Geen 3 meter nee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:39 schreef Perico het volgende:
Rest de centrale vraag:
Zou jij springen of niet, in volle vaart?
Hoeveel kilometer was het?quote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef annoh het volgende:
Ik heb net mijn allereerste wedstrijd gelopen
quote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef annoh het volgende:
ik was te moe om mijn tijd goed te zien bij binnenkomst dus ik edit mn netto tijd vanavond nog even, dan staat het op de site, samen met wat zeer oncarmante foto´s ben ik bang!!!
(Wie heeft dat bedacht???)
Ah kijk aanquote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef annoh het volgende:
Ik heb net mijn allereerste wedstrijd gelopen en pff dat viel niet mee! Ik vond het moeilijk me te concentreren met al die mensen om mij heen en er zaten enorme heuvels in het parcours en aangezien ik nooit op heuvels loop liep ik me daar behoorlijk stuk. Ik vond het wel echt superleuk en kijk nu al uit naar mijn volgende wedstrijd. ik was te moe om mijn tijd goed te zien bij binnenkomst dus ik edit mn netto tijd vanavond nog even, dan staat het op de site, samen met wat zeer oncarmante foto´s ben ik bang!!!
(Wie heeft dat bedacht???)
quote:Op zondag 2 april 2006 18:51 schreef Scighera het volgende:
had me net wel in het weer vergist; zelfs een dunne lange boek was te warm. heb 14.5km in 1:06:33 gelopen, HR zat halverwege mijn D3 zone; had mijn dag dus niet (hoewel het gevoel niet slecht was).
Het kan zijn dat je deodorant teveel alcohol bevat wat gaat irriteren met zweet en waar veel mensen heel slecht tegen kunnen. Probeer eens andere deodorant, of iets minder te gebruiken. Andere tip kan ik niet geven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:16 schreef Symer het volgende:
Bedankt voor de uitleg en link![]()
Gisteravond voor het eerst een wat langere afstand gelopen: 13k in 65 minuten (met versnellingen erin enzo). Dat ging eigenlijk best lekker, hoewel ik op het einde wel blij was dat we klaar waren en ik nu moeite heb met de trap oplopen.
Nu heb ik een vraagje: na het lopen begon een plek onder mijn oksels ontzettend te branden en ik neem aan dat dat elke keer gaat gebeuren als ik een uur lang met zweterige armen erlangs schuur. Hebben jullie daar ook last van en zo ja, wat doen jullie ertegen?
Wow! Goed man!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:16 schreef Symer het volgende:
Bedankt voor de uitleg en link![]()
Gisteravond voor het eerst een wat langere afstand gelopen: 13k in 65 minuten (met versnellingen erin enzo). Dat ging eigenlijk best lekker, hoewel ik op het einde wel blij was dat we klaar waren en ik nu moeite heb met de trap oplopen.
Dat klinkt alsof het schuurplekken worden. Wordt het ook rood?quote:Nu heb ik een vraagje: na het lopen begon een plek onder mijn oksels ontzettend te branden en ik neem aan dat dat elke keer gaat gebeuren als ik een uur lang met zweterige armen erlangs schuur. Hebben jullie daar ook last van en zo ja, wat doen jullie ertegen?
Zal ik zeker proberen, maar de plek waar ik last van heb zit meer onder/achter m'n oksels (waar je armen langs je rug schuren), van de oksels zelf heb ik geen last terwijl daar de meeste deo zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je deodorant teveel alcohol bevat wat gaat irriteren met zweet en waar veel mensen heel slecht tegen kunnen. Probeer eens andere deodorant, of iets minder te gebruiken. Andere tip kan ik niet geven.
Bedankt voor de tip, het is inderdaad rood dus zal ik dat thermoshirt zeker gaan proberenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:42 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt alsof het schuurplekken worden. Wordt het ook rood?
De oplossing die ik gevonden heb daarvoor (toen ik aan het trainen was voor de 4-daagse) was een strak thermoshirt, zodat je geen huid-op-huid schuren meer hebt en het vocht goed wordt afgevoerd. Dat werkte erg goed!
Ik denk inderdaad dat je er op moet concentreren dat je ontspannen en met rechte rug loopt. Ik heb er aan het begin ook last van gehad, maar doe nu moet de warming up ook zwaaien met mijn armen en mijn nek rekken: voorzichtig kin naarborst naar kin omhoog draaien en weer terug, hoofd helemaal naar rechts en links en zonder je romp te draaien zo ver mogelijk naar rechts en links kijken. Deze dingen voel ik ook in mijn schouderbladen dus misschien helpt het!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je deodorant teveel alcohol bevat wat gaat irriteren met zweet en waar veel mensen heel slecht tegen kunnen. Probeer eens andere deodorant, of iets minder te gebruiken. Andere tip kan ik niet geven.
Heb zelf ook nog een vraag, vaak als ik hard heb gelopen heb ik beetje last van schouderblad aan 1 kant, loop dan waarschijnlijk iets te krampachtig met mijn arm tijdens het lopen maar hoe kan ik dit het beste voorkomen? als het al mogelijk is.
Dat herken ik, ik had hetzelfde tijdens de wedstrijd die ik gedaan heb. Maar wat was het prachtig om te finishenquote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef annoh het volgende:
Mijn tijd van vanmiddag is 31,04 met schuld aan de heuvel
Ik heb mezelf echt vervloekt terwijl ik aan het rennen was. Waar ben je aan begonnen??? Dat werkMaar ik ben blij dat ik het gedaan heb en dat die zenuwen inderdaad voor niets bleken te zijn. Ik kijk nu alweer uit naar een nieuwe wedstrijd
Ik denk dat ik er ook tegen op zou zien als ik voor mezelf geen duidelijk doel zou hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:34 schreef bofkont het volgende:
Ik heb gister eindelijk weer 'ns hardgelopen. Ik begon rustig, ik liep ongeveer 4 km in 25 min en toen hield ik het wel weer voor gezien...
Mijn probleem is dat ik het heel moeilijk vind om mij er toe te zetten.. ik zie er altijd heel erg tegen op..![]()
Hebben meer mensen hier last van? Of vind ik het gewoon niet leuk.. ik wou dat ik er een soort kick van zou krijgen..![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef Scighera het volgende:
geloof me , er zijn mensen die doen mee aan de dubbele deca triathlon: 72km zwemmen, 3600km lopen en 843.9km hardlopen. ti8jdslimiet was een maand dacht ik
Moet er niet eentje fietsen zijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef Scighera het volgende:
geloof me , er zijn mensen die doen mee aan de dubbele deca triathlon: 72km zwemmen, 3600km lopen en 843.9km hardlopen. ti8jdslimiet was een maand dacht ik
Moet je dan niet gewoon wat anders proberen? Legio andere sporten, en het is toch de bedoeling dat je het leuk vindt volgens mij.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:34 schreef bofkont het volgende:
Ik heb gister eindelijk weer 'ns hardgelopen. Ik begon rustig, ik liep ongeveer 4 km in 25 min en toen hield ik het wel weer voor gezien...
Mijn probleem is dat ik het heel moeilijk vind om mij er toe te zetten.. ik zie er altijd heel erg tegen op..![]()
Hebben meer mensen hier last van? Of vind ik het gewoon niet leuk.. ik wou dat ik er een soort kick van zou krijgen..![]()
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef Grobbel het volgende:
Ben na een lange winterstop toch weer begonnen met hardlopen vorige week. Niks bijzonders qua afstand of qua tijden, ik gok zo'n 7 km per dag (langs het Maas-Waalkanaal) in zo'n 35 a 40 minuten, maar het gaat me nu toch meer om de inspanning en het uithoudingsvermogen daarbij. En het is in ieder geval een afstand die ik op dagelijkse basis kan volhouden zonder me helemaal kapot te lopen (nu 9 dagen op een rij).
Water had ik nog niet aan gedacht, meteen maar een flesje naast me neer gezet.quote:Op zondag 9 april 2006 01:15 schreef thijsdetweede het volgende:
Goeie cooling down, voldoende water naar binnen werken om de afvalstoffen te transporteren en regelmatig trainen. Dan mag het allemaal niet zo'n probleem zijn.
Ik verbaasde me er ook over dat ik nu zo snel loop. Zal wel komen omdat ik lange benen heb.quote:Op zondag 9 april 2006 12:42 schreef Petra1985 het volgende:
Pfff.... wat kunnen jullie allemaal snel lopen zeg! Ik heb voor de 2e keer meegedaan met start to run en ik ben al blij dat ik 3 km kan 'hard'lopen in 20 minuten!! Nahja... ik zal proberen het 3 x per week vol te houden.
Groetjes Petra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |