quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Beschouw het volgende:
VoreG heet een klotemiddag achter de rug. Leef met hem mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is voor de gestolen bekerfinale tegen Utrecht![]()
MethodMich heeft ook geen fijne middag gehad, gezien de uitslag bij ASWH - Geinoord (0-1)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Beschouw het volgende:
VoreG heet een klotemiddag achter de rug. Leef met hem mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arsenal is afgelast. Hoe zuur voor DG
Die zoekt dan wel een alternatief denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arsenal is afgelast. Hoe zuur voor DG
Biertje voor Tolkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Zou ik een biertje mogen van een van jullie, ik heb echt geen fut meer om iets te doen.
Vannacht 2 keer alarm in de winkel, en aangezien ik en een collega van me het dichtstbij wonen worden wij altijd het eerste gebeld.quote:
En was er ook iets gebeurd of was het loos alarm?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vannacht 2 keer alarm in de winkel, en aangezien ik en een collega van me het dichtstbij wonen worden wij altijd het eerste gebeld.
Was al 2 maanden geen alarm meer geweest.
2 keer loos alarm, zoals (bijna ) altijd. Maar je moet dan wel een half uur blijven zitten totdat het alarm weer is gereset. ( Maar ik mag wel 2 uur a 200 % schrijven per alarmmelding , dus in totaal 8 uur erbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
En was er ook iets gebeurd of was het loos alarm?
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
2 keer loos alarm, zoals (bijna ) altijd. Maar je moet dan wel een half uur blijven zitten totdat het alarm weer is gereset. ( Maar ik mag wel 2 uur a 200 % schrijven per alarmmelding , dus in totaal 8 uur erbij)
En eerder dit seizoen zei hij nog dat Geinoord blij mocht zijn als ze het zouden gaan redden etc etc en nu verslaan ze het 'grote' ASWHquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MethodMich heeft ook geen fijne middag gehad, gezien de uitslag bij ASWH - Geinoord (0-1)
In Nieuwegein wist ASWH ook al niet te winnen volgens mij. Dacht 2-2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En eerder dit seizoen zei hij nog dat Geinoord blij mocht zijn als ze het zouden gaan redden etc etc en nu verslaan ze het 'grote' ASWH
quote:
Lange Frans slaat scholier in elkaarquote:
'Hoeveel moeten er nog komen...'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lange Frans slaat scholier in elkaar
In elkaar slaan is trouwens wel wat overdreven, maar het blijft een dikke sukkel. Zinloos
Hoeveel moet ik er nog slaanquote:
Elke week is volgens mij weer een crime voor je om te voetballen he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
ik moet volgende week tegen Geinoord, in ieder geval met normale scheidsrechter
Het is geweldigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Elke week is volgens mij weer een crime voor je om te voetballen he?
Waar zijn al die voetbalhaters nu?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie kan er goed oude topics zoeken en wil mij helpen?
Ik zoek het topic tijdje terug gepost door MaxPower in GC. Ging over dat onderzoek dat voetbal de overheid 2 x zoveel oplevert dan dat het ze kost...
Dankjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waar zijn al die voetbalhaters nu?
Hoeveel degraderen er eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Lange Frans, die jongen is zo tegen zinloos geweld en dat vind ik zo goed van hem!
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=453![]()
Blamage!
Dit was vrij zinvolquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Lange Frans, die jongen is zo tegen zinloos geweld en dat vind ik zo goed van hem!
We zullen er zo meteen extra goed op letten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef Bjoro het volgende:
bij Paul de Leeuw geweest...dus straks goed opletten, achter de band van Cor Bakker, in het hoekje, helemaal rechts, een licht groen shirtje ===>>> Bjoro
Ga ik daar maar eens opletten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef Bjoro het volgende:
bij Paul de Leeuw geweest...dus straks goed opletten, achter de band van Cor Bakker, in het hoekje, helemaal rechts, een licht groen shirtje ===>>> Bjoro
als Paul halverwege de show bij de piano van Cor een liedje zingt, zit ik redelijk goed in beeld op de achtergrond !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen er zo meteen extra goed op letten.
mijn wens is niet in vervulling gegaan !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Paul nog iets gevraagd aan je Bjoro??
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef borisz het volgende:
hier moet ik verplicht naar dansen met de sterren kijken
De trainer en de rechtsback van Wieldrecht waren gisteren nog tegenstanders van mij op de grote Vogels voetbalquiz.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, ze mogen voor 20 minuten terug komen...
Wieldrecht kan theoretisch nog kampioen worden, dus ze moeten wel...
Ik hoorde dat het voor ons niet geheel ongunstig was, die blessure van de ref... Er had waarschijnlijk minimaal een 2-2 in gezeten
Ah okeequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
De trainer en de rechtsback van Wieldrecht waren gisteren nog tegenstanders van mij op de grote Vogels voetbalquiz.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Al die Bacardi varianten worden trouwens behoorlijk gepromoot, heb je het gezien Franky?
Zeker niet mijn favoriet, maar een beetje zoals Malibu. Als je dat niets vindt, dan is Bacardi Cócó inderdaad niets voor jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alleen die Bacardi Cócó lijkt me echt ranzig....
Mijn eerste kotsavontuur van de alcohol was dankzij Pina Colada.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef Eilanden het volgende:
Zeker niet mijn favoriet, maar een beetje zoals Malibu. Als je dat niets vindt, dan is Bacardi Cócó inderdaad niets voor je
EenSCHquote:
quote:
hoezo mag je pyjama bijna uit?quote:
Zolang Groningen boven Heerenveen stond, moest SCH dat wit-groene vodje in zijn avatar blijven dragenquote:
ooo die afspraak heb ik dan niet mee gekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zolang Groningen boven Heerenveen stond, moest SCH dat wit-groene vodje in zijn avatar blijven dragen
http://www.kanalenkiezer.nl/quote:
ik heb een mooie tv hier staan, dus daar gaat de voorkeur naar uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:09 schreef Superheld het volgende:
Kan je online kijken, was meer een algemeen linkje![]()
Vlak voor het trouwen zag ik em wel 3 hele seconden gok ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:15 schreef golfer het volgende:
Nou, Bjoro, je kwam lekker veel in beeld.![]()
"Groeten terug" is grappig.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:11 schreef Eilanden het volgende:
SCH ... NEC staat voor weer gelijk, dus dat vodje kan je al een kleeeeeeeeein beetje uittrekken!
hoe komt het ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:24 schreef Suijk het volgende:
Heb ik even helemaal nergens zin in vandaag zeg.
Allerlei administratieve kut klusjes gedaan vandaag, in Amsterdam rondgeslenterd, nu best moe, dus avondje tv doen maar.quote:
Precies, wij blijven ook weer eens gewoon een avondje thuis voor de buis.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:28 schreef dndiek het volgende:
Avondje tv is ook niet verkeerd op zijn tijd
Same here! Gisteren uitgeweest met vrienden uit Puerto Rico, die een dag in Amsterdam waren, maar vandaag lekker lui voor de TV hangen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, wij blijven ook weer eens gewoon een avondje thuis voor de buis.
Friezen zeker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
Ik had de tapas, de zeewolf en de baklava.
Mijn ouders wisten niet wat Meditterraans is
Zeewolf is daar inderdaad ook erg lekker!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:51 schreef SCH het volgende:
Ik had de tapas, de zeewolf en de baklava.
Mijn ouders wisten niet wat Meditterraans is
Wat mij betreft hadden ze die zomertijd morgen in de loop van de dag mogen laten ingaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:14 schreef SCH het volgende:
Ik ben vrolijk, jammer dat ik een uurtje minder heb om vrolijk te zijn
je kunt het ook andersom zien natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze die zomertijd morgen in de loop van de dag mogen laten ingaan.
Scheelt weer een uur samen moeten doorbrengen met mijn hele familie.
Dan kom je toch een uur later en doe je of je van niks wist.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft hadden ze die zomertijd morgen in de loop van de dag mogen laten ingaan.
Scheelt weer een uur samen moeten doorbrengen met mijn hele familie.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
Dan kom je toch een uur later en doe je of je van niks wist.
Die gingen uit eten.quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef VoreG het volgende:
Wat mij betreft laten ze de wintertijd nog een keer ingaan
Dat uur eraf doet het hem, dan raak ik vast van slag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:17 schreef pascalheister het volgende:
vaduz dat valt me nou van je tegen
Wel ok vond ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens kijken of de film Phone Booth een beetje leuk is.
Mijn tuin moet ook nog gedaaan wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef Esmeralfa het volgende:
Vandaag bezig geweest in de tuin.met de hogedukreiniger, gelukkig al die groene zooi weer weg.
Krijg echt de kriebels om weer allemaal planten te kopen.
Tuinset neergezet, en als het morgen mooi weer is alles lekker weer in de olie smeren
Neuken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef Esmeralfa het volgende:
Vandaag bezig geweest in de tuin.met de hogedukreiniger, gelukkig al die groene zooi weer weg.
Krijg echt de kriebels om weer allemaal planten te kopen.
Tuinset neergezet, en als het morgen mooi weer is alles lekker weer in de olie smeren
Gaat me goed af toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Probeert er eentje de hetero uit te hangen
Ja je zeg het maar?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:27 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat morgen dan, Esmeralfa?
tong80 - waar ben je?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:33 schreef Esmeralfa het volgende:
[..]
Ik zie dat je een jaartje te jong bent van 1967 he
Ik val op ouwere mannen.![]()
Waar denk je dat die 80 voor staat ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:36 schreef Esmeralfa het volgende:
Hoeveel tongslagen heb jij per minuuut.
Of ben je net LASSIE
Ja echt stom van me, ik dacht eerst dat het je geboorte jaar was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar denk je dat die 80 voor staat ?
hoe kan dat nou ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:00 schreef tong80 het volgende:
Nee helemaal gemist Paul de Leeuw ook al
Had hoofdpijn begin van de avond even gaan liggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe kan dat nou ?
was weer hilarisch
met de held van tong Willem Dafoequote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Esmeralfa het volgende:
Ze zitten hier ook een shit film te kijken op veronica
Wie is ze?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:02 schreef Esmeralfa het volgende:
Ze zitten hier ook een shit film te kijken op veronica
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:30 schreef Esmeralfa het volgende:
Neeeeeee ik heb geen streepje ik hheb een ONTPLOTE MOL
* Eilanden heeft ontplote opgezocht maar niet in de dikke van dale kunnen vindenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:30 schreef Esmeralfa het volgende:
Neeeeeee ik heb geen streepje ik hheb een ONTPLOTE MOL
Toch niet soft-erotischquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:16 schreef golfer het volgende:
Ik kijk de goede film op RTL5, best mooi gegeven.
ONTPLOFTEquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden heeft ontplote opgezocht maar niet in de dikke van dale kunnen vinden
Phone Booth.quote:
stiekem bellen met hem stiekem bellen met haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Phone Booth.
Was best een spannende film.
Ja, viel mij ook al op. Ik moest pissen en die reclame bleef maar uit.quote:
Dat wisten ze gewoonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op. Ik moest pissen en die reclame bleef maar uit.![]()
*ril*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Latoyah Jackson nog ?
[afbeelding]
Het is net Michael na een sex-operatie.
Ligt eraan welke mat.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hij doet het idd niet...
Help me de volgende keer herinneren dat kunstgrasvelden en benen niet goed samengaan...
Dat is niks inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 00:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zandgras, more like.Van dat type dat je ook op hockeyvelden vindt.
Ja, we zaten ons vanmiddag al te verkneukelen om je.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
Kennen jullie die mop van die Bosschenaar die naar Pompey v Arsenal ging?![]()
nog 18 minuten, is het 3 uurquote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
Nog even straks een uurtje de video van the 4400 bekijken en dan is het voor we het in de gaten hebben opeens al 3 uur.
quote:
doe maar niet, dan blijf ik wakkerquote:
jamaar, je wilde ontbijtquote:
doe dan maar theequote:
quote:
SCH is een beetje afgevallen van al dat rennen..... kan er ook niks aan doenquote:
hij mocht willen dat hij er zo jong van werdquote:Op zondag 26 maart 2006 04:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SCH is een beetje afgevallen van al dat rennen..... kan er ook niks aan doen
decolle-thee zoekenquote:Op zondag 26 maart 2006 04:05 schreef Bluezz het volgende:
Huh, wat doen jullie op?
ben net thuis johquote:Op zondag 26 maart 2006 04:05 schreef Bluezz het volgende:
Huh, wat doen jullie op?
lijkt me niet....je hebt ons weer eens gevondenquote:
\\ach, je moet wat doen voor de goede vrede in da familie. Even doorbijten en toch maar beetje genieten van de leuke momentenquote:Op zondag 26 maart 2006 04:14 schreef golfer het volgende:
* golfer komt ook nog even buurten.
Mijn stiefmama heeft het onzalige idee bedacht dat we straks de verjaardag van mijn vorig jaar overleden vader met de hele familie moeten gaan vieren en ik ben dus te veel watje om daar niet nee tegen te durven zeggen.
Gevolg: met de hele familie weer bij elkaar en tapas eten in het restaurant waar hij graag kwam.
je klinkt er negatief over, maar is toch eigenlijk best een aardig ideequote:Op zondag 26 maart 2006 04:14 schreef golfer het volgende:
* golfer komt ook nog even buurten.
Mijn stiefmama heeft het onzalige idee bedacht dat we straks de verjaardag van mijn vorig jaar overleden vader met de hele familie moeten gaan vieren en ik ben dus te veel watje om daar niet nee tegen te durven zeggen.
Gevolg: met de hele familie weer bij elkaar en tapas eten in het restaurant waar hij graag kwam.
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:18 schreef Bjoro het volgende:
Of is de rest van de familie niet zo gezellig als jullie ?
quote:
Dag ouwe vent, slaap lekker.quote:
tja...misschien organiseert zij dit omdat zij zich er juist goed bij voeltquote:Op zondag 26 maart 2006 04:21 schreef golfer het volgende:
![]()
Maar nog even serieus: Ik heb het niet zo met dit soort herdenkingsgedoe's.
Voel me er niet goed bij, dit soort van te voren georganiseerd gedoe door mijn stiefma.
Nee, dat is de enige en juiste reden waardoor wij ons dus min of meer gedwongen voelen daarbij aanwezig te zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:22 schreef Bjoro het volgende:
tja...misschien organiseert zij dit omdat zij zich er juist goed bij voelt
of sla ik de plank mis ?
uit respect kan toch ook een goed gevoel geven ?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:26 schreef golfer het volgende:
Nee, dat is de enige en juiste reden waardoor wij ons dus min of meer gedwongen voelen daarbij aanwezig te zijn.
Soort respect ten opzichte van haar en omdat zij het belangrijk vindt.
Niet omdat wij dat zo voelen.
Verplichte kost dus en verder niet echt het gevoel erbij.
Ome Johan zei het al....elk nadeel...quote:Maar ja.,het eten in die tapasbar was wel lekker geloof ik.
de mascotte doet al de hele nacht een zeehond na, ik lig er wakker van en daarmee houd ik mijn vrouwtje wakker en die moet er morgen weer vroeg uit (1e softbal-toernooi), dus ik dacht...laat ik de pc ff aanzettenquote:Op zondag 26 maart 2006 04:28 schreef Bluezz het volgende:
Maar Bjoor, waarom ben je nog weekie?
Pas maar op, vandaag is de jacht begonnen op die diertjesquote:Op zondag 26 maart 2006 04:29 schreef Bjoro het volgende:
de mascotte doet al de hele nacht een zeehond na,
quote:ik lig er wakker van en daarmee houd ik mijn vrouwtje wakker
iewww hopelijk is de storm over voor haar ballenquote:en die moet er morgen weer vroeg uit (1e softbal-toernooi), dus ik dacht...laat ik de pc ff aanzetten
quote:Op zondag 26 maart 2006 04:33 schreef Bluezz het volgende:
Pas maar op, vandaag is de jacht begonnen op die diertjes
is liefkozend bedoeltquote:![]()
Het lijkt verdomme wel herfst, terwijl de lente net 4 dagen oud isquote:iewww hopelijk is de storm over voor haar ballen
*doet er nog ff 1 meequote:* Bluezz schenkt nog 1afzakker met veel ijs in
kijk, goed bezig popo !quote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Wat zijn jullie laat wakker.
Vanuit het nieuwe huis, eerste wat je doet is je internet aansluiten.
succesquote:Op zondag 26 maart 2006 04:40 schreef golfer het volgende:
* golfer Oma naar boven gaat rollen.
Zware dag voor de boeg.
Dikke kus voor Maudje, B & B.
Let niet op die rijd, die klopt niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:38 schreef popolon het volgende:
Wat zijn jullie laat wakker.
Vanuit het nieuwe huis, eerste wat je doet is je internet aansluiten.
Het is gewoon kwart voor tien, dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Let niet op die rijd, die klopt niet.
Het is weer helemaal in de war qua tijd met die zomertijd hier in NL.
Danny heeft z'n horloge nog niet opgewondenquote:
We gaan ons best doenquote:Op zondag 26 maart 2006 05:28 schreef Bjoro het volgende:
een poging tot een tukkie gaat wagen
succes bij Concordia JM
quote:
goed gezien Passiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef pascalheister het volgende:
ah ik zie bjoro al in het hoekje met z'n wit-groene shirt
klein studiootje in Weespquote:Op zondag 26 maart 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
Waar wordt het opgenomen Bjoor, in de watertoren?
nee niets ging over, kan ook wel natuurlijk bij zo'n improvisatie show !quote:Op zondag 26 maart 2006 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Werd er veel over gedaan of redelijk semi-live?
Bedoel je nooit meer Frans of nooit meer leren?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:20 schreef borisz het volgende:
dinsdag mijn laatste SO Fransdus nog 1xtje wat er voor doen en dan NOOIT MEER
![]()
Hoe kun je dan nu postenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:46 schreef Vom het volgende:
Hallo
Ik zit bij mijn ouders zonder pc het hele weekend![]()
Ik heb me ma ff achter die van haar weggekicktquote:
OKe,quote:Op zondag 26 maart 2006 13:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb me ma ff achter die van haar weggekickt![]()
Tong, sommigen vinden het niet zo leuk als je tussenstanden hier post.quote:
Zorg er dan ook voor dat je hem dan niet in de quote meeneemt,quote:Op zondag 26 maart 2006 13:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tong, sommigen vinden het niet zo leuk als je tussenstanden hier post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |