...Ray Davies.quote:Op maandag 3 april 2006 19:14 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe heet de burgermeester van Wezel....
henkquote:Op maandag 3 april 2006 19:14 schreef Zanderrr het volgende:
Paul Rotthier, opgelost slotje.quote:Op maandag 3 april 2006 19:14 schreef Zanderrr het volgende:
quote:Hoi. Dank voor uw bestelling! En wat de betaling betreft, u kunt 16 euro 17 overmaken op bankrekeningnr: ******** t.n.v. André Manuel te Diepenheim. Dan ben ik ook weer tevreden gelukkig. Verder rest mij niet dan u vriendelijk te groeten. André
the pogues, the popes misschienquote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er bands zijn ala Flogging Molly?
Dropkick Murphy's dus niet, vind ik er totaal niet op lijken.
Bedankt!
The Real McKenzies?quote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of er bands zijn ala Flogging Molly?
Dropkick Murphy's dus niet, vind ik er totaal niet op lijken.
Bedankt!
wacht maar tot je een baan 'krijgt'quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:16 schreef Prep2Fight het volgende:
help
ik verveel me
op school
maak me gek
Ik moet 2x4x4x10x75 getalletjes handmatig invoeren. Ruilen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:16 schreef Prep2Fight het volgende:
help
ik verveel me
op school
maak me gek
maar het goede nieuws is dat jullie een mooie slotgracht om dat eiland hebben liggen. Toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef Seborik het volgende:
19 mei komt Jovink en de Voederbietels bij ons in de polder.![]()
Niet vorig jaar hoor, volgens mij in 2001 of 2002. Daar was ik toen bij. Daniel was er behoorlijk slecht aan toe, kan ik me nog herinneren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik zat zondagavond samen met een vriend op mijn pizza te wachten, en dat duurde nogal lang. Toen raakte ik in gesprek met de mensen aan het tafeltje naast me. Dat bleek de organisator van www.takeroot.nl te zijn, een singer/songwriter festival. Vorig jaar hadden ze Daniel Johnston.
Dat zou ook kunnen idd. Dat hij er slecht aan toe was vertelde hij ook al, iedereen moest er op letten dat hij geen sterke drank of andere drugs tot zich nam etc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Niet vorig jaar hoor, volgens mij in 2001 of 2002. Daar was ik toen bij. Daniel was er behoorlijk slecht aan toe, kan ik me nog herinneren.
wat zijn de winstuitkeringen als je wedt dat jij niet vertrekt?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:58 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn collega's hebben een poll lopen wie de volgende op de afdeling is die vertrekt. Er zijn er nu 5 die weggaan en ik schijn redelijk hoog te staan in de poll voor eerst volgend aangekondigd vertrek!
Geen idee! Weet alleen wel dat ik zelf ook wel graag wat anders wil gaan doen, dus de redenatie van mijn collega's is niet zo vreemd.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat zijn de winstuitkeringen als je wedt dat jij niet vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |