Links:quote:Proper Link Color for Adsense / YPN
I have tested this on numerous sites in numerous genres, and I continually see that one link color out performs the rest. I have seen it make an improvement of .1-1% on the CTR scale. Depending on the site this could mean pennies or hundreds a day. The best link color is the standard hyperlink blue that we have been seeing for years. It is engrained into the minds of your viewership that the standard blue is a clickable link. I know the arguement of blending and matching and I am a firm believer in such, except when it somes to the link color. The best color hands down is #0000FF. Try it for yourself and see!
Het zouden er nu iets meer moeten zijnquote:
Niet echt slim maargoed wie ben ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het zouden er nu iets meer moeten zijn
Mijn website ststs: (simpel forumpje voor IT studenten aan de hogeschool en universiteit, private forum)quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Kan iemand hier 'es wat cijfers geven? Ik kan echt nergens op hun site gemiddeldes vinden over verdiensten per view/click.
Dat is extreem laag natuurlijk, maar voor een private forum waar vrijwel niemand op die advertenties klikt misschien niet ongebruikeljk.quote:
het is niet alleen een forum, maar je hebt gelijk veels te laagquote:Op zondag 2 april 2006 13:39 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Dat is extreem laag natuurlijk, maar voor een private forum waar vrijwel niemand op die advertenties klikt misschien niet ongebruikeljk.
30 dollarcent per klik is wel weer enorm veel!quote:Op zondag 2 april 2006 14:35 schreef ARKON het volgende:
[..]
het is niet alleen een forum, maar je hebt gelijk veels te laag
Wat de gek ervoor geeft, als de adverteerders 30 cent overhebben voor een bezoeker dan krijg jij dat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:05 schreef ARKON het volgende:
hoe kom je aan 30 cent per klik?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Stretto het volgende:
[..]
Wat de gek ervoor geeft, als de adverteerders 30 cent overhebben voor een bezoeker dan krijg jij dat.
Dus een ringtone site zal bijv. veel minder krijgen dan een website over luxueuze jachten.
Gezien de ROI bij bij luxueuze jachten vele malen hoger is, stel je hebt 5 dollar per bezoeker over en van de 15 000 dollar die jij hebt besteed bestellenm er daadwerkelijk een paar mensen zo'n boot kopen dan heb jij goede zaken gedaan. In dat soort gevallen is 5 dollar per bezoeker niks.
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 | $47.79 what is mesothelioma $47.72 peritoneal mesothelioma $47.25 consolidate loans $47.16 refinancing mortgage $45.55 tax attorney $41.22 mesothelioma $38.86 car accident lawyer $38.68 ameriquest mortgage $38.03 mortgage refinance $37.55 refinancing $35.99 auto accident attorney $35.52 equity mortgage $34.34 mesothelioma texas $34.05 mortgages $33.80 criminal defense attorney $33.54 epocrates $32.95 mesothelioma $32.08 car accident attorney $31.60 mortgage refinance rate $31.38 loan refinance $31.29 personal injury attorney $31.24 best refinance $30.14 register domain names $29.86 medical malpractice lawyer $29.68 incorporate $29.68 malignant mesothelioma $29.49 mortgage refinance $29.45 freecreditreport $29.41 fargo refinance $28.53 mortgage loans $28.15 125 refinance $28.05 los angeles lawyer $27.96 re mortgage $27.38 how to register a domain name $27.31 mortgage refinance rate $26.86 personal injury $26.48 refinance $26.17 refinance $25.43 mortgage loan $25.35 texas refinance $25.33 medical malpractice attorneys $25.33 mortgage application $24.46 mortgage companies $24.33 countrywide $23.92 low mortgage rate $23.26 va refinance $22.83 gmac mortgage $22.17 california mortgage rates $21.86 ameriquest $21.68 florida lawyer $21.41 dui $21.29 refinance leads $21.16 domain register $21.07 refinance new york $20.62 refinance rental property $20.46 utah mortgage $20.38 mortgage lenders $20.35 find a lawyer $20.20 mortgage note $20.17 wrongful death |
Nu nog iemand die daar een mooi verhaal van kan makenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:39 schreef Ernest0 het volgende:
Hier een paar goed betalende keywords.
Bijna 40 euro per klik
In Canadese dollars. 1 dollar is 70 eurocent
[ code verwijderd ]
bedankt, het zijn er nu 4quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het zouden er nu iets meer moeten zijn
bron?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:39 schreef Ernest0 het volgende:
Hier een paar goed betalende keywords.
Bijna 40 euro per klik
In Canadese dollars. 1 dollar is 70 eurocent
[ code verwijderd ]
Dat is om je account te verifieren, kijk maar eens goed op de adsense website dudequote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef Misanthropist het volgende:
ik kreeg vandaag ineens een uitbetaling van 20 cent
bij mijn weten uit het niets en ik zit nog niet aan mijn 100 dollar... wat kan dat geweest zijn?
en dit doen ze pas na enkele maanden?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dat is om je account te verifieren, kijk maar eens goed op de adsense website dude![]()
Eehm nee: Dat doen ze omdat jij zeer waarschijnlijk een bankrekening hebt opgegeven, en ze willen natuurlijk wel weten of deze correct is. Door een dergelijk klein bedrag over te maken kunnen ze het checken. Dat bedrag is je verificatie code. Als je nu eens beter kijkt dan zal je het vinden. Ik weet het zelf ook niet meer waar het precies wasquote:Op donderdag 6 april 2006 01:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en dit doen ze pas na enkele maanden?
ik heb overigens nergens kunnen vinden waar dat op de website staat btw
Door je content aan te passen en meer te richten op Nederlandse adverteerders. Voor de rest kan je er niet echt veel aan doen omdat Google zelf kiest welke adverteerders er komen, zolang er geen Nederlandse zijn komen er wel Engelse.quote:Op donderdag 6 april 2006 05:04 schreef mg794613 het volgende:
ik krijg nu engelse advertenties op m'n site, hoe krijg ik nederlandse? (adsense)
kijk maar eens bij je rekeningnummer in je profielquote:Op donderdag 6 april 2006 01:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en dit doen ze pas na enkele maanden?
ik heb overigens nergens kunnen vinden waar dat op de website staat btw
dan moet je de pagina goed in elkaar zetten. javascript naar onderen of het liefts in een aparte file als dat mogelijk is.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:17 schreef YoshiBignose het volgende:
dat adsense is wel beetje nep. ik heb bijvoorbeeld veel javascript codes ofzo op mijn site en dan krijg je reclame van java![]()
Wees blij, kan je straks deeltje 5 openen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Stretto het volgende:
Ernest0 gebruik eens voor de grap copy paste in plaats van 3 reacties achter elkaar
Het gaat hier denk ik meer om de kwaliteit dan de kwantiteit zeg ik dan maarquote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Wees blij, kan je straks deeltje 5 openen.![]()
Ik ga voor beidequote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef Stretto het volgende:
[..]
Het gaat hier denk ik meer om de kwaliteit dan de kwantiteit zeg ik dan maar![]()
Klopt, gezeik met de host omdat ondergetekende ietwat teveel cpu resources gebruiktquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ik ga voor beide![]()
nog een algemene tip voor mensen die relevante ads willen hebben. Gebruik html tags zoals <b> en <h2> om aan te geven welke woorden belangrijk zijn voor je pagina.
Dit verhoogt de indexering door zoekmachines en ook het aantal relevante ads.
Verder kan je proberen je keyword dichtheid te verhogen, dus zoveel mogelijk gebruik maken van relevante keywords op je website. Probeer ook services als google sitemaps, dit zijn ideale tools om je pagina te optimaliseren. Het klinkt misschien als veel werk, maar het is het absoluut waard, door met dit soort dingen rekening te houden verhoog je met gemak het aantal bezoekers en de CTR.
Het werkt ook dubbelop, mensen die je pagina via google vinden zoeken op bepaalde keywords. Als het goed is komen ze dan op je website en zien ze ads gerelateerd aan je keywords, waardoor ze eerder geneigd zijn om door te klikken. Zelf krijg ik per dag ongeveer 2500 bezoekers via google, wat verantwoordelijk is voor het overgrote deel van de inkomsten.
Kortom, je adsense inkomsten zijn goed te verhogen door de zichtbaarheid in zoekmachines te verhogen.
Mja ik gebruik Adbrite vooral waar Google niet mag, adult content etc dus... en als het zo doorgaat dan haalt het nog Google in ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:56 schreef Ernest0 het volgende:
adbrite loopt voor geen meter bij mij, ben er maar mee gestopt
vorige week wel 615 dollar van google gekregen![]()
Haha, neem van mij aan dat geen hond 100 euro voor 5000 views krijgt, je leeft in een heel andere wereld. Als dat zo was dan was ik inmiddels miljonair.quote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb ook ff wat met Adsense gepielt.
Die lui betalen alleen maar per klik, schiet totaal niet op dus.
5000 views per dag geen probleem, maar met 40 cent opbrengst, waar een adverteerder op Fok al min 100 euro zou moeten dokken hoeft het van mij niet.
Als iemand nog een adverteerder weet die gewoon per view dokt hou ik me van harte aanbevolen, anders schrijf ik zelf wel de adverteerders aan van de grote websites dat ze bij mij voor half geld kunnen komen (is nog steeds 500x zo veel als Google dokt)
hoeveel unieke bezoekers heb je als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 april 2006 01:08 schreef ARKON het volgende:
Afgelopen 3 dagen:
riday 04/07/2006 $0.05 11 $0.55
Saturday 04/08/2006 $0.05 57 $2.99
Sunday 04/09/2006 $0.06 23 $1.33
gem deze week minder dan 5000 view per dag
Avg Weekly
Views/Ad 31,654
beetje laag maarja ben wel tevreden zo
geen ideequote:Op maandag 10 april 2006 11:17 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hoeveel unieke bezoekers heb je als ik vragen mag?
Hmmz je bent blijkbaar niet stats geil zoals ik........ maar ik kan het je wel aanraden om enige vorm te gebruiken om te zien wat je bezoekersaantallen zijn etc.quote:
Muah, stats zoals netstat ofzo komen met een banner dus dat heb ik liever niet. SMF heeft wel een eigen stat page maar dat telt geen unieke bezoekers.quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hmmz je bent blijkbaar niet stats geil zoals ik........ maar ik kan het je wel aanraden om enige vorm te gebruiken om te zien wat je bezoekersaantallen zijn etc.![]()
Hier MAG je niets aan veranderen van googlequote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik heb net 1 keer op zo'n google ad geklikt en tot mijn grote verbazing opent de advertentiesite niet in een nieuw window.
Natuurlijk leuk als je bezoekers op die ads klikken, maar dan zijn ze gelijk weg van je eigen site.
Weet iemand hoe je die adsense zooi zo in kunt stellen dat advertenties in een nieuw window openen of is dat verboden door Google?
Heb in elk geval wat keywords gezet zodat ik nu ads zie van geldleningen en aandelenzooi, denk dat zoiets ook wel interessanter is dan standaard zooi uit de VS.
Ik vroeg het omdat je anders niets zinnigs over je CTR kan zeggen. Forums hebben meestal nogal wat pageviews per bezoeker. Op mijn website bekijken mensen gemiddeld 2 a 3 pagina's. Stel dat ze bij jou 20 a 30 bekijken is het logish dat je CTR 10 keer zo laag is. Bovendien is het met forums ook nog zo dat die relatief veel vaste bezoekers hebben, en die klikken nou eenmaal niet elke keer op je ads.quote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef ARKON het volgende:
[..]
Muah, stats zoals netstat ofzo komen met een banner dus dat heb ik liever niet. SMF heeft wel een eigen stat page maar dat telt geen unieke bezoekers.
Zoiets bedoel je?
Monthly Summary New Topics New Posts New Members Most Online Page views
April 2006 106 533 8 282 27085
March 2006 369 2080 49 988 79323
Helaas ondertseunt mijn hoster geen friendly url'squote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stretto het volgende:
[..]
Klopt, gezeik met de host omdat ondergetekende ietwat teveel cpu resources gebruikt![]()
[..]
![]()
En daarnaast moet de content gedeeltelijk in de url verwerkt zijn, SEO traffic is het beste wat je kan overkomen als Adsense gebruiker.![]()
Als het echt zou werken, dan zouden ze zelf toch wel zo'n site starten? Dat lijkt mij tenminstequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef NPower het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://www.adsenseready.com/
Als iedereen dezelfde content heeft dan komt er dus geen hond op je site! Compleet zinloos dus.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:24 schreef NPower het volgende:
Wat denken jullie hiervan?
http://www.adsenseready.com/
Eehm als je targetted traffic inkoopt en het zo maakt dat mensen snel wegklikken via de ads dan kan je er wel een leuk centje mee verdienenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde content heeft dan komt er dus geen hond op je site! Compleet zinloos dus.
Alleen unieke content heb je iets aan!
Eehm, mis ik iets?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:08 schreef Stretto het volgende:
[..]
Eehm als je targetted traffic inkoopt en het zo maakt dat mensen snel wegklikken via de ads dan kan je er wel een leuk centje mee verdienen
Ik bedoel dus dat als je targetted traffic inkoopt en je richt die content zo aan dat de bezoekers wel geneigd zijn om snel weg te klikken via de ads dat je wel iets aan de content hebt. Dan maakt het niet uit of anderen de content ook hebben. En die duizenden pagina's aan content zijn uiteraard niet nodig maar het is wel makkelijk omdat je makkelijker aan targetted traffic kunt komen omdat je niet gebonden bent aan een niche.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:22 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Eehm, mis ik iets?![]()
Targeted traffic? Waar haal je dat ineens vandaan? Het gaat hier om iets heel anders dan targeted traffic
Met targeted traffic heb je toch geen duizenden pagina's met content nodig? Dan zou 1 volstaan
Dat is idd niet echt veel neequote:Op zondag 16 april 2006 02:34 schreef M3CABRIO het volgende:
Paginaweergaves Aantal klikken Pagina-CTR ECPM van de pagina [?] Inkomsten
8.396 1 0,01% USD 0,00 USD 0,01
Echt te triest voor woorden dit.
Een adverteerder op Fok zou hiervoor minimaal 500 pleuro hebben moeten dokken (3 banners ruim 8000 keer weergeven a EUR 24 per 1000 banner vertoningen).
Zal van de zomer webads maar eens bellen voor een concurrerend aanbod.
Wat een oplichterij dit.
Kan wel gunstiger zijn alleen dan moet je wel een sie hebben waar de adverteerde in geinteresseerd is. Maar het is een hoop gedoe, en veel meer geld zal het niet opleveren.quote:Op zondag 16 april 2006 12:35 schreef JortK het volgende:
In hoeverre is het niet gunstiger om zelf je space te verkopen, dan afhankelijk te zijn van wat Adsense je geeft?
Dit is echt onzin, die cijfers die je noemt slaan ABSOLUUT nergens op!quote:Op zondag 16 april 2006 02:34 schreef M3CABRIO het volgende:
Een adverteerder op Fok zou hiervoor minimaal 500 pleuro hebben moeten dokken (3 banners ruim 8000 keer weergeven a EUR 24 per 1000 banner vertoningen).
Je hebt gelijk zie ik, wat een absurde bedragen. Ik neem aan dat een behoorlijk percentage naar webads gaat maar dan nog.quote:Op zondag 16 april 2006 13:26 schreef M3CABRIO het volgende:
Ernest, ik baseer me op de prijslijst van Webads (o.a. de advo's op Fok)
http://www.webads.nl/pdf/data/wanetworks/ratecard/get
Ik zit nu op 250K views per maand en ben al lang miljoneir (alleen niet met ads verkopen:))
quote:Op zondag 16 april 2006 14:22 schreef M3CABRIO het volgende:
Misschien heb ik me al te rijk gerekend door kennelijk de duurste adverteerder van het web op te sporen.
Ik zie wel dat je als adverteerder je max aantal impressies per bezoeker kunt locken.
Dus als website moet je zorgen voor veel verschillende bezoekers en meerdere advertentie camagnes via die lui.
Als je kijkt naar het aantal pageviews bij Fok moeten de eigenaren hier ook allemaal in een 24 karaats gouden kasteel in Monaco wonen.
Je zou het kunnen doenquote:Op zondag 16 april 2006 16:50 schreef jp84 het volgende:
die hele hoog betalende keywords, zijn die niet heel fraude gevoelig?
bijv : $38.86 car accident lawyer
als je dan een verhaaltje typt met dat onderwerp, adsense balkje erbij, en op een andere pc een klik errop.
:S
0.01 per bezoeker die klikt bedoel je?quote:Op zondag 16 april 2006 17:23 schreef M3CABRIO het volgende:
Hoe recent zijn die "populaire" keywords en welke zijn er ook in NL handig te gebruiken? Het lijkt me echt sterk dat Adsense NL keywords heeft die veel meer dan een knaak opleveren.
Vandaag weer 3 clicks @ 1 cent zie ik en nog 8 tegen $1
Misschien moet ik mijn eigen site ook maar laten meedoen aan adsense.
Voor $0,01 per bezoeker loop je weinig risico denk ik.
Aan de andere kant, als een bezoeker van jou een fotogallerij bekijkt van 50 foto's heb jij er 50 views bij, je kan niet verwachten dat de bezoeker bij iedere foto ook op een ad gaat klikkken natuurlijk. Hoeveel unieke bezoekers op je site komen, zegt meer over de ad waarde en effectiviteit.quote:Op zondag 16 april 2006 17:49 schreef M3CABRIO het volgende:
Yup, want door te klikken wordt ie pas een bezoeker van je website.
Maar ik vind het niet eerlijk voor de lui die ads op hun sites plaatsen dat je alleen betaald wordt per klik (welke gem 1 in de 800 views gebeurd) en dat die klik dan maar 1 cent op kan leveren, aan de andere kant, als adverteerder is het wel leuk zaken doen, waar de ene asbestlongkanker advocaat $80 per bezoeker dokt rekent een ander maar 1 cent af....
Dat is ook mijn ervaring. Wat vooal een pluspunt is: ze hebben veel aanbieders en dus ook veel relevante ads.quote:Op zondag 16 april 2006 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
En toch schijnt adsense beter te betalen dan andere gelijksoortige aanbieders.
Mijn ervaringen:quote:Op zondag 16 april 2006 21:42 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring. Wat vooal een pluspunt is: ze hebben veel aanbieders en dus ook veel relevante ads.
wel handig als je ads erop hebt staanquote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef outcast_within het volgende:
Wat grappig. Ik ga mijn domein naam hosting/registratie weer terug verdienen
en wel met deze geweldige sitewww.taipau.com
Het werkt zeker niet als je 5 * 1keerindeweek terugkerende bezoekers hebt of wel?
is die kuikens.com site van jouw?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:36 schreef M3CABRIO het volgende:
Lekker verhaal weer, ik zit op een clickrate van 0,09% dus voor elke 1100 series bannervertoningen wordt er 1 keer geklikt.
Vandaar dat ik ook alleen maar ads erop aan het regelen ben die gem $1+ per click opleveren anders is het compleet zinloos.
Soms vraag ik me af waar ik mee bezig ben, met mijn gewone werk verdien ik in 1 uur meer dan in een kwartaal adsense.
Iemand een idee hoe je zonder het expliciet te zeggen de mensen wat vaker op die banners kan laten klikken?
Ik zag laatst een site die klik hier en win boven de banners had gezet, hopelijk zie Google dat ook, puur slecht zoiets
Rustig. eerst de content regelenquote:Op donderdag 20 april 2006 01:27 schreef ARKON het volgende:
[..]
wel handig als je ads erop hebt staan![]()
Ik schaam me om ads op mijn site te zetten, dus op de homepage komt er zo wie zo nix, overigens komt meer dan 99,5% van de pageviews uit de gallery dus het heeft ook weinig nut.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:58 schreef jp84 het volgende:
[..]
is die kuikens.com site van jouw?
ik zou om te beginnen ook op de hoofdpagina een blokje zetten.
nu zie ik alleen een banner bij de foto sectie.
ik zie ook alleen adds over leningen, misschien moet je andere adds showen die beter bij je doelgroep past.
ook zijn jouw adds mooi in je site geintergreerd, met als gevolg dat ze niet opvallen.
ik zou het blok geel maken met rode letters oid. aangezien geel de enige andere kleur op die pagina is. dan springen je adds er veel meer uit en heb je cker meer respons.
jij gebruikt ook verborgen tekst op je site, dat is net zo tegen de regels als mensen vragen om te klikkenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:36 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik zag laatst een site die klik hier en win boven de banners had gezet, hopelijk zie Google dat ook, puur slecht zoiets
Bedankt voor de spellingscontrolequote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef outcast_within het volgende:
flamewars etc. te voorkomen is is gratis registratie
2 keer is in een zin.
heb ook trouwens meteen maar gezocht naar een banner om te klikken
Nee niet precies. Ik zocht er maar een uit met geld lenen / kijken hoeveel ik kon lenen. (daarna voor de zeker heid maar doorgeklikt naar een offerte) 2 dollar serieus? damnquote:Op donderdag 20 april 2006 13:07 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Bedankt voor de spellingscontrole
Ik zie idd vandaag 1 klik, weet je nog waarop je klikte, is er 1 van $2,00....
wat dacht je van: https://www.google.com/adsense/?hl=nlquote:Op donderdag 20 april 2006 16:13 schreef jp84 het volgende:
waar kan je eig die PIN code invoeren?
Ow sorry, ik dacht dat inderdaad dat je achterlijk of blind was.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef jp84 het volgende:
ja ik ben niet achterlijk, maar ik kan als ik ingelogd ben niet vinden waar ik het kan invoeren
edit: ik bedoel dus die pincode die je opgestuurd krijgt, voor je eerste echte betaling.
Kanalen zijn inderdaad erg leuk om bij te houden wat je per site verdient. En ook om te kijken welek ads op een pagina het goed doen en welke niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef jp84 het volgende:
ja, je kan met hetzelfde account meerdere sites gebruiken voor adsense, en als je dan ook nog voor kanalen kiest, kan je ook al je stats bijhouden per site
ik bedoel, als ik meerdere sites wil gebruiken met adsensequote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef YoshiBignose het volgende:
maar ik kan niet vinden waar ik die sites invul, of kjan ik plaatsen waar ik wil?
Als je eenmaal in het programma toegelaten bent, kun je adsense op elke site die je wilt gebruiken. Wel moet elke site natuurlijk aan de voorwaarden van Google voldoen: geen adult content, geen verborgen tekst etc.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik bedoel, als ik meerdere sites wil gebruiken met adsense![]()
Hoeveel was mijn click voor vandaag waard?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef M3CABRIO het volgende:
Nergens, dat is het grote google geheim.
Maar met nuchter nadenken kom je een eind.
Iemand die zijn gratis blog aan het promoten is zal maar 0,01 dokken en een aanbieder van hypotheken zou wel eens $1+ kunnen geven.
Hoe duurder het geadverteerde product is hoe groter de vermoedelijke opbrengst per click.
Totaal +- 70.000, forum gemiddeld 25.000 (onderschrift, dat is het forum)quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Met hoeveel views per week??
Welke gebruik jij?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef Johnns het volgende:
mn website is nog niet bekend, zelf nog niet eens af, en heb nu in 2 dagen al 5 $ verdient
me happy
Hij bedoelt meer iets concreets zoals: Chitika,Adbrite,Adengage,Clickzor,Adsense oid.......quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:55 schreef Johnns het volgende:
ow gewoon reclame die zich aanpast aan de content van de site. de ads dus.
dus uit de clicks.
weet iemand dit?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:42 schreef jp84 het volgende:
Zodra uw accountsaldo het bedrag van $50 heeft bereikt, wordt uw Persoonlijk Identificatie Nummer (pincode) gegenereerd en binnen 3 tot 5 dagen via exprespost aan u toegestuurd. U kunt de aanmaakdatum bekijken door op de koppeling Geef uw pincode op op uw pagina Betalingsgeschiedenis te klikken.
waarom staat dit er niet bij, bij mijn betalingsgeschiedenis scherm
Adsense dusquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:18 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer iets concreets zoals: Chitika,Adbrite,Adengage,Clickzor,Adsense oid.......
Nope, het hangt er gewoon vanaf. Ik verdien bijv. meer met Adbrite omdat ik redelijk wat adverteerders heb die ads inkopen. Maar het is vaak wel zo dat de kans dat je veel geld krijgt per click het grootste is bij Adsense (meer adverteerders=meer inkomsten voor ons)quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Het lijkt erop dat Adsens het meest rendabel is of heb ik het mis??
dan moet je denk ik met popups gaan werken. klikquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef M3CABRIO het volgende:
Zijn er ook adsense "klonen" die ook per 1000 VIEWS dokken en niet alleen per click?
Iemand die voor een paar miljoen wat 20 sec spots op TV laat zien betaald tenslotte ook alleen voor het vertonen van zijn ad en niet voor de eventuele klanten die hij er aan overhoudt.
Mja je moet tv en internet niet vergelijken, totaal andere genres.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:32 schreef M3CABRIO het volgende:
Zijn er ook adsense "klonen" die ook per 1000 VIEWS dokken en niet alleen per click?
Iemand die voor een paar miljoen wat 20 sec spots op TV laat zien betaald tenslotte ook alleen voor het vertonen van zijn ad en niet voor de eventuele klanten die hij er aan overhoudt.
Mjah, bezoekers weg door ads, dan moet je het wel verpesten. Ik merk dat adbrite niet altijd even snel laadt en houdt mijn pagina dan op. Momenteel heb ik het alleen nog op mijn image-uploader aan staan, omdat ik nog aan het testen was wat de verschillen zijn met Adsense.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:42 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja je moet tv en internet niet vergelijken, totaal andere genres.
Wat jij wilt is zowat niet mogelijk, waarom zou je als adverteerder betalen voor een paar duizend views als je geen clicks krijgt? Je wilt uiteindelijk dat er mensen naar je website komen.....
Richt je nu maar gewoon op Adsense en beetje agressief te werk gaan mag best hoor (maar pak het wel ietwat subtiel aan). En ik zie jou ook zeggen dat je bang bent dat de bezoekers weg gaan door de ads ed: Probeer het eens een maandje en dan zie je wel verder.
Mja dat beweerde M3CABRIO. Mja wat wil je als Google 200 000 servers over de hele wereld heeft staan tegenover >500 server van Adbrite.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mjah, bezoekers weg door ads, dan moet je het wel verpesten. Ik merk dat adbrite niet altijd even snel laadt en houdt mijn pagina dan op. Momenteel heb ik het alleen nog op mijn image-uploader aan staan, omdat ik nog aan het testen was wat de verschillen zijn met Adsense.
Met Adsense heb ik nog nooit problemen gehad dat de pagina vertraagt door een trage adserver.
Het kleine bedrag is om je bankrekening nummer te testen en de pincode om je adres te testen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:48 schreef jp84 het volgende:
ja dat heb ik ook ingesteld, ze hebben ookal een klein bedrag gestort om te testen.
betekend dat dat ik geen pincode nodig heb?
ik zie namelijk ook niet die link om je pincode intevoeren.
Vriendjes vertellen dat ze dagelijks op je site moeten klikken zou ik niet doen Ik heb net wel bezwaar aangetekend bij Google, kijken of ze hem weer enablen. Vast niet .quote:Op zondag 23 april 2006 22:03 schreef muhammad_ali het volgende:
wat is invalid clicks dan? Dan weet ik wat ik beter niet kan doen.
quote:Op zondag 23 april 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
Notice to self: Do not ask your friends to click the ads button!
Dat weten ze niet. Ze zien denk ik alleen dat IP nummer xxx.xxx.xxx.xxx wel érg systematisch blijft klikken op één specifieke adsense-providerquote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef ARKON het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou eigenlijk of je een virend bent :S
Nouja, ik blijf erbij: adengagequote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat weten ze niet. Ze zien denk ik alleen dat IP nummer xxx.xxx.xxx.xxx wel érg systematisch blijft klikken op één specifieke adsense-provider.
Misschien als Google me definitief weigert dat ik die probeer.quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef ARKON het volgende:
[..]
Nouja, ik blijf erbij: adengageheb binnen een ruime week al 50 dollar :S
Als het zo doorblijft gaan haal ik met gemak de 80 dollar voor het einde van de maand.
[afbeelding]
Ik kriojg alles via paypal.. en die maken het over naar mijn rekening..quote:Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef meeloper het volgende:
Einnndelijk staan de banners bij mij op een betere plaats. Het aantal clicks en de bedragen per dag zijn meteen een stuk hoger geworden.
Clicks per dag zijn 240, 223, 251, 249
Bedragen zijn 33,64, 29,39, 33,18, 25,58
Vraagje voor de webmasters die aardig veel verdienen per maand dmv adsense: Betalen jullie belasting over je inkomsten? Mijn server staat in de US en mijn bezoekers komen daar voornamelijk vandaan. Hoe werkt het met belasting betalen? Heb daar eerlijk gezegd nog niet echt research naar gedaan.
Paypal en Adsense lijkt me sterkquote:Op maandag 24 april 2006 00:57 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ik kriojg alles via paypal.. en die maken het over naar mijn rekening..
ja ik gebruik geen google adsense.quote:Op maandag 24 april 2006 01:43 schreef Stretto het volgende:
[..]
Paypal en Adsense lijkt me sterk![]()
Jij doelt zeker op Adengage........
Google doet niets met de belastinggegevens als je in het 'buitenland' woont (buiten de States dus).quote:Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef meeloper het volgende:
Einnndelijk staan de banners bij mij op een betere plaats. Het aantal clicks en de bedragen per dag zijn meteen een stuk hoger geworden.
Clicks per dag zijn 240, 223, 251, 249
Bedragen zijn 33,64, 29,39, 33,18, 25,58
Vraagje voor de webmasters die aardig veel verdienen per maand dmv adsense: Betalen jullie belasting over je inkomsten? Mijn server staat in de US en mijn bezoekers komen daar voornamelijk vandaan. Hoe werkt het met belasting betalen? Heb daar eerlijk gezegd nog niet echt research naar gedaan.
Iedere cent die je bijverdient moet je in principe opgeven aan de belastingdienst. De kosten die je gemaakt hebt, kun je aftrekken.quote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Stretto het volgende:
Zolang je niet al teveel ermee verdient hoef je er ook geen zorgen over te maken.
Je mag bijverdienen zoveel je wilt. Zolang je maar belasting erover betaalt.quote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef jp84 het volgende:
volgens mij is het rond de 10K euro netto per jaar wat je mag bijverdienen
aaaah ok, dan begrijp ik het.quote:Op maandag 24 april 2006 17:52 schreef jp84 het volgende:
als ze een hoger bedrag bied op een keyword, kom je hoger in de lijst
Hoeveel views en clicks had je voor die $50 nodig?quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef ARKON het volgende:
[..]
Nouja, ik blijf erbij: adengageheb binnen een ruime week al 50 dollar :S
Als het zo doorblijft gaan haal ik met gemak veel meer voor het einde van de maand.
[afbeelding]
http://www.adengage.com/create_ad.cfm?site_id=5448quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Hoeveel views en clicks had je voor die $50 nodig?
Adbrite schopt ook wel kont, alleen het levert veel minder op per klikquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef JortK het volgende:
Ik ben het met Adbrite aan het proberen.. eens kijken wat het word
Verwacht je nu serieus dat zo'n website geld opbrengt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
Spannend... ik heb het geinstalleerd...
eerst dacht ik dat het niet werkte. Stond me adblock aan.![]()
Ik vraag me alleen af of het nou werkt... Binnen hoeveel tijd wordt het bijgewerkt (de betaling)?
Misschien kunnen jullie ff kijken naar mijn site?
Bedankt!
idd, niet om je hoop de grond in te schoppen maar van een clan website zal je niet rijk worden. Misschie dat een clansite als die van SK met zn vele bezoekers veel kliks op zal brengen, maar de gemiddelde clansite zal niet genoeg generen om uitbetaald te krijgen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef Stretto het volgende:
[..]
Verwacht je nu serieus dat zo'n website geld opbrengt?![]()
Dat het een clansite is maakt niet zozeer uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:51 schreef Johnns het volgende:
[..]
idd, niet om je hoop de grond in te schoppen maar van een clan website zal je niet rijk worden. Misschie dat een clansite als die van SK met zn vele bezoekers veel kliks op zal brengen, maar de gemiddelde clansite zal niet genoeg generen om uitbetaald te krijgen.
en ik kan het weten, vroeger ook clansite gehad![]()
De ads lijken mij goed geintegreerd, weinig op aan te merkenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:31 schreef ARKON het volgende:
niet om het een en ander te spammen ofzo, maar omdat degene voor mij ook zijn site heeft neergezet en commentaar kreeg hoe hij het kon verbeteren wou ik dat ook even vragen.
www.happyserver.be dsu geen spam!
Van het happyserver domein wordt niets geindexeerd, ik zie nu dat het een frame is voor een ander domein waar het forum opstaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef ARKON het volgende:
1) hoezo kunnen de search engines niks met de source?
2) hoezo kunnen crawlers de content niet lezen?
thanks![]()
header.phpquote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef muhammad_ali het volgende:
De ads zitten er in nu. Ik weet alleen nog niet waar ik de metatags kan aanpassen in een wordpress weblog
Je zou het heel simpel kunnen oplossen door bij elke (of een groot deel) van de foto's te voorzien van commentaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef M3CABRIO het volgende:
Hi Ernest, ik zie dat je meer van websites weet dan ik
Zou je kunnen kijk wat mijn site aan optimalisatie kan doen in de header tags om in de search engines te komen, ik heb zo'n 300 visitors per dag, maar ik schat dat er maar een stuk of 10 via een engine binnen komen.
vooral de gallery zelf heeft geen enkel zoekwoord en omdat ik niet te veel durf te kloten in zo'n template hoor ik graag hoe het moet.
Overigens denk ik volgende maand weer te stoppen met Adsense, 200.000x 2 banners vertonen voor nog geen $100 gun ik de adverteerders van Google niet.
Thanks
Main Site: http://www.kuikens.com
Gallery: http://www.kuikens.com/pictures/
Ik raad het je niet aan omdat jij afhankelijk bent van de forum eigenaren dan, de kans dat er valse kliks etc zijn is zo groot dat het een risico is. En jij wordt dan gekickt van het Adsense programma.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef Johnns het volgende:
Ik heb binnen 1 week de beschikking over een dedicated server (in redbus) en dacht eraan om een gratis webhost te beginnen. natuurlijk met forums. ik weet zeker dat de bezoekers die dit zal aantrekken enorm zal zijn.
Denken jullie dat je hier aardig wat aan adsense mee kan verdienen?
Mja ok, jammer genoeg hebben we niet de tijd.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:01 schreef M3CABRIO het volgende:
Hi Stretto,
Commentaar mogen de mensen zelf geven, ik ben al tijd genoeg kwijt aan het fotograferen en uploaden.
Anders zou er onder elke pic mesothelioom advocaat komen te staan
De ads ernaast zetten past denk ik bij de meeste mensen niet op hun scherm, en ik zou bij God niet weten hoe ik dat in de pagina moet zetten.
Je hebt wel gelijk dat de ads niet echt opvallen, maar dat komt deels omdat ik me "schaam" voor die zooi.
Komend weekeinde wordt het weer druk op mijn site en zal ik als eenmalige test de banners knalgeel maken om te zien of mijn clickrate dan een stuk hoger komt dan 0,09%.
Zo niet is het einde oefening voor Google
We have all the time in the world.....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja ok, jammer genoeg hebben we niet de tijd.
Er zijn ook iets smallere ads van dat formaat, dus het zou wel moeten passen.
Achja schaam, jij moet toch ook iets terugverdienen voor de tijd en moeite die je erin steekt.
Dat zullen veel mensen echt wel snappen hoor. Maak je daar maar niet druk om.
Je kunt het idd proberen, gebruik anders de link kleur uit de startpost, die schijnt echt goed te werken omdat het standaard gebruikt wordt bij IE en veel mensen zijn dit gewend.![]()
Paar duizend euro per maandquote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
We have all the time in the world.....
Een paar (opvallende) banners vind ik niet erg, maar dan moet het ook een paar duizend pleuro per maand op leveren, en niet een paar tientjes.
Komende zomer bij nog wat meer traffic zal ik eens contact opnemen met de toko die o.a. de advo's op Fok regelt.
Mijn site heeft wel een voordeel en dat is goede content, over een maand ga ik al mijn pics in zelfs 2 megapixel online zetten en dan heb je gewoon iets unieks wat op zeker terugkerende bezoekers oplevert.
De eerste keer komen de mensen kijken om hun eigen smoel terug te zien, maar een redelijk percentage komt regelmatig terug om andere lekkere chicks of hunks te spotten (nu ben ik vooral gespecialiseerd in de chicks)
Maarja ze hebben sites met kwaliteit, jouw website is vooral een mja dumpplaats voor picca's. Geen toegevoegde waarde voor hun. Als je nu een community oid had dan was het interessanter.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:30 schreef M3CABRIO het volgende:
Ze hebben anders zelfs websites met minder views en bezoekers onder hun hoede.
In het uiterste geval dan maar zelf voor eigen pooier spelen en rechtstreeks een adverteerder zoeken.
Maar eerst ff groeien, pas vanaf 100GB per maand aan traffic begin ik me een beetje volwassen te voelen.
netjesquote:Op donderdag 27 april 2006 00:21 schreef Stretto het volgende:
[..]
Maarja ze hebben sites met kwaliteit, jouw website is vooral een mja dumpplaats voor picca's. Geen toegevoegde waarde voor hun. Als je nu een community oid had dan was het interessanter.
Ik heb 100gb in 5 dagen, wat ben ik dan?![]()
Hehe idd, achja mannenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:06 schreef M3CABRIO het volgende:
Mijn site wordt tzt een community van wankers schat ik zo in als ik de most viewed pics bekijk
Maar ben ook wel benieuwd waarmee je 600GB traffic per maand genereerd, heb ik weer een nieuw omzettarget.....
Veel bandbreedte is natuurlijk geen maat voor succes. Als jij graag pics van 1mb toelaat dan gaat dat natuurlijk snel. Ik las een paar posts terug dat je 300 bezoekers per dag hebt, dan is het wel erg apart dat je zo imens veel hits hebt. En nogmaals, verwacht geen goudmijn, met 300 bezoekers per dag mag je al lang dolblij zijn met $100 pm.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:56 schreef M3CABRIO het volgende:
Dat hele hitsgebeuren heb ik nooit begrepen, zit nu op 60K hits per dag tegenover 8K5 pageviews.
Alleen dat laatste cijfer hecht ik waarde aan.
Dat ieder menubalkje als hit telt kan ik nix mee.
35 dollarquote:
netjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Boink het volgende:
150 dollar met nog 2 dagen te gaanBegonnen op 6 april
mag ik misschien weten wat je site is?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef Boink het volgende:
150 dollar met nog 2 dagen te gaanBegonnen op 6 april
Mag je nu wel of geen partner programma's doen.quote:Het is niet toegestaan advertenties of zoekvakken van Google te plaatsen op webpagina's die advertenties of services bevatten die als concurrerend kunnen worden beschouwd. Als u ervoor hebt gekozen om inhoudsgerichte advertenties op uw website te plaatsen, zou dit hetzelfde inhouden als alle andere inhoudsgerichte advertenties of koppelingen op dezelfde pagina als de Google-advertenties. Hiertoe behoren ook advertenties die op Google-advertenties lijken of bij Google op uw site lijken te horen. Hoewel u advertenties direct op uw site mag verkopen, is het uw eigen verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat deze advertenties geen Google-advertenties nabootsen. Als u ervoor gekozen hebt om zoekservices van Google te ontvangen, dan geldt dit ook voor andere zoekservices op dezelfde site en zoekwoordgerichte advertenties die niet van Google afkomstig zijn. Koppelingen van partners of koppelingen met beperkte tekst zijn wel toegestaan.
Correctie: Ja het mag wel, zolang het NIET contextueel is. In andere woorden: de ads mogen zich niet aanpassen aan de inhoud. Dit brengt Adsense in de war en dat willen ze niet.quote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
ja dat denk ik dus wel, maar je mag geen google adsense style reclame blokken neerzetten zoals adbrite enzo.
kheb ook een vraagje, zijn er mensen die een adsense alternatief weten voor de wat minder legale sites? ik heb www.targetpoint.com ontdekt. deze laat alle sites ook torrent sites en links naar warez sites toe.
Zwart-wit gezien is een partner programma met een commerciele webboer welke aansluit bij de inhoud van je website dus contextueel....quote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
Correctie: Ja het mag wel, zolang het NIET contextueel is. In andere woorden: de ads mogen zich niet aanpassen aan de inhoud. Dit brengt Adsense in de war en dat willen ze niet.
Adbrite mag dus wel, zolang je de niet-contextuele versie gebruikt.
Eehm nee niet op die fiets.quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zwart-wit gezien is een partner programma met een commerciele webboer welke aansluit bij de inhoud van je website dus contextueel....
Sure?quote:Op zondag 30 april 2006 21:56 schreef Stretto het volgende:
[..]
Eehm nee niet op die fiets.
Ze bedoelen het zo: Als een ad zich op elke pagina aanpast aan de inhoud dan is het een probleem, zolang het overal hetzelfde is dan hebben ze er geen problemen mee.![]()
Als je doelt op de support afdeling van Adsense: Geen idee, ik zoek de meeste dingen gewoon zelf uit. Ik heb ze maar 1 keer hoeven raadplegen voor iets dat niet echt gerelateerd was aan Adsense zelf.quote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sure?
Want ze hebben we overal een mooi linkje naar mail staan, maar een antwoord krijg je daar niet op
Ik bedoel of je zeker bent dat een partner programma geen aanleiding is om je te schrappen. Ik vind de tekst namelijk zo algemeen dat het maar aan je interpretatie ligt hoe je het wil zien.quote:Op zondag 30 april 2006 23:44 schreef Stretto het volgende:
[..]
Als je doelt op de support afdeling van Adsense: Geen idee, ik zoek de meeste dingen gewoon zelf uit. Ik heb ze maar 1 keer hoeven raadplegen voor iets dat niet echt gerelateerd was aan Adsense zelf.
maar ik snap dat adbrite niet helemaal. ik wil gewoon reclame op mijn websitequote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
Correctie: Ja het mag wel, zolang het NIET contextueel is. In andere woorden: de ads mogen zich niet aanpassen aan de inhoud. Dit brengt Adsense in de war en dat willen ze niet.
Adbrite mag dus wel, zolang je de niet-contextuele versie gebruikt. Waarbij adverteerders dus ads inkopen, en je geen gebruik maakt van de ads van adbrite zelf.
Eehm Adbrite mag je ook gebruiken op torrentsites ed, dus ik zou gewoon Adbrite gebruiken
Ik heb genoeg website's gezien met Chitika en Adsense, en ik vind Chitika wel vallen onder een partner programma. Dus het zou wel mogenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoel of je zeker bent dat een partner programma geen aanleiding is om je te schrappen. Ik vind de tekst namelijk zo algemeen dat het maar aan je interpretatie ligt hoe je het wil zien.
De adsense support heb ik ook maar 1 keer gemailed.... en nooit antwoord gehad
Eehm nou kijk Adbrite werkt zo:quote:Op maandag 1 mei 2006 11:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
maar ik snap dat adbrite niet helemaal. ik wil gewoon reclame op mijn websiteniet wachten tot iemand er op klikt en dan ads daar gaat toevoegen ofzo...
Ik ga het gewoon proberen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik heb genoeg website's gezien met Chitika en Adsense, en ik vind Chitika wel vallen onder een partner programma. Dus het zou wel mogen
[..]
aaaaaaaaaaaah ok thnxquote:Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef Stretto het volgende:
Eehm nou kijk Adbrite werkt zo:
- Je kunt kiezen voor ads van Adbrite zelf, deze krijg je te zien als jij zelf geen adverteerders hebt. In principe heb je dus altijd ads!![]()
- Je kunt er ook voor kiezen om alleen ads te laten zien van adverteerders die bij jou ads inkopen, maar dit is voor de wat grotere sites.
maar ik ben vooral benieuwd naar de verdiensten... Heb al topic doorgelezen maar ik heb gemiddeld zo'n 700/800 bezoekers op mijn site per dag. moet ik die Google Ads dan gewoon ergens midden op de index-page neerzetten en maar kijken hoe het looptquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:34 schreef YoshiBignose het volgende:
tuurlijk waarom niet? gewoon proberen, als ze je bannen heb je pech
wat niet doen? Adsense op mijn site? waarom niet? denk je dat niet veel zullen klikken?quote:
Ja, Adsense op je website.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:02 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat niet doen? Adsense op mijn site? waarom niet? denk je dat niet veel zullen klikken?
ok.... Laatste vraag... hoezo zou ik geband worden terwijl je account gekeurd wordt? Dan krijg ik toch gewoon geen toestemming??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:38 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ja, Adsense op je website.
Je wordt geheid gebanned, en dan kan je gelijk doei zeggen tegen je inkomsten. Maar wat nog veel erger is je bent je account kwijt. Je moet vooral niet naar mensen zoals YoshiBignose luisteren.
Als je eenmaal je account kwijt bent dan kun je de komende jaren wel fluiten naar een nieuw account. En ik durf wel te wedden dat je het in de toekomst nodig zal hebben voor een andere website.
Dus wees verstandig en gebruik Adbrite oid als je het toch wilt proberen. En ga zoek eens wat website's op met meer info aangezien je er, van wat ik zie, niet veel koek van hebt gegeten
Ow je hebt je nog niet aangemeldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:05 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok.... Laatste vraag... hoezo zou ik geband worden terwijl je account gekeurd wordt? Dan krijg ik toch gewoon geen toestemming??
Ik heb me vanavond namelijk wél aangemeld en dan wordt me site binnen 2 dagen gekeurd. Verder heb ik geen porno op mijn site, er zijn alleen wél een aantal onderdelen 18+
Maargoed... als hij wordt goedgekeurd zal ik 't wel opzeggen
Zover ik weet alleen checks, heb ook alleen maar checks ontvangen en die geen paypal in account info.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef YoshiBignose het volgende:
kan adbrite alleen maar met cheques? of maken ze het geld over?
( en wat is je site als ik vragen mag?)
Alleen maar cheques, maar dat vind ik primaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef YoshiBignose het volgende:
kan adbrite alleen maar met cheques? of maken ze het geld over?
( en wat is je site als ik vragen mag?)
Nope, ik ben wel bezig met een nieuwe website die precies overeenkomt met waar dit hele topic over gaat. Ik zal de url wel een keertje posten als alles zover isquote:
flauw hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:03 schreef Stretto het volgende:
[..]
Nope, ik ben wel bezig met een nieuwe website die precies overeenkomt met waar dit hele topic over gaat. Ik zal de url wel een keertje posten als alles zover is![]()
Nouja kan toch gebeuren dat je niet zo'n grote site hebt..quote:Op zondag 7 mei 2006 18:52 schreef Astma-Forum het volgende:
Google Adsense op een website waar bijvoorbeeld 50 bezoekers per dag komen is écht zielig
Duidelijk dat jij dus zo'n geval bent. Een klein forum dat centjes wil verdienen door reclamequote:Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef YoshiBignose het volgende:
je naam, je sig, en de tekst boven je avatar naar een site vernoemen is ook zielig![]()
Persoonlijk vind ik het storend overkomen bij kleine sites. Ik snap de gedachte erachter wel hoor, maar zie niet zozeer de zin ervan in. Het levert immers maar weinig tot niets opquote:Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef ARKON het volgende:
[..]
Nouja kan toch gebeuren dat je niet zo'n grote site hebt..mja zelf heb ik niet zo'n grote site maar wel meer dan 1 bezoeker per jaar
![]()
Ik zie genoeg sites die maar 10+- bezoekers hebben per dag of zelfs minder
Ben ik niet met je eens. Ik heb 50-75 bezoekers per dag en heb iets van 40-50 euro per maand.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:52 schreef Astma-Forum het volgende:
Google Adsense op een website waar bijvoorbeeld 50 bezoekers per dag komen is écht zielig
Ach ben jij er zo een? Schrijf zelf eens ietsquote:
Hoewel het best mooi kan worden weergegeven vind ik het zelf 'not done' op zo'n klein forum als wij zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 20:46 schreef Stretto het volgende:
Op zo'n Astma forum kunnen ads echt geen kwaad; en mensen klikken er redelijk graag op.
Daarnaast brengen van die medische ads vast wel wat op per click
en voor YoshiBignose: www.dotlane.com![]()
alleen niet zo "aardig" voor je bezoekersquote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef CasB het volgende:
Ik moet zeggen dat de firefox-ref inkomsten dmv het Explorer Destroyer gebeuren best aardig zijn
Oh dat doe ik ook hoor, maar ik heb dan wel meerdere sitesquote:Op zondag 7 mei 2006 18:52 schreef Astma-Forum het volgende:
Mja efficiency is the key. Ik ga echt geen 3 uur zwoegen om een lapje tekst te schrijven voor een paar kliks. Tuurlijk kun je zeggen dat het ethisch niet verantwoord is, en daar heb je ook gelijk in dan. Maar ik zie wel hoe dit loopt. Mocht het aardig wat opleveren dan zal ik er echt niet wakker van liggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:58 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Ach ben jij er zo een? Schrijf zelf eens iets![]()
Of noem in ieder geval de bron, ik heb echt zo'n hekel aan mensen die klakkeloos posts van anderen overnemen om zo wat traffic te krijgen. Soms ben ik drie uur bezig om een post te schrijven en dan zie ik een week later dat deze zonder bron op 10 andere blogs staat.
Da's waar, maarja, dat is een keuze die ik maak en ook mijn eigen probleem als daardoor eventueel minder mensen op mn website komen...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:03 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
alleen niet zo "aardig" voor je bezoekers
Ach die bezoekers moeten niet zeuren. Als ze eens wisten hoeveel tijd er in een website gaat zittenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Da's waar, maarja, dat is een keuze die ik maak en ook mijn eigen probleem als daardoor eventueel minder mensen op mn website komen...
die nog in de maak was, nog even afwachten of het wat oplevertquote:Op zondag 7 mei 2006 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
is dit de site die je al had, of die nog in de maak was?
Dat recht heb je, het is ook maar net wat je doel is. Mijn doel is ook meer dan search engine traffic, dus vandaar. En het is wellicht niet "efficient" maar het blijft een feit dat unieke content toch het meeste opbrengt. En als je dan na drie uur zwoegen uiteindelijk op digg.com of slashdot komt is het nog goed voor je pagerank ookquote:Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja efficiency is the key. Ik ga echt geen 3 uur zwoegen om een lapje tekst te schrijven voor een paar kliks. Tuurlijk kun je zeggen dat het ethisch niet verantwoord is, en daar heb je ook gelijk in dan. Maar ik zie wel hoe dit loopt. Mocht het aardig wat opleveren dan zal ik er echt niet wakker van liggen.
Tuurlijk scoort eigen content altijd het beste, maar dat is vanzelfsprekend. En tuurlijk zal een plug op digg of slashdot er goed zijn voor je inkomsten + pagerank. Ik ben toch wel zeer benieuwd naar een van jouw websites.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:09 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Dat recht heb je, het is ook maar net wat je doel is. Mijn doel is ook meer dan search engine traffic, dus vandaar. En het is wellicht niet "efficient" maar het blijft een feit dat unieke content toch het meeste opbrengt. En als je dan na drie uur zwoegen uiteindelijk op digg.com of slashdot komt is het nog goed voor je pagerank ook![]()
Dit is wel een leuk tooltje http://www.webmastereyes.com/ voor je prquote:Op maandag 8 mei 2006 00:33 schreef ARKON het volgende:
Waar kan je je PR zien?
dat is dan best netjesquote:Op maandag 8 mei 2006 00:27 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik kwam er gister trouwens achter dat een van mijn andere websites PR 5 had, terwijl de website waar ik echt zoveel moeite in heb gestoken maar PR 4 heeft.
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:27 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik ben toch wel zeer benieuwd naar een van jouw websites.![]()
Probeer het hier eens: Google pagerank calculatorquote:Op maandag 8 mei 2006 00:33 schreef ARKON het volgende:
Waar kan je je PR zien?
Ik zie dat de pagerank van het Astma Forum slechts 3 isquote:Op maandag 8 mei 2006 00:41 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
Probeer het hier eens: Google pagerank calculator![]()
De PageRank van www.happyserver.be is: 3quote:Op maandag 8 mei 2006 01:53 schreef ARKON het volgende:
Hm, mijne is 5 :/ niet zo best dus
http://arkserver.servehttp.comquote:Op maandag 8 mei 2006 01:56 schreef Astma-Forum het volgende:
[..]
De PageRank van www.happyserver.be is: 3![]()
handigquote:Op maandag 8 mei 2006 02:30 schreef Stretto het volgende:
Ik zweer bij http://www.iwebtool.com/tools/![]()
Ja ik zag het al eerder deze week, hopelijk treden ze hard op tegen zulke praktijkenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef JortK het volgende:
Misschien leuk:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-onrustwekkend.html
He waarom verbaast mij dit niet
Onzin, dit wordt wel degelijk streng aangepakt door google.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
wel vreemd hé. dat soort rare praktijken worden niet aangepakt en een persoon met een mini-website klikt per ongeluk 2x op zijn eigen ads en wordt voor zijn leven gebanned![]()
zoals?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:40 schreef YoshiBignose het volgende:
ik ken genoeg van dit soort sites die al maanden bestaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |