quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef McCarthy het volgende:
kennen jullie dat gevoel: Nog even MyAT kijken ??

Moet je een studie doen waar hoofdzakelijk jongens zitten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef Zjwegel het volgende:
Het is pas erg als je onder het tentamen nog bezig bent om maar niet met de studie bezig te zijn, maar het is ook zo aanlokkelijk om naar andere mensen te kijken. :p

Daarom viel het me ook op, als beta zijndequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zeg je tegen een studente Nederlands

quote:Vertel hier hoe je SOG kunt voorkomen.
BVD.

Err... ik ga nu verder werken aan m'n rapport...quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:51 schreef SNArky het volgende:
Ik zat meer te denken aan zo'n soort op:
Het treinpics, -nieuws en praattopic deeltje 16

Ach, het is pas voor vrijdag he, dat scheelt....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, het boek bestaat maar uit 650 pagina's, dus dat werk je zo bij

Zelfs kale muren ga je dingen op zien tijdens het SOG-genquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:23 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Dan ga je in de studieruimte zitten, niets dan kale muren om je heen

Ik heb hem ook gelezen inderdaadquote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag vandaag dat In het nieuwste Erasmus Magazine (tijdschrift van de universiteit) de strip als thema SOGGEN had!! Echt overduidelijk dat degene die dat ding in elkaar zit op Fok! zit. Wat een jatwerk.
De persoon in die strip was kruiden op alfabetische volgorde aan het zetten en toen zei haar huisgenoot wat ben je aan het doen, waarop zij antwoordt dat ze aan het soggen is. Die huisgenoot doet daar een beetje moeilijk over dus dat meisje gaat naar de kroegen om te hoggen (huisgenoot ontwijkend gedrag)....![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |