Hij heeft wel een flinke slurf.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef HuubTuub het volgende:
Er zaten een paar rooie kruisjes tussen, verder heeft Sokko niemand gewipt
Dan gaan jullie vast heul duur uit eten.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef HuubTuub het volgende:
Jij ook al? Hier gaan we ook uit eten.
Effe vieren dat we beiden nieuw werk hebben,
Ja, dat gaat jouw anus nooit trekkenquote:Op zondag 26 maart 2006 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Vlarp, heb jij een grote piemel?
Nee hoor, gewoon de Griek.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan gaan jullie vast heul duur uit eten..
Ik niet, denk ik.
Het gaat ook allemaal over de liefde voor heer/heren...quote:Op zondag 26 maart 2006 17:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat weer een schuine praat op de dag des heren
Ieuw, Vlarp heeft een grote piemel.quote:
Wel voldoende saus erbij he?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:40 schreef HuubTuub het volgende:
Nee hoor, gewoon de Griek.
Dus lekker op z'n Grieks...![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:47 schreef HuubTuub het volgende:
Ja, flink sauzen... dat is geen optie, dat moet.
ons zit hier, maar er staat niet zo'n hendig sjiek plaatje bij
Klinkt goed.quote:Laura Tax uit Bennebroek schreef op 3 mei 2005 :
Ik vind het echt zo super lekker, een betere griek kennen wij niet, wij rijden helemaal
vanuit Bennebroek naar deze griek. Niks mee te vergelijken
Hij is erg pittig ja!quote:Op zondag 26 maart 2006 17:54 schreef PeterLosseSchoenvet... het volgende:
Zo !! Die Dirk bij Life&Cooking mag er
'nogal wezuh' !!!!!!!!!!
Waar moet dat heen met onze beschaving?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal over de liefde voor heer/heren...
Ik zie het probleem weer eens niet.
Ik geloof dat ik daarmee wel de rest van de zondagquote:
tnx en tnx Snakey.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:25 schreef Snakey het volgende:
Done, en done petre86.
Die Griek zit hier schuin aan de overkant dus we komen er regelmatig en Truus uit Bennebroek heeft gelijk. Alleen hoeven wij maar 1 minuut te lopen.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Moet je is op tijd naar bed gaan![]()
Met leco kan je alles mooier makenquote:
Ja dat heb je zekerquote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb Dirk gemist.
Een VERSCHRIKKELIJK LEKKER ventje bij life%cookingquote:Op zondag 26 maart 2006 18:18 schreef creno het volgende:
wie is dirk ?
Alleen als het mij uitkomt.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
tnx en tnx Snakey.
jij stiekume kasthomo![]()
Gutentag, wie machen sie es? gut jah? toll?quote:
waarheen?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
Potdikkie. Het is warm buiten!.
*op fiets spring*
Gutenabendquote:Op zondag 26 maart 2006 18:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Gutentag, wie machen sie es? gut jah? toll?
Mijn Duits is ook dramatisch hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gutenabend
Ganz toll
Ik laat het hier bij, want Duits was niet echt m'n sterkste vak![]()
Okay weer een dag verder. Moeder accepteert het niet echt, maar ze begint wel een beetje bij te draaien. M'n broer weet het ook al een tijdje en vindt het allemaal wel best.
Meer in de zin van een combinatie van "Ik wil niet dat je dat bent" en "ongeloof", maar dit komt omdat haar beeld voornamelijk door de media is gevormd.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn Duits is ook dramatisch hoormaar je zei al wat ik wilde horen
Hoezo accepteert ze het niet? Als in "je draait wel weer bij", "ik wil niet dat je dat bent" of gewoon "ongeloof"...
Had je het je broer al een tijdje terug laten weten?
Niet ? Ik zou ZO met 'em trouwen !quote:Op zondag 26 maart 2006 19:00 schreef Weemz het volgende:
Dirk is echt zo niet mijn type...
Yeah!!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:01 schreef Cairon het volgende:
Beavis and Butthead!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ongeloof zal weg zakken na een tijdje denk ik. Als je de jackpot wint kan je het ook eerst niet geloven maar na een weekje begint het al te dagen in je hoofd dat het echt zo is.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Meer in de zin van een combinatie van "Ik wil niet dat je dat bent" en "ongeloof", maar dit komt omdat haar beeld voornamelijk door de media is gevormd.
M'n broer heeft het altijd al geweten, volgens hem dan.
De oude knarren hebben het hier voor het zeggen en ik steun ze voor 100%!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, de topicnaam moet voortaan [HOMO/BI] zijn![]()
Wederom: vieze homoquote:Op zondag 26 maart 2006 19:13 schreef davidov het volgende:
[..]
De oude knarren hebben het hier voor het zeggen en ik steun ze voor 100%!
Maak er dan gelijk [HOLEBI] van... Maar of dat nou de bedoeling isquote:Op zondag 26 maart 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuww, lesbo's moeten wegblijvenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:15 schreef Weemz het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk [HOLEBI] van... Maar of dat nou de bedoeling is
Ach ja ik zie wel. Ik heb 2 mensen hier aan m'n kant die me steunen. Sfeer thuis is er niet irritant of anders op geworden, maar eerder weird vanuit m'n ma's kant. Althans je ziet haar echt denken.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:09 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat ongeloof zal weg zakken na een tijdje denk ik. Als je de jackpot wint kan je het ook eerst niet geloven maar na een weekje begint het al te dagen in je hoofd dat het echt zo is.
Dat ze het niet wil, mja dat is erg jammer, maar ik hoop dat ze net als mijn ouders op den duur zullen zien dat het allemaal wel mee valt. Maarja ik moet ook nog een tijdje wachten
Slim, kan ie soms ook weleens zijn. Alleen hij had ook z'n twijfels, vooral als ik te technisch werd over bijvoorbeeld elektronica of als ik zijn computer repareert of wat in zijn computerkast installeertquote:Slimme broer heb jij dan trouwens
Je hebt niks te willen hierquote:Op zondag 26 maart 2006 19:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat scheelt, dat is goed nieuws. Hier was de sfeer de 1e 2 weken namelijk vrij ijzig. Geen lekkere start. Maar het gaat nu al behoorlijk beter (ook omdat mn pa weer 2 weken weg isquote:Op zondag 26 maart 2006 19:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja ik zie wel. Ik heb 2 mensen hier aan m'n kant die me steunen. Sfeer thuis is er niet irritant of anders op geworden, maar eerder weird vanuit m'n ma's kant. Althans je ziet haar echt denken.
[..]
Dat zijn idd vrij slechte dingen om je mening op te baserenquote:Slim, kan ie soms ook weleens zijn. Alleen hij had ook z'n twijfels, vooral als ik te technisch werd over bijvoorbeeld elektronica of als ik zijn computer repareert of wat in zijn computerkast installeerten dan nog aangesterkt op het feit dat ik een blauwe maandag Informatiekunde hebt gestudeerd
. Net alsof homo's niet technisch kunnen zijn
Zo is het.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:13 schreef davidov het volgende:
[..]
De oude knarren hebben het hier voor het zeggen en ik steun ze voor 100%!
Er zijn daadwerkelijk mensen die zich tot mannen EN tot vrouwen aangetrokken voelenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef error het volgende:
[..]
Zo is het.
We gaan niet het topic verneuken omdat er pubers zijn die de kast niet uitkomen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen hier![]()
Het was [HOMO] het blijft [HOMO]
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen hier![]()
Het was [HOMO] het blijft [HOMO]
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn daadwerkelijk mensen die zich tot mannen EN tot vrouwen aangetrokken voelen![]()
![]()
Ik hou je niet tegen om je eigen reeks te beginnen in je eentjequote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn daadwerkelijk mensen die zich tot mannen EN tot vrouwen aangetrokken voelen![]()
![]()
De gedachte achter de topic is dat mensen met homoseksuele gevoelens leuk met elkaar kunnen praten. De vorige topic had ik eerst [mensen met HOMOseksuele gevoelens] genoemd, maar die naam is een beetje lang, dus ik had een moderator gevraagd de naam te veranderen in [HOMO/BI] , die is wat praktischerquote:Op zondag 26 maart 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat moeten we 't dan noemen, om elkeen naar 't zin te maken? Er komen hier immers ook hetero's.
ja die moeten ook optiefen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat moeten we 't dan noemen, om elkeen naar 't zin te maken? Er komen hier immers ook hetero's.
Preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 19:57 schreef error het volgende:
[..]
ja die moeten ook optiefen.
We zijn hier een topic voor iedereen, maar hetero's hoeven hier niet te komen. Die hebben hun eigen topics![]()
gewoon [homo]quote:Op zondag 26 maart 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hear, hear!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Precies
als je je niet kan vinden in de naam [HOMO] maak dan een nieuw topic aan maar kom niet hier zeuren dat de naam niet goed is !![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De gedachte achter de topic is dat mensen met homoseksuele gevoelens leuk met elkaar kunnen praten. De vorige topic had ik eerst [mensen met HOMOseksuele gevoelens] genoemd, maar die naam is een beetje lang, dus ik had een moderator gevraagd de naam te veranderen in [HOMO/BI] , die is wat praktischer![]()
Hoe durfde ik te denken dat [homo]'s diepzinnige motieven konden hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:02 schreef error het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Dit is gewoon een ordi kliekjestopic.
Tsja, your mistake!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe durfde ik te denken dat [homo]'s diepzinnige motieven konden hebben![]()
Je leest teveel bladenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe durfde ik te denken dat [homo]'s diepzinnige motieven konden hebben![]()
Ja dat is het beeld wat door de media van ons geschapen wordt, is het niet?quote:
Juist we hebben geen diepzinnige motievenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:08 schreef error het volgende:
[..]
Ja dat is het beeld wat door de media van ons geschapen wordt, is het niet?
LOL
quote:
We beginnen bij jouquote:Op zondag 26 maart 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
Eigenlijk moeten alle homo's gewoon dood.
[afbeelding]
Straks gaan de hetero's nog janken dat die hier niet mogen komenquote:
Hetero's mogen hier ook niet komenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Straks gaan de hetero's nog janken dat die hier niet mogen komen![]()
En de lesbo's
En de senioren
En de junioren
En de ...
En de....
geen verkeerde info geven! je zou als modje beter moeten weten!quote:
Blijkbaar hoeft dat niet als je naam blauw isquote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef error het volgende:
[..]
geen verkeerde info geven! je zou als modje beter moeten weten!
Dat heb ik 20 minuten geleden al bepaaldquote:
quote:De gedachte achter de topic is dat mensen met homoseksuele gevoelens leuk met elkaar kunnen praten.
Oh jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 minuten geleden al bepaald![]()
![]()
![]()
[..]
grootheidswaanzinquote:
Puik.quote:
Niet heel smerig.quote:Hoe was jouw prakkie DM?
ik heb gemist dattie weg is geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef Parleur het volgende:
Dit moet wel extreem gek klinken. UIt mijn vingers gezien dan... maar ik mis Ang3l! Echt!
Twenty dolla, me make love to big boy soldierman, thirty dolla, me give free roast spicy duck, yes yes? Me so horny.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
naar de chinees op de hoek voor een gevulde pekingeend?
We hadden schaap en lam op verschillende manier verwerkt tot Griekse hap met diverse sauzen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Puik.
[..]
Niet heel smerig.
Een carpaccio van ossehaas, en ehm... hertebiefstukjesspul.
En bier en een halve karaf wijn en koffie met cognac na.
Vooral dat laatste was erg lekker.
Ben sowieso meer voor vloeibaar voedsel.
Oops te laatquote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Parleur het volgende:
JA! Kunnen we het posten ietwat versnellen? Het is nou ook weer niet de bedoeling dat Ang3l wéét dat ik een emotioneel zwak moment heb!
Vlees is goed.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef HuubTuub het volgende:
We hadden schaap en lam op verschillende manier verwerkt tot Griekse hap met diverse sauzen.
Met een fijne karaf wijn en koffie na.
Naar zeeland? Je bedoelt dat ie weg is? Zonder dat ie zich even fatsoenlijk afmeldt bij mij?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb gemist dattie weg is geloof ik
of issie een weekend met Tim en TMM naar zeeland? ( ik herinner me vaag iets )
Hmm oké weet ik toch nog ietsquote:Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef HuubTuub het volgende:
Ja hij speelt Michael Scofield in Prison Break.
Ik ga binnenkort naar de kapperquote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu de lengte nog goed zien te krijgen.
Omdat het inderdaad niet kort gaat wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En waarom stemt dat mij niet hoopvol...
Omdat je een vreemd hoofd hebt.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En waarom stemt dat mij niet hoopvol...
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn vreemde hoofd heeft niets met BB's kapperbezoek te maken..
[afbeelding]
Bah.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er staan wel meer dingen op die foto die 'bah' zijn.quote:
Diegene met dat glas?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er staan wel meer dingen op die foto die 'bah' zijn.
Ja, een rode deurpost, I know.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef TehRockstar het volgende:
DM's smekende oogjesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tja, koffie uit 'n glas kan écht nietquote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind koffie of thee uit glas op de een of andere manier echt niet lekkerquote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Een glazen koffiemok, stelletje homo's..
Jullie denken ook écht alleen maar aan uiterlijkheden he?
Jij drinkt 't uit de palm van je hand?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik vind koffie of thee uit glas op de een of andere manier echt niet lekker
Koffie drink ik 't liefst uit een stevige stenen koffiemok, en thee drink ik 't liefst uit een grote kom.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij drinkt 't uit de palm van je hand?
Ik vind bier uit blik stiekem wel lekker...
'k weet niet, maar volgens mij kloppen die verhoudingen niet op die foto.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Hier dronk ik 't uit iets ondoorzichtigs.
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Koffie drink ik 't liefst uit een stevige stenen koffiemok, en thee drink ik 't liefst uit een grote kom.
'k Heb grote ogen, I know.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
'k weet niet, maar volgens mij kloppen die verhoudingen niet op die foto.
Ík vind jou best mooie ogen hebben, DMquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb grote ogen, I know.
Will you stop it already..
Op foto's knijp ik ze altijd een beetje dicht...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ík vind jou best mooie ogen hebben, DM
de mok is even groot als je kopquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb grote ogen, I know.
Will you stop it already..
't is gewoon beeldbedrog.. de beker klopt qua grootte, de beker is alleen niet bij z'n mond zoals je denktquote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
'k weet niet, maar volgens mij kloppen die verhoudingen niet op die foto.
Yup das al afgelopenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:59 schreef HuubTuub het volgende:
Shit... Supernanny JoJo gemist...
I love my babyquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef HuubTuub het volgende:
Ik geniet zo van incompetente ouders met grandioze kutkids.
Haha ja, come down to his level and lower your voicequote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef HuubTuub het volgende:
Nu heb ik mijn wekelijkse dosis JoJo gemist
"What I want you to do is come down to his level and say in a firm and low voice 'No, I don't accept your naughty behavior' give him a warning and after that put him in the naughtyplace"
And let hem apologize for his naughty behaviourquote:Op zondag 26 maart 2006 23:10 schreef HuubTuub het volgende:
Now kiss and hug him...
Slappe filmquote:Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Asss...hole
(meet the fockers gekeken vanmiddag)
Barbra's glorieuze terugkeer naar het witte doek was wel goed.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Slappe film
Meet the parents was veel leuker
Barb moet gewoon stoppen met alles, zingen acteren ademenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:19 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Barbra's glorieuze terugkeer naar het witte doek was wel goed.
Mother Focker...
Er zaten wel een aantal leuke dingen in, maar ook veel herhaling uit het eerste deel.
"Jack Byrnes" was wel meer overdreven.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Barb moet gewoon stoppen met alles, zingen acteren ademen![]()
Dat is een soort homo bijeenkomst ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef HuubTuub het volgende:
wie, wat, huh?
De nacht is nog jongquote:Op maandag 27 maart 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
gaaaaaaap
Hey W., ik dacht dat je er niet ozu zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 01:13 schreef wonderer het volgende:
*komt ook effies kijken*
Aha, de wederhelft kwam zeker logeren dit weekendquote:Op maandag 27 maart 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeker als je pas om 16:30 uit bed bent gekomen...![]()
nop...quote:Op maandag 27 maart 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, de wederhelft kwam zeker logeren dit weekend![]()
Mn zus heeft best wel een gezellig, studentikoos onderkomen. Misschien g aik nog wel een dagje bij haar blijven slapen, maar dan mag zij op de bankquote:Op maandag 27 maart 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
Gister niet. Vandaag weer wel. Maar druk.
Hoe was het in Amsterdam?
Msn, hedendaagse romantiekquote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
nop...
maar wel lang op msn met elkaar
Dan gaan we als 2 rare mensen door de stad lopen zonder dat ook maar 1 ieman dons vremd aankijkt!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:22 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. zeg even wanneer, zorg ik dat ik er ook ben
Kaasquote:Op maandag 27 maart 2006 02:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Truste Davidov
Ik ook zo na m'n kaastafeltje
Nogmaals Truste
Mmm. Farmer salade... dat at ik vroeger altijd ergens, we hadden het thuis nooit. Maar al sla je me dood, ik zou niet weten waar...quote:Op maandag 27 maart 2006 03:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik kan wel toastjes met farmer salade nemen
zo heette het feest dusquote:Op maandag 27 maart 2006 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Je begrijpt wel dat wij nu willen weten waarom zaterdag very delicious was he
(tenzij 't de naam was van 1 of ander feest want in dat geval was mijn vraag dom en heb ik niks gezegd)
middag.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh.
Mag ook!quote:
Je bent laatst nog naar Londen geweest, verwend kutjoch.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil godverredomme 10 april naar London
indeed...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent laatst nog naar Londen geweest, verwend kutjoch.
Dat ie met z'n poten van dat nummer aflbijft. Godverteringquote:
Weerman?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:17 schreef Cairon het volgende:
hier is het broeierig warm, geen af en toe zon, af en toe regen, af en toe onweer
Taddaboom taddabang!quote:
Oef wat flauw, maar wel leukquote:Op maandag 27 maart 2006 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
"Ik ben weerman. Niet dat ik hiervoor een vrouw was natuurlijk. Ghegheghe."
Gejat van Martin Lodewijk's "Agent 327" he?quote:
daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Taddaboom taddabang!.
Ik heb iemand van gay.nl gespot IRL. Hij fietste 10 meter voor me, en ik zag maar 2 seconden z'n gezicht... en toch had ik zo'n gevoel 'Het kon 'm wel eens zijn'. En inderdaad..
Kluister je vast aan het beeldschermquote:Op maandag 27 maart 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAHHHH harde klap harde klap alleen thuis alleen thuis ik haat onweeeeeeeeer!(maar je moet ff de pompoms wegdenken en de glimlach ook, meer een paniekerig peeuwerig gezwaai en zo)
Als je dan maar niet zo heel stom "Hey, ik ken jou!" gaat roepen. DAT vind ik toch altijd zo sneu. "Ik KEN jou"... ja... is ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb iemand van gay.nl gespot IRL. Hij fietste 10 meter voor me, en ik zag maar 2 seconden z'n gezicht... en toch had ik zo'n gevoel 'Het kon 'm wel eens zijn'. En inderdaad..
Ik moet zo naar de stad (appartement)quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Kluister je vast aan het beeldscherm
Nouja, we chatten al wel een tijdje he?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
Als je dan maar niet zo heel stom "Hey, ik ken jou!" gaat roepen. DAT vind ik toch altijd zo sneu. "Ik KEN jou"... ja... is ook.
Ow ik dacht dat je daar al wasquote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de stad (appartement)
Mestreech!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef Cairon het volgende:
wat zal ik morgen doen... maastricht... amsterdam of den bosch?
Neem je niet teveel hooi op je vork?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef Cairon het volgende:
wat zal ik morgen doen... maastricht... amsterdam of den bosch?
Studentjes helpen met stufi problemen en uitwonende controlerenquote:
"Maar jongen, daar heb je toch niet voor geleerd?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:01 schreef HuubTuub het volgende:
Studentjes helpen met stufi problemen en uitwonende controleren![]()
Heb je er iets anders voor opgezegd?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:06 schreef HuubTuub het volgende:
nee pa, dat klopt... maar ik had wel even zin in wat anders.
Da's leuk!quote:Er zit nog steeds een hulp- en dienstverlenend onderdeel in.
Nee, waarom?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat is ook beter voor je, op een maandag, om 20:13
Hopelijk niet de thee uit de SenThee-o, want dat is vuil.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb nog één biertje. En m'n wijn is op. De cognac ook op. Misschien nog een bodempje calvados.
En anders moet ik aan dethee
ofzo.
Ik heb heel nutteloos tegendraads zelfs geen Senseo.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:16 schreef HuubTuub het volgende:
Hopelijk niet de thee uit de SenThee-o, want dat is vuil.
Heb dan ook goede thee in huis, ken de kunst van het thee zetten!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ik heb nog één biertje. En m'n wijn is op. De cognac ook op. Misschien nog een bodempje calvados.
En anders moet ik aan dethee
ofzo.
*eens* Alleen neem ik altijd de goedkoopste thee die er isquote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb dan ook goede thee in huis, ken de kunst van het thee zetten!
Het verschil tussen goede thee en slechte thee is net zo groot als dat van een goed pilsje en puur slootwater
http://www.palaisdesthes.comquote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het verschil tussen goede thee en slechte thee is net zo groot als dat van een goed pilsje en puur slootwater
Dergelijke opmerkingen zonder tips zijn niets waard.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
't is een kwestie van een gespecialiseerde theewinkel te vinden (en daar dan bepaalde thee kopen - ik prefereer bijv. Jasmijn, maar Darjeeling is ook heerlijk, alleen komt dat wat meer precies), hoe lang je 't laat trekken en wat voor theepot (liefst keramiek), en wat voor theekom je gebruikt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dergelijke opmerkingen zonder tips zijn niets waard..
Dat vroeg ik me ook al af, ik was 5 minuten op zoek naar de nieuwe topic en toen pas kwam ik erachter dat deze nog niet vol was. Kom, we maken de topci met zn tweeen vol en hoe dan ook mag jij dan de volgende openenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nog geen nieuw topic?
ok, dan maken we de topic niet volquote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neuuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |