Soultrap spreuk kopenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:46 schreef kulandra het volgende:
Ja ik heb dat wapen ook, alleen ik heb Selena niet hoeven koudmaken, maar ze gaf zich aan me over toen ik haar vertelde alles van haar plannetje te weten (en ze was nogal geschokt toen ik vertelde haar 3 mannelijke helpertjes wel naar de haaien had gestuurd). Je wapens kan je trouwens ook dmv soulgems weer opladen, alleen dan moet je er wel een soul in trappen, en hoe dat ook alweer ging...... dan moet je een wapen hebben dat dat mogelijk maakt denkik. Ik heb wel 1 soulgem met inhoud gevonden, dat was een petty souldgem met weak soul ofzo en die rechargde dat zwaard voor 150 punten.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:11 schreef -Dries- het volgende:
tvp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar weer ff gestopt met spelen, sta vlak voor een Oblivion gate die ik tegen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is 'm denk ik. Heb jij de broek wel gevonden?quote:Op maandag 27 maart 2006 03:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe volgens mij ben ik in diezelfde cave geweest.Tis een beetje mail armor maar wel light toch? Van zo'n dode gozer
.
die broer met fatigue van heel veel?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, dat is 'm denk ik. Heb jij de broek wel gevonden?
ik heb ook al in die cave geweest en de broek was ook onvindbaarquote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wegrotten in een kast is niet slim.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef Retuobak het volgende:
Heb trouwens nu best lekkere items.
o.a. een ring van 9000 (die ligt weg te rotten in een kast)
En een chain van 8000 en een andere ring van 7000 die ik beide wel gebruik
Nope, maar gebruik ze nu ook niet meer, gebruik Bravil guild armorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tis me eigen kastquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef Woutey het volgende:
[..]
Wegrotten in een kast is niet slim.
Heb ik ook gedaan, AL me shit erin omdat ik een ring moest halen die ik NET kon tillen. (magesguild)
Kwam ik terug, alles weg.
Waar heb je de guide gekocht?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:09 schreef EmjaY het volgende:
Oblivion Game Guide is binnen![]()
![]()
Full colour![]()
En nee, niet voor de walkthroughmaar voor alle info over chars, tactics etc
![]()
Ik jat ze altijd van Goblins... maar zoveel gebruik ik ze niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar, lockpicks, kopen, vinden, whatever
WAAR![]()
![]()
bij deze vraag sluit ik me aan...quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
WAAR![]()
![]()
Bij zo'n thief verkoop dude in die besneeuwde stad.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
WAAR![]()
![]()
Thief guild of Dark Brotherhood.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:10 schreef Noctus het volgende:
[..]
bij deze vraag sluit ik me aan...
erg mooi spel enzo, ik heb alleen altijd een tekort aan die lockpicks. zijn ze ergens te koop?
Voorlopig nog niet nodig, ook het geld er niet voor (over)quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Retuobak het volgende:
Andere mensen hier al een huis gekocht?
Erm zodra je de thiefs guild joint krijg je te horen dat het tegen de regels is van je guildies te jatten.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet nodig, ook het geld er niet voor (over)
Je zal ook wel bestolen kunnen worden, dus kijk wel uit
Welk level bij je al dan??quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Retuobak het volgende:
Mja, als vrijwel elk item dat ik vind 1000+ waard is dan valt 15000 ineens behoorlijk mee
Ojaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm zodra je de thiefs guild joint krijg je te horen dat het tegen de regels is van je guildies te jatten.
Dus join tah thiefs guild
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hierquote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die NIET bij de TG zit..
Binnenkort wel bij de DB.....
Mietjeuhquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hier
Ik ben ook volledig een good guy, maar ben wel lid geworden van de thieves guild omdat ik dacht dat ik dan van binnenuit de Gray Fox kon verlinken... maar dat kan volgens mij nietquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hier
Hoe heb jij die missie gedaan dat je die bust van die dooie in het huis van Metryhdeal oid moet leggen?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Xrenity het volgende:
Thieves guild is echt mooi
Moest een of andere überstaff jatten @ Arcane university, die lever ik later wel in.... Wat een vet ding
die gray fox ga ik ook nog eens een keer pakken jaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben ook volledig een good guy, maar ben wel lid geworden van de thieves guild omdat ik dacht dat ik dan van binnenuit de Gray Fox kon verlinken... maar dat kan volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |