Vind ze leuk. Alleen niet om zelf te dragen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Deze lijken me wel wat..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
koffie?...quote:
heb ze ook alleen in het blauwquote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Net nog een paar gekocht
[afbeelding]
Zilver nike-tekentje ipv zwart...
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Net nog een paar gekocht
[afbeelding]
Zilver nike-tekentje ipv zwart...
72 euro, incl. die 7 euro, dus eigenlijk 65quote:Op woensdag 5 april 2006 16:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Inclusief welke 7 euro?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
72 euro, incl. die 7 euro, dus eigenlijk 65
Prima te doen dus![]()
Mijn floris van Bommels van vorig jaar waren één grote ramp. De voering was binnen 2 dagen al totaal kapot. Een groot gat, meer niet. Afijn, terug naar de fabriek, en netjes gerepareerd teruggekregen. Enkele weken later liet de zool van de linkerschoen los. Nog wat later gebeurde hetzelfde met de andere schoen. En dat terwijl ik er niet eens zo heel veel op liep, want ik kreeg telkens maar weer blaren.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
Deze floris van bommels ga ik mij binnenkort kopen!
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef floydvisser het volgende:
eiredunks zijn uit..
Geen koffie dus want ik moest daarna snel weg om te werken. Maar die high hairs, verkoop je die niet zelf? Of heb je die maat niet binnengekregen?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:06 schreef floydvisser het volgende:
[..]
koffie?...![]()
weet iemand nog een plekkie waar ze hawaiidunks of high hairs hebben in 11.5 of 12?
Mooi, die wilde ik al. Worden die nog 1x aangeleverdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
Bij de Tennis Classic Luxe kan het ook (tekst op de achterkant).
link
Helaas zijn deze al een tijdje niet leverbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |