Ja idd zo simpel is het uiteindelijk. Je moet als mol zorgen dat je weet wat de verste plaats is, zodat je weet wie je eruit moet (laten) kegelen bij de opdracht. Is gewoon goed gespeeld door Milouska.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef JanJanJan het volgende:
wat dachten jullie van deze uiterst simpele theorie: Milouska is met Mary Lou de enige die de koffer opdracht heeft kunnen verkloten, zij hadden immers de keus tussen de verste plaats en een andere. En Mary Lou is naar huis. Ergo, de mol is Milouska.
Jammer van de serie, want dit is wel heel doorzichtig
Wat dacht je van deze uiterst simpele theorie: Roderick stond op het laatste station, wist dat hij maar 1 iemand hoefde te overtuigens als die toevallig de goede koffer bij zich had. Nu zag hij dat Milouska er was met de foute koffer, hij lult haar voor de grap toch om en loopt vrolijk met een grijns op het gezicht richting Karel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef JanJanJan het volgende:
wat dachten jullie van deze uiterst simpele theorie: Milouska is met Mary Lou de enige die de koffer opdracht heeft kunnen verkloten, zij hadden immers de keus tussen de verste plaats en een andere. En Mary Lou is naar huis. Ergo, de mol is Milouska.
Dat vond ik dus ook zeer verdacht, maar aan de andere kant: er waren meer die er niet aan dachten: volgens mij o.a. Liz en Frederique. Maar aan de andere kant: als je het jeugdjournaal presenteert, heb je toch vaak genoeg een wereldkaart in beeld en zou ze het moeten weten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja het is idd wel opvallend dat je wel precies weet waar Darwin ligt maar dat je niet weet dat de aarde rond is.
is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef JanJanJan het volgende:
Wat leuk dat Milouska hier postquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
-knip-
Goed puntquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Ik begin te twijfelen. Roderick zou het inderdaad heel goed kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Bruce117 het volgende:
Als je het zo bekijkt is Roderick dus de mol of heeft de mol een behoorlijk risico genomen door eerder uit te stappen dan degene met de grootste afstand.
Milouska is ook geen actrice.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen. Roderick zou het inderdaad heel goed kunnen zijn.
Ik denk sowieso dat de mol geen acteur/actrice is, dat is veel te voor de hand liggend. Blijven voor mij dus over de nieuwslezers en caberetier. Roderick, Toine of Richard.
dus wie ging de fout in:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef MrManiak het volgende:
De volgorde
Station Peru: Toine (Sydney) > Liz (Quebec)
Station Piedras: Liz (Quebec) > Peggy (Lissabon)
Station Lima: Peggy (Lissabon) > Frédérique (Edinburgh)
Station Saenz Pena: Frédérique (Edinburgh) > Milouska (Darwin)
Station Congreso: Milouska (Darwin) > Mary-Lou (Kuta)
Station Alberti: Milouska (Darwin) > Roderick (Lisse)
Eindstation: Roderick (Lisse)
Uiteindelijk
Volgorde van ver weg tot dichtbij in afstand tot Buenos Aires
Kuta, Bali
Darwin
Sydney
Lisse
Edinburgh
Lissabon
Quebec
Misschien hebben julliie hier ook nog wel wat aan ;-)
ja, 'wat leg je argentinie op een gekke plaats'quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie nu nog maar een klein stukje maar irriteer me alweer mateloos aan die milouska. Die niet in de gaten heeft dat de wereld rond is maar het ziet als een platte kaart.![]()
Toine kan sowieso de mol niet zijn, zijn bestemming zat niet bij de mogelijke antwoorden op de vraag die Liz kreeg, welke bestemming de Mol had.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:29 schreef evert het volgende:
Toine werd aangewezen om te starten. dus weinig invloed om te mollen, maar aan de andere kant, als het in het begin al fout gaat is de kans groot dat het nooit gerepareerd wordt.
En toen rodrick is heel slim.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:30 schreef evert het volgende:
[..]
ja, 'wat leg je argentinie op een gekke plaats'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |