Bij mijn dealer staan de;quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat die nieuwe Saabaru al bij de dealer? Want ik zag me van de week toch een lelijke Saab daar staanEn lelijke auto's zijn nu niks voor Saab dacht ik zo...
Hehe, laten wij thuis dit weekend nou gaan switchen van Subaru naar Saabquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Staat die nieuwe Saabaru al bij de dealer? Want ik zag me van de week toch een lelijke Saab daar staanEn lelijke auto's zijn nu niks voor Saab dacht ik zo...
Hele verbeteringquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:01 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hehe, laten wij thuis dit weekend nou gaan switchen van Subaru naar Saab...
hier ook een Saab NG900 (coupe) bezitter!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:01 schreef Spyronius het volgende:
Ik heb zelf een saab ng900 2.3L, heerlijke auto. Al is het niet een auto zonder problemen helaas. Airco pomp die het aan het begeven is. Dit komt waarschijnlijk overigens door een vastgelopen poelie aan het blok, waardoor de pomp een flinke tik heeft gekregen.
Maar qua rijen is het een heerlijke auto. Zelfs met 180 over de autobahn rijdt het zeer comfortabel.
Maar die saab 99 turbo is echt![]()
Boeie. Zo'n saab kun je daarom nog eens 2ehands kopen zonder al te veel risico te lopen dat het een afgeragde bak is. Het valt me trouwens op dat er nauwelijks een 900 te krijgen is met minder als 250dkm op de teller.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:17 schreef funkmaster het volgende:
hoe denken jullie trouwens over het commentaar dat een Saab een "ouwe lullenbak is"??![]()
ik krijg dit nogal regelmatig te horen...![]()
ben nu zelf 19, maar rijd toch liever mijn saab dan zo'n pauper civic...mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |