abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36414939
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je er wel wat aan doen. Als opleiding kun je die vrouw leren dat het gebruikelijk is om iemand een hand te geven. Als school kun je die vrouw ook dat zelfde vertellen.

Iemand botweg weigeren omdat die geen hand geeft is wel erg makkelijk.
Dat is haar nu duidelijk gemaakt. Als ze zich gaat aanpassen maakt ze vast nog wel een kans om aangenomen te worden door die school.
pi_36414948
quote:
Op maandag 27 maart 2006 19:29 schreef Arendt het volgende:

Maar oké, jij bent gezien je taalgebruik en avatar toch niet geheel serieus te nemen.
Nee, een land willen boycotten om wat cartoons. Wie is hier nou niet serieus te nemen, vieze vuile moslimfundamentalist dat je d'r bent.
Bekijk deze maar eens: http://www.zipperfish.net/free/yaafm12.php
Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
  maandag 27 maart 2006 @ 20:17:09 #203
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36414963
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Geen respect hebben voor het geloof van een ander is ook niet netjes.
Wat een kulargument...
pi_36415019
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Geen respect hebben voor het geloof van een ander is ook niet netjes.
Ow, ik moet respect hebben voor een geloof die vrouwen minder waardig vind? En een geloof die vrouwen en mannen weigeren normaal met elkaar om te laten gaan? En een geloof die andere gelovigen en homo's het liefst ziet branden in hel? Ja, daar moet je respect voor hebben
pi_36415052
Ik heb het hier wel mee gehad. Laatste post.

Wegens allerlei internationale en nationale redenen is het verboden om mannen en vrouwen omwille van godsdienstig fundamentalisme anders te behandelen.
Die vrouw wil een leraarsopleiding volgen, leuk, het enige dat van haar gevraagd wordt is van een beetje afstand te nemen van dat fundamentalisme, om haar gedrag een beetje te conformeren.
Dat is voor haar duidelijk teveel; zij vindt die gedragingen belangrijker dan haar opleiding.
Er wordt héél weinig van haar gevraagd, en zelfs dat is teveel. Wij dienen onze wetten en normen maar aan te passen naar háár fundamentalisme. Wat uiteraard niet mag gebeuren. Buigen voor godsdienstig fundamentalisme is een fout die we nooit meer mogen maken.
Samengevat: die vrouw is duidelijk niet geschikt voor het onderwijs, dus is het goed dat ze ervan weerhouden wordt.
Wie dit niet inziet, is ofwel zelf een moslimfundamentalist, ofwel een utopist.
Zoals ik zei: laatste post, nog veel plezier.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  maandag 27 maart 2006 @ 20:19:43 #206
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_36415057
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als blijkt dat die vrouw anders les geeft dan de school wilt, dan pas moet je aan de bel trekken.
Nu al iemand een opleiding weigere vanwege de gewoontes die bij haar geloof hoor is veel te voorbarig.
Precies, dat vind ik ook. Gewoon te voorbarig. Het is niet aan te school zulke strikte gedragsregels te bepalen, behalve als die regels de lessen zelf belemmeren. Zo is een boerka in mijn ogen wel onacceptabel.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
  maandag 27 maart 2006 @ 20:20:06 #207
144250 doesss
Show me the money
pi_36415072
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Net zoals de katholieke kerk geen vrouwen mag weigeren priester te maken? Oh wacht, dat mag best, was ook zo. Vrije keus.

De herensociëteit mag ook damesleden weigeren, de damesavond van de sauna mag ook. Etc, etc, etc, etc..
Het gaat er om dat geloof niet vermengt word met het openbare publieke leven.
Thuis mag ze zoveel mannen weigeren een hand te geven als ze wil (moet?).
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_36415114
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ow, ik moet respect hebben voor een geloof die vrouwen minder waardig vind? En een geloof die vrouwen en mannen weigeren normaal met elkaar om te laten gaan? En een geloof die andere gelovigen en homo's het liefst ziet branden in hel? Ja, daar moet je respect voor hebben
Waarom neem je zo'n zwakke voorbeelden?
Een geloof dat geweld van man op vrouwen verdedigt; een geloof waar de geloofsleiders oproepen tot het doden van talloze onschuldigen; een geloof waar, als je het afvalt, de belangrijkste imams om ter luidtst roepen dat je de dood verdient.
Dát geloof krijgt van mij GEEN respect.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  maandag 27 maart 2006 @ 20:24:14 #209
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36415207
De vrouw heeft het recht om mannen géén hand te geven. Ze moet echter wel rekening houden met de consequenties die haar acties hebben om haar omgeving. Zo iemand wordt door veel mensen als onbekwaam gezien voor een functie binnen het onderwijs.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:24:18 #210
144250 doesss
Show me the money
pi_36415211
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Een geloof dat geweld van man op vrouwen verdedigt; een geloof waar de geloofsleiders oproepen tot het doden van talloze onschuldigen; een geloof waar, als je het afvalt, de belangrijkste imams om ter luidtst roepen dat je de dood verdient.
Tipje.
Als je zegt laatste post moet je ook kappen anders blijf je bezig.
Verder
Thanks for the input my Belgian friend.
Life is just a ride!
pi_36415216
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:18 schreef MrBadGuy het volgende:

Mja, je hebt blijkbaar ook respect voor de Nederlandse gebruiken waarbij een man wel een vrouw kust als die jarig is, maar een jarige man niet kust.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:24:52 #212
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36415232
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:21 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Dat is ook geen geloof, dat is terrorisme.
pi_36415259
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef ScienceFriction het volgende:

Zo iemand wordt door veel mensen als onbekwaam gezien voor een functie binnen het onderwijs.
En door andere mensen niet. Dan is het dus niet aan de opleiding om te gaann bepalen dat ze maar helemaal geen lerares mag worden.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:26:36 #214
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36415298
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:25 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En door andere mensen niet. Dan is het dus niet aan de opleiding om te gaann bepalen dat ze maar helemaal geen lerares mag worden.
Het is juist aan de opleiding, want zij zijn degene die iemand moeten gaan opleiden...
  maandag 27 maart 2006 @ 20:26:59 #215
144250 doesss
Show me the money
pi_36415316
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja, je hebt blijkbaar ook respect voor de Nederlandse gebruiken waarbij een man wel een vrouw kust als die jarig is, maar een jarige man niet kust.
"Beetje" slechte vergelijking, nietwaar.
Life is just a ride!
pi_36415539
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef doesss het volgende:

"Beetje" slechte vergelijking, nietwaar.
Want?
Nederlandse mannen behandelen vrouwen anders dan mannen.
pi_36415567
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef ScienceFriction het volgende:

Het is juist aan de opleiding, want zij zijn degene die iemand moeten gaan opleiden...
Dat wel. Maar blijkbaar heeft niet iedereen er moeite mee. Dus waarom zou de opleiding dan gaan doen alsof iedereen er moeite mee heeft?
pi_36415616
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Omdat het van beide mannen niet hoeft. Als een vrouw niet gekust wil worden door andere mannen als ze jarig doe ik dat ook niet
pi_36415650
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:20 schreef doesss het volgende:

[..]

Het gaat er om dat geloof niet vermengt word met het openbare publieke leven.
Thuis mag ze zoveel mannen weigeren een hand te geven als ze wil (moet?).
Ik verdom het op mijn werk ook om jarige mannen te zoenen. Ook als die mij verwijten dat ik wel vrouwen zoen, en dat dat een schending van hun mensenrecht is.

Het geven van een hand is een omgangsvorm; niet een heel belangrijke.

Stel dat een softenon-kind onderwijsassistent wil worden, is dat voor die persoon een onhaalbaar beroep omdat deze persoon geen handjes heeft? Is handjes hebben, en geven, een eis voor het worden van onderwijsassistent? (Wat *is* dat in godsnaam, onderwijsassistent?)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 maart 2006 @ 20:37:15 #220
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36415661
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Want?
Nederlandse mannen behandelen vrouwen anders dan mannen.
Er is een reden waarom deze vrouw, mannen de handen niet schud. En om die reden word zij niet geaccepteerd op deze school.

Er is ook een reden waarom mannen geen mannen kussen op verjaardagen, maar deze reden is algemeen geaccepteerd.

Zoek eens de echte reden op waarom zij de handen van mannen niet schud. Het gaat helemaal niet om dit handen schudden, maar de achterliggende reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Knarf op 27-03-2006 20:44:10 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 27 maart 2006 @ 20:37:17 #221
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36415662
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat wel. Maar blijkbaar heeft niet iedereen er moeite mee. Dus waarom zou de opleiding dan gaan doen alsof iedereen er moeite mee heeft?
Zij hebben een inschatting gemaakt of de vrouw geschikt is voor een rol in het onderwijs. Zij vonden van niet.

De vrouw is inmiddels ingeschreven bij een andere instelling die er blijkbaar anders over denken.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:38:13 #222
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36415710
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik verdom het op mijn werk ook om jarige mannen te zoenen. Ook als die mij verwijten dat ik wel vrouwen zoen, en dat dat een schending van hun mensenrecht is.

Het geven van een hand is een omgangsvorm; niet een heel belangrijke.

Stel dat een softenon-kind onderwijsassistent wil worden, is dat voor die persoon een onhaalbaar beroep omdat deze persoon geen handjes heeft? Is handjes hebben, en geven, een eis voor het worden van onderwijsassistent? (Wat *is* dat in godsnaam, onderwijsassistent?)
Nee, maar de reden waarom er geen handjes gegeven worden wel.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:39:37 #223
144250 doesss
Show me the money
pi_36415748
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef Knarf het volgende:

[..]

Er is een reden waarom deze vrouw, mannen de handen niet schud. En om die reden word zij niet geaccepteerd op deze school.

Er is ook een reden waarom mannen geen mannen kussen op verjaardagen, maar deze reden is algem=een geaccepteerd.

Zoek eens de echte reden op waarom zij de handen van mannen niet schud. Het gaat helemaal niet om dit handen schudden, maar de achterliggende reden.
Thank you.
Life is just a ride!
pi_36415798
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Als zo iemand daardoor zijn of haar werkzaamheden niet naar behoren kan uitvoeren, dan lijkt het mij logisch dat deze persoon niet wordt aangenomen. Onderwijsassistent is overigens een MBO opleiding voor mensen die te dom zijn voor de PABO.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 27 maart 2006 @ 20:44:28 #225
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36415927
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als zo iemand daardoor zijn of haar werkzaamheden niet naar behoren kan uitvoeren, dan lijkt het mij logisch dat deze persoon niet wordt aangenomen. Onderwijsassistent is overigens een MBO opleiding voor mensen die te dom zijn voor de PABO.
Oei... en de Pabo brengt al geen geniaal volk voort...
pi_36415932
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:

Omdat het van beide mannen niet hoeft. Als een vrouw niet gekust wil worden door andere mannen als ze jarig doe ik dat ook niet
Maar je verwacht wel dat iemand jou een hand geeft, ook al vind wil die persoon dat niet
  maandag 27 maart 2006 @ 20:46:15 #227
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36415994
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar je verwacht wel dat iemand jou een hand geeft, ook al vind wil die persoon dat niet
Je bent bekend met informele gelegenheden en formele gelegenheden? En je bent ook bekend met het fenomeen "subcultuur"?
pi_36416003
quote:

[..]

Er is ook een reden waarom mannen geen mannen kussen op verjaardagen, maar deze reden is algemeen geaccepteerd.

Dat klopt, natuurlijk. En de reden waarom deze mevrouw niet mannen mag weigeren is dat we haar geloof niet zo'n fijn geloof vinden, terwijl we mannen die geen mannen willen kussen wel fijn vinden.

Het punt is nu net dat we hadden afgesproken dat het niet zo fijn vinden van andermans gewetenskeuzes geen geldige reden te vinden om die persoon allerlei dingen te ontzeggen.

Ik vind die mevrouw haar reden ook niet zo fijn. Ik vind dat grefo's ook hele enge dingen vinden.Ik vind gabbertjes met bomberjackies ook heel eng. Ik vind dat ik ze toch allemaal in de klas les moet geven (als ik les zou geven).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 27 maart 2006 @ 20:47:55 #229
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36416051
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef sigme het volgende:

Ik vind die mevrouw haar reden ook niet zo fijn. Ik vind dat grefo's ook hele enge dingen vinden.Ik vind gabbertjes met bomberjackies ook heel eng. Ik vind dat ik ze toch allemaal in de klas les moet geven (als ik les zou geven).
Als die Bomberjacker laat weten een groot fan van Hitler te zijn, zal hij ook niet toegelaten worden hoor
  maandag 27 maart 2006 @ 20:49:23 #230
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416104
quote:

[..]

Dat klopt, natuurlijk. En de reden waarom deze mevrouw niet mannen mag weigeren is dat we haar geloof niet zo'n fijn geloof vinden, terwijl we mannen die geen mannen willen kussen wel fijn vinden.

Het punt is nu net dat we hadden afgesproken dat het niet zo fijn vinden van andermans gewetenskeuzes geen geldige reden te vinden om die persoon allerlei dingen te ontzeggen.

Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat zij duidelijk verschil maakt tussen mannen en vrouwen. Als zij dus les gaat geven, zal ze dat dus ook daar doen. En dat is hele punt.
pi_36416125
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef ScienceFriction het volgende:

Je bent bekend met informele gelegenheden en formele gelegenheden? En je bent ook bekend met het fenomeen "subcultuur"?
Ow wacht. Kom je nu ineens met uitzonderingen op de proppen?
  maandag 27 maart 2006 @ 20:50:17 #232
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_36416136
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef Knarf het volgende: Zoek eens de echte reden op waarom zij de handen van mannen niet schud. Het gaat helemaal niet om dit handen schudden, maar de achterliggende reden.
Heb je naar haar reden gevraagd dan? En is die reden zo belangrijk als ze die in haar professioneel leven niet noemt?

Anders is het alleen maar gissen!
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_36416137
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarmee is het volgens mij nog niet zo dat de werkzaamheid van de onderwijsassistent het schudden van handen is. Misschien moet je wel handjes hébben, maar zouden softenonvleugeltjes volstaan: schriftjes klaarleggen, bloemetjes water geven; bord schoonmaken. Dat soort dingen?
  maandag 27 maart 2006 @ 20:50:22 #234
144250 doesss
Show me the money
pi_36416140
quote:

[..]

Het gaat er niet om welke waardering wij aan haar geloof geven.
Het gaat er om dat we geen enkele vermenging van geloof met het openbaar publieke leven moeten willen.
Daarom hebben we scheiding van kerk en staat.
Life is just a ride!
  maandag 27 maart 2006 @ 20:50:44 #235
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416161
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:47 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Als die Bomberjacker laat weten een groot fan van Hitler te zijn, zal hij ook niet toegelaten worden hoor
Ik geef u geen hand, ik groet altijd met: "sieg heil".

Tja, ook een mening.
pi_36416201
quote:

Achja... Ze zit gewoon te lieggen....

Maar blijkbaar weet jij het allemaal zo goed. Kun jij mij dan eens uitleggen waarom mensen elkaar een hand moeten geven?
  maandag 27 maart 2006 @ 20:52:36 #237
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416224
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Flumina het volgende:

[..]

Heb je naar haar reden gevraagd dan? En is die reden zo belangrijk als ze die in haar professioneel leven niet noemt?

Neem jij de gok, om jou dochtertje (mocht je die hebben dan wel krijgen (of geen van tweeen natuurlijk ), door haar les te laten krijgen?
pi_36416256
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef Knarf het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat zij duidelijk verschil maakt tussen mannen en vrouwen. Als zij dus les gaat geven, zal ze dat dus ook daar doen. En dat is hele punt.
Ze gaat geen les geven.

En dan nog, onderwijsvrijheid. De heer zij geloofd en geprezen, een mens mag in dit land onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Jawel. De wét niet, de burger wel. Ook een onderwijzer.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:53:37 #239
144250 doesss
Show me the money
pi_36416259
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Flumina het volgende:

[..]

De reden is haar geloof.
Het is volgens haar geloof onrein om andere mannen van boven de twaalf bezijdens haar echgeno(o)t(en) een hand te geven.
Life is just a ride!
  maandag 27 maart 2006 @ 20:53:39 #240
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416262
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achja... Ze zit gewoon te lieggen....

Maar blijkbaar weet jij het allemaal zo goed. Kun jij mij dan eens uitleggen waarom mensen elkaar een hand moeten geven?
Het gaat niet om dat handen geven.
Vraag je eens af, waarom zij mij geen hand wil geven.
Daar gaat het om.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:54:06 #241
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416280
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef doesss het volgende:

[..]

De reden is haar geloof.
Het is volgens haar geloof onrein om andere mannen van boven de twaalf bezijdens haar echgeno(o)t(en) een hand te geven.
En waarom mag ze dat dan niet?
pi_36416313
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Kussen wordt door veel mensen als intiemer gezien, een hand geven heeft daar niks mee te maken. Een cultureel verschijnsel hier in Nederland. Maar als het bij een bedrijf gebruikelijk is om elkaar te begroeten door elkaar te kussen hoor je daar niet moeilijk over te doen idd
pi_36416317
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef Knarf het volgende:

Het gaat niet om dat handen geven.
Waar gaat het dan wel over?
quote:
Vraag je eens af, waarom zij mij geen hand wil geven.
Omdat dat niet gebruikelijk is in haar geloof.
pi_36416351
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:54 schreef MrBadGuy het volgende:

Kussen wordt door veel mensen als intiemer gezien
En een man een hand geven wordt door die vrouw als te intiem gezien
  maandag 27 maart 2006 @ 20:56:27 #245
144250 doesss
Show me the money
pi_36416365
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:54 schreef Knarf het volgende:

[..]

En waarom mag ze dat dan niet?
Omdat dat volgens haar geloof "onrein" is.
Whatever the fuck that may be.
Life is just a ride!
pi_36416380
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef doesss het volgende:

[..]

Het gaat er niet om welke waardering wij aan haar geloof geven.
Het gaat er om dat we geen enkele vermenging van geloof met het openbaar publieke leven moeten willen.
Daarom hebben we scheiding van kerk en staat.
Het niet willen van een vermenging van geloof met het openbaar publieke leven zal alleen realiseerbaar zijn door grootscheepse staatsinmenging in het kerkelijk leven van burgers.
Zeg maar zoals de sovjets probeerden. Lang leve de vrijheid van een staat die religie verbiedt .
  maandag 27 maart 2006 @ 20:57:07 #247
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36416394
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow wacht. Kom je nu ineens met uitzonderingen op de proppen?
Ik heb het al eerder gezegd. En ik heb ook gezegd dat het haar goed recht is om mannen geen hand te geven, maar dat ze wel de consequenties moet aanvaarden.

En het gaat niet om het "handenschudden", maar de religieuze reden daarachter.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:57:28 #248
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416406
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Ze gaat geen les geven.

En dan nog, onderwijsvrijheid. De heer zij geloofd en geprezen, een mens mag in dit land onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Jawel. De wét niet, de burger wel. Ook een onderwijzer.
Ik mag geen onderscheid maken. Ik mag niet zeggen dat mannen beter/slechter zijn dan vrouwen, want ik heb geen 'geloof'.
Discrimineer mij niet.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:58:34 #249
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36416444
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En een man een hand geven wordt door die vrouw als te intiem gezien
Waarom?
  maandag 27 maart 2006 @ 20:58:53 #250
144250 doesss
Show me the money
pi_36416453
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Het niet willen van een vermenging van geloof met het openbaar publieke leven zal alleen realiseerbaar zijn door grootscheepse staatsinmenging in het kerkelijk leven van burgers.
Zeg maar zoals de sovjets probeerden. Lang leve de vrijheid van een staat die religie verbiedt .
Zie mijn eerdere posts, dude.
Life is just a ride!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')