Hoe gaat het dan in de zomervakantie?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:39 schreef SNArky het volgende:
Op zich is het wel fijn dat de tentamenweek eraan komt, er moest NODIG weer gestofzuigd worden op mijn kamer.

Hehe, dah wilde gij niet wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:20 schreef Economist het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan in de zomervakantie?

Vanaf vanavond gaat de deur hier al op slot als ik moet koken in de keukenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef Economist het volgende:
Mensen die je kamer zomaar binnenlopen is zo irritant. Het leid mij af. Mijn zusje gaat m'n kamer niet meer uit als ze eenmaal binnen is. Soms moet ik een plantensproeier gebruiken om haar weg te krijgen.![]()
Nu gaat de deur altijd opslot.![]()

Kwam toch uit het U blad? Of hoe dat ding van UU ook moge heten.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag vandaag dat In het nieuwste Erasmus Magazine (tijdschrift van de universiteit) de strip als thema SOGGEN had!! Echt overduidelijk dat degene die dat ding in elkaar zit op Fok! zit. Wat een jatwerk.

quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:27 schreef bofkont het volgende:
Zo.. ik ben wakker en ga nu heeeeel hard leren, de hele dag.. dus tot vanavond mag ik niet op dit forum te zien zijn
foeiquote:Laatste bezoek: 1 uur, 50 minuten geleden

Dat lijk idd wel heel erg op deze:quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag vandaag dat In het nieuwste Erasmus Magazine (tijdschrift van de universiteit) de strip als thema SOGGEN had!! Echt overduidelijk dat degene die dat ding in elkaar zit op Fok! zit. Wat een jatwerk.
De persoon in die strip was kruiden op alfabetische volgorde aan het zetten en toen zei haar huisgenoot wat ben je aan het doen, waarop zij antwoordt dat ze aan het soggen is. Die huisgenoot doet daar een beetje moeilijk over dus dat meisje gaat naar de kroegen om te hoggen (huisgenoot ontwijkend gedrag)....![]()

quote:Ik heb geen semi-intelligente signature.

Sterker nog, het is precies dezelfdequote:Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat lijk idd wel heel erg op deze:
http://www.ublad.uu.nl/3hoog/20051110.shtml

Noujaaaaaa zeg, heeft er 1 een stel grote tenen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:39 schreef klnvntrbyt het volgende:
Sorry, het was een zgn. droge opmerking want ik was in een zgn. droge bui,
Ik heb m maar weer aangepast, want blijkbaar snap je geen droge opmerkingen
edit: ik ben nog steeds in een droge bui en vergeef me het soggen op zaterdagavond
soggen op zaterdagavond...![]()

Ik heb inderdaad 1 stel grote tenen (een aan elk voet). Ik hoop dat jij dat ook hebt, want dat zou anders toch wel zo zielig zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 00:14 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Noujaaaaaa zeg, heeft er 1 een stel grote tenen!

De flauwheid!quote:Op zondag 9 april 2006 00:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1 stel grote tenen (een aan elk voet). Ik hoop dat jij dat ook hebt, want dat zou anders toch wel zo zielig zijn.
ik ben blij dat je hapt, nu heb ik eindelijk iets nuttigs te doen!![]()
fokken op zaterdagavond

das saai.quote:Op zondag 9 april 2006 00:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..] besluit om .. maar niet meer te happen*![]()

Dus ik kan niet droog zijn, ik ben saai, en nu laat je me ook nog uithongeren zonder er iets aan te doen!!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |