Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Ik wil een soort van imdb site maar dan voor boeken maken. Ik ben opzoek naar een script dat mij ongeveer dezelfde mogelijkheden geeft als de imdb site, dus:
voting best 250 list inloggen om te kunnen voten en reageren en reageren!
Iemand een idee waar ik dat kan krijgen of kan kopen voor een hele schappelijke prijs??
Is er geen ander manier ofzo of een standaard scriptje voor want zelf ben ik niet goed genoeg in het scripten. En ik weet niet of ik iemand kan vinden die dat voor me wil doen.
als je dan slim bent koppel je ze ook aan het isbn nummer beetje net zoals dvd profiler, dan kanhet wel werken, de scripts zijn wel te koop, maar probeer iemand te krijgen die het samen met je wil doen, je kan wel een standaard iets hebben, maar je moet ook problemen kunnen oplossen en aanpassingen kunnen doen!
Ik wil het beginnen als een hobby. Iets om mee bezig te zijn en kijken waar het schip strandt maar ik ga er wel effort in steken zal ik maar zeggen. Wordt het nog wat... Dan is dat mooi meegenomen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Regel 1: Er komen pas kant en klare scripts voor [een soort website] als er al zoveel van die soorten website bestaan, dat je van zeer goede huize moet komen om er geld mee te verdienen.