Hap hap hap.quote:Op zondag 9 april 2006 00:55 schreef klnvntrbyt het volgende:
Wow, daar hap je weer ;-)

Da's niet zo erg lees: dat is de bedoeling, dan zit ie straks volquote:Op zondag 9 april 2006 00:57 schreef Cutebutpsycho het volgende:
We zijn btw dit topic aan het spammen, met SOG gedrag op za-avond, nog wel!

Wat voor SG moet je dan eigenlijk vertonen??quote:Op zondag 9 april 2006 01:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Da's niet zo erg lees: dat is de bedoeling, dan zit ie straks vol
Ik heb dit topic geopend voor tips om van het soggen af te koment.
Resultaat: ik ben alleen maar meer gaan soggen.

Hmmm aaaaaaaaaah recursieve sequenties! Leuk!quote:Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik moet bepaalde logica dingen bewijzen, om daarmee het eindig/oneindig gedrag van bepaalde recursieve sequenties van instructies te analyseren.
Telt mee voor eindcijfer.

Geweldig!quote:Op zondag 26 maart 2006 03:16 schreef Logical het volgende:
tja, kan 't niet laten:
http://www.ublad.uu.nl/3hoog/20051110.shtml

Socio. Voor gender komt de reader pas komende week en voor Geschiedenis komt het boek pas na 20 april ofzo...quote:Op zondag 9 april 2006 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je gelezen? Gender? Socio? Kutvakken allebei

Succes met je verslag en succes met je vakken voor komende periodequote:Op zondag 9 april 2006 21:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owhja, die stikdure reader ja... Fijn joh, copyrightMaar goed, vorig jaar was 't ook een zooitje met ontbrekende artikelen, ontbrekende pagina's etc. Nu weet je tenminste dat alles klopt.
Anyway: ik zit nu te soggen, moet eigenlijk aan 'n verslag werken. Dus: ik ga nog ff een half uurtje aan de arbeid.

ik heb vorig jaar tijdens een tentamenweek alle toetsen van m'n toetsenbord losgehaald, elke toets een voor een schoongemaakt, vervolgens toetsenbord zelf schoongemaakt en daarna alle toetsen terug gezet.quote:Op zondag 9 april 2006 22:49 schreef Dagguzz het volgende:
Kheb potver heel mn toestenbord opgepoetst!![]()
Netjes alle toetsen! Vet blingbling toetsenbord hier

Lol, dat heb dus ook gedaan! Ben er 2 uur mee bezig geweest...quote:Op zondag 9 april 2006 22:58 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar tijdens een tentamenweek alle toetsen van m'n toetsenbord losgehaald, elke toets een voor een schoongemaakt, vervolgens toetsenbord zelf schoongemaakt en daarna alle toetsen terug gezet.
Ik weet het, ik ben gek. Soms.

Ja je hebt helemaal gelijk! Je moet het begin ff vinden he. Als je eenmaal bezig ben, ben je helemaal op dreef. Dan gaat het heerlijk en typ je de ene onzin na de andere. Het begin vinden is alleen zo lastig helaas.quote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, gewoon doen! Ik ben vanmiddag ook nog maar ff aan een verslag bezig gegaan, en ben nu de conclusie aan 't typen. Geheel onverwacht dat 't zo snel zou gaan, doch zeker niet onverdienstelijk! Wie weet krijg je heel veel inspiratie en zit het je allemaal mee vandaag

Wiehaaa, ik ga dr voor!quote:Op zondag 9 april 2006 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent goed bezig! Ga zo door! Als je eenmaal het begin hebt gaat het vlot...da's belangrijk. Ik heb mijn verslag inmiddels af, en zelfs alweer een reflectieverslag uit m'n mouw geschud... jij kan het ook!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |