abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:00:29 #251
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_36538086
Als Milouska de mol is lach ik me rot. Het is zó obvious maar dan zullen ze weer zeggen ze speelde het zo dat het er zo boven op lag dat niemand kon geloven dat ze het echt was.

Ik zit nog steeds op Frédérique/Milouska/Liz
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:04:13 #252
18342 juanita
Viva España
pi_36538149
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef JanJanJan het volgende:
wat dachten jullie van deze uiterst simpele theorie: Milouska is met Mary Lou de enige die de koffer opdracht heeft kunnen verkloten, zij hadden immers de keus tussen de verste plaats en een andere. En Mary Lou is naar huis. Ergo, de mol is Milouska.

Jammer van de serie, want dit is wel heel doorzichtig
Ja idd zo simpel is het uiteindelijk. Je moet als mol zorgen dat je weet wat de verste plaats is, zodat je weet wie je eruit moet (laten) kegelen bij de opdracht. Is gewoon goed gespeeld door Milouska.
BTW zo doorzichtig is het nou ook weer niet, want niemand hier had het tot op heden gespot, zover ik weet
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:10:37 #253
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36538287
Mijn mol lijstje.

1: Milouska
2. Peggy
3: Roderick
4. Frédérique
5. Toine
6. Liz
7. Richard

Maar Milouska mag het niet zijn gewoon want het is zo overduidelijk.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36538407
quote:
wat dachten jullie van deze uiterst simpele theorie: Milouska is met Mary Lou de enige die de koffer opdracht heeft kunnen verkloten, zij hadden immers de keus tussen de verste plaats en een andere. En Mary Lou is naar huis. Ergo, de mol is Milouska.

Wat dacht je van deze uiterst simpele theorie: Roderick stond op het laatste station, wist dat hij maar 1 iemand hoefde te overtuigens als die toevallig de goede koffer bij zich had. Nu zag hij dat Milouska er was met de foute koffer, hij lult haar voor de grap toch om en loopt vrolijk met een grijns op het gezicht richting Karel.

Ergo: Roderick is de mol
A mind with a heart of it's own
pi_36538427
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:

Ja het is idd wel opvallend dat je wel precies weet waar Darwin ligt maar dat je niet weet dat de aarde rond is.
Dat vond ik dus ook zeer verdacht, maar aan de andere kant: er waren meer die er niet aan dachten: volgens mij o.a. Liz en Frederique. Maar aan de andere kant: als je het jeugdjournaal presenteert, heb je toch vaak genoeg een wereldkaart in beeld en zou ze het moeten weten.

Milouska = of heel erg dom of de mol (dan ligt het er wel heel erg dik bovenop).
pi_36538568
quote:

is wel erg kort door de bocht.

Stel dat Roderick de mol was geweest en Mary Lou bij hem gekomen was met de juiste koffer, dan kon hij op dat moment nog zijn werk doen als mol om de opdracht te verkloten.

Als de mol deze opdracht van het begin af aan geprobeerd heeft te verkloten lijkt mij de situatie als volgt.

Geen Mol: Toine, Lix, Peggy, Frédérique en Milouska.
Reden: Als mol zorg je ervoor dat je of de verste afstand hebt of op een later station staat, zodat je altijd nog een 1 op 1 kans krijgt om zelf door te gaan ten koste van de grootste afstand.

Wel Mol: Mary-Lou of Roderick.
Aangezien Mary-Lou naar huis is, en laten we maar aannemen dat ze niet meer terug komt, dan blijft Roderick over.

Als je het zo bekijkt is Roderick dus de mol of heeft de mol een behoorlijk risico genomen door eerder uit te stappen dan degene met de grootste afstand.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 maart 2006 @ 23:30:20 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36538747
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:32:11 #258
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:33:13 #259
88233 Steve
Still the best.
pi_36538798
De mol blijft er altijd in zitten tot het eind.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:33:28 #260
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36538805
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:32 schreef Haaibaaike het volgende:
-knip-
Wat leuk dat Milouska hier post
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:34:15 #261
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_36538826
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Goed punt
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_36538934
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Bruce117 het volgende:

Als je het zo bekijkt is Roderick dus de mol of heeft de mol een behoorlijk risico genomen door eerder uit te stappen dan degene met de grootste afstand.
Ik begin te twijfelen. Roderick zou het inderdaad heel goed kunnen zijn.
Ik denk sowieso dat de mol geen acteur/actrice is, dat is veel te voor de hand liggend. Blijven voor mij dus over de nieuwslezers en caberetier. Roderick, Toine of Richard.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:41:00 #263
36326 Freezor
Cold as stone
pi_36538961
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef Molline het volgende:

[..]

Ik begin te twijfelen. Roderick zou het inderdaad heel goed kunnen zijn.
Ik denk sowieso dat de mol geen acteur/actrice is, dat is veel te voor de hand liggend. Blijven voor mij dus over de nieuwslezers en caberetier. Roderick, Toine of Richard.
Milouska is ook geen actrice.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_36539038
Als die het is, kijk ik nooit weer
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:46:00 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36539072
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Wat leuk dat Milouska hier post
Wat bedoelje
pi_36539435
Milouska is nog steeds mijn mol, want zij heeft de koffertjesopdracht verpest. Zij zou moeten weten dat Indonesië verder weg is dan Darwin. Mary-Lou had de trein in gemoeten en daarmee is het fout gegaan.

Overigens viel het me wel op dat Peggy nog voordat Karel was uitgesproken, met een koffertje in haar hand stond. Haar koffertje was ook de enige met een echt afwijkend formaat en een afwijkende kleur.
pi_36541140
Ik ga het zo kijken. Ik typ dit zonder alles te lezen
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:02:54 #268
3542 Gia
User under construction
pi_36541170
Liz kreeg een vraag over welke bestemming in het koffertje van de Mol zat.
Zij kon kiezen uit:

1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)

Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over van wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.

Ik houd het nog steeds op Peggy.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:18:33 #269
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36541497
vraag: toen roderick de bevrijdingsactie deed werd hem een envelop beloofd met een zinvolle aanwijzing. dat was niet de envelop die richard in zijn hand had, toch? immers, de envelop in het spel had richard nog in zijn bezit en moest hij aan karel geven.

dus: roderick werd toch een 'eigen' envelop beloofd met een aanwijzing? dat is toch een andere als de envelop die richard had?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_36541558
Ik zie nu nog maar een klein stukje maar irriteer me alweer mateloos aan die milouska. Die niet in de gaten heeft dat de wereld rond is maar het ziet als een platte kaart.
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:29:04 #271
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36541741
[dubbel]
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:29:31 #272
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36541754
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef MrManiak het volgende:

De volgorde
Station Peru: Toine (Sydney) > Liz (Quebec)
Station Piedras: Liz (Quebec) > Peggy (Lissabon)
Station Lima: Peggy (Lissabon) > Frédérique (Edinburgh)
Station Saenz Pena: Frédérique (Edinburgh) > Milouska (Darwin)
Station Congreso: Milouska (Darwin) > Mary-Lou (Kuta)
Station Alberti: Milouska (Darwin) > Roderick (Lisse)
Eindstation: Roderick (Lisse)

Uiteindelijk
Volgorde van ver weg tot dichtbij in afstand tot Buenos Aires
Kuta, Bali
Darwin
Sydney
Lisse
Edinburgh
Lissabon
Quebec

Misschien hebben julliie hier ook nog wel wat aan ;-)
dus wie ging de fout in:
- toine / liz (toine bepaalde dat Liz doormoest)
- Milouska - Mary-lou (milouska bepaalde)

Mary lou is er eruit, dus speelt geen rol hierin.
Toine werd aangewezen om te starten. dus weinig invloed om te mollen, maar aan de andere kant, als het in het begin al fout gaat is de kans groot dat het nooit gerepareerd wordt. mary lou is eruit dus van milouska kan het een mol actie zijn.

verder: ze had haar joker altijd bij zich vertelde ze, niet in haar tas. wel heel naief om hem dan wel uit je jaszak te laten stelen...

verder had ik het idee dat milouska meer jokers meenam op de plek waar stond ''eén joker meenemen'. is dat mollenactie? niet echt, want het kost geen geld.

is er ook iemand langs geld gelopen en heeft het niet meegenomen?
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:30:47 #273
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_36541782
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie nu nog maar een klein stukje maar irriteer me alweer mateloos aan die milouska. Die niet in de gaten heeft dat de wereld rond is maar het ziet als een platte kaart.
ja, 'wat leg je argentinie op een gekke plaats'
  zaterdag 1 april 2006 @ 01:34:33 #274
3542 Gia
User under construction
pi_36541861
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:29 schreef evert het volgende:

Toine werd aangewezen om te starten. dus weinig invloed om te mollen, maar aan de andere kant, als het in het begin al fout gaat is de kans groot dat het nooit gerepareerd wordt.
Toine kan sowieso de mol niet zijn, zijn bestemming zat niet bij de mogelijke antwoorden op de vraag die Liz kreeg, welke bestemming de Mol had.
pi_36542342
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:30 schreef evert het volgende:

[..]

ja, 'wat leg je argentinie op een gekke plaats'
En toen rodrick is heel slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')