Ik weet het niet, maar ik hoop het wel. Ik wil ze namelijk ook graag hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi, die wilde ik al. Worden die nog 1x aangeleverd
Omdat ze vanuit Engeland moeten komen, ze hadden ze niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 5 april 2006 17:04 schreef woeeiiii het volgende:
7 euro verzendkosten?
tweeds, vet! heb ze zelf ook ook nog een paartje hoge ergens slingeren..quote:Op woensdag 5 april 2006 20:47 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
Die vind ik echt vet. Jammer dat ze alleen binnen de VS worden verstuurd
helaas mijn maat was er niet meer en wil ze eigenlijk wel hebben..quote:Op woensdag 5 april 2006 18:11 schreef berent het volgende:
[..]
Geen koffie dus want ik moest daarna snel weg om te werken. Maar die high hairs, verkoop je die niet zelf? Of heb je die maat niet binnengekregen?
Meen je dit nou? De halve wereldbevolking loopt op sneakers, stoer of niet stoer. Wat voor schoenen draag je dan normaal?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:48 schreef twijfelaartje het volgende:
Heej, ik heb gister ook een paar 'sneakers' gekocht.. alleen weet ik niet of dit bij me past. Want opzich hebben vooral van die stoere gozers enzo zulke dingen en dat ben ik niet echt... maakt dit uit of hebben veel mensen sneakers?
Die waren hier ook wel gewoon te krijgen als je goed zocht... Ik wou ze ook, maar toen had m'n broertje ze al gekochtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:47 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
Die vind ik echt vet. Jammer dat ze alleen binnen de VS worden verstuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |