Daar was toen een reden voor, vervanging van Roeland Fernhout, die ziek uitviel, meen ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef borisz het volgende:
vorig jaar kwam gijs ook terug dus het is niet nieuw
Vorige seizoenenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef MrManiak het volgende:
Altijd? Lucky you, dat je je zo weinig heb hoeven ergeren
Dan zal ik het wel niet goed gehoord hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "we zullen wel zien", of iets van die strekking.
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:13 schreef calvobbes het volgende:
Mja, aan die tekst zou ik geen zekerheid ontlenen dat Richard de mol niet is
ik lees ALLEEEN maar meer redenen waarom die t wel zou zijn! Die heb ik even BOLD gemaakt voor je!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef MrManiak het volgende:
Richard is de mol NIET;
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
En Richard is weer terug! Nog meer verwarring na een toch al verwarrende aflevering. De spanning is inmiddels hoog opgelopen. Er zijn jokers gestolen en jokers verhandeld. Jokers, waar sommigen veel voor over hebben, zo bleek.
Tijd speelde een grote rol deze aflevering en aan mij om deze tijd zo goed mogelijk te benutten. Het is vooral nieuwsgierigheid die drijft en vooral onwetendheid die ik gebruik (zie hiervoor ook mijn theorie aangaande test van deze week). Het moge duidelijk zijn: Ik weet een aantal zaken namelijk wel. Zo wist ik natuurlijk op voorhand welke koffer de juiste was en het was allemaal slechts een kwestie van tijd. Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig. Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Jij zult later wel te weten komen wat dat was. Maar de nieuwsgierigheid en onwetendheid rechtvaardigde dat de kooi geopend werd. Nog meer bruikbare onwetendheid bij de andere kandidaten. Nog meer zekerheid voor mij.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Opties:
- Toine
- Frederique
- Roderick
Zowel Toine als Roderick deden het erg rustig aan in die fabriek. Ik ga nog steeds voor Roderickquote:Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef MrManiak het volgende:
Opties:
1) Toine (pakte de jokers, met verontschuldiging tegen Richard (maar was die wel echt?))
2) Milouska (pakte de jokers, had haast)
3) Roderick (haalde hem er uit)
Eens. De andere kandidaten hadden hem ook gewoon kunnen laten zitten, en dan heb je een spel zonder mol.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:20 schreef GHans7 het volgende:
Ik blijf erbij dat een kandidaat de eruit gaat/ is geweest, gewoon geen mol is.
In dat geval zou je kunnen denken dat de mol hem er wel uit zou halen als niemand voor hem het deed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Eens. De andere kandidaten hadden hem ook gewoon kunnen laten zitten, en dan heb je een spel zonder mol.
Hij laat zichzelf eruit?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In dat geval zou je kunnen denken dat de mol hem er wel uit zou halen als niemand voor hem het deed.
Ja het is idd wel opvallend dat je wel precies weet waar Darwin ligt maar dat je niet weet dat de aarde rond is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:48 schreef juanita het volgende:
Net nog ff de kofferopdracht teruggekeken op video... Even een theorietje loslaten hier. Ik verdenk al vanaf afl. 1 Milouska, en het kofferspel heeft ze goed kunnen verkloten. Ze pakte de koffer waar Darwin in zat (ze stond helemaal rechts vanuit de kijker gezien, en die koffer ook). Darwin is op 1 na de verste stad vanaf Buenos Aires, zoals hier al eerder is opgemerkt. Verder hoeft ze dan alleen maar op te letten wie de koffer met Kuta pakt (Mary Lou) en ervoor te zorgen dat Mary Lou in elk geval niet als laatste naar Karel gaat. Ieder ander die als laatste overblijft maakt immers dat de opdracht is mislukt. Onderweg praat ze heel makkelijk Frederique om met een ingewikkeld en vaag verhaal. Daarna komt ze Mary Lou tegen (ze wist dat die na haar was uitgestapt), die weet niks van topografie en gelooft Milouska meteen. Mission accomplished want de juiste koffer blijft nu onderweg achter. Het helpt natuurlijk dat Darwin idd ver van Buenos Aires ligt, dan kun je mensen makkelijk omlullen. Ik denk dat de meesten trouwens niet eens exact weten waar Darwin ligt. Maar Milouska wel, ook opvallend. Dus mijn mol is en blijft Milouska![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |