Soultrap spreuk kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef kulandra het volgende:
Ja ik heb dat wapen ook, alleen ik heb Selena niet hoeven koudmaken, maar ze gaf zich aan me over toen ik haar vertelde alles van haar plannetje te weten (en ze was nogal geschokt toen ik vertelde haar 3 mannelijke helpertjes wel naar de haaien had gestuurd). Je wapens kan je trouwens ook dmv soulgems weer opladen, alleen dan moet je er wel een soul in trappen, en hoe dat ook alweer ging...... dan moet je een wapen hebben dat dat mogelijk maakt denkik. Ik heb wel 1 soulgem met inhoud gevonden, dat was een petty souldgem met weak soul ofzo en die rechargde dat zwaard voor 150 punten.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:11 schreef -Dries- het volgende:
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer ff gestopt met spelen, sta vlak voor een Oblivion gate die ik tegen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is 'm denk ik. Heb jij de broek wel gevonden?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe volgens mij ben ik in diezelfde cave geweest.Tis een beetje mail armor maar wel light toch? Van zo'n dode gozer
.
die broer met fatigue van heel veel?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm denk ik. Heb jij de broek wel gevonden?
ik heb ook al in die cave geweest en de broek was ook onvindbaarquote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wegrotten in een kast is niet slim.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef Retuobak het volgende:
Heb trouwens nu best lekkere items.
o.a. een ring van 9000 (die ligt weg te rotten in een kast)
En een chain van 8000 en een andere ring van 7000 die ik beide wel gebruik
Nope, maar gebruik ze nu ook niet meer, gebruik Bravil guild armorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tis me eigen kastquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef Woutey het volgende:
[..]
Wegrotten in een kast is niet slim.
Heb ik ook gedaan, AL me shit erin omdat ik een ring moest halen die ik NET kon tillen. (magesguild)
Kwam ik terug, alles weg.
Waar heb je de guide gekocht?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef EmjaY het volgende:
Oblivion Game Guide is binnen![]()
![]()
Full colour![]()
En nee, niet voor de walkthroughmaar voor alle info over chars, tactics etc
![]()
Ik jat ze altijd van Goblins... maar zoveel gebruik ik ze niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar, lockpicks, kopen, vinden, whatever
WAAR![]()
![]()
bij deze vraag sluit ik me aan...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
WAAR![]()
![]()
Bij zo'n thief verkoop dude in die besneeuwde stad.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
WAAR![]()
![]()
Thief guild of Dark Brotherhood.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:10 schreef Noctus het volgende:
[..]
bij deze vraag sluit ik me aan...
erg mooi spel enzo, ik heb alleen altijd een tekort aan die lockpicks. zijn ze ergens te koop?
Voorlopig nog niet nodig, ook het geld er niet voor (over)quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Retuobak het volgende:
Andere mensen hier al een huis gekocht?
Erm zodra je de thiefs guild joint krijg je te horen dat het tegen de regels is van je guildies te jatten.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet nodig, ook het geld er niet voor (over)
Je zal ook wel bestolen kunnen worden, dus kijk wel uit
Welk level bij je al dan??quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Retuobak het volgende:
Mja, als vrijwel elk item dat ik vind 1000+ waard is dan valt 15000 ineens behoorlijk mee
Ojaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm zodra je de thiefs guild joint krijg je te horen dat het tegen de regels is van je guildies te jatten.
Dus join tah thiefs guild
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hierquote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die NIET bij de TG zit..
Binnenkort wel bij de DB.....
Mietjeuhquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hier
Ik ben ook volledig een good guy, maar ben wel lid geworden van de thieves guild omdat ik dacht dat ik dan van binnenuit de Gray Fox kon verlinken... maar dat kan volgens mij nietquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hier
Hoe heb jij die missie gedaan dat je die bust van die dooie in het huis van Metryhdeal oid moet leggen?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Xrenity het volgende:
Thieves guild is echt mooi
Moest een of andere überstaff jatten @ Arcane university, die lever ik later wel in.... Wat een vet ding
die gray fox ga ik ook nog eens een keer pakken jaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben ook volledig een good guy, maar ben wel lid geworden van de thieves guild omdat ik dacht dat ik dan van binnenuit de Gray Fox kon verlinken... maar dat kan volgens mij niet.
Een vriend van me had een spookhuis gekocht..quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Retuobak het volgende:
Andere mensen hier al een huis gekocht?
Same here, ik ga ook de thieves guild joinen zodat ik Grey Fox kan pakkenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ja, beste huis in de game zodra de spoken weg zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Een vriend van me had een spookhuis gekocht..![]()
Ik sluit me hierop aan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Same here, ik ga ook de thieves guild joinen zodat ik Grey Fox kan pakken
... lol...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef =HellFire= het volgende:
-weg ermee-
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mocht je het ook willen proberen, gast heetteConfirmed op mijn 360 versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
http://cheats.ign.com/ob2/068/702/702493.htmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb lekker de Night Mother ontmoet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Nog nooit zo'n slechte travo gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heir is trouwens mijn eigen Drizzt Do'Urden
In den beginne:
[afbeelding]
Als Grand Champion van de Arena:
[afbeelding]
nicequote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:
http://youtube.com/watch?v=A-1Ag6RglH4
Mijn pimpin' zelfgemaakte frost-staf in actie
(en nee, ik kan niet mikken al hangt m'n leven er vanaf)
TES construction set, mods, imho fijnere controls, hogere resolutie om in te spelen (1280x1024 vs. SDTV) etc.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
nice![]()
Waarom speel je op de pc en niet op je 360?
Het moet een Drow voorstellenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slechte travo gezien
Topwerk
Die koop je niet, die jat jequote:
Zo spelen is toch niet leukquote:Op maandag 27 maart 2006 21:16 schreef Retuobak het volgende:
http://youtube.com/watch?v=A-1Ag6RglH4
Mijn pimpin' zelfgemaakte frost-staf in actie
(en nee, ik kan niet mikken al hangt m'n leven er vanaf)
Wat nou als ik hem per se wil kopen, om die mensen daar te steunen?quote:
Tuurlijk kill ik niet alles en iedereenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zo spelen is toch niet leuk. Of laad jij weer een oude game hierna?
hehe ik andersomquote:Op maandag 27 maart 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Dat was ik ook van plan. Ik wilde nu echt een good guy zijn en de fighters- en mages guild doen. En dan ga ik de volgende game Thief/DB doen.
respectquote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu lvl 7. Maar heb alle quests van DB al gedaan volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een vraagje. Kunnen die Khajit ook vampier worden ? Want ik wil me volgende character volledig stealth maken.
Nice, ook nog enchanted?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh ik heb nu eindelijk m'n Glass long-blade en Glass Bownu nog glass armor zien te vinden
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Grim. het volgende:Ga ik morgen eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nee, ben niet lid van de Mages guild. Toch maar eens worden, met m'n magie-nobodyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit vast in de Main QuestOK, ik heb al mn spullen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kom die grot nog steeds niet uitDe deur waardoor je binnenkomt om de ceremonie te aanschouwen is nu net buiten bereik, aangezien er een gate voorzit. Zodra ik op die gate klik staat er: 'this gate is opened elsewhere'. Heb daarnet ruim een half uur de hele grot doorzocht, maar niks geen lever ofzo te vinden
Of kan ik op een of andere manier die rots verplaatsen (tussen de Living Chambers en de uitgang in)?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ik heb nog niks gedaan met de MQ..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Ik ben ook nog steeds level 1, vandaag niet gezetenMorgen maar weer verder. Zijn er nog een hoop sidequests te doen voordat je de gate naar Oblivion in gaat bij Kvatch? Ik hou meer van groene blaadjes dan van de demonenwereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand een idee hoe ik bij de sigil steen kom ? Vriendelijk bedankt."What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zit nu in oblivion door die poort bij Kvatch.
Ik zit alleen vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand een idee hoe ik bij de sigil steen kom ? Vriendelijk bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OK, ik heb al mn spullen nogWhehehe, door een glitch in het spel liep ik dwars door de rots heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kom die grot nog steeds niet uitDe deur waardoor je binnenkomt om de ceremonie te aanschouwen is nu net buiten bereik, aangezien er een gate voorzit. Zodra ik op die gate klik staat er: 'this gate is opened elsewhere'. Heb daarnet ruim een half uur de hele grot doorzocht, maar niks geen lever ofzo te vinden
Of kan ik op een of andere manier die rots verplaatsen (tussen de Living Chambers en de uitgang in)?![]()
FREEDOM!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maar die zie ik helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What will I get for christmas santa?"
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar die zie ik helemaal niet
nee je moet die andere hebben, er is ergens een zij-ingang, kostte mij ook heel veel tijd om te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nah, ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:10 schreef Beach het volgende:
[..]
nee je moet die andere hebben, er is ergens een zij-ingang, kostte mij ook heel veel tijd om te zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What will I get for christmas santa?"
Oke tnx, nu zal het toch moeten lukken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet met die ronddraaiende trap omhoog en op zoek gaan naar een zij-ingang waar je nog niet in bent geweest. Het is heel wat geklooi, en lastig om ff snel uit te leggen
Ik neem aan dat het dezelfde trap is die je naar beneden hebt genomen om te ontdekken dat die corpsecrusher kaputt is
Ik voel met je mee, dacht dat ik ook moest werken ben voor nx opgestaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Op mijn werk....nog heel veel uurtjes voor ik weer Oblivion kan spelen...
De achievement staat niet op zijn gamercardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef laidback het volgende:
omdat je die achivement al gehad heb je kan hem niet 2 keer krijgen
Jongen, je bent niemand wat verplicht in Oblivion. Doe wat met die vrijheid!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Ik ben ook nog steeds level 1, vandaag niet gezetenMorgen maar weer verder. Zijn er nog een hoop sidequests te doen voordat je de gate naar Oblivion in gaat bij Kvatch? Ik hou meer van groene blaadjes dan van de demonenwereld
Komt of door mods, of iemand heeft je Oblivion verneukt omdat je er te lang achter zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee mijn Oblivion start niet meer op!
[afbeelding]
360quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee mijn Oblivion start niet meer op!
[afbeelding]
Controls zijn gewoon goed en hij start tenminste gewoon opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik gebruik geen mods, en hoe bedoel je iemand heeft mijn Oblivion verneukt, ik woon op mezelf
360 = kutcontrols, geen Construction set
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Controls zijn gewoon goed en hij start tenminste gewoon op
Maar wel altijd een werkend spel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik gebruik geen mods, en hoe bedoel je iemand heeft mijn Oblivion verneukt, ik woon op mezelf
360 = kutcontrols, geen Construction set
Dat hoeft ook niet altijdquote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nou maar hopen dat die het na de reinstallatie goed doet..
Ik hoop dat je 360 sterft aan een terminaal Live virusquote:
Dat je spel niet opstart vind ik een stuk lastiger dan dat 1 achievement niet goed geregistreerd wordtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet altijd. En Achievements die niet goed werken
Ach, het zijn gewoon bepaalde users die altijd problemen hebben. Mijn PC versie is rock-stablequote:
Tsja.. tis een PC.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Vind het gewoon raar dat hij het een uurtje geleden nog deed, ik in de tussentijd niks heb gedaan en hij nu niet meer werkt.
Ach, met de PC opzich is niks mis, voor minder slimme gebruikers (om het eufemistisch uit te drukken) is er alleen meer om fout te doenquote:
Ik hap lekker niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, met de PC opzich is niks mis, voor minder slimme gebruikers (om het eufemistisch uit te drukken) is er alleen meer om fout te doen.
Hoe hoger de level hoe sterker de vijanden, daar komt het op neer. Bij mij holt elke struikrover nu rond met een glass hammer of blablaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:32 schreef Heintje het volgende:
Het is in dit spel dus zo dat hoe beter je character wordt hoe moeilijker het spel wordt?
Hmmm, ik ben gewoon naar die deur gesprint, en op het moment dat die dude de andere kant op keek naar binnen gegaan. Wel 's avonds doen natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoe heb jij die missie gedaan dat je die bust van die dooie in het huis van Metryhdeal oid moet leggen?
Er staan te veel guards dus kan het huis niet inkomen zonder gepakt te worden...
70 euro issie waardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:41 schreef Antonieau het volgende:
is oblivion de 70 euro waard dat ie kost op xbox360, of zal ik em downloaden op de pc?
Het spel is ongeveer 150 tot 200 uur lang, dus ja, dat geld is het wel waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:41 schreef Antonieau het volgende:
is oblivion de 70 euro waard dat ie kost op xbox360, of zal ik em downloaden op de pc?
zodra je de Arcane University in komt (wat best moeite kost nog overigens) naar een ding gaan waarmee dat kan, staan er 3 van in hetzelfde gebouw als waar je je staff krijgt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Waar en hoe kan je trouwens je wapens enchanten ?![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
zodra je de Arcane University in komt (wat best moeite kost nog overigens) naar een ding gaan waarmee dat kan, staan er 3 van in hetzelfde gebouw als waar je je staff krijgt.
Moet je wel alle recommendations van mages guilds hebben dus!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:48 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Oh thx, Ik ga meteen mijn Drarven bow enchanten als ik thuis kom
![]()
Dan ga ik daar meteen aan beginnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Moet je wel alle recommendations van mages guilds hebben dus!
Dat kost tijd hoor
Klote is dat joh. Die deuren zijn niet eens te lockpickenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
zodra je de Arcane University in komt (wat best moeite kost nog overigens) naar een ding gaan waarmee dat kan, staan er 3 van in hetzelfde gebouw als waar je je staff krijgt.
Ik ga gewoon niet slapen.. word ik sterker en mn vijanden dus nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Gelukkig, hij doet het.
Bastard, je kunt daar gewoon slapen hoor
Maar je strength niet, en je health niet en je.......... En het is toch niet leuk om een zwarre warrior met twee klappen neer te hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet slapen.. word ik sterker en mn vijanden dus niet
Oh nee? Vlgs mij had Mohammed Ali er ook geen problemen mee andersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar je strength niet, en je health niet en je.......... En het is toch niet leuk om een zwarre warrior met twee klappen neer te hebben?
Een mage Guild past alleen niet bij mijn characterquote:
Jaaaa!!! Hij trapt erinquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nee? Vlgs mij had Mohammed Ali er ook geen problemen mee anders
Nee, ik ga wel slapen.. was alleen bang dat ik dood zou gaan als ik op dat punt ging slapen.. doe eerst die kerker wel afwerken dan
Die gasten sporen echt niet inddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:19 schreef Sniper het volgende:
Hoe bevalt het "scaling systeem" na level 10? (ben nu L4 na ongeveer 7 uur spelen, waarvan 3 in 1 dungeon..). Lees hierover nogal wat kritiek hierover op de "officiele" forums. Verbazingwekkend hoe druk sommigen zich maken over een (per definitie "pointless") SPEL.
Inderdaad, ik lees het nu ook. Heb er zelf nog niks van gemerkt, ben zelf nu level 7.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:19 schreef Sniper het volgende:
Hoe bevalt het "scaling systeem" na level 10? (ben nu L4 na ongeveer 7 uur spelen, waarvan 3 in 1 dungeon..). Lees hierover nogal wat kritiek hierover op de "officiele" forums. Verbazingwekkend hoe druk sommigen zich maken over een (per definitie "pointless") SPEL.
Hoeveel heb je betaalt voor je 360 versie van oblivion?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ach ergens had ik ook liever de PC-versie van Oblivion gehad, daar ik toch wel benieuwd ben naar mods en eventuele expansionpacks... en dat scaling is inderdaad vreemd. Is een 10 - dan toch te hoog?
Expansionpacks komen ook gewoon naar de 360, dat gebeurde ieder geval wel met de expansions van Morrowind voor de Xbox.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ach ergens had ik ook liever de PC-versie van Oblivion gehad, daar ik toch wel benieuwd ben naar mods en eventuele expansionpacks... en dat scaling is inderdaad vreemd. Is een 10 - dan toch te hoog?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef -skippybal- het volgende:
Op Insidegamer is het Oblivion-week met wat leuke filmpjes, impressie's en natuurlijk een (video)review.
Niks (moet de review doen vandaar), maar ik zit er nu om te denken om OOK de PC versie aan te schaffen (te betalen dus). Liefst CE.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaalt voor je 360 versie van oblivion?
Thanks for the tip. En patches en dergelijke kunnen we ook gewoon verwachten denk je?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Expansionpacks komen ook gewoon naar de 360, dat gebeurde ieder geval wel met de expansions van Morrowind voor de Xbox.
Dat is precies wat ik bedoel. Zeurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niks (moet de review doen vandaar), maar ik zit er nu om te denken om OOK de PC versie aan te schaffen (te betalen dus). Liefst CE.
Het was gewoon een tip, geen spam. Anders had ik wel iets met casino 555 gedaanquote:
hier welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef Bastard het volgende:
De gamercards bevatten op het moment geen Oblivion
Ze heeft vast nog wel een sleutel van die kamer in haar broek zitten....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Oeps ik heb in die ene quest waar je dat schilderij in zou moeten gaan, die vrouw ooit al eens gedood in een ver verledenKan ik dat nu nog doen?? Ik wil ook een schilderij in
![]()
Pleisterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Coam het volgende:
Shit ik ben gebeten door een vampier. Hoe maak je dat undone? :S
Ja, of richting kerk binnen 3 dagen! (doe je er langer over dan word je een vampierquote:
Hehe eigenlijk wel.. maar vind die schilden die ik vind niet mooi..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:
Btw, moet je je shield niet een keer upgraden?
Ik loop met bijna dezelfde rond, alleen inmiddels enchanted voor een def bonus.
Nee, door wat je bij de vorige level up hebt gekozen. Heb zelfs een 5x multiplier gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Wat betekent nou dat groene bij block precies ??
[afbeelding]
Oh,... en gister nog een beetje gekeken in het menu maar kan de multipliers niet beinvloeden? Wordt de hoogte en mate van multipliers bepaald door wat je voor die level upgrade het meeste hebt gebruikt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Wat betekent nou dat groene bij block precies ??
[afbeelding]
Oh,... en gister nog een beetje gekeken in het menu maar kan de multipliers niet beinvloeden? Wordt de hoogte en mate van multipliers bepaald door wat je voor die level upgrade het meeste hebt gebruikt?
Ok,... dus als ik nu level up ga straks... en ik zet 3 nieuwe,.... dan worden die 3 nieuwe bij mijn volgende level up gemultiplied?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, door wat je bij de vorige level up hebt gekozen. Heb zelfs een 5x multiplier gehad
Ah okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:28 schreef Vlaggie het volgende:
Hmm.. die groene betekent dat die improved is door item.. die Amulet die ik draag geeft +10 block.
Sorry, ik had het fout, tis idd wat de rest hier zegt. Wat je veel gebruikt dat kun je meer upgradenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ok,... dus als ik nu level up ga straks... en ik zet 3 nieuwe,.... dan worden die 3 nieuwe bij mijn volgende level up gemultiplied?En dan ook nog eens afhankelijk van hoe vaak ik daar iets mee gedaan hebt ivm het aantal multipliers?
Haha.. ik heb inmiddels echt een een hele verzameling aan scrollsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ah ok
Ben ik trouwens de enige die die scrolls niet echt gebruikt. Magic items zeg maar..... werkt ook maar 1 of 2 keer. Wat ik ook niet helemaal snap ik die magic met touch gebeuren.... hoe moet ik dan iemand aanraken? Of moet je bv je zwaard enchanten dan?
Ah,... dan weet ik waar ik me iets meer op moet concentreren namelijk !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sorry, ik had het fout, tis idd wat de rest hier zegt. Wat je veel gebruikt dat kun je meer upgraden
Als ik freese touch heb, of een shock touch (spells) dan dien ik inderdaad mn tegenstander aan te raken met mijn hand.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ah ok
Ben ik trouwens de enige die die scrolls niet echt gebruikt. Magic items zeg maar..... werkt ook maar 1 of 2 keer. Wat ik ook niet helemaal snap ik die magic met touch gebeuren.... hoe moet ik dan iemand aanraken? Of moet je bv je zwaard enchanten dan?
Vlak voor ze staan dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik freese touch heb, of een shock touch (spells) dan dien ik inderdaad mn tegenstander aan te raken met mijn hand.
MIsschien ver spugen, als dat kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Achter of naast ze staan kan ook gewoon hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens al iets van 17 uur bezig en ben nog maar level 3Ik denk dat ik te veel aan het niets doen ben en te weinig missies doe
Who knew?
Als het de CE isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Merkowitz het volgende:
Nee die elder scrolls serie is niet voor mij weggelegd. Ook deze vind ik weer te saai voor woorden.
Hetgene wat mij nog het meest irriteert is die ongelofelijke ***interface. Frikkin 1 spell op je balkje en dan elke keer switchen met die hotkeys. Waarom moet dat nou zo onhandig. En dan elke keer tabben als je weer iets moet drinken of equippen waardoor het spel weer stilligt.
Die hele grote wereld, die zoooooooooo leeg is.![]()
Ik kan nog wel 10 minuten doorgaan, maar dit spel stelt mij erg teleur.
De eerste die 25 euro biedt, krijgt hem van mij opgestuurd.
PROESTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je spuug skill levelen.
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je vergeet het extra boekje en de packaging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.
![]()
Ik zou even fast travellen naar Chorrol of eigenlijk elk ander dorpje, bijna overal (behalve Imperial City) zit wel een Mages Guild. Die Arcane University weet ik niet precies hoe dat zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:29 schreef Egamer het volgende:
Waar zit de dichtsbijzijnde Mage Guild, ik bedoel, zit ie vlakbij Imperial City?
En hoe kan je lid worden van de Arcane University?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:19 schreef Beach het volgende:
Flauw hoorJa hetelfde als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What will I get for christmas santa?"
Er zit een spelfout in je ondertitelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:38 schreef silent.bob het volgende:
Weet iemand waar ik ectoplasm kan vinden of kopen? alvast bedankt.
roflquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zit een spelfout in je ondertitel
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja hetelfde als jeJullie vergeten allebei dat je LID MOET ZIJN of 100% zeker weet (dus msg hebt ontvangen) dat je die items en dat paard mag 'lenen'. Anders gaan ze inderdaad zeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje krom gedaan van Bethesda, maar het zij zo.
Ik heb na 23 uur de eerste gate gesloten, maar heb erhelemaal geen trek in om de rest ook te doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:08 schreef Mister_T het volgende:
Haha na 10 uur spelen, nog steeds niet aan de main story-line begonnen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:38 schreef silent.bob het volgende:
Weet iemand waar ik ectoplasm kan vinden of kopen? alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk trouwens klaar met de Dark BrotherhoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga eerst nog ff iemand zoeken voor die nirnrootquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb na 23 uur de eerste gate gesloten, maar heb erhelemaal geen trek in om de rest ook te doen
Nog beter gezegd, ik kan die beesten totaal nergens vinden..al een hele tijd lopen zwemmen in dat meer..niks, nakkes, nada.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef SuperUli het volgende:
Hoe vang je die vissen voor die oude vent die z'n been eraf had laten bijten? Rumare beesten?
Doodmaken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef SuperUli het volgende:
Hoe vang je die vissen voor die oude vent die z'n been eraf had laten bijten? Rumare beesten?
Quest activeren en in het meer rondlopen en het kompas volgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Nog beter gezegd, ik kan die beesten totaal nergens vinden..al een hele tijd lopen zwemmen in dat meer..niks, nakkes, nada.
Journeyman armourer zijn of gewoon langs bij een fighters guild en gaan babbelen met de porterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Waar/hoe kan je je Dark robe en -hood repareren??![]()
Dat vind ik een fijn voordeel van Oblivion.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Quest activeren en in het meer rondlopen en het kompas volgen.
oh dan moet ik nog even wachten want ik ben bijna journeymanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Journeyman armourer zijn of gewoon langs bij een fighters guild en gaan babbelen met de porter
gefeliciteerd !!quote:
quote:
About Oblivion Gates:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
De tering
Nu al
Ook alle oblivion gates dicht?
Of gaat dat automagisch na het uitspelen van de main quest (zeg please ja)
Antwoord in spoiler tags graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoeveel uur heb ik inmiddels erop zitten? uuh.. 30-40?
Nirnroot?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef Egamer het volgende:
Ipho vindt dit een schijtspel, wat zijn jullie reacties?
Ohja, heb net een plantje geharvested en het was een zeldzaam plantje.Nu moet ik naar een Alchemist Expert.
Als je maar snel genoeg de main quest volgt, denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
De tering
Nu al
Ook alle oblivion gates dicht?
Of gaat dat automagisch na het uitspelen van de main quest (zeg please ja)
Antwoord in spoiler tags graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:28 schreef thettes het volgende:
Even een vraag:difficulty slider een stuk naar links schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook heb ik de CE erbij gekocht voor de heb.
Typisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Als je in omgeving Eindhoven woontquote:De eerste die 25 euro biedt, krijgt hem van mij opgestuurd.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik was gisteren verder gegaan met de main quest en ik hadIk had dat precies zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga nu toch maar verder met die main quest trouwens, niet omdat ie leuk is om te doen ofzo, maar puur omdat die kutgates overal zitten. Moet ik ergens heen voor de DB, kom ik onderweg 3! van die takkedingen tegen
.
Verzamel waarde....De geilheid van een CE is niet te omschrijven...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.
![]()
Vrijwel 70% op de officiele board heeft dit probleemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:33 schreef HAL9000S het volgende:
Zijn er al mensen met een hoog level die last hebben van de nadelige effecten van het levelsysteem? Ik denk dat ik een poosje level 7 ga blijven om problemen in de toekomst te voorkomen.
Ik vind ze superlelijk en ze verpesten dat anders zo mooie landschap. Ik vind sowieso de main quest zwaar kut vergeleken met de rest van de game. Veel meer "been there, done that" dan de rest van de game.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:39 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is er nou mis met die gates? Vind het een mooi gezicht eigenlijk...
Gewoon zorgen dat al je skills up to date zijn voor je up gaat levellen toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Vrijwel 70% op de officiele board heeft dit probleem
Op dezelfde manier kun je ook te sterk zijn voor je lvl als je weet hoe het moet
Ik vind de main quest opzich wel stoer, maar het past niet bij het spel. Bij de main quest is er enorm veel dreiging en is de hele wereld in gevaar, maar ondertussen kan je wel gewoon relaxen en een beetje andere dingen doen. Dat klopt niet echt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind ze superlelijk en ze verpesten dat anders zo mooie landschap. Ik vind sowieso de main quest zwaar kut vergeleken met de rest van de game. Veel meer "been there, done that" dan de rest van de game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |