DM's smekende oogjesquote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mijn vreemde hoofd heeft niets met BB's kapperbezoek te maken..
[afbeelding]
Tja, koffie uit 'n glas kan écht nietquote:Op zondag 26 maart 2006 22:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Er staan wel meer dingen op die foto die 'bah' zijn.
Ik vind koffie of thee uit glas op de een of andere manier echt niet lekkerquote:Op zondag 26 maart 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Een glazen koffiemok, stelletje homo's..
Jullie denken ook écht alleen maar aan uiterlijkheden he?
Jij drinkt 't uit de palm van je hand?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik vind koffie of thee uit glas op de een of andere manier echt niet lekker
Koffie drink ik 't liefst uit een stevige stenen koffiemok, en thee drink ik 't liefst uit een grote kom.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij drinkt 't uit de palm van je hand?
Ik vind bier uit blik stiekem wel lekker...
'k weet niet, maar volgens mij kloppen die verhoudingen niet op die foto.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Hier dronk ik 't uit iets ondoorzichtigs.
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Koffie drink ik 't liefst uit een stevige stenen koffiemok, en thee drink ik 't liefst uit een grote kom.
'k Heb grote ogen, I know.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
'k weet niet, maar volgens mij kloppen die verhoudingen niet op die foto.
Ík vind jou best mooie ogen hebben, DMquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb grote ogen, I know.
Will you stop it already..
Op foto's knijp ik ze altijd een beetje dicht...quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ík vind jou best mooie ogen hebben, DM
de mok is even groot als je kopquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb grote ogen, I know.
Will you stop it already..
't is gewoon beeldbedrog.. de beker klopt qua grootte, de beker is alleen niet bij z'n mond zoals je denktquote:Op zondag 26 maart 2006 22:46 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
'k weet niet, maar volgens mij kloppen die verhoudingen niet op die foto.
Yup das al afgelopenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:59 schreef HuubTuub het volgende:
Shit... Supernanny JoJo gemist...
I love my babyquote:Op zondag 26 maart 2006 23:04 schreef HuubTuub het volgende:
Ik geniet zo van incompetente ouders met grandioze kutkids.
Haha ja, come down to his level and lower your voicequote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef HuubTuub het volgende:
Nu heb ik mijn wekelijkse dosis JoJo gemist
"What I want you to do is come down to his level and say in a firm and low voice 'No, I don't accept your naughty behavior' give him a warning and after that put him in the naughtyplace"
And let hem apologize for his naughty behaviourquote:Op zondag 26 maart 2006 23:10 schreef HuubTuub het volgende:
Now kiss and hug him...
Slappe filmquote:Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Asss...hole
(meet the fockers gekeken vanmiddag)
Barbra's glorieuze terugkeer naar het witte doek was wel goed.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:14 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Slappe film
Meet the parents was veel leuker
Barb moet gewoon stoppen met alles, zingen acteren ademenquote:Op zondag 26 maart 2006 23:19 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Barbra's glorieuze terugkeer naar het witte doek was wel goed.
Mother Focker...
Er zaten wel een aantal leuke dingen in, maar ook veel herhaling uit het eerste deel.
"Jack Byrnes" was wel meer overdreven.
quote:Op zondag 26 maart 2006 23:20 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Barb moet gewoon stoppen met alles, zingen acteren ademen![]()
Dat is een soort homo bijeenkomst ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 23:23 schreef HuubTuub het volgende:
wie, wat, huh?
De nacht is nog jongquote:Op maandag 27 maart 2006 01:04 schreef petre86 het volgende:
gaaaaaaap
Hey W., ik dacht dat je er niet ozu zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 01:13 schreef wonderer het volgende:
*komt ook effies kijken*
Aha, de wederhelft kwam zeker logeren dit weekendquote:Op maandag 27 maart 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeker als je pas om 16:30 uit bed bent gekomen...![]()
nop...quote:Op maandag 27 maart 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, de wederhelft kwam zeker logeren dit weekend![]()
Mn zus heeft best wel een gezellig, studentikoos onderkomen. Misschien g aik nog wel een dagje bij haar blijven slapen, maar dan mag zij op de bankquote:Op maandag 27 maart 2006 01:16 schreef wonderer het volgende:
Gister niet. Vandaag weer wel. Maar druk.
Hoe was het in Amsterdam?
Msn, hedendaagse romantiekquote:Op maandag 27 maart 2006 01:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
nop...
maar wel lang op msn met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |