Ja echt wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:31 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is het programma nu met vakantie ofzo?
die santegoeds is bang voor de camera staat er zo onzekerquote:Op maandag 24 juli 2006 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
In het nieuwe seizoen terug; een uur lang
Met publiek, met Sjimmy en nog een extra presentator die Santegoeds af en toe af kan lossen.
Je hoeft natuurlijk niet te kijkenquote:
Nee, ik ook niet !quote:Op zondag 3 september 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik kijk ook niet.
quote:Talpa's Entertainment Live totaal veranderd
Gisteren maakte ik al melding van Entertainment Live dat weer van start ging. Voor de gelegenheid had ik de harddisk-recorder aangezet en bij het bekijken ervan herkende ik het programma nauwelijks terug. Gedurende de zomermaanden is de showbiz-rubriek volledig vertimmerd, en wel in het voordeel. Santegoeds en zijn team spelen niet langer 'roddelblad op televisie' maar maken nu echt televisie. Dus niet langer een nieuwsfeit oplezen, kort commentaar geven en meteen weer naar het volgende item, maar beeldmateriaal, verschillende invalshoeken en een echt gesprek naar aanleiding van die beelden.
Nieuw is sidekick Oren Schrijver, die er zit om commentaar te leveren. Gisteren nog erg voorspelbaar en duidelijk onwennig in zijn rol. Maar dat is logisch bij een eerste aflevering. Als hij zich nu ook bekwaamt in nieuws op nationaal niveau en niet alleen kritiek levert op Hollywood-nieuws, zou hij een aanvulling kunnen zijn. Al blijft het natuurlijk discutabel wat een musical-artiest voor verwantschap heeft met showbiz-nieuws.
Had u Entertainment Live vorig seizoen al afgeschreven? Dan verdient het programma nu een nieuwe kans. De rubriek van Evert Santegoeds is een heel stuk richting kijkcijferhit RTL Boulevard opgeschoven. Al zal het als zenderopening van Talpa (voorlopig) nog altijd beroerd scoren (gisteren: 36.000).
Bron
Ja, vandaag ben ik 1 van de 32.000 die heeft gekekenquote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef pberends het volgende:
Bestaat het nog?
Was het mooiquote:Op maandag 11 september 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, vandaag ben ik 1 van de 32.000 die heeft gekeken
bijna historisch dieptepunt..quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik wa zelfs in van de 24.000 kijkers
en weer 1.000 kijkers weg, er zijn er nog 23.000 over!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:36 schreef SunChaser het volgende:
Ik wa zelfs 1 van de 24.000 kijkers
quote:Katja Schuurman aan tafel bij Entertainment Live.
Katja Schuurman is woensdagavond eenmalig te zien als een van de presentatoren van Entertainment Live (18.00 uur), de dagelijkse showbizzrubriek van Talpa. Zij schuift aan tafel bij Sjimmie Bruijninckx, Evert Santegoeds en Oren Schrijver.
Haar optreden is in het kader van haar nieuwe BNN-programma Katja vs. de rest. In dat programma neemt ze het voor het goede doel op tegen anderen. In deze eerste aflevering kruist ze de degens met Gordon. Beiden proberen elkaar de loef af te steken bij het binnenhalen van schnabbels.
Haar eenmalige bezoekje bij Entertainment Live is ook een schnabbel. Hoeveel ervoor is betaald, kon een BNN-woordvoerster niet zeggen. De bewuste aflevering van Katja vs. de rest is op 30 oktober te zien (Ned. 3, 22.00 uur).
bronquote:Talpa stopt met de slecht bekeken showrubriek Entertainment Live. Dat meldde Shownieuws gisterenavond. Half oktober vertelde Albert Verlinde al in RTL Boulevard dat het einde voor Entertainment Live in zicht zou zijn. Presentator Evert Santegoeds weersprak dat: “Het gaat hartstikke goed.” Volgens Shownieuws is Entertainment Live half december voor het laatst te zien bij Talpa.
quote:Entertainment Live stopt echt
Woensdagavond werd er al over geroddeld op SBS Shownieuws maar nu is het waarheid: Talpa’s kijkcijferkanon Entertainment Live stopt er mee. Dat bevestigde een redactielid zojuist. Op 15 december trekt John de Mol voorgoed de stekker uit het riooljournalistieke programma. Volgens John de Mol omdat dan de winterprogrammering begint, maar de kans dat het pratende riooldeksel Evert Santegoeds na het winterseizoen nog terugkomt met Entertainment Live is zo goed als nul.
De ongeveer dertig werknemers (waarvan een kwart redacteuren) van Entertainment Live kregen het enorm verrassende nieuws woensdagmiddag te horen. De meeste redactieleden hebben een contract tot eind december en kunnen de laatste twee weken van het jaar dus met betaalde vakantie. Voor veel redactieleden zal binnen Talpa een nieuwe baan worden gevonden.
Eerder dit jaar kwam RTL Boulevard al met het nieuws dat Entertainment Live zou stoppen maar dat werd door Evert Santegoeds in alle toonaarden ontkend. Uiteraard geloofde niemand dat aangezien zijn programma dagelijks niet meer dan gemiddeld 40.000 kijkers trekt.
Andere bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |