niet vanzelf in ieder gevalquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef kikisantema het volgende:
Hier heb ik dus last van..... Gaat het over?

Zodat je achter MSN kunt hangen, tig keer dezelfde (andere) site bezoeken, je kamer schoon kan maken, tv kan kijken, ....... etc....... ?quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ook last van studie ontwijkend gedrag... komende week een hertentamen, denk dat ik maar gewoon een ban aanvraag hier op fok![]()

MSN? ik ben geen BrEeZaH-sletquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Zodat je achter MSN kunt hangen, tig keer dezelfde (andere) site bezoeken, je kamer schoon kan maken, tv kan kijken, ....... etc....... ?![]()

Dat werkt echt niet, staan een heleboel leuke of interessante boeken in zo'n ding. Die moeten ook gelezen wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef JedaiNait het volgende:
Volgens mij is er maar één ding dat echt werkt en dat is in de bibliotheek gaan zitten (in een stil hoekje uiteraard!). Enige gevaar wat je dan nog loopt is dat je te veel en of te lange pauzes neemt...

Het irritante vind ik juist dat ik tijdens het SOGgen alleen maar bezig met zaken waar ik normaal nóóit zoveel tijd mee bezig zou zijn, namelijk tv kijken of internetten (fok, nieuwssites, beautyfora, klerenwebsites etc). Als ik me vooraf een dag 'vrij' gegeven zou hebben daarentegen, dan was ik wat met vrienden gaan afspreken etc... Dus eigenlijk is het allemaal doodzonde van m'n tijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vertoon al best lang studieontwijkend gedrag: forummen, msn'en, muziek luisteren, tv kijken, praten met huisgenoten tijdens het studeren is meer regelmaat dan uitzondering, maar op die manier blijft het studeren nog een beetje leuk. Bovendien werkt het voor mij. Dus ieder zijn ding. Ook met studieontwijkend gedrag kan je je vakken halen (ik wel tenminste).

Dan ga je in de studieruimte zitten, niets dan kale muren om je heenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat werkt echt niet, staan een heleboel leuke of interessante boeken in zo'n ding. Die moeten ook gelezen worden![]()

ga dan iig iets leuks doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef kwakveense het volgende:
nou eh...ik ben ok student en t eerste wat ik de als sog is mijn kamer schoonmaken...tot ramen lappen aan toe...

Is het niet gesogd ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Muv het weekend heb ik 3 dagen achter elkaar niet gesogt...

quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef McCarthy het volgende:
kennen jullie dat gevoel: Nog even MyAT kijken ??

Moet je een studie doen waar hoofdzakelijk jongens zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef Zjwegel het volgende:
Het is pas erg als je onder het tentamen nog bezig bent om maar niet met de studie bezig te zijn, maar het is ook zo aanlokkelijk om naar andere mensen te kijken. :p

Daarom viel het me ook op, als beta zijndequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zeg je tegen een studente Nederlands

quote:Vertel hier hoe je SOG kunt voorkomen.
BVD.

Err... ik ga nu verder werken aan m'n rapport...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:51 schreef SNArky het volgende:
Ik zat meer te denken aan zo'n soort op:
Het treinpics, -nieuws en praattopic deeltje 16

Ach, het is pas voor vrijdag he, dat scheelt....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, het boek bestaat maar uit 650 pagina's, dus dat werk je zo bij

Zelfs kale muren ga je dingen op zien tijdens het SOG-genquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:23 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Dan ga je in de studieruimte zitten, niets dan kale muren om je heen

Ik heb hem ook gelezen inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag vandaag dat In het nieuwste Erasmus Magazine (tijdschrift van de universiteit) de strip als thema SOGGEN had!! Echt overduidelijk dat degene die dat ding in elkaar zit op Fok! zit. Wat een jatwerk.
De persoon in die strip was kruiden op alfabetische volgorde aan het zetten en toen zei haar huisgenoot wat ben je aan het doen, waarop zij antwoordt dat ze aan het soggen is. Die huisgenoot doet daar een beetje moeilijk over dus dat meisje gaat naar de kroegen om te hoggen (huisgenoot ontwijkend gedrag)....![]()

Hoe gaat het dan in de zomervakantie?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef SNArky het volgende:
Op zich is het wel fijn dat de tentamenweek eraan komt, er moest NODIG weer gestofzuigd worden op mijn kamer.

Hehe, dah wilde gij niet wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:20 schreef Economist het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan in de zomervakantie?

Vanaf vanavond gaat de deur hier al op slot als ik moet koken in de keukenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef Economist het volgende:
Mensen die je kamer zomaar binnenlopen is zo irritant. Het leid mij af. Mijn zusje gaat m'n kamer niet meer uit als ze eenmaal binnen is. Soms moet ik een plantensproeier gebruiken om haar weg te krijgen.![]()
Nu gaat de deur altijd opslot.![]()

Kwam toch uit het U blad? Of hoe dat ding van UU ook moge heten.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag vandaag dat In het nieuwste Erasmus Magazine (tijdschrift van de universiteit) de strip als thema SOGGEN had!! Echt overduidelijk dat degene die dat ding in elkaar zit op Fok! zit. Wat een jatwerk.

quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:27 schreef bofkont het volgende:
Zo.. ik ben wakker en ga nu heeeeel hard leren, de hele dag.. dus tot vanavond mag ik niet op dit forum te zien zijn
foeiquote:Laatste bezoek: 1 uur, 50 minuten geleden

Dat lijk idd wel heel erg op deze:quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
De persoon in die strip was kruiden op alfabetische volgorde aan het zetten en toen zei haar huisgenoot wat ben je aan het doen, waarop zij antwoordt dat ze aan het soggen is. Die huisgenoot doet daar een beetje moeilijk over dus dat meisje gaat naar de kroegen om te hoggen (huisgenoot ontwijkend gedrag)....![]()

quote:Ik heb geen semi-intelligente signature.

Sterker nog, het is precies dezelfdequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat lijk idd wel heel erg op deze:
http://www.ublad.uu.nl/3hoog/20051110.shtml

Noujaaaaaa zeg, heeft er 1 een stel grote tenen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:39 schreef klnvntrbyt het volgende:
Sorry, het was een zgn. droge opmerking want ik was in een zgn. droge bui,
Ik heb m maar weer aangepast, want blijkbaar snap je geen droge opmerkingen
edit: ik ben nog steeds in een droge bui en vergeef me het soggen op zaterdagavond
soggen op zaterdagavond...![]()

Ik heb inderdaad 1 stel grote tenen (een aan elk voet). Ik hoop dat jij dat ook hebt, want dat zou anders toch wel zo zielig zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 00:14 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Noujaaaaaa zeg, heeft er 1 een stel grote tenen!

De flauwheid!quote:Op zondag 9 april 2006 00:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 stel grote tenen (een aan elk voet). Ik hoop dat jij dat ook hebt, want dat zou anders toch wel zo zielig zijn.
ik ben blij dat je hapt, nu heb ik eindelijk iets nuttigs te doen!![]()
fokken op zaterdagavond

das saai.quote:Op zondag 9 april 2006 00:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..] besluit om .. maar niet meer te happen*![]()

Dus ik kan niet droog zijn, ik ben saai, en nu laat je me ook nog uithongeren zonder er iets aan te doen!!quote:

Hap hap hap.quote:Op zondag 9 april 2006 00:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Wow, daar hap je weer ;-)

Da's niet zo erg lees: dat is de bedoeling, dan zit ie straks volquote:Op zondag 9 april 2006 00:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
We zijn btw dit topic aan het spammen, met SOG gedrag op za-avond, nog wel!

Wat voor SG moet je dan eigenlijk vertonen??quote:Op zondag 9 april 2006 01:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Da's niet zo erg lees: dat is de bedoeling, dan zit ie straks vol
Ik heb dit topic geopend voor tips om van het soggen af te koment.
Resultaat: ik ben alleen maar meer gaan soggen.

Hmmm aaaaaaaaaah recursieve sequenties! Leuk!quote:Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik moet bepaalde logica dingen bewijzen, om daarmee het eindig/oneindig gedrag van bepaalde recursieve sequenties van instructies te analyseren.
Telt mee voor eindcijfer.

Geweldig!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:16 schreef Logical het volgende:
tja, kan 't niet laten:
http://www.ublad.uu.nl/3hoog/20051110.shtml

Socio. Voor gender komt de reader pas komende week en voor Geschiedenis komt het boek pas na 20 april ofzo...quote:Op zondag 9 april 2006 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je gelezen? Gender? Socio? Kutvakken allebei

Succes met je verslag en succes met je vakken voor komende periodequote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owhja, die stikdure reader ja... Fijn joh, copyrightMaar goed, vorig jaar was 't ook een zooitje met ontbrekende artikelen, ontbrekende pagina's etc. Nu weet je tenminste dat alles klopt.
Anyway: ik zit nu te soggen, moet eigenlijk aan 'n verslag werken. Dus: ik ga nog ff een half uurtje aan de arbeid.

ik heb vorig jaar tijdens een tentamenweek alle toetsen van m'n toetsenbord losgehaald, elke toets een voor een schoongemaakt, vervolgens toetsenbord zelf schoongemaakt en daarna alle toetsen terug gezet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:49 schreef Dagguzz het volgende:
Kheb potver heel mn toestenbord opgepoetst!![]()
Netjes alle toetsen! Vet blingbling toetsenbord hier

Lol, dat heb dus ook gedaan! Ben er 2 uur mee bezig geweest...quote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar tijdens een tentamenweek alle toetsen van m'n toetsenbord losgehaald, elke toets een voor een schoongemaakt, vervolgens toetsenbord zelf schoongemaakt en daarna alle toetsen terug gezet.
Ik weet het, ik ben gek. Soms.

Ja je hebt helemaal gelijk! Je moet het begin ff vinden he. Als je eenmaal bezig ben, ben je helemaal op dreef. Dan gaat het heerlijk en typ je de ene onzin na de andere. Het begin vinden is alleen zo lastig helaas.quote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, gewoon doen! Ik ben vanmiddag ook nog maar ff aan een verslag bezig gegaan, en ben nu de conclusie aan 't typen. Geheel onverwacht dat 't zo snel zou gaan, doch zeker niet onverdienstelijk! Wie weet krijg je heel veel inspiratie en zit het je allemaal mee vandaag

Wiehaaa, ik ga dr voor!quote:Op zondag 9 april 2006 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent goed bezig! Ga zo door! Als je eenmaal het begin hebt gaat het vlot...da's belangrijk. Ik heb mijn verslag inmiddels af, en zelfs alweer een reflectieverslag uit m'n mouw geschud... jij kan het ook!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |