Je bedoelt zijsteek? Dat heb ik ook vaak, vooral als ik veel van tempo wissel. Om het te voorkomen probeer ik dus zo constant mogelijk te lopen, maar dat helpt niet altijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:54 schreef Blik het volgende:
Ik doe zelf ook mee aan de batavierenrace, en heb een vraagje.
Ik krijg de laatste paar keer redelijk snel last van hevige pijn in de zij, waar kan dit aan liggen en wat moet ik doen om te voorkomen, want als die pijn er éénmaal is gaat die niet snel meer weg en dat is natuurlijk funest met lopen
ik heb het dus gewoon bij constante snelheid. Het kan er niet aan liggen dat ik te hard loop want mijn hartslag lag de laatste keer op 160. Ik heb zelf het gevoel dat het aan te veel of te koud water drinken ligt, maar zeker weten doe ik dat nietquote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Je bedoelt zijsteek? Dat heb ik ook vaak, vooral als ik veel van tempo wissel. Om het te voorkomen probeer ik dus zo constant mogelijk te lopen, maar dat helpt niet altijd.
Ik ben dus ook benieuwd naar wat je eraan kunt doen.
weer een illusie armerquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Het is niet je milt en van die veranderde bloeddoorstroming heb ik nog never nooit gehoord in 6 jaar geneeskundestudieHet is lucht in je darmen dat zich ophoopt in de 'knik' waar je colon transversum overgaat in je colon descendens.
dat is dan inderdaad de vraag, wat doe je ertegen. Langzamer lopen helpt wel een beetje aangezien de pijn dan niet erger wordt. Maar de pijn moet gewoon weggaan aangezien het heel irritant lopen is met die steken in je zij.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef Grumpey het volgende:
heb je dan ook erkende oplossingen voor darmlucht ofzoiets? niet dat ik er zelf last van heb, maar wilde eigenlijk Blik helpen met mijn opmerking![]()
Het scheelt wel wat met de wind, het is ook een stuk lichter. Zelf heb ik een lange "strakke" hardloop broek en een termo shirt, moet nodig een korte broek aanschaffen, en wat loopshirts.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef Symer het volgende:
Ik zie hier wel veel mensen lopen met zo'n 'looppakje', maar wat zijn de voordelen daarvan? Loopt dat lichter ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |