gewoon [homo]quote:Op zondag 26 maart 2006 19:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat moeten we 't dan noemen, om elkeen naar 't zin te maken? Er komen hier immers ook hetero's.
hear, hear!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Precies
als je je niet kan vinden in de naam [HOMO] maak dan een nieuw topic aan maar kom niet hier zeuren dat de naam niet goed is !![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De gedachte achter de topic is dat mensen met homoseksuele gevoelens leuk met elkaar kunnen praten. De vorige topic had ik eerst [mensen met HOMOseksuele gevoelens] genoemd, maar die naam is een beetje lang, dus ik had een moderator gevraagd de naam te veranderen in [HOMO/BI] , die is wat praktischer![]()
Hoe durfde ik te denken dat [homo]'s diepzinnige motieven konden hebbenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:02 schreef error het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Dit is gewoon een ordi kliekjestopic.
Tsja, your mistake!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe durfde ik te denken dat [homo]'s diepzinnige motieven konden hebben![]()
Je leest teveel bladenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe durfde ik te denken dat [homo]'s diepzinnige motieven konden hebben![]()
Ja dat is het beeld wat door de media van ons geschapen wordt, is het niet?quote:
Juist we hebben geen diepzinnige motievenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:08 schreef error het volgende:
[..]
Ja dat is het beeld wat door de media van ons geschapen wordt, is het niet?
LOL
quote:
We beginnen bij jouquote:Op zondag 26 maart 2006 20:12 schreef TehRockstar het volgende:
Eigenlijk moeten alle homo's gewoon dood.
[afbeelding]
Straks gaan de hetero's nog janken dat die hier niet mogen komenquote:
Hetero's mogen hier ook niet komenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Straks gaan de hetero's nog janken dat die hier niet mogen komen![]()
En de lesbo's
En de senioren
En de junioren
En de ...
En de....
geen verkeerde info geven! je zou als modje beter moeten weten!quote:
Blijkbaar hoeft dat niet als je naam blauw isquote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef error het volgende:
[..]
geen verkeerde info geven! je zou als modje beter moeten weten!
Dat heb ik 20 minuten geleden al bepaaldquote:
quote:De gedachte achter de topic is dat mensen met homoseksuele gevoelens leuk met elkaar kunnen praten.
Oh jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 minuten geleden al bepaald![]()
![]()
![]()
[..]
grootheidswaanzinquote:
Puik.quote:
Niet heel smerig.quote:Hoe was jouw prakkie DM?
ik heb gemist dattie weg is geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef Parleur het volgende:
Dit moet wel extreem gek klinken. UIt mijn vingers gezien dan... maar ik mis Ang3l! Echt!
Twenty dolla, me make love to big boy soldierman, thirty dolla, me give free roast spicy duck, yes yes? Me so horny.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
naar de chinees op de hoek voor een gevulde pekingeend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |