TV lijstjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef Steve-O het volgende:
Ik noem alleen mijn series op die ik download omdat ik series op tv nog wel is vergeet .
-CSI
-Prison break
-Southpark
-Lost
-Smallville
-Everybody Hates Chris
-My name is Earl
Verder ben ik begonnen met The dead zone ,The Shield , Criminal minds En The unit
Daarin kan je naast de series ook, programma's zoals studio Voetbal of Dit Was Het Nieuws in kwijt. Hier gaat het volgens mij puur om de series.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Molline het volgende:
Is dit topic niet hetzelfde als Wat zijn jouw favoriete tv-programma's van dit moment?
Als ik zo naar de reacties kijk ...![]()
kijk je de herhalingen??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef Sasandra het volgende:
Ik zag laatst een aflevering van Spooks, snotverdomme, was me dat even spannend.
Verder:
-Carnivale (inmiddels serie 2)
En in het verleden:
-Buffy the vampire slayer
-Angel
-Seinfeld
-Six feet under
-Dead like me
dan heeft hij smaak.quote:
Nu pas? Shame on you!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef maidho het volgende:
... en ik ga morgen beginnen met Lost. hopelijk kan het me boeien:).
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dan heeft hij smaak.
dat is keigrappig
Omdat er werkelijk altijd eikels zijn die spoilers plaatsen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:48 schreef Merkie het volgende:
Ook zie ik heel veel mensen die 24 volgen maar nooit in het 24-topic komen.
wanneer zag jij voor het laatst daglicht?quote:Op donderdag 25 mei 2006 03:50 schreef SPiDeY. het volgende:
Hmmm eens zien, deze vind ik leuk/inspirerend om te kijken:
-hele shitlist-
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:57 schreef truStie het volgende:
[..]
wanneer zag jij voor het laatst daglicht?
Tnxquote:
Ik eigenlijk ook niet.quote:
Je moet niet vergeten dat series die al afgelopen zijn, vaak veel goedkoper zijn dan bijvoorbeeld de DVD box van 24. En hij zegt dat hij ze verzameld, maar dat betekent niet dat hij ze ook allemaal heeftquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:39 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Een vriend van me had een keer uitgerekend hoeveel die kwijt zou zijn als die alle orginele dvd's had van stargate, smallville, lost, macgyver en nog iets anders... en hij zou meer dan ¤ 2000,- kwijt zijn.
Dus diegene is rijk of lult uit zijn nek of heeft ze gekregen..
Ja dat is eigenlijk ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:04 schreef Nuna het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat series die al afgelopen zijn, vaak veel goedkoper zijn dan bijvoorbeeld de DVD box van 24. En hij zegt dat hij ze verzameld, maar dat betekent niet dat hij ze ook allemaal heeft
Die is weer begonnen hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Op de Nederlandse buis:
Verder heb ik van de volgende series alle episodes gezien, helaas zijn deze nu allemaal beëindigd:
Pimp My Ride
Vorige weekquote:Op zondag 25 juni 2006 00:33 schreef Geqxon het volgende:
Pimp my ride? De UK versie had weer een paar episodes, maar Pimp My Ride toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Geqxon op 25-06-2006 01:13:55 ]
Die komt volgend jaar ook weer terugquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik van de volgende series alle episodes gezien, helaas zijn deze nu allemaal beëindigd:
Beaty and the Geek
Ohja, hier is bijgekomen: Friends.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef Nuna het volgende:Grey's Anatomy Prison Break Strong Medicine Desperate Housewives Expeditie Robinson Peking Express Lost
En deze volg ik af en toe:CSI ER Medium McLeod's Daughters Will & Grace
Welke zender en wanneer,is het een serie die je van begin af aan heb moeten volgen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:22 schreef turnpike het volgende:
Een echte aanrader wat mij betreft, Arrested Development, not quite a typical american sitcom.
Over een ontwrichte familie waarvan de vader wegens fraude de gevangenis indraait en de zoon uit alle macht probeert om het gezin bij elkaar te houden en de zaak terug op poten te krijgen, hoezeer zijn familieleden hem ook lijken tegen te werken.
De serie ligt meer in de lijn van series als the office, absurde personages, alledaagse verwikkelingen en heel belangrijk, niet opgenomen voor een publiek.
Joey is ook afgelopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
VS:
- Friends (afgelopen)
- 24
- Joey
- How I Met Your Mother
- Committed (afgelopen)
- Off-centre (afgelopen)
En ik volg ook als ze tegen kom nog wel wat andere series als CSI, Buffy, Desperate Housewives, Medium, series op NET5, etc.
Op de Nederlandse tv:
- Wie is de Mol
- Peking Express
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |