Blijkbaar hoeft dat niet als je naam blauw isquote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef error het volgende:
[..]
geen verkeerde info geven! je zou als modje beter moeten weten!
Dat heb ik 20 minuten geleden al bepaaldquote:
quote:De gedachte achter de topic is dat mensen met homoseksuele gevoelens leuk met elkaar kunnen praten.
Oh jaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 minuten geleden al bepaald![]()
![]()
![]()
[..]
grootheidswaanzinquote:
Puik.quote:
Niet heel smerig.quote:Hoe was jouw prakkie DM?
ik heb gemist dattie weg is geloof ikquote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef Parleur het volgende:
Dit moet wel extreem gek klinken. UIt mijn vingers gezien dan... maar ik mis Ang3l! Echt!
Twenty dolla, me make love to big boy soldierman, thirty dolla, me give free roast spicy duck, yes yes? Me so horny.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
naar de chinees op de hoek voor een gevulde pekingeend?
We hadden schaap en lam op verschillende manier verwerkt tot Griekse hap met diverse sauzen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Puik.
[..]
Niet heel smerig.
Een carpaccio van ossehaas, en ehm... hertebiefstukjesspul.
En bier en een halve karaf wijn en koffie met cognac na.
Vooral dat laatste was erg lekker.
Ben sowieso meer voor vloeibaar voedsel.
Oops te laatquote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Parleur het volgende:
JA! Kunnen we het posten ietwat versnellen? Het is nou ook weer niet de bedoeling dat Ang3l wéét dat ik een emotioneel zwak moment heb!
Vlees is goed.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef HuubTuub het volgende:
We hadden schaap en lam op verschillende manier verwerkt tot Griekse hap met diverse sauzen.
Met een fijne karaf wijn en koffie na.
Naar zeeland? Je bedoelt dat ie weg is? Zonder dat ie zich even fatsoenlijk afmeldt bij mij?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb gemist dattie weg is geloof ik
of issie een weekend met Tim en TMM naar zeeland? ( ik herinner me vaag iets )
Hmm oké weet ik toch nog ietsquote:Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef HuubTuub het volgende:
Ja hij speelt Michael Scofield in Prison Break.
Ik ga binnenkort naar de kapperquote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu de lengte nog goed zien te krijgen.
Omdat het inderdaad niet kort gaat wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En waarom stemt dat mij niet hoopvol...
Omdat je een vreemd hoofd hebt.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En waarom stemt dat mij niet hoopvol...
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn vreemde hoofd heeft niets met BB's kapperbezoek te maken..
[afbeelding]
Bah.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn vreemde hoofd heeft niets met BB's kapperbezoek te maken..
[afbeelding]
Er staan wel meer dingen op die foto die 'bah' zijn.quote:
Diegene met dat glas?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er staan wel meer dingen op die foto die 'bah' zijn.
Ja, een rode deurpost, I know.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef TehRockstar het volgende:
Er staan wel meer dingen op die foto die 'bah' zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |