Tof.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
He goed idee! Misschien ook nog even Hr Taxibus/shockschade inzetten?
Je weet waar de submit-knop zit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:49 schreef Pool het volgende:
Geweldige tekst trouwens Bupa.![]()
Kan het filmpje met jouw tekst erbij niet op de weblog ofzo?
Deze tekst als audio.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:48 schreef Ceriel het volgende:
Inderdaad erg goed!Die zou in een audiovariant uitgewerkt moeten worden. Een goed en sterk punt m.b.t. dit nieuwtje en de nu dus klaarblijkelijk over-hypocriete tekst van 'Zinloos'.
Class actionquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Tof.De gemiddelde hedendaagse puber is meestal toch al psychologisch niet in orde. Met een beetje taxibus hier, wat omkeringsregel daar en een stel huilende pubermeisjes moeten we Fransje wel aansprakelijk kunnen stellen namens het hele publiek.
![]()
Valt best mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet waar de submit-knop zit.
[..]
Deze tekst als audio.Neh, mijn 'flow' zuigt aan alle kanten.
Buup, uit hun mond is het een loze kreet maar hier komt ie toch: respectquote:
Nee weet je wat je dan tegenwoordig moet doen gewoon beuken man dat helptquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:37 schreef IllI het volgende:
[..]
Nee de huilie uithangen omdat je een tikkie hebt gekregen![]()
![]()
Als je dan zo stoer bent doe je geen aangifte
"Kijk mij kijk mij, ik durf ijskontjes te gooien" ... "Mammieehiee die grote meneer heeft me een tikkie gegeven"
Dat gaat Lange Frans in ieder geval een week ban op z'n eigen forum opleverenquote:D-men forum
Wat mag niet:
• Alles wat in strijd is met de Nederlandse wet (hieronder valt ook het aanbieden van (illegale) muziek, serial codes e.d.)
• Racistische opmerkingen of links naar racistische sites
• Seksueel getinte afbeeldingen/video's/audio's of links naar seksueel getinte websites
• Gewelddadige afbeeldingen/video's/audio's of links naar gewelddadige sites
• Privé informatie geven zonder toestemming van de persoon die het betreft (dat wil zeggen geen telefoonnummers e.d. van anderen plaatsen)
• Virussen of ander voor de computer schadelijk materiaal verspreiden
• Het verwijderen van banners en ander reclame materiaal uit video’s, afbeeldingen of muziek
• Schelden of ander taalgebruik dat kwetsend kan zijn voor mede forum gebruikers
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat gaat Lange Frans in ieder geval een week ban op z'n eigen forum opleveren
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat gaat Lange Frans in ieder geval een week ban op z'n eigen forum opleveren
whehehehequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:17 schreef Dada het volgende:
Daar ga je toch spontaan ijsklontjes naar gooien
Top Bupaquote:
Ik ga er van uit dat het goed isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt het niet allemaal gelezen!
Whehe. Knap uitgeluld.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het goed is![]()
!
En dan nog een liedje maken tegen zinloos geweld...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef BVO het volgende:
Van de FP: Lange Frans slaat scholier in elkaar
[..]
Filmpje van het voorval.
Sukkel.
Ja, ik dacht eerst dat dat I-Jay wasquote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens werd er eerder deze week bij de premiere van een film ook gevochten door wat rappers.
Inderdaad, was Raymzter daar niet bij betrokken?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Overigens werd er eerder deze week bij de premiere van een film ook gevochten door wat rappers.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Gelijk heeftie. Vast zo'n stomme kutpuber die wel ff stoer wil doen voor zn vriendjes, afstraffen, hoppa. Beetje met ijsklontjes smijten, de mafkees..
Wel goed voor Frans z'n rap-imago dit..
Eng mens.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Gelijk heeftie. Vast zo'n stomme kutpuber die wel ff stoer wil doen voor zn vriendjes, afstraffen, hoppa. Beetje met ijsklontjes smijten, de mafkees..
Wel goed voor Frans z'n rap-imago dit..
Ik dacht dat Raymzter diegene was die die gasten uit elkaar had getrokken ofzo.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad, was Raymzter daar niet bij betrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |