Goed puntquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Ik begin te twijfelen. Roderick zou het inderdaad heel goed kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef Bruce117 het volgende:
Als je het zo bekijkt is Roderick dus de mol of heeft de mol een behoorlijk risico genomen door eerder uit te stappen dan degene met de grootste afstand.
Milouska is ook geen actrice.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen. Roderick zou het inderdaad heel goed kunnen zijn.
Ik denk sowieso dat de mol geen acteur/actrice is, dat is veel te voor de hand liggend. Blijven voor mij dus over de nieuwslezers en caberetier. Roderick, Toine of Richard.
dus wie ging de fout in:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef MrManiak het volgende:
De volgorde
Station Peru: Toine (Sydney) > Liz (Quebec)
Station Piedras: Liz (Quebec) > Peggy (Lissabon)
Station Lima: Peggy (Lissabon) > Frédérique (Edinburgh)
Station Saenz Pena: Frédérique (Edinburgh) > Milouska (Darwin)
Station Congreso: Milouska (Darwin) > Mary-Lou (Kuta)
Station Alberti: Milouska (Darwin) > Roderick (Lisse)
Eindstation: Roderick (Lisse)
Uiteindelijk
Volgorde van ver weg tot dichtbij in afstand tot Buenos Aires
Kuta, Bali
Darwin
Sydney
Lisse
Edinburgh
Lissabon
Quebec
Misschien hebben julliie hier ook nog wel wat aan ;-)
ja, 'wat leg je argentinie op een gekke plaats'quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie nu nog maar een klein stukje maar irriteer me alweer mateloos aan die milouska. Die niet in de gaten heeft dat de wereld rond is maar het ziet als een platte kaart.![]()
Toine kan sowieso de mol niet zijn, zijn bestemming zat niet bij de mogelijke antwoorden op de vraag die Liz kreeg, welke bestemming de Mol had.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:29 schreef evert het volgende:
Toine werd aangewezen om te starten. dus weinig invloed om te mollen, maar aan de andere kant, als het in het begin al fout gaat is de kans groot dat het nooit gerepareerd wordt.
En toen rodrick is heel slim.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:30 schreef evert het volgende:
[..]
ja, 'wat leg je argentinie op een gekke plaats'
Klopt. Roderick trok een denkbeeldige lijn over de Grote Oceaan naar Australië. Dan ligt het inderdaad dichterbij. Aan de andere kant, goede antwoorden geven behoren ook zo nu en dan tot de tactiek van de Mol. Als afleidingsmanouvre. De Mol maakt niet enkel fouten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef Rewimo het volgende:
Er was er maar eentje die eraan dacht dat de aarde rond is en dat Australië dus juist dichtbij ligt als je aan een wereldbol denkt i.p.v. een platte kaart waar de meesten van uitgingen). Volgens mij was dat Roderick (toch?).
Ja, dat viel mij ook erg op. Of eigenlijk: het viel me tegen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:35 schreef Woepsie het volgende:
Maar was die Richard nu de boel aan het belazeren?
Hij vertelde dat als je hem vrij zou laten hij een enveloppe had met waardevolle informatie over de mol. In ide mol zat toch die vrijstelling voor hem? Of heeft hij nu een deal met Roderique?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |