Ik moest glimlachen, meer niet. Zeer zwakke uitzending dat was hetquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het tot nu toe een briljante aflevering
De Mondriaan-code
En dat lijstje met boeken die De Da Vinci-code hebben gevolgd, 'De Jopie Huisman-connectie'
Oh, flikker op. Deze kijker wil gewoon intellectuele humor, en geen luchtige en grappige dingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:51 schreef pberends het volgende:
Maar bij Koefnoen denken ze dat de kijker zit te wachten op intellectueel gelul over dingen als de Mondriaan code enzovoorts. Nee, de kijker wil luchtige en grappige dingen zien. Geen intellectuele humor met een knipoog.
Zó intellect is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, flikker op. Deze kijker wil gewoon intellectuele humor, en geen luchtige en grappige dingen.
En hoe vond je het??quote:Op zondag 26 maart 2006 20:08 schreef tong80 het volgende:
Straksa naar de herhaling kijken de meningen verschillen. Dan vind ik het vaak goed.
Ik en jij kunnen het goed volgen, maar kan de rest dat ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:56 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Zó intellect is het nou ook weer niet.![]()
vorige week was het dan ook niet....quote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Verder niet echt geweldig... maar beter dan vorige week wmb.
Het viel me niet mee.quote:
Gewoon leuk.Maar niet zo briljant als de eerste afleveringquote:
Dat MOET ik zienquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Vanavond met het programma Groeten terug.. Ben benieuwd.
gister een voorstukje gezien echt GEWELDIG !!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Vanavond met het programma Groeten terug.. Ben benieuwd.
Echt fantastisch om te zienquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:47 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
gister een voorstukje gezien echt GEWELDIG !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |