hahaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:34 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]. Oooo...kay. Hey! Ik zie er een boom op groeien!
[afbeelding]
KLAX.
This Hydro Air Cargo 747 was damaged on landing at Lagos in November 2003 and was written off. Severe damage to number one engine can be seen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Gave foto's hoor, wat is het verhaal achter die 47?
Daarvoor heb je ook een vooropleiding gehad van 1,5 tonquote:Op zondag 26 maart 2006 01:05 schreef its_me_ het volgende:
Bij Martinair werd afgelopen zomer ook al bespaard op schoonmaakpersoneel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto is wel geschoten op Schipholquote:
Gevalletje bedrijfsschade...quote:Op zondag 26 maart 2006 13:12 schreef pos het volgende:
Leuk Topic![]()
Hieronder 4 foto's van een paar weken geleden.
De bestuurder van de push-back lette niet echt goed op toen hij het toestel van de Surinam Airways op de buffer plaatste. Er stond daar namelijk nog een gevaarte van de KLM.
De staart vleugel raakte dit gevaarte waardoor deze schade ontstond.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je hier meer foto's van?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:47 schreef FHR het volgende:
En nog wat pics:
[afbeelding]
Landing gear van een Dash8 boven de Nigeriaanse Jungle
[afbeelding]
En in de wolken waren ook nog een paar bergjes verstopt.
[afbeelding]
Dash8 op het platform.
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Cargo is leuk maarre......................
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]X 10
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doen wij ook:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, jullie zijn weer van me af.
En zeg nou nog eens dat je van vracht vliegen niet geil wordt.
En zo is het.quote:
De foto's zijn gemaakt door een vriend van me die sleutelt aan Dash 8's in Nigeria.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Heb je hier meer foto's van?
En dan bedoel ik specifiek die Dash8 in die regio.
Persoonlijk vind ik de Airbus A380 veel mooier.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En zo is het.
Er is niks mooiers. Kijk die 'schouders'![]()
Lekker belangrijk, zolang het maar spectaculaire of interessante foto's zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:11 schreef Autoreply het volgende:
WTF, ik zie heel veel normale kisten zonder ook maar "iets" bijzonders, het topic heet niet voor niets aparte kisten.
Geweldig inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, zolang het maar spectaculaire of interessante foto's zijn.
Hier (Philipsburg / St. Maarten - Princess Juliana ) wil ik altijd nog een keer heen, lijkt me echt geweldig om op dat strandje te staan:
[afbeelding]
Kleine shitzooiquote:Op zondag 26 maart 2006 20:11 schreef Autoreply het volgende:
WTF, ik zie heel veel normale kisten zonder ook maar "iets" bijzonders, het topic heet niet voor niets aparte kisten.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Meer: http://www.jarnonieuwenhu(...)ly%202005/index.html
Dit:
[afbeelding]
Was wel errug dichtbij.
[afbeelding]
Links inhalend![]()
En dat blik vliegt echt....quote:Op zondag 26 maart 2006 20:11 schreef Autoreply het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Meer: http://www.jarnonieuwenhu(...)ly%202005/index.html
Dit:
[afbeelding]
Was wel errug dichtbij.
[afbeelding]
Links inhalend![]()
quote:
Verhaaltje/uitleg erbij?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:54 schreef cheukert het volgende:
[afbeelding]
zelf gemaakt
[afbeelding]
Nu met auto erbij
Planet Funk - Chase The Sunquote:Op maandag 20 maart 2006 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi filmpje met mooie achtergrondmuziek. Hoe heet dat nummer eigenlijk?
Shit overheen gelezen en ik maar zoeken, wilde het zelf ook wetenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die was 5 dagen geleden al beantwoord
Ik vloog 'm.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:04 schreef FHR het volgende:
een vriend van me die sleutelt aan Dash 8's in Nigeria.
Ik was aan het vliegen, en toen zag op de grond een chinook met een paar mannetjes eruit rennen, en later nog meer mannetjes en auto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |