heb je misschien teveel verdiend?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
Toch is het wel vreemd. Ik dacht dat je als student altijd al je ingehouden loonheffing terugkreeg maar ik krijg geen cent terug. Volgens dat programma moet ik zelfs betalen maar dat was vorig jaar ook.
Nee zit onder het bedrag wat je jaarlijks mag verdienen als student zonder je stufi in gevaar te brengen.quote:
er was volgens mij ook nog zo'n regel dat je met je baan begonnen moet zijn in dat jaar. maar daar weet ik het fijne niet meer vanquote:Op maandag 27 maart 2006 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee zit onder het bedrag wat je jaarlijks mag verdienen als student zonder je stufi in gevaar te brengen.
De meeste wereldbewoners worden gestraft, punt. Werkende Nederlander verdienen straf.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:10 schreef Monidique het volgende:
In Nederland wordt je gestraft als je werkt,!
Ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste wereldbewoners worden gestraft, punt. Werkende Nederlander verdienen straf.
En om de zaak in evenwicht te houden, de tegenhanger:quote:Op maandag 27 maart 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
En eentje voor de vrouwlijke fans:
[afbeelding]
Verstandig. Het is namelijk beter om 12.000 euro te hebben in plaats van 40.000.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
Belasting betalen is zwaar demotiverend. Als ik ooit 52% moet betalen stop ik accuut met werken of ik werk nog maar voor de helft.
Niet werken is in Nederland nog de beste optie heb ik het idee.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:20 schreef Monidique het volgende:
Verstandig. Het is namelijk beter om 12.000 euro te hebben in plaats van 40.000.
Vrouwen schijnen inderdaad bijzonder geil te worden van moordenaars ed zag ik laatst op de tv geloof ik. Monsters liggen goed in de markt bij de dames.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:10 schreef pberends het volgende:
En eentje voor de vrouwlijke fans:
[afbeelding]
we hebben niet voor niets een progressief belastingstelselquote:Op maandag 27 maart 2006 18:19 schreef MrX1982 het volgende:
Belasting betalen is zwaar demotiverend. Als ik ooit 52% moet betalen stop ik accuut met werken of ik werk nog maar voor de helft.
Werken voor een ander.
Jahoor. Ga maar niet werken. Riant, hoor. Lekker de hele dag in je zwembad liggen terwijl je bediend wordt door vijf negroïde obers.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet werken is in Nederland nog de beste optie heb ik het idee.
Bijna juist.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet werken is in Nederland nog de beste optie heb ik het idee.
Euj, hou die tong is in je bek.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
we hebben niet voor niets een progressief belastingstelselik zou het helemaal niet erg vinden om die 52% te betalen voor elke cent die binnen de vierde schijf valt. Er worden dingen mee gedaan die de meerderheid goed acht toch
. En daarbij, waarom zou je klagen, weet je hoeveel aftrekposten je dan hebt?
in oorlog vallen nou eenmaal slachtoffers, hoezeer dit ook te betreuren is. Iedere soldaat die een dode op zijn geweten heeft is een moordenaar.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef Sickie het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen inderdaad bijzonder geil te worden van moordenaars ed zag ik laatst op de tv geloof ik. Monsters liggen goed in de markt bij de dames.
Sowieso erotiseert macht.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:22 schreef Sickie het volgende:
Vrouwen schijnen inderdaad bijzonder geil te worden van moordenaars ed zag ik laatst op de tv geloof ik. Monsters liggen goed in de markt bij de dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |