quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Beschouw het volgende:
VoreG heet een klotemiddag achter de rug. Leef met hem mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is voor de gestolen bekerfinale tegen Utrecht![]()
MethodMich heeft ook geen fijne middag gehad, gezien de uitslag bij ASWH - Geinoord (0-1)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Beschouw het volgende:
VoreG heet een klotemiddag achter de rug. Leef met hem mee.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arsenal is afgelast. Hoe zuur voor DG
Die zoekt dan wel een alternatief denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Arsenal is afgelast. Hoe zuur voor DG
Biertje voor Tolkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Zou ik een biertje mogen van een van jullie, ik heb echt geen fut meer om iets te doen.
Vannacht 2 keer alarm in de winkel, en aangezien ik en een collega van me het dichtstbij wonen worden wij altijd het eerste gebeld.quote:
En was er ook iets gebeurd of was het loos alarm?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vannacht 2 keer alarm in de winkel, en aangezien ik en een collega van me het dichtstbij wonen worden wij altijd het eerste gebeld.
Was al 2 maanden geen alarm meer geweest.
2 keer loos alarm, zoals (bijna ) altijd. Maar je moet dan wel een half uur blijven zitten totdat het alarm weer is gereset. ( Maar ik mag wel 2 uur a 200 % schrijven per alarmmelding , dus in totaal 8 uur erbijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
En was er ook iets gebeurd of was het loos alarm?
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
2 keer loos alarm, zoals (bijna ) altijd. Maar je moet dan wel een half uur blijven zitten totdat het alarm weer is gereset. ( Maar ik mag wel 2 uur a 200 % schrijven per alarmmelding , dus in totaal 8 uur erbij)
En eerder dit seizoen zei hij nog dat Geinoord blij mocht zijn als ze het zouden gaan redden etc etc en nu verslaan ze het 'grote' ASWHquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MethodMich heeft ook geen fijne middag gehad, gezien de uitslag bij ASWH - Geinoord (0-1)
In Nieuwegein wist ASWH ook al niet te winnen volgens mij. Dacht 2-2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En eerder dit seizoen zei hij nog dat Geinoord blij mocht zijn als ze het zouden gaan redden etc etc en nu verslaan ze het 'grote' ASWH
quote:
Lange Frans slaat scholier in elkaarquote:
'Hoeveel moeten er nog komen...'quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Lange Frans slaat scholier in elkaar
In elkaar slaan is trouwens wel wat overdreven, maar het blijft een dikke sukkel. Zinloos
Hoeveel moet ik er nog slaanquote:
Elke week is volgens mij weer een crime voor je om te voetballen he?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:11 schreef VoreG het volgende:
ik moet volgende week tegen Geinoord, in ieder geval met normale scheidsrechter
Het is geweldigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Elke week is volgens mij weer een crime voor je om te voetballen he?
Waar zijn al die voetbalhaters nu?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie kan er goed oude topics zoeken en wil mij helpen?
Ik zoek het topic tijdje terug gepost door MaxPower in GC. Ging over dat onderzoek dat voetbal de overheid 2 x zoveel oplevert dan dat het ze kost...
Dankjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waar zijn al die voetbalhaters nu?
Hoeveel degraderen er eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Lange Frans, die jongen is zo tegen zinloos geweld en dat vind ik zo goed van hem!
http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=453![]()
Blamage!
Dit was vrij zinvolquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Lange Frans, die jongen is zo tegen zinloos geweld en dat vind ik zo goed van hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |