Ja, of richting kerk binnen 3 dagen! (doe je er langer over dan word je een vampierquote:
Hehe eigenlijk wel.. maar vind die schilden die ik vind niet mooi..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:
Btw, moet je je shield niet een keer upgraden?
Ik loop met bijna dezelfde rond, alleen inmiddels enchanted voor een def bonus.
Nee, door wat je bij de vorige level up hebt gekozen. Heb zelfs een 5x multiplier gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Wat betekent nou dat groene bij block precies ??
[afbeelding]
Oh,... en gister nog een beetje gekeken in het menu maar kan de multipliers niet beinvloeden? Wordt de hoogte en mate van multipliers bepaald door wat je voor die level upgrade het meeste hebt gebruikt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Wat betekent nou dat groene bij block precies ??
[afbeelding]
Oh,... en gister nog een beetje gekeken in het menu maar kan de multipliers niet beinvloeden? Wordt de hoogte en mate van multipliers bepaald door wat je voor die level upgrade het meeste hebt gebruikt?
Ok,... dus als ik nu level up ga straks... en ik zet 3 nieuwe,.... dan worden die 3 nieuwe bij mijn volgende level up gemultiplied?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, door wat je bij de vorige level up hebt gekozen. Heb zelfs een 5x multiplier gehad
Ah okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:28 schreef Vlaggie het volgende:
Hmm.. die groene betekent dat die improved is door item.. die Amulet die ik draag geeft +10 block.
Sorry, ik had het fout, tis idd wat de rest hier zegt. Wat je veel gebruikt dat kun je meer upgradenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ok,... dus als ik nu level up ga straks... en ik zet 3 nieuwe,.... dan worden die 3 nieuwe bij mijn volgende level up gemultiplied?En dan ook nog eens afhankelijk van hoe vaak ik daar iets mee gedaan hebt ivm het aantal multipliers?
Haha.. ik heb inmiddels echt een een hele verzameling aan scrollsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ah ok
Ben ik trouwens de enige die die scrolls niet echt gebruikt. Magic items zeg maar..... werkt ook maar 1 of 2 keer. Wat ik ook niet helemaal snap ik die magic met touch gebeuren.... hoe moet ik dan iemand aanraken? Of moet je bv je zwaard enchanten dan?
Ah,... dan weet ik waar ik me iets meer op moet concentreren namelijk !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sorry, ik had het fout, tis idd wat de rest hier zegt. Wat je veel gebruikt dat kun je meer upgraden
Als ik freese touch heb, of een shock touch (spells) dan dien ik inderdaad mn tegenstander aan te raken met mijn hand.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ah ok
Ben ik trouwens de enige die die scrolls niet echt gebruikt. Magic items zeg maar..... werkt ook maar 1 of 2 keer. Wat ik ook niet helemaal snap ik die magic met touch gebeuren.... hoe moet ik dan iemand aanraken? Of moet je bv je zwaard enchanten dan?
Vlak voor ze staan dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik freese touch heb, of een shock touch (spells) dan dien ik inderdaad mn tegenstander aan te raken met mijn hand.
MIsschien ver spugen, als dat kan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Achter of naast ze staan kan ook gewoon hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trouwens al iets van 17 uur bezig en ben nog maar level 3Ik denk dat ik te veel aan het niets doen ben en te weinig missies doe
Who knew?
Als het de CE isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Merkowitz het volgende:
Nee die elder scrolls serie is niet voor mij weggelegd. Ook deze vind ik weer te saai voor woorden.
Hetgene wat mij nog het meest irriteert is die ongelofelijke ***interface. Frikkin 1 spell op je balkje en dan elke keer switchen met die hotkeys. Waarom moet dat nou zo onhandig. En dan elke keer tabben als je weer iets moet drinken of equippen waardoor het spel weer stilligt.
Die hele grote wereld, die zoooooooooo leeg is.![]()
Ik kan nog wel 10 minuten doorgaan, maar dit spel stelt mij erg teleur.
De eerste die 25 euro biedt, krijgt hem van mij opgestuurd.
PROESTquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je spuug skill levelen.
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je vergeet het extra boekje en de packaging.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.
![]()
Ik zou even fast travellen naar Chorrol of eigenlijk elk ander dorpje, bijna overal (behalve Imperial City) zit wel een Mages Guild. Die Arcane University weet ik niet precies hoe dat zit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:29 schreef Egamer het volgende:
Waar zit de dichtsbijzijnde Mage Guild, ik bedoel, zit ie vlakbij Imperial City?
En hoe kan je lid worden van de Arcane University?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:19 schreef Beach het volgende:
Flauw hoorJa hetelfde als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
Er zit een spelfout in je ondertitelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:38 schreef silent.bob het volgende:
Weet iemand waar ik ectoplasm kan vinden of kopen? alvast bedankt.
roflquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zit een spelfout in je ondertitel
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja hetelfde als jeJullie vergeten allebei dat je LID MOET ZIJN of 100% zeker weet (dus msg hebt ontvangen) dat je die items en dat paard mag 'lenen'. Anders gaan ze inderdaad zeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje krom gedaan van Bethesda, maar het zij zo.
Ik heb na 23 uur de eerste gate gesloten, maar heb erhelemaal geen trek in om de rest ook te doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:08 schreef Mister_T het volgende:
Haha na 10 uur spelen, nog steeds niet aan de main story-line begonnen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:38 schreef silent.bob het volgende:
Weet iemand waar ik ectoplasm kan vinden of kopen? alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk trouwens klaar met de Dark BrotherhoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga eerst nog ff iemand zoeken voor die nirnrootquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb na 23 uur de eerste gate gesloten, maar heb erhelemaal geen trek in om de rest ook te doen
Nog beter gezegd, ik kan die beesten totaal nergens vinden..al een hele tijd lopen zwemmen in dat meer..niks, nakkes, nada.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef SuperUli het volgende:
Hoe vang je die vissen voor die oude vent die z'n been eraf had laten bijten? Rumare beesten?
Doodmaken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef SuperUli het volgende:
Hoe vang je die vissen voor die oude vent die z'n been eraf had laten bijten? Rumare beesten?
Quest activeren en in het meer rondlopen en het kompas volgen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Nog beter gezegd, ik kan die beesten totaal nergens vinden..al een hele tijd lopen zwemmen in dat meer..niks, nakkes, nada.
Journeyman armourer zijn of gewoon langs bij een fighters guild en gaan babbelen met de porterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
Waar/hoe kan je je Dark robe en -hood repareren??![]()
Dat vind ik een fijn voordeel van Oblivion.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Quest activeren en in het meer rondlopen en het kompas volgen.
oh dan moet ik nog even wachten want ik ben bijna journeymanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Journeyman armourer zijn of gewoon langs bij een fighters guild en gaan babbelen met de porter
gefeliciteerd !!quote:
quote:
About Oblivion Gates:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
De tering
Nu al
Ook alle oblivion gates dicht?
Of gaat dat automagisch na het uitspelen van de main quest (zeg please ja)
Antwoord in spoiler tags graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoeveel uur heb ik inmiddels erop zitten? uuh.. 30-40?
Nirnroot?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:51 schreef Egamer het volgende:
Ipho vindt dit een schijtspel, wat zijn jullie reacties?
Ohja, heb net een plantje geharvested en het was een zeldzaam plantje.Nu moet ik naar een Alchemist Expert.
Als je maar snel genoeg de main quest volgt, denk ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:23 schreef Retuobak het volgende:
De tering
Nu al
Ook alle oblivion gates dicht?
Of gaat dat automagisch na het uitspelen van de main quest (zeg please ja)
Antwoord in spoiler tags graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:28 schreef thettes het volgende:
Even een vraag:difficulty slider een stuk naar links schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ook heb ik de CE erbij gekocht voor de heb.
Typisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Als je in omgeving Eindhoven woontquote:De eerste die 25 euro biedt, krijgt hem van mij opgestuurd.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik was gisteren verder gegaan met de main quest en ik hadIk had dat precies zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga nu toch maar verder met die main quest trouwens, niet omdat ie leuk is om te doen ofzo, maar puur omdat die kutgates overal zitten. Moet ik ergens heen voor de DB, kom ik onderweg 3! van die takkedingen tegen
.
Verzamel waarde....De geilheid van een CE is niet te omschrijven...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nee, toen ik vrijdag bij de MM was lagen er nog 5 CE's, maar ik heb mooi de niet-CE genomen. Wie betaalt er nou 10 euro extra voor een lullig muntje en een making of cd.
![]()
Vrijwel 70% op de officiele board heeft dit probleemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:33 schreef HAL9000S het volgende:
Zijn er al mensen met een hoog level die last hebben van de nadelige effecten van het levelsysteem? Ik denk dat ik een poosje level 7 ga blijven om problemen in de toekomst te voorkomen.
Ik vind ze superlelijk en ze verpesten dat anders zo mooie landschap. Ik vind sowieso de main quest zwaar kut vergeleken met de rest van de game. Veel meer "been there, done that" dan de rest van de game.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:39 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is er nou mis met die gates? Vind het een mooi gezicht eigenlijk...
Gewoon zorgen dat al je skills up to date zijn voor je up gaat levellen toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Vrijwel 70% op de officiele board heeft dit probleem
Op dezelfde manier kun je ook te sterk zijn voor je lvl als je weet hoe het moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |