respectquote:Op maandag 27 maart 2006 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nu lvl 7. Maar heb alle quests van DB al gedaan volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een vraagje. Kunnen die Khajit ook vampier worden ? Want ik wil me volgende character volledig stealth maken.
Nice, ook nog enchanted?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef -skippybal- het volgende:
Jeuh ik heb nu eindelijk m'n Glass long-blade en Glass Bownu nog glass armor zien te vinden
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:52 schreef Grim. het volgende:Ga ik morgen eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nee, ben niet lid van de Mages guild. Toch maar eens worden, met m'n magie-nobodyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit vast in de Main QuestOK, ik heb al mn spullen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kom die grot nog steeds niet uitDe deur waardoor je binnenkomt om de ceremonie te aanschouwen is nu net buiten bereik, aangezien er een gate voorzit. Zodra ik op die gate klik staat er: 'this gate is opened elsewhere'. Heb daarnet ruim een half uur de hele grot doorzocht, maar niks geen lever ofzo te vinden
Of kan ik op een of andere manier die rots verplaatsen (tussen de Living Chambers en de uitgang in)?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ik heb nog niks gedaan met de MQ..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Ik ben ook nog steeds level 1, vandaag niet gezetenMorgen maar weer verder. Zijn er nog een hoop sidequests te doen voordat je de gate naar Oblivion in gaat bij Kvatch? Ik hou meer van groene blaadjes dan van de demonenwereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand een idee hoe ik bij de sigil steen kom ? Vriendelijk bedankt."What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zit nu in oblivion door die poort bij Kvatch.
Ik zit alleen vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand een idee hoe ik bij de sigil steen kom ? Vriendelijk bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OK, ik heb al mn spullen nogWhehehe, door een glitch in het spel liep ik dwars door de rots heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik kom die grot nog steeds niet uitDe deur waardoor je binnenkomt om de ceremonie te aanschouwen is nu net buiten bereik, aangezien er een gate voorzit. Zodra ik op die gate klik staat er: 'this gate is opened elsewhere'. Heb daarnet ruim een half uur de hele grot doorzocht, maar niks geen lever ofzo te vinden
Of kan ik op een of andere manier die rots verplaatsen (tussen de Living Chambers en de uitgang in)?![]()
FREEDOM!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maar die zie ik helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What will I get for christmas santa?"
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar die zie ik helemaal niet
nee je moet die andere hebben, er is ergens een zij-ingang, kostte mij ook heel veel tijd om te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nah, ik zie het echt nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:10 schreef Beach het volgende:
[..]
nee je moet die andere hebben, er is ergens een zij-ingang, kostte mij ook heel veel tijd om te zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What will I get for christmas santa?"
Oke tnx, nu zal het toch moeten lukken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet met die ronddraaiende trap omhoog en op zoek gaan naar een zij-ingang waar je nog niet in bent geweest. Het is heel wat geklooi, en lastig om ff snel uit te leggen
Ik neem aan dat het dezelfde trap is die je naar beneden hebt genomen om te ontdekken dat die corpsecrusher kaputt is
Ik voel met je mee, dacht dat ik ook moest werken ben voor nx opgestaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Op mijn werk....nog heel veel uurtjes voor ik weer Oblivion kan spelen...
De achievement staat niet op zijn gamercardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:23 schreef laidback het volgende:
omdat je die achivement al gehad heb je kan hem niet 2 keer krijgen
Jongen, je bent niemand wat verplicht in Oblivion. Doe wat met die vrijheid!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:24 schreef twi het volgende:
Ik ben ook nog steeds level 1, vandaag niet gezetenMorgen maar weer verder. Zijn er nog een hoop sidequests te doen voordat je de gate naar Oblivion in gaat bij Kvatch? Ik hou meer van groene blaadjes dan van de demonenwereld
Komt of door mods, of iemand heeft je Oblivion verneukt omdat je er te lang achter zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee mijn Oblivion start niet meer op!
[afbeelding]
360quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee mijn Oblivion start niet meer op!
[afbeelding]
Controls zijn gewoon goed en hij start tenminste gewoon opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik gebruik geen mods, en hoe bedoel je iemand heeft mijn Oblivion verneukt, ik woon op mezelf
360 = kutcontrols, geen Construction set
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Controls zijn gewoon goed en hij start tenminste gewoon op
Maar wel altijd een werkend spel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik gebruik geen mods, en hoe bedoel je iemand heeft mijn Oblivion verneukt, ik woon op mezelf
360 = kutcontrols, geen Construction set
Dat hoeft ook niet altijdquote:
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nou maar hopen dat die het na de reinstallatie goed doet..
Ik hoop dat je 360 sterft aan een terminaal Live virusquote:
Dat je spel niet opstart vind ik een stuk lastiger dan dat 1 achievement niet goed geregistreerd wordtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet altijd. En Achievements die niet goed werken
Ach, het zijn gewoon bepaalde users die altijd problemen hebben. Mijn PC versie is rock-stablequote:
Tsja.. tis een PC.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
Vind het gewoon raar dat hij het een uurtje geleden nog deed, ik in de tussentijd niks heb gedaan en hij nu niet meer werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |