quote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef YellowLedbetter het volgende:
voor de liefhebbers, er is op dit moment iets over de 747 op discovery
Nee, ik rij geen stofzuigers.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee he, ben jij er ook zo eentje? zo'n klein kind met zo'n grijze driewieler?
WTF, nu vliegt een cirrus (20- of 22) met die registratie, hij komt regelmatig op EHMZ, heb laatst nog ff met de eigenaar staan lullen.quote:
Het zijn stofzuigers. Of zoals een voormalig leidinggevende van mij zei: het zijn heel dure schuttersputten. En ik ben inderdaad geen piloot, ik ben zelfs geen ex-piloot. Ik ben een oud-gevechtsleider van de Kon. Luchtmacht, ik ben radar- datalink- en identificatiespecialist geweest.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
het zijn augurken op driewielersEn nee, volgens zijn profiel is ie netwerkboer dus...
Die Neil Lawson dat was toch tijdens het junioren WK ofzo in Engeland? Daar stond iets over in ons clubblad omdat een van onze leden toen aan die wedstrijd mee deed. Die Lawson was een zoemer aanhet fotgraferen en keek niet uit..quote:Op maandag 27 maart 2006 20:36 schreef Autoreply het volgende:
Overigens is fotograaf van bovenstaande pics, Neil Lawson vorig jaar omgekomen... hij kreeg met 280 km/h een vleugel tegen zijn hoofd aan![]()
Poging tot zelfmoord, later is dat hem ook gelukt![]()
Finishen is geen standaardminimumhoogte voor, ik heb zeker twee kisten zien stuiteren bij 200+quote:[b]Op maandag 27 maart 2006 20:53
Officieel is bij wedstrijdfinish 15m min. toch? of was dat alleen tijdens NK junioren?
edit: inverted zoemer met salto is trouwens wel erg tof
het je hier meer info over?
Da's een coole foto. Hoe kwam je er zo op? Zag je het plotseling of komt het vaker voor dat ze boven jouw omgeving bijtanken?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:50 schreef -CRASH- het volgende:
Zelf geschoten...
Bijtanken boven Venlo
[afbeelding]
Verkapte TVP
welke vlb?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het zijn stofzuigers. Of zoals een voormalig leidinggevende van mij zei: het zijn heel dure schuttersputten. En ik ben inderdaad geen piloot, ik ben zelfs geen ex-piloot. Ik ben een oud-gevechtsleider van de Kon. Luchtmacht, ik ben radar- datalink- en identificatiespecialist geweest.
Bij mijn weten zit de gevechtsleiding (niet luchtverkeersleiding) alleen in Nieuw-Milligen, net als de militaire ATC.quote:
Dat gebeurt niet op een vliegbasisquote:
Gevechtsleiding en verkeersleiding (of eigenlijk: luchtverkeersbeveiliging) zijn twee aparte disciplines, die allebei in Nieuw Milligen zittenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bij mijn weten zit de gevechtsleiding (niet luchtverkeersleiding) alleen in Nieuw-Milligen, net als de militaire ATC.
Sleutelaars zijn goedquote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef Incolumis het volgende:
ik had daar niet veel mee te maken gehad, sleutelde alleen aan F-16's, de rest boeide me niet veel
De Tomcat is een prachtig toestel, en dit plaatje ziet er spectaculair uit, maar de artiest heeft hier iets te veel vrijheid genomen. Ik heb nog nooit dergelijke stralen omhoog zien komen achter een straaljager op deze hoogte (of zelfs lager) boven water. Wel komt er wat spray omhoog, maar dat is meer een soort mist.quote:
de straal van de motoren gaat ook echt niet naar beneden hoor, die gaan recht naar achterenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De Tomcat is een prachtig toestel, en dit plaatje ziet er spectaculair uit, maar de artiest heeft hier iets te veel vrijheid genomen. Ik heb nog nooit dergelijke stralen omhoog zien komen achter een straaljager op deze hoogte (of zelfs lager) boven water. Wel komt er wat spray omhoog, maar dat is meer een soort mist.
De straal van de motoren van een straaljager staat (in de meeste gevallen tenminste) een beetje naar beneden. Dat kun je op de grond niet zien, maar in de lucht hangen vliegtuigen altijd een klein beetje achterover. Daardoor, en door het drukverschil, kun je inderdaad opspattend water te zien krijgen. Maar niet de complete fonteinen die je hier ziet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de straal van de motoren gaat ook echt niet naar beneden hoor, die gaan recht naar achteren
Installeer de RefControl Firefox extensie en geef bij de opties aan dat ie voor het domein micom.net "http://MiCom.net/oops" mee moet sturen als Referer headerquote:Op maandag 27 maart 2006 15:11 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
ik zie het, verdomde kutsiteNja, ga dan maar gewoon naar 1 van die links he
zijn wel geinige plaatjes
Inderdaad, check bijvoorbeeld maar eens die filmpjes zoals "Mirages du Chad", laatste tijd zijn die low-flying filmpjes vaker gepost hier. Op een gegeven moment zie je een shot vanuit de cockpit naar achteren gefilmd. En dan trekken ze ineens op, heerlijk! Zie je ook mooi de sporen/sprays boven de zeequote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De straal van de motoren van een straaljager staat (in de meeste gevallen tenminste) een beetje naar beneden. Dat kun je op de grond niet zien, maar in de lucht hangen vliegtuigen altijd een klein beetje achterover. Daardoor, en door het drukverschil, kun je inderdaad opspattend water te zien krijgen. Maar niet de complete fonteinen die je hier ziet.
Op een Amerikaans forum werd gezegd dat het verhaal was dat hij twee torpedo's had laten droppen (photoshop) Geen idee of die überhaupt onder een tomcat kunnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De straal van de motoren van een straaljager staat (in de meeste gevallen tenminste) een beetje naar beneden. Dat kun je op de grond niet zien, maar in de lucht hangen vliegtuigen altijd een klein beetje achterover. Daardoor, en door het drukverschil, kun je inderdaad opspattend water te zien krijgen. Maar niet de complete fonteinen die je hier ziet.
Wat wil je met zo'n mannensport:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:03 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegers zijn Homo's
Geef mij maar een gave F16!!!!
Alles kan. In Iran vliegen Tomcats met HAWK SAMs onder de vleugels. Maar de Tomcat heeft nooit torpedo's als bewapening gehad. Sterker nog: tot midden jaren 90 was het toestel alleen inzetbaar in de Air-to-Air rol.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Op een Amerikaans forum werd gezegd dat het verhaal was dat hij twee torpedo's had laten droppen (photoshop) Geen idee of die überhaupt onder een tomcat kunnen![]()
Ik geef de voorkeur aan deze dame (Belgian Air Component)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n mannensport:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hij bedoelt waarschijnlijk meer dan 200 kilometer per uurquote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef cheukert het volgende:
200+ bij ons noemen we dat echt een circuit hoor
hmmz, misschien ook maar eens filmpjes hier neer knallen ofzo als ik webspace kan vinden
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegen is gewoon retesaai!
Je kan veel beter een motor er onder hebben hangen!
holy shitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan deze dame (Belgian Air Component)
[afbeelding]
niet mijn foto, gevonden op het web
Idd, 280 km/h om precies te zijn. Die volgde Cheuk overigens wel hoor, check die ironiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk meer dan 200 kilometer per uur![]()
[..]
Zeker. Ik rijd/vlieg alleen voor de fun met iets als de pk/gewichtsverhouding iig hoger is als 0,26:quote:, motoren zijn voor mietjes
Jammer alleen dat ze óf een kist kraken óf zich laten bezwangeren door een collegaquote:
Sure dude, op het moment dat de computer in een F-16 ingrijpt omdat het toestel anders wordt overbelast trek ik er nog ff een paar g-tjes bijquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:47 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegen is gewoon retesaai!
Je kan veel beter een motor er onder hebben hangen!
ik ben van plan een opleiding tot officier vlieger te volgen zodra ik klaar ben met mn huidige opleidingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Autoreply het volgende:
Jammer alleen dat ze óf een kist kraken óf zich laten bezwangeren door een collegaEigenlijk zo stom nog niet die Belgen
![]()
Wtf, waarom qoute je dat andere danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:19 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik ben van plan een opleiding tot officier vlieger te volgen zodra ik klaar ben met mn huidige opleiding
Wtf is dit nou voor opmerking? Kun je het niet hebben dat een vrouw in een F16 zit?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Autoreply het volgende:
Jammer alleen dat ze óf een kist kraken óf zich laten bezwangeren door een collegaEigenlijk zo stom nog niet die Belgen
![]()
Dat ben ik met je eens, die opmerking slaat nergens opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wtf is dit nou voor opmerking? Kun je het niet hebben dat een vrouw in een F16 zit?
Ik ken maar 3 vrouwen die de F-16 operationeel vliegen of vlogen. Geen van 3en heeft het ooit overwogen om tijdens haar carriere als piloot zwanger te raken. Ze zijn veel te serieus met hun vak bezig. Een behoorlijk stupide antwoord van je dus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze óf een kist kraken óf zich laten bezwangeren door een collegaEigenlijk zo stom nog niet die Belgen
![]()
Heel stoer. Jij trekt je kist krom, terwijl de computer van de F-16 ervoor zorgt dat die kist het morgen, volgende week, volgende maand en volgend jaar nog steeds doet. Die F-16 gaat harder, langer, en zwaarder door de bocht dan jij. Zonder compleet uit elkaar te hoeven worden gehaald, want de Rare Bear heeft tussen twee races in voor vluchten naar zijn thuisveld meestal een andere motor ingebouwd zitten.quote:[..]
Sure dude, op het moment dat de computer in een F-16 ingrijpt omdat het toestel anders wordt overbelast trek ik er nog ff een paar g-tjes bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |