Zie m'n avatar.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:22 schreef George-Butters het volgende:
Ik Abu Graib iedereen die iets gemeens over Lange Frans zegt.
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:19 schreef skizmo het volgende:
"Hoeveel moeten er nog komen. .. hoeveel moet ik er nog slaan"
Hij rost je niet voor niets op je giecheltje.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef Monidique het volgende:
Die Frans is inderdaad gewoon een misselijke hufter, als ik het allemaal zo lees. Gelukkig ben ik redelijk anoniem, anders kwam-ie me vast en zeker wel even opzoeken.
tja, nogal een eendimensionale visie heeft die zgn. bedrijfseigenaarquote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
"Te koop bieden" van organisatie heb ik altijd maar vreemd gevonden. Immers koopt iets of iemand een organisatie op om er nog meer geld uit te melken. Maar waarom deden ze dat dan daarvoor al niet?
De stier?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Monidique het volgende:
Herman moest gisteren weer aandacht krijgen in de kroeg.
quote:"Ik had wel blind kunnen zijn", zo beklaagde de Diemense Frans Frederiks zich tegenover De Telegraaf.
quote:Lange Frans is samen met Baas B. één van de boegbeelden op de komende Bevrijdingsfestivals die Nationaal Comité 4 en 5 mei jaarlijks organiseert.
Daar hebben al die dappere mensen dus een leven voor gegeven zodat mensen als Bange Frans kunnen rappen over het leegspuiten van hun geslachtsdeelquote:Terwijl hij op het podium voor een gehoor van voornamelijk middelbare scholieren vol overgave stond te zingen hoe hij zijn pik wilde leegspuiten op de monden van zijn vrouwelijke toehoorders.
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef George-Butters het volgende:
Ik zeg nog, TOON REPECT voor Frans!
Dat soort dingen zie je altijd pas op het laatste moment.quote:Terwijl hij op het podium voor een gehoor van voornamelijk middelbare scholieren vol overgave stond te zingen hoe hij zijn pik wilde leegspuiten op de monden van zijn vrouwelijke toehoorders werd hij bruut in zijn extase gestoord door het ijsblokje, dat tussen zijn ogen terechtkwam
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was daarnet een e-mail aan het schrijven en wilde een stukje invoegen, maar het laatste dat ik gekopieerd had was:
[..]
Dat soort dingen zie je altijd pas op het laatste moment.!
Goede inhoud voor een mail. Eerst bericht schrijven dan pas To veld invullenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik was daarnet een e-mail aan het schrijven en wilde een stukje invoegen, maar het laatste dat ik gekopieerd had was:
[..]
Er is ooit een topic geweest: wat heb je nu onder Ctrl-v zitten?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
quote:1 out of 1 people found the following comment useful:-
Is this as bad as it gets?, 25 October 1999
2/10
Author: Eduardo Suero (AnOnImO-3) from Santo Domingo, Dominican Republic
Just had a great time seeing how bad this movie really is. Maybe it was the poor acting, the uninteresting sub-plots or the terrible music score, but the thing is that this is one of the worst movies ever. Do you like bad movies just for the sake of criticizing it? Then this is the one for it.
In mijn voetsporen jij treedt. Trots ik voel.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is ooit een topic geweest: wat heb je nu onder Ctrl-v zitten?
Uit de tijd dat ik nog lurkte..
Mijn Ctrl-v:
van geloof met het openbaar publieke leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |