Ik heb vanaf januari een 93 sport estate en ik heb er pas 3 of 4 in het wild gezien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:33 schreef Oosthoek het volgende:
Ik kom de 9-3 sportestate steeds vaker tegen
De 9-5 met nieuwe neus heb ik pas 1 keer gezien
Waar ik mn auto parkeer staan er vaak twee. Inmiddels ben ik er dus wel aan gewend.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:26 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik heb vanaf januari een 93 sport estate en ik heb er pas 3 of 4 in het wild gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij hebben hem vanaf april, ik heb nog maar 1 keer in dezelfde kleur gezien (jouw kleur), andere kleuren zie ik regelmatig (vooral de metallic blauwe).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:26 schreef P.U.N.T het volgende:
[..]
Ik heb vanaf januari een 93 sport estate en ik heb er pas 3 of 4 in het wild gezien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dat valt bij de 900 ng nog wel mee. Alleen de bodemplaat is van de Vectra. De totale ophanging (schokbrekers draagarmen etc)carroserie motorenkeuze en bakken zijn nog steeds volledig saab. Het enigste wat opel invloed heeft is de schakelaar voor de spiegels verder past er helemaal niks van een opel op een saab (met uitzondering van de wielen)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
leuk merk, alleen jammer dat ze met GM nogal veropelt zijn...
Lijkt verdacht veel op die van mijn (andere velgen en een ander bouwjaar)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:46 schreef MRPhone het volgende:
Mooie kar die estate, maar die nieuwe 9-5 was even wennen qua aanschouwing (vooral in vergelijking met de onze 9-5 van het eerste model)
Verder super auto's ik rijdt zelf sinds 2 week een 900 uit 98
[afbeelding]
Als je van Japanse auto's houdt zul je design niet kunnen waarderen nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:58 schreef Pumatje het volgende:
en smaakloze
precies rijd ik daarom geen saab, omdat ze smaakloze sigaren met wielen zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:19 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Als je van Japanse auto's houdt zul je design niet kunnen waarderen nee.
Daar werk ik behoorlijkquote:
Sorry, ik vind het geen porem, al heb ik 'm alleen op foto's gezien. Ik blijf dat ding Saab onwaardig vinden, maar misschien ben ik wel gewoon ouderwets.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag gister bij de Saab-dealer zo'n SUV staan, tof ding!
Een stuk mooier dan al die verhoogde sportauto's ala de Cayenne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |