaad tennisschoenen zijn, want ze zijn wit. Maar ik ga het er gewoon een paar keer op proberen. Heb ik het idee dat het moeizaam gaat omdat ik geen goede schoenen heb, dan zal ik een bezoekje aan de sportschool overwegen. Maar de komende week loop ik in totaal toch 'maar' 5 minuten hard
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 16:36:03 #256
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37630997
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat soort opmerkingen werkt dus behoorlijk demotiverend voor beginners: doorgewinterde hardlopers die beginnelingetjes de straat af kijken. Gek hè dat niemand dan meer wil beginnen met hardlopen
Hardlopen is juist hardstikke hot! Maar niets van aantrekken, gewoon lekker hollen.
pi_37631162
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hardlopen is juist hardstikke hot!
Het is inderdaad best warm
  zondag 7 mei 2006 @ 16:44:10 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37631337
Hm, loopschema's op verschillende sites wisselen nog wel eens. Ik wilde beginnen met de eerste week 3 keer 1 minuut hardlopen en 2 minuten lopen in een kwartier om uiteindelijk een kwartier achter elkaar te kunnen hardlopen.
Op run2day staat een schema om uiteindelijk 30 km te kunnen hardlopen, maar daar moet je 3 keer per week een half uur tot 3 kwartier voor uittrekken en dat vind ik wel een beetje enthousiast En ik vind wandelen Ik wil hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 17:24:27 #259
242 Pinball
Electric Monk
pi_37632634
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:31 schreef Viking84 het volgende:

Eh.. mijn opmerking had niets te maken met beginners of ervaren lopers, ik ben zelf ook pas net bezig.
Ik doelde op die in strak glanzend felroze lycra gehulde slagschepen met 50kg overgewicht die zich nu weer buiten begeven om diezelfde 50kg er met een paar rondjes zweten 'even' af te krijgen voor de zomer.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 7 mei 2006 @ 17:28:48 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37632758
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef Pinball het volgende:

[..]

Eh.. mijn opmerking had niets te maken met beginners of ervaren lopers, ik ben zelf ook pas net bezig.
Ik doelde op die in strak glanzend felroze lycra gehulde slagschepen met 50kg overgewicht die zich nu weer buiten begeven om diezelfde 50kg er met een paar rondjes zweten 'even' af te krijgen voor de zomer.
ok.

Even een vraag trouwens: is het verstandig om bij overgewicht (ca 15 kg) te gaan hardlopen? Of kan ik beter gaan wandelen of eerst op andere wijze wat kilootjes kwijtraken? Wat zijn de ervaringen daarmee? Ik wil mijn gewrichten niet onnodig belasten natuurlijk
Niet meer actief op Fok!
pi_37632761
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef Pinball het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
  zondag 7 mei 2006 @ 17:30:58 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37632817
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:28 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
In den beginne niets, alleen kan ik me voorstellen dat er genoeg mensen op straat rennen die mooie kleertjes kopen om 5 minuten per dag hard te lopen en zich vervolgens volleerd hardloper noemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_37632845
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In den beginne niets, alleen kan ik me voorstellen dat er genoeg mensen op straat rennen die mooie kleertjes kopen om 5 minuten per dag hard te lopen en zich vervolgens volleerd hardloper noemen.
En wat is daar dan weer mis mee?
  zondag 7 mei 2006 @ 17:33:50 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37632890
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

En wat is daar dan weer mis mee?
ik kan me goed voorstellen dat dat voor die hards behoorlijk irritant is. Al die amateurtjes die zich met de toplopers denken te kunnen meten
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 17:42:12 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37633145
Even ter aanvulling op mijn vraag over hardlopen met overgewicht. In principe zou het moeten kunnen lijkt mij als ik 1 minuut hardloop en 2 minuten wandel en dit dan 5 keer herhalen. Desnoods niet 3 keer in slechts 1 week volgens het programma, maar een aantal weken lang.
Niet meer actief op Fok!
pi_37633764
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik kan me goed voorstellen dat dat voor die hards behoorlijk irritant is. Al die amateurtjes die zich met de toplopers denken te kunnen meten
Ik ben dan wel geen die hard ofzo, ik loop gewoon graag, maar kan het me niet voorstellen wat daar irritant aan is. Beter gezegd, ik kan me niet voorstellen dat dat het geval is, dat amateurs zich als toplopers voorstellen. Het lijkt mij dat ze mensen (via tv of IRL) kennen die 42 km hebben gelopen. En als ze daar zelf bij lange na niet aan komen, lijkt het me stug dat ze zich als toplopers zien.
pi_37633861
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Even ter aanvulling op mijn vraag over hardlopen met overgewicht. In principe zou het moeten kunnen lijkt mij als ik 1 minuut hardloop en 2 minuten wandel en dit dan 5 keer herhalen. Desnoods niet 3 keer in slechts 1 week volgens het programma, maar een aantal weken lang.
Geen ervaring in lopen met overgewicht, maar 15 kg lijkt me meevallen. Zeker als je maar enkele minuten hardloopt. Vraag is dan wel natuurlijk: is het dan wel effectief?

Ik vraag me wel af of hardlopen de beste manier is om over gewicht kwijt te raken. Voor je benen ongetwijfeld wel. Maar voor de rest van het lichaam weet ik het niet (sowieso weinig kennis ervan)
  zondag 7 mei 2006 @ 18:05:35 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37633895
Nou ik denk dat ik eerst maar eens wat kilo's moet wegsteppen voor ik met hardlopen begin Heb net even wat sites bezocht op internet en overal wordt gezegd dat je beter eerst wat kunt afvallen voor je gaat beginnen met hardlopen. En als ik het toch doe en het gaat fout, dan weet ik zeker dat ik nooit meer zal hardlopen, omdat ik er dan een weerzin tegen heb ontwikkeld. Dus dan beter even wachten Tot over een paar maanden
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 18:56:17 #269
242 Pinball
Electric Monk
pi_37635188
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:28 schreef the_disheaver het volgende:

En wat is daar mis mee?
Dat ziet er niet uit.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_37635289
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:56 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat ziet er niet uit.
Dan kijk je niet...
  zondag 7 mei 2006 @ 19:09:14 #271
242 Pinball
Electric Monk
pi_37635564
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:59 schreef the_disheaver het volgende:

Dan kijk je niet...
Welk gedeelte van "in strak glanzend felroze lycra gehulde slagschepen met 50kg overgewicht" snap je niet?
Daar kijk je niet even omheen als dat voor je hobbelt.

Overigens wel een goede motivatie om af en toe een sprintje te trekken.
  zondag 7 mei 2006 @ 19:35:17 #272
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37636640
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:09 schreef Pinball het volgende:

[..]

Welk gedeelte van "in strak glanzend felroze lycra gehulde slagschepen met 50kg overgewicht" snap je niet?
Daar kijk je niet even omheen als dat voor je hobbelt.

Overigens wel een goede motivatie om af en toe een sprintje te trekken.
Als jij al een sprintje moet trekken om langs dat soort lopers te komen, dan twijfel ik aan jouw hardloopcapaciteiten
  zondag 7 mei 2006 @ 19:58:27 #273
242 Pinball
Electric Monk
pi_37637735
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:35 schreef ScienceFriction het volgende:

Als jij al een sprintje moet trekken om langs dat soort lopers te komen, dan twijfel ik aan jouw hardloopcapaciteiten

Je vergeet de zijwaartse meters die ik moet maken.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:00:36 #274
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_37637857
vandaag lekker 10 km gelopen op de HB loop in Breda

heerlijk dagje!

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_37638121
Wat een lekker sfeertje in dit topic. Dus mensen in roze trainingspakken met overgewicht mogen niet hardlopen omdat ze jouw uitzicht verpesten. Lekker
Doen ze eens wat aan beweging, is het weer niet goed. Blech.

Viking84, gezien jouw overgewicht zou ik me niet al teveel zorgen maken wat hardlopen betreft. Gewoon rustig opbouwen en niets forceren. En denk aan goede schoenen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 mei 2006 @ 20:09:32 #276
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37638259
quote:
Op zondag 7 mei 2006 19:58 schreef Pinball het volgende:

[..]

Je vergeet de zijwaartse meters die ik moet maken.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:20:28 #277
242 Pinball
Electric Monk
pi_37638762
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Wat een lekker sfeertje in dit topic. Dus mensen in roze trainingspakken met overgewicht mogen niet hardlopen omdat ze jouw uitzicht verpesten. Lekker
<..>
Mij geen woorden in de mond leggen, ik zeg nergens dat ze niet mogen hardlopen.
Ik vind het er niet uit zien.
Dat staat nog los van het respect wat ik heb juist voor mensen die met 50kg teveel toch gaan hardlopen, maar ik vind het geen gezicht.

Moet ik me hier nou echt gaan verantwoorden om mijn mening over mooi en lelijk?
Je mag nog geen balkonnetje bouwen zonder dat er een tienkoppige welstandscommissie naar moet kijken, maar als ik commentaar heb op 50kg KFC blubber die me als een levensgrote roze barbapappa tegenmoet komt word ik ineens ter verantwoording geroepen door de dik-politie.

Ga spelen.
pi_37638842
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ga spelen.
Ga lopen!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:23:19 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37638875
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Doen ze eens wat aan beweging, is het weer niet goed. Blech.

Viking84, gezien jouw overgewicht zou ik me niet al teveel zorgen maken wat hardlopen betreft. Gewoon rustig opbouwen en niets forceren. En denk aan goede schoenen!
Dank je, Isa

Nog een algemene vraag:

gebruiken jullie hier ook hartslagmeters? Zo nee, hoe weet je dan of je goed bezig bent? (maw: niet te licht traint danwel te zwaar traint?).
Niet meer actief op Fok!
pi_37638955
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je, Isa

Nog een algemene vraag:

gebruiken jullie hier ook hartslagmeters? Zo nee, hoe weet je dan of je goed bezig bent? (maw: niet te licht traint danwel te zwaar traint?).
nee. Als ik niet dood val ben ik goed bezig
  zondag 7 mei 2006 @ 20:30:15 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37639119
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:25 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

nee. Als ik niet dood val ben ik goed bezig
haha
ja maar op een te hoge intensiteit schijn je vrijwel alleen maar koolhydraten te verbranden en geen vet. Nu maakt dat voor jullie misschien niks uit, omdat ik veronderstel dat doorgewinterde hardlopers geen grammetje vet op hun lijf hebben, maar voor iemand die hardloopt om af te vallen doet dat er wel toe.
De formule van 220 - leeftijd schijnt onbetrouwbaar te zijn, dus zou ik eerst naar een arts moeten om mijn maximale hartslag te bepalen. Vervolgens zou ik op 70 % van deze maximale hartslag moeten trainen voor het meest optimale resultaat Maar ik ga gewoon met redelijke intensiteit doorsteppen hoor Zal vast wel íets afvallen
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 mei 2006 @ 21:14:26 #282
242 Pinball
Electric Monk
pi_37640882
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:

haha
ja maar op een te hoge intensiteit schijn je vrijwel alleen maar koolhydraten te verbranden en geen vet. Nu maakt dat voor jullie misschien niks uit, omdat ik veronderstel dat doorgewinterde hardlopers geen grammetje vet op hun lijf hebben, maar voor iemand die hardloopt om af te vallen doet dat er wel toe.
De formule van 220 - leeftijd schijnt onbetrouwbaar te zijn, dus zou ik eerst naar een arts moeten om mijn maximale hartslag te bepalen. Vervolgens zou ik op 70 % van deze maximale hartslag moeten trainen voor het meest optimale resultaat Maar ik ga gewoon met redelijke intensiteit doorsteppen hoor Zal vast wel íets afvallen
Volgens http://www.hardloopschema.nl/ kan je die maximale hartslag ook zelf bepalen, maar heeft dat pas nut als je een halfuur aan een stuk kan hardlopen. Dus misschien even wachten voor je gaat investeren in een hartslagmeter, dat geld zou ik liever uitgeven aan goede schoenen.
  zondag 7 mei 2006 @ 21:45:27 #283
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_37642061
Als je wilt afvallen dan moet je vooral letten op wat je (niet) eet. Het eventueel verbranden van vet dmv sport is niet meer dan een leuke bijkomstigheid.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_37643527
Vrijdag loopwedstrijdje van klant, 5 kilometer in 34 minuten
Het was zo fucking warm dat ik na 3 kilometer leeg was
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 7 mei 2006 @ 22:56:23 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37644202
eind van de week weer lopen, maar hopelijk overmorgen ook nog even
  zondag 7 mei 2006 @ 23:43:20 #286
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_37645539
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef Asics het volgende:
Als je wilt afvallen dan moet je vooral letten op wat je (niet) eet. Het eventueel verbranden van vet dmv sport is niet meer dan een leuke bijkomstigheid.
Het is eerder een combinatie van zowel je eetpatroon als je bewegingspatroon te veranderen. Ik denk dat je toch zeker moet gaan sporten om het nodige vet te verbranden.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_37645604
Ik ga binnenkort weer serieus lopen, met name om gewicht te verliezen, ben op dit moment iets boven de 100 bij 188, heb wel redelijk conditie want sport 3 keer in de week. Heb 2 jaar terug nog de marathon zonder enige voorbereiding gelopen, maar wil het nu grondiger aanpakken
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 mei 2006 @ 00:13:54 #288
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_37646375
Ik heb juist super respect voor die mensen met overgewicht die er wat aan doen, het heft zelf in handen nemen. Het gedeelte dat thuis op de bank zit met een sauna belt om zie je niet maar dat vind ik veel erger.

Een slecht modegevoel is overal vervelend maar als ik jou was zou ik me daar gewoon niet zo druk om maken.
I'm just a girl in the world.
pi_37657969
wat betreft je hardloopschoenen viking! maak er anders een foto van kunnen we zien wat je bedoelt ( foto van schoen en zool )
  maandag 8 mei 2006 @ 15:39:20 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37659048
quote:
Op maandag 8 mei 2006 15:04 schreef reintje17 het volgende:
wat betreft je hardloopschoenen viking! maak er anders een foto van kunnen we zien wat je bedoelt ( foto van schoen en zool )
zal ik doen, maar accu van mijn toestel is leeg. Dus eerst even opladen
Niet meer actief op Fok!
pi_37702610
Viking84, dat overgewicht van jou valt toch nog best mee?
Ik zou gewoon een keertje rustig(met de nadruk op rustig) gaan rennen.
En stel je zelf dan een doel. Bijvoorbeeld: een rondje van 1of 2 km (geen idee wat je aan denkt te kunnen?) en ren dat gewoon.
Geeft niks als je dat niet haalt de eerste paar keren, gewoon blijven herhalen en op een gegeven moment gaat het opeens gemakkelijker. Vervolgens bedenk je een groter rondje enz. en hou dan bijvoorbeeld een periode van een aantal weken aan.
En als je dan na een aantal weken een relaxed rondje van 5km , of 10km kunt rennen dan ga je proberen om dat sneller te kunnen enz, maar negeer alles of iedereen en hou je gewoon je eigen ritme en gevoel aan.
Vergeet allerlei technische hoogstandjes, intervaltrainingen enz. en probeer eerst langzaam een relaxed rondje op te bouwen van non-stop rennen.
Het enige wat ik aan zou raden is om goeie hardloopschoenen te kopen, want dat loopt echt lekkerder en is beter voor je lijf.

Wat een leuk programma is om routes op uit te stippelen is Google earth, bij de " tools" in het menu kun je een" path" in km uitstippelen. Je ziet alles op de (foto)kaart.
Ik leef me helemaal uit met die Google Earth en verken mijn hele omgeving, maar dat is misschien een afwijkinkje van mij . Met dat programma op mijn scherm, verander ik eventjes in " Nooruna de Padvindster."

Google Earth

Zelf ren ik op dit moment rondjes van rond 12 a 15 km, gemiddeld zo'n 4 keer per week, maar wel gewoon op mijn gemakje en met de zon op dit moment is dat wel zo prettig.
pi_37702760
Geen www.map24.com meer?
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:54:06 #293
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_37704179
map24.com gebruik ik nog steeds; hoewel ik nog steeds op mijn GPS (lopen) en fietscomputer(fietsen) vertrouw bij de daadwerkelijke meting.

gisteren even de 30k grens doorbroken: 30.7km gelopen in 2h25m33s met een gemiddelde HR van 158bpm. gemmidelde snelheid lag op 12.6km/h spierpijn nu 12 uur later: weinig, beetej stijfheid in de kuiten maar that's it

vanavond krachttraining in de sportschool direct gevolgd door een zwemtraining
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_37716015
met google earth heb je plus nodig om dat uit tekunnen stippelen hoe krijg je dat?
pi_37721416
quote:
Ja ik gebruik zo'n ding. Ideaal tijdens het trainen, omdat je op je hartslag loopt en het dus langer volhoudt. Ik zit nu echter met een ingegroeide teennagel zodat ik al 1,5 week stil zit.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:09:30 #296
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_37723081
maareh, wat is dan te zwaar trainen, en wat te zacht als je op hartslag let?
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:40:31 #297
62913 Blik
The one and Only!
pi_37724014
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:38 schreef reintje17 het volgende:
met google earth heb je plus nodig om dat uit tekunnen stippelen hoe krijg je dat?
Precies, en mijn looproute is niet gedetailleerd weergegeven, Utrecht staat er niet gedetailleerd op. Zou dat met Plus wel zijn?
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:42:30 #298
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37724070
Hoeveel zijn jullie kwijt voor een paar fatsoenlijke renschoenen? Ik begin last te krijgen van m'n gewrichten (vooral m'n knieen) en wil dus een goed paar asics aanschaffen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:46:13 #299
43276 Scighera
pi_37724178
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef jde_kok het volgende:

[..]

Ja ik gebruik zo'n ding. Ideaal tijdens het trainen, omdat je op je hartslag loopt en het dus langer volhoudt. Ik zit nu echter met een ingegroeide teennagel zodat ik al 1,5 week stil zit.
hmm das minder, mijn teennagels zijn ook chaos; ben er nu in1 maand tijd 2 kwijtgeraakt en een derde ziet er ook niet echt goed uit. sportarts stond ook te kijken van: WTF
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:51:13 #300
43276 Scighera
pi_37724309
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel zijn jullie kwijt voor een paar fatsoenlijke renschoenen? Ik begin last te krijgen van m'n gewrichten (vooral m'n knieen) en wil dus een goed paar asics aanschaffen.
hmm, 120 euro meestal.. doe dat maal 4 en je weet wat ik op jaarbasis kwijt ben aan schoenen wat zijn die prijsen absurd hoog zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')