quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Nederlands duo bestormt Google Idol
Drie weken geleden bestond het nog niet, maar nu is het zo?n beetje de grootste internetrage van het moment: Google Idol. Geen lange rijen om auditie te mogen doen voor drie chagrijnige juryleden, maar gewoon je optreden filmen met je webcam en opsturen naar GoogleIdol.com waar het wereldwijde internetpubliek zijn oordeel kan vellen.
Inmiddels is de strijd op Google Idol gevorderd tot de halve finales, waarin twee vijftienjarige Nederlandse meiden tot de favorieten behoren. Onder de artiestennamen Pomme en Kelly zijn ze uitgegroeid tot absolute playbacksterren. Met het nummer ?Respect? van Aretha Franklin proberen ze tot de finale door te dringen. In eerste instantie had het duo de geplaybackte nummers van onder meer de Spice Girls, Backstreet Boys en Shania Twain voor de grap geplaatst op Google Video. Deze werden opgepikt door de Australische Ben Petro, die ze op zijn website googleIdol.com zette. De Hollandse meiden werden al snel publiekslievelingen.
Dat zal nu wel minder worden aangezien *ZIJ* weer weg isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef Mastertje het volgende:
Jeemig dat vorige topic ging TE snel!
Ja, ik ga nu de rest aanpassenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef HuHu het volgende:
Goed topic, m'n naam is goed geschreven in de OP.
Misschien wil ze wel even mal doen bij een van jouw muziekjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:38 schreef cerror het volgende:
Sneuheid troef.
whehe ik had echt geen zin om jullie nicks goed te schrijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
Who the fuck is bupadie?
bestaat ook nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
whehe ik had echt geen zin om jullie nicks goed te schrijven
bupatie
Of je leest de OP ff doorquote:
Hoe kan je nou weer zo'n typo makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Svensational het volgende:
mannekebier is Manneke_Pils
Gooi hem trouwens meteen even op de Wiki, dat scheelt voor de volgendequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Svensational het volgende:
mannekebier is Manneke_Pils
Dat vroeg ik 2 topics geleden ook alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gooi hem trouwens meteen even op de Wiki, dat scheelt voor de volgende
It's hard damn work to be this stupidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer zo'n typo maken![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef faberic het volgende:
*meldt
de meeste avatars gaan voor kelly
typ typo maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer zo'n typo maken![]()
Ik ga voor beide.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef faberic het volgende:
*meldt
de meeste avatars gaan voor kelly
quote:
Of dat heb ik gedaan, maar lach ik om het feit dat de Telegraaf dit serieus op de voorpagina zet.quote:
Dat zegt meer over de Telegraaf dan over Pomme & Kellyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef Pido het volgende:
[..]
Of dat heb ik gedaan, maar lach ik om het feit dat de Telegraaf dit serieus op de voorpagina zet.![]()
Dat is toch precies het punt dat Pido maakt? IMHOquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de Telegraaf dan over Pomme & Kelly![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de Telegraaf dan over Pomme & Kelly![]()
Nou, het had ook kunnen zijn om het feit dat hij dit een domme hype vindt o.i.d., wat natuurlijk niet zo isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:48 schreef faberic het volgende:
[..]
Dat is toch precies het punt dat Pido maakt?
15-jarige meisjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nou, het had ook kunnen zijn om het feit dat hij dit een domme hype vindt o.i.d., wat natuurlijk niet zo is![]()
Dat kan Yvonne vast en zeker veranderen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:51 schreef naamloos.txt het volgende:
Adoreer hier Pommy en Kelly #6!
Sinds wanneer is het Pommy?
Ja, en dan ook nog beweren dat hij dit keer WEL een goede OP zou doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:51 schreef naamloos.txt het volgende:
Adoreer hier Pommy en Kelly #6!
Sinds wanneer is het Pommy?
Update je sig, je mist deel 6quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:52 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat kan Yvonne vast en zeker veranderen.![]()
Pido de Pedoquote:
Hij is zelf ook nog minderjarig hoorquote:
Dan mag et welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Hij is zelf ook nog minderjarig hoor![]()
Dat is het natuurlijk wel een beetje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nou, het had ook kunnen zijn om het feit dat hij dit een domme hype vindt o.i.d., wat natuurlijk niet zo is![]()
Daar heb je dus niks aan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef GummyGadGet het volgende:
Pomme is denk ik meer een meisje van de lange relaties.
Because i got high.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef Svensational het volgende:
Welk liedje is nou uit de OP verdwenen?
Because I got high.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef Svensational het volgende:
Het is niet dom, het is heel gewoon om van een mug een olifant te maken!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel een beetje.
Maar wat nog dommer is is dat men nu twee topics lang met iemand zit te praten die net zo goed een kloon kan zijn en als er naar bewijs gevraagd wordt daar niet op in gaat.
Dom of niet?
Because I got highquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:55 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Hij is zelf ook nog minderjarig hoor![]()
Pomme en Kelly zijn geen planes, trains of automobiles.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
En je past ook meteen even de TT aan zeker?
uiteraard (even vergeten dat Sven het zelf niet meer kan)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
En je past ook meteen even de TT aan zeker?
Natuurlijk wel, hij is toch mod! Modjes kunnen overal modden. Of ze het willen is een tweede.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:59 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Pomme en Kelly zijn geen planes, trains of automobiles.Volgens mij kan hij het niet aanpassen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard (even vergeten dat Sven het zelf niet meer kan)
OP is wat anders dan een TTquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:52 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog beweren dat hij dit keer WEL een goede OP zou doen![]()
![]()
No offense @ Svensational natuurlijk
Ik lachte!quote:
Dat vergeet ie zelf ook nog wel eensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard (even vergeten dat Sven het zelf niet meer kan)
Ach zo. Ik dacht alleen in eigen subforum.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij is toch mod! Modjes kunnen overal modden. Of ze het willen is een tweede.
Komt op hetzelfde neer, maar ok, ik had de TT tenminste WEL goed gedaanen de rest verneuktquote:
Modjes waarbij dat beter was geweest worden weggestuurd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ach zo. Ik dacht alleen in eigen subforum.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat je haar wel moet kunnen dumpen als de hype voorbij is.
Misschien zou ik nog kunnen inloggen onder haar naam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:06 schreef Noir666 het volgende:
*adoreert, en wacht tot Kelly terugkomt![]()
Haar sociale leven aan het verrijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wat is ze nu dan aan het doen?
ohja, ik ben ook <20quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:06 schreef faberic het volgende:
Gemiddelde leeftijd in dit topique is wel < 20 geloof ik. Dan is het dus een hype
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wat is ze nu dan aan het doen?
Mensen onder de <20 bepalen wanneer iets een hype wordt en wanneer de hype voorbij is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef Noir666 het volgende:
[..]
ohja, ik ben ook <20![]()
Maar wat heeft dat ermee te maken of het een hype is of niet?![]()
yaghquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Haar sociale leven aan het verrijken.![]()
PommeKelly heet ze. In het vorige deel was ze aanwezigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Pido het volgende:
Heeft Kelly hier een account?
Daarop komt ze nooit online, dat is zeg maar haar 'publieke' e-mailquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Orcaman1984 het volgende:
Gek dat ze in de prinscreen (het bewijs) niet haar e-mail adres wilde laten zien, maar dat die wel in haar fok-profiel staat, of is dat een fake?
Ja... ze was hier net. In het vorige topic.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Pido het volgende:
Heeft Kelly hier een account?
Hebben ze 'm al in die meiden gehangen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zijn jullie die meiden nu nog niet zat??
Een beetje wel alweer. maar goed ik houd vol totdat ze hebben gewonnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wil ik wel, maar jullie hebben geen beeldmateriaal meer overgelaten!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:13 schreef HuHu het volgende:
[..]
Goed zo, en neem meteen een Pomme & Kelly user-icon
Eentje die wel onder de 100 kB is.
Aan het tempo waarmee de topics groeien te zien blijkbaar nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De hele hype er rond om heen en de filmpjes/avatars begin ik nu ook al zat te worden. Maar Kelly niet hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het was meer een tip om het icon wat je nu hebt sowieso weg te halen, aangezien hij te groot is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar jullie hebben geen beeldmateriaal meer overgelaten!
Kelly maak nieuwe filmpjes!!!![]()
Jij " *fapt* " lekker door?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hele hype er rond om heen en de filmpjes/avatars begin ik nu ook al zat te worden. Maar Kelly niet hoor.![]()
Wie niet?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef bupatH het volgende:
meldt ! :d
Ik denk dat ik hem gevonden hebquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
Who the fuck is bupadie?
De onbekende " *fapper* "quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik hem gevonden heb![]()
fappen, fappen, maar niet postenquote:
boo fucking hooquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef Magno het volgende:
[..]
Daar zou no geen tekstje onder moeten eiglijk...
Tevens mooi bewijs dat je t echt bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef PommeKelly het volgende:
Kelly nog even heel snel (inclusief Superman posticon dingetje).
Heb net de layout van de site veranderd .. mening graag !![]()
![]()
Tsss, en dan beweren dat je niet zo goed met PCs overweg kunt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
Daarom staan ze nu ook voor in de finale, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:25 schreef berc het volgende:
de The Back Dormitory Boys
zijn echt wel beter!
Beter, vooral duidelijker. M'n browser had eerst moeite met het menu rechts, nu niet meer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
Het lijkt me meer een lay-out die je kan kiezen op wordpress.comquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tsss, en dan beweren dat je niet zo goed met PCs overweg kunt.![]()
Dat is al heel wat beter dan wat ik zou kunnen![]()
Hij is mooi trouwens, de kleuren zijn beter dan de vorige vind ik![]()
Zelfde als de vorige, alleen andere kleuren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben 22 ben ik nu te oud voor dit topic?
Mijn compliment, wat doe je!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het lijkt me meer een lay-out die je kan kiezen op wordpress.com
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Tsss, en dan beweren dat je niet zo goed met PCs overweg kunt.![]()
quote:
Je mag wel blijven hoorquote:
Had je mijn leeftijd al berekend?quote:
AUWquote:
OMFG, zeg me dat die geboortedatum een grap isquote:
Helaasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Noir666 het volgende:
[..]
OMFG, zeg me dat die geboortedatum een grap is![]()
ik heb natuurlijk ook wel voor ons nederlands trots gestemdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:27 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Daarom staan ze nu ook voor in de finale, toch?![]()
dubbel!!![]()
Dan kan je mooi op Kelly rijdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef Mastertje het volgende:
Tja ik ben ook al met m'n rijbewijs bezig
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:36 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Dan kan je mooi op Kelly rijden![]()
![]()
flauw, seksistisch en niet grappig
Een kinderhand is gauw gevuld zal ik maar zeggenquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
Heb ik (+ achternaam, naam zusje, karate club, kleur band)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Daarop komt ze nooit online, dat is zeg maar haar 'publieke' e-mail
als je met haar wilt chatten moet je haar 'privé' e-mail adres hebben![]()
Haha die zwart-wit pic is cool, waar is het glas bananensapf zugeflogen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
haar privé-adres heb ik ook, dat staat op haar Deviant-art site, en de rest hoef ik niet te weten als zij dat niet wilquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:43 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Heb ik (+ achternaam, naam zusje, karate club, kleur band)![]()
Kopen iemand?![]()
Zoals ik al zei in vorige posts, ik zet et toch niet neerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:45 schreef Noir666 het volgende:
[..]
haar privé-adres heb ik ook, dat staat op haar Deviant-art site, en de rest hoef ik niet te weten als zij dat niet wil![]()
hee trieste zak kap eens met het zogenaamde pimpen van informatie.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:43 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Kopen iemand?![]()
Stoer jongen, krijg je daar nou een grote piem0l van?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in vorige posts, ik zet et toch niet neer
En verkopen doe ik ook niet![]()
Prive adres kom ik ook nog wel achter als ik dat wil
Als je ff zoekt heb je het inderdaad, maar ik dacht dat we dit soort dingen achterwege zouden laten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:43 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Kopen iemand?![]()
Check.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:28 schreef Crudus het volgende:
![]()
Ik sta niet als user vermeld in de OP. Svensational, kan dat nog geregeld worden?
Zo ja:![]()
jezus de zoveelste aandacht post. Edit ik zal ff een smiley achter mijn zin gooienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:48 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in vorige posts, ik zet et toch niet neer
En verkopen doe ik ook niet![]()
Prive adres kom ik ook nog wel achter als ik dat wil
Jôh, doe eens gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ik zal ff een smiley achter mijn zin gooien![]()
Caught up geloof ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:53 schreef Svensational het volgende:
Uit welk liedje komt mijn icon trouwens?
http://video.google.com/videoplay?docid=-2781189069756388060&q=pomme+kellyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:53 schreef Svensational het volgende:
Uit welk liedje komt mijn icon trouwens?
Ja, onzeker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef MrBean het volgende:
Opbouwende kritiek:
Pomme kijkt te weinig in de camera!
ze kent de teksten nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:58 schreef MrBean het volgende:
Opbouwende kritiek:
Pomme kijkt te weinig in de camera!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Kelly is ook beter
Zou ze soms de teksten niet goed kunnen onthoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:06 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ja, onzeker?kijkt heletijd naar beeldscherm
Ze leren de teksten zeker uit hun hoofd, en ik denk dat het wel een paar keer over moet voordat het nagenoeg perfect is, maar ik denk dat je het beter aan de dames zelf kunt vragenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zou ze soms de teksten niet goed kunnen onthouden
Ik vraag me af hoe vaak ze oefenen voor zo'n opname, of dat het gewoon in 1 keer wordt gemaakt.
Gezien je user-icon zullen ze hun tekst dus ook wel eens vergetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:28 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ze leren de teksten zeker uit hun hoofd, en ik denk dat het wel een paar keer over moet voordat het nagenoeg perfect is, maar ik denk dat je het beter aan de dames zelf kunt vragen![]()
Maar..Maar..dat was gewoon liefquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gezien je user-icon zullen ze hun tekst dus ook wel eens vergeten
in welk liedje komt dat fragment eik voor?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Maar..Maar..dat was gewoon lief![]()
OT: Ik was toch niet van plan om adresgegevens te posten![]()
Respect natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
in welk liedje komt dat fragment eik voor?
pomme is vast n00bquote:
Ja, je kunt altijd zien dat Kelly wel op hun site post en hem onderhoudt, maar Pomme hoor je nooit wat vanquote:
Geef ook maar waarschuwingen af voor het plaatsen van chatlogs zoals MSN, daar heb ik ook de nodige bedenkingen over.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Snakey ontzettend bedankt,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Dat valt wel op ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:49 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ja, je kunt altijd zien dat Kelly wel op hun site post en hem onderhoudt, maar Pomme hoor je nooit wat van![]()
Whoat? Is dit Asskicker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Snakey ontzettend bedankt,![]()
het wordt anders wel erg vervelend zo.![]()
Dit is gewoon Kelly.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Whoat? Is dit Asskicker?![]()
anders heb je me geblocked
Als iemand het niet gelooft dat ik het ben,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Whoat? Is dit Asskicker?![]()
anders heb je me geblocked
Wie zegt dat ik op msn ben?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:58 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Geblocked dusOk, over 5 min weer een nieuw topic
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Als iemand het niet gelooft dat ik het ben,
zet dan nu een comment ergens op onze site (maakt niet uit waar) met het woord Fok erin en ik zal hem daarna direct verwijderen.
Kun je zien dat ik het ben.
done:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
zet dan nu een comment ergens op onze site (maakt niet uit waar) met het woord Fok erin en ik zal hem daarna direct verwijderen.
She's smart!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
voor ons enge internet nerds is het gewoonlijk om alles tegelijk te doen... en internet en msn en skype en irc enzoquote:
Mijn chatlog, wat doe je?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Noir666: Kelly ik vind je geil
Kelly : O RLY
Noir666: YA RLY
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
done:
https://pommekelly.wordpress.com/2006/03/25/finals/
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef Koenz0r het volgende:
Our opponents in the Grand Final are The Back Dormitory Boys, they are really great too, but although we still consider this as one big joke; we would love to become the very first Google Idols!
Meh kelly, die jappen zuigen
En dan heb ik haar niet eens op mijn MSN!quote:
als ik kelly was zou ik eerst een foto vanjezelf in je fotoboek zettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:03 schreef Noir666 het volgende:
[..]
En dan heb ik haar niet eens op mijn MSN!![]()
!
*hint*hint* richting Kelly![]()
Sryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:02 schreef PommeKelly het volgende:
Zie je?
Dat heb ik allang veranderd man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:04 schreef Mastertje het volgende:
[..]
SryTis dat asskicker je wachtwoord weet
*hoei bertonius*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:02 schreef PommeKelly het volgende:
Zie je?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat heb ik allang veranderd man.
Je bedoelt: Als jij Kelly was, dan zou je eerst wachten tot er een foto van mij (Noir666) in het fotoboek stond?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik kelly was zou ik eerst een foto vanjezelf in je fotoboek zetten
wie dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef faberic het volgende:
Er zit nu al iemand met een Deel #7 klaar om te versturen constant te refreshen of het al zo ver is
gektequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef faberic het volgende:
Er zit nu al iemand met een Deel #7 klaar om te versturen constant te refreshen of het al zo ver is
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:07 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Je bedoelt: Als jij Kelly was, dan zou je eerst wachten tot er een foto van mij (Noir666) in het fotoboek stond?![]()
weet ik veel. Iemand die van de TS eer houdtquote:
Meeste filmpjes zijn 1 of 2 keer geoefend, en in 1 of 2 keer opgenomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:06 schreef HuHu het volgende:
Maar beantwoord eens wat vragen van fans Kelly:
Oefenen jullie veel voordat jullie het opnemen?
Bij wie nemen jullie het op?
Hoe lang doen jullie over 1 zo'n filmpje?
Ik heb net je Deviantart gezien, jij kunt echt mooi tekenenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat heb ik allang veranderd man.
Komen er nog TV-Optredens de komende tijd?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Meeste filmpjes zijn 1 of 2 keer geoefend, en in 1 of 2 keer opgenomen.Alleen door sommige blunders kan het langer duren (ik heb bij Toxic bijv. een keer met mijn politiepet Pomme's lens uit haar oog gemept
).
Een paar filmpjes zijn bij Pomme opgenomen en een paar bij mij.
Zoals ik al zei wordt het liedje in totaal een paar keer geplaybacked![]()
.
Dankjewel!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb net je Deviantart gezien, jij kunt echt mooi tekenen. Je doet C&M hoorde ik? Van dat soort vakken kan ik niks, ik doe N&G
Of je doet het zoals ik; je wacht tot het topic dicht is, dan kopieer je de OP, maak je een nieuw topic, en besteedt de eerste 3 pagina's aan het editten en verbeteren van de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef faberic het volgende:
[..]
weet ik veel. Iemand die van de TS eer houdt
denken jullie erover om naakt in de playboy te staan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Meeste filmpjes zijn 1 of 2 keer geoefend, en in 1 of 2 keer opgenomen.Alleen door sommige blunders kan het langer duren (ik heb bij Toxic bijv. een keer met mijn politiepet Pomme's lens uit haar oog gemept
).
Een paar filmpjes zijn bij Pomme opgenomen en een paar bij mij.
Zoals ik al zei wordt het liedje in totaal een paar keer geplaybacked![]()
.
Geen in de planningquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Komen er nog TV-Optredens de komende tijd?
Het niveau van humor hier is echt tè hoog gegrepen voor mij. Jammer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denken jullie erover om naakt in de playboy te staan?
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Het niveau van humor hier is echt tè hoog gegrepen voor mij. Jammer.![]()
Geheim van de chefquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef hp22 het volgende:
En kijken jullie nou steeds naar de tekst in die filmpjes?
Soms vind ik de manier waarop we hier op Fok! informatie krijgen zelf ook engquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
Hallo, hoe weet jij nou wat voor profiel ik doe?![]()
Als je ooit eens tijd teveel hebt, zal de komende tijd wel nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Het niveau van humor hier is echt tè hoog gegrepen voor mij. Jammer.![]()
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Soms vind ik de manier waarop we hier op Fok! informatie krijgen zelf ook eng![]()
Ik doe trouwens ook C&M![]()
Weinig jongens die C&M doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Soms vind ik de manier waarop we hier op Fok! informatie krijgen zelf ook eng![]()
hehe Perter R de Vries kan inpakken..... Fok! Info Squat weet toch alles alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Jammer.quote:
Als je een beetje oplet moet je eens kijken hoe vaak we wel niet in de lach schieten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef HuHu het volgende:
Gaaf.
De filmpjes zien er redelijk spontaan uit, dat is wel leuk. Vooral die ene stukje dat de zonnebril van Pomme per ongeluk omlaag valt. Dat gebeurd maar 1 keer lijkt me en ik vind het knap dat jullie dan niet in de lach schieten.
Je hebt vaak dat mensen MSNadressen van vriendinnen ofzo vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Maar hoe weten jullie zoiets nou?? Er staat toch echt nèrgens op internet iets over mijn profiel, toch ?!
Of je kopieert 'm van de Wiki.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Of je doet het zoals ik; je wacht tot het topic dicht is, dan kopieer je de OP, maak je een nieuw topic, en besteedt de eerste 3 pagina's aan het editten en verbeteren van de OP![]()
Jullie kijken nogal eens opzij naar het beeldscherm. Staat daar de tekst soms? Of kijk je dan wat er op dat moment op de webcam te zien is?quote:
Ja, dan moet je mij niet aankijken, ik ben niet achter je profiel gekomen, ik hoefde het zelfs niet per sé te wetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Maar hoe weten jullie zoiets nou?? Er staat toch echt nèrgens op internet iets over mijn profiel, toch ?!
Gek hoe dat per klas zo kan verschillen, bij ons echt bijna iedereen N&G. Niemand N&T en een paar E&M.quote:
Je kan goed tekenen. Dan is een gokje snel gemaakt en dan afwachten of ze hapt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Hij wil je op FOK! Radio dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel op de radio, maar dan moet eerst de mail gelezen worden
link?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef MaxMark het volgende:
Dr zit ook een gast kansloos te doen in de reacties op pommekelly.com
Heb je ze uitgenodigd voor op Fok!Radioquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel op de radio, maar dan moet eerst de mail gelezen worden
Same here!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heb je ze uitgenodigd voor op Fok!Radio
Dat gaat dan de eerste keer worden dat ik luister.
mangaddict.deviantart.comquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
Waar kan je die tekeningen zien dan?
Wat flauw van haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar Kelly zit alles weg te editten
Zie mijn waarschuwing eerder in dit topic. Mochten jullie prive informatie of iets dergelijks tegenkomen gebruik dan dezequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Hee wij hebben onze site gemaakt voor de lol, mensen die het leuk vinden kunnen ernaar kijken en mensen die het niet leuk vinden hoeven er niet naar te kijken, maar het is niet de bedoeling dat het wordt volgepleurd met scheldpartijen.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We laten onze site niet verpesten door (op z'n Fokkeliaans) "kansloze gasten"
Ik denk wel dat jullie het daar mee eens kunnen zijn of niet?![]()
Heb je het mailtje al gezien van FOK! Radio?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hee wij hebben onze site gemaakt voor de lol, mensen die het leuk vinden kunnen ernaar kijken en mensen die het niet leuk vinden hoeven er niet naar te kijken, maar het is niet de bedoeling dat het wordt volgepleurd met scheldpartijen.
Terecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hee wij hebben onze site gemaakt voor de lol, mensen die het leuk vinden kunnen ernaar kijken en mensen die het niet leuk vinden hoeven er niet naar te kijken, maar het is niet de bedoeling dat het wordt volgepleurd met scheldpartijen.
Nou, ik denk niet dat 90% van de FOK!kers op die site gaat klooien...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Terecht.
Al valt 90% van de Fok!kers waarschijnlijk ook onder de 'kansloze gasten'
Uiteraard, ik bedoelde het dan ook niet serieus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Jij hebt ook een boterhamdoos met een computer er inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef leejow het volgende:
Hmm, ik zit op 't Walterbosch maar ik ben geen van beide ooit tegengekomen...
Maandag eens beter kijken danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef leejow het volgende:
Hmm, ik zit op 't Walterbosch maar ik ben geen van beide ooit tegengekomen...
Dat heet een DSquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Jij hebt ook een boterhamdoos met een computer er in![]()
huh wtf is dat?quote:
WTF is dat?!quote:
Mijn toestemming heb je.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bedoelde het dan ook niet serieus.![]()
"Fokkeliaans", geweldig![]()
Dat woord ga ik ook gebruiken![]()
met uw toestemming, uiteraard![]()
hoeveel bezoekers hebben jullie eigenlijk per dag op jullie website?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Jullie winnen toch welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Mijn toestemming heb je.
Als je maar wel elke keer als je het gebruikt het volgende erbij zet:
"Met toestemming gebruikt van de originele bedenker van dit woord, Kelly, die ene van Kelly en Pomme van Google Idols, wel even op ze stemmen natuurlijk"
Jup, heb hem al klaarstaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Mastertje het volgende:
Heb ik toch nog wat inhoud he!
Btw maakt iemand alvast even een nieuw (niet verneukt) topic? Dank.
Wat zit er in?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef leejow het volgende:
Heeey niet mijn boterhammendoos belachelijk makenHet is btw geen 'DS'.. gewoon van tupperware
vernueckt ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Mastertje het volgende:
Heb ik toch nog wat inhoud he!
Btw maakt iemand alvast even een nieuw (niet verneukt) topic? Dank.
Neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maandag eens beter kijken dan
Ben jij trouwens leejow van leejow.nl?
Is wel een leuke naam iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:29 schreef Mastertje het volgende:
merci bien. En ja, ze wou in FoK radio zijn, alleen moest ze d8 ik nog aan Pomme vragenCoole naam Pomme
Als je het op z'n frans uitspreekt that is.
Kaasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef leejow het volgende:
[..]
Meestal bruin brood met kaas gesmeerd door moeders
Vele duizenden, en in een weekend zo'n 70.000. (dat is dan niet per dag maar het hele weekendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoeveel bezoekers hebben jullie eigenlijk per dag op jullie website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |