Heb hem ook gisteren gekocht, gelijk met de zwarte ds. Heerlijke gameplay weer, zo als vanouds. Ben ik nog wat uren zoet mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef Karina het volgende:
Gisteren gekocht, het speelt heerlijk weg, als vanouds. De Mega Mario is een leuke toevoeging. Het enige minpuntje vind ik dat je niet overal kunt saven, wat wel kan bij Princess Peach. En de VIP code invoeren lukt mij niet, krijg steeds een foutcode.
More secrets!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.4colorrebellio(...)lenge-mode/#comments
En ik dcht dat ik alles gezien had met mn drie sterren savegame
Vroeger kon je helemaal niet savenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wel vervelend dat je niet op elk moment kunst saven![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je niet eerder hebt moeten walljumpen..?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mn zusje net moeten uitleggen hoe ze een walljump moet doenZe zat vast in 6-1 waar je ergens per se moet walljumpen.
Ow coolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger kon je helemaal niet saven
Maar speel m uit en je kan overal saven
Zo heb ik het ook gedaan, en doorgaan tot je 3 sterretjes achter je naam hebt hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow coolDan ga ik voor het uitspelen en daarna pas alle muntjes verzamelen
Niet om verder in een level te komen, wel om extra uitgangen en muntjes te verzamelen. maar daar is ze nog helemaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je niet eerder hebt moeten walljumpen..?![]()
Het is zeker een leuk spel, maar wel meer van hetzelfde met een paar leuke nieuwe toevoegingen, maar daar is het gewoon een 2D mario platformer voorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:20 schreef Pjotorzo het volgende:
Ik heb hem ook gehaald vandaag en reik nu tot World 3. Ik vind het een hele toffe game, maar vind vooralsnog ook dat de game iets mist wat Super Mario World bijvoorbeeld wel had.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een leuke game maar het mist toch iets van de magie die andere 2D Mario's wel hadden. Maar misschien is mijn oordeel nog iets te snel.
Ligt eraan wat je onder topper verstaat natuurlijk. Nintendogs en Brain Training zijn redelijk DS specifiekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef BMH het volgende:
Valt me wel op dat veel DS toppers maar bar weinig dual screen/touch screen action hebben. Daar moet Nintendo nog wel wat aan doen imo.
Ik bedoel meer de grote klassieke toppers als Mario kart, Advance Wars, Mario bros etc..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder topper verstaat natuurlijk. Nintendogs en Brain Training zijn redelijk DS specifiekBeide games werden over het algemeen goed ontvangen en verkopen veel.
Ik snap dat je dat bedoelt, maar met Zelda en FF zal daar wel verandering in komen. Zij zijn volledig met de stylus te spelen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de grote klassieke toppers als Mario kart, Advance Wars, Mario bros etc..
De games die atm goed gebruik maken van de special features van de DS zijn vaak alternatief tot japan-only-freaky.
Wich i totaly hate. In AC vind ik stylus (movement)controls al brak... Dus wil ik het helemaal niet in een zelda game.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat bedoelt, maar met Zelda en FF zal daar wel verandering in komen. Zij zijn volledig met de stylus te spelen.
*Eenschquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Wich i totaly hate. In AC vind ik stylus (movement)controls al brak... Dus wil ik het helemaal niet in een zelda game.
Oneensquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Eensch
Ik denk ook niet dat ik deze Zelda ga halen. FFIII is gelukkig menubased, dus dan kan een stylus prima en werkt het zelfs sneller dan zonder denk ik.
Eindbaas van lvl 3 halen als mini-mario (paarse paddo).quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
Misschien is het al langsgekomen maar hoe kom je in wereld 4? Via dat kanon uit wereld 3 soms? En moet je die halen via het level in dat huisje?
Gewoon de eindbaas verslaan of moet je via een andere uitweg het kasteel zien te verlaten, dat was namelijk in wereld 2 zo (in het mini-kasteeltje)quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Eindbaas van lvl 3 halen als mini-mario (paarse paddo).
Als je level 2 als mini haalt ga je naar lvl 3.. Als je em als groot haalt ga je naar level 4...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon de eindbaas verslaan of moet je via een andere uitweg het kasteel zien te verlaten, dat was namelijk in wereld 2 zo (in het mini-kasteeltje)
Als mini? Zo'n paarse paddo?? Dat heb ik niet gedaan en ging toch naar WERELD 3quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je level 2 als mini haalt ga je naar lvl 3.. Als je em als groot haalt ga je naar level 4...
Ik las het verkeerd
Voordat je naar de baas van lvl 2 gaat krijg je eerst een paar ? blokken. Daar zit de paarse (kleine) paddo in. Die moet je ook hebben om de laatste coin te kunnen pakken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als mini? Zo'n paarse paddo?? Dat heb ik niet gedaan en ging toch naar WERELD 3
Ik speel ACWW met de stylus, vind ik fijner werken dan met de D padquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Wich i totaly hate. In AC vind ik stylus (movement)controls al brak... Dus wil ik het helemaal niet in een zelda game.
Ik deed het met Mega Marioquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Maraca het volgende:
Argh.. ik haat dat eindlevel in W6met die bever in die tank.. ga steeds dood
![]()
Ja, daar heb ik me ook op zitten ergeren, gelukkig lukte het me met stom geluk om via een loop op hem te springen als zijn tank 3 hoog is. Want ik kan de triple of double jump ofzoiets echt niet uitvoerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Maraca het volgende:
Argh.. ik haat dat eindlevel in W6met die bever in die tank.. ga steeds dood
![]()
De levels zijn soms toch nog best moeilijk. Maar na een paar keer ben je er door heen. Maar de bosses zijn idd TE makkelijk. Had gedacht dat ik bij de eindbaas toch wel meerdere sub bazen zou zien en dat ik er wel een tijdje mee bezig zou zijn voordat ik hem verslagen had. Had hem dus al na de 2e keerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:24 schreef Pjotorzo het volgende:
Ik heb het nu op de makkelijkste manier uitgespeeld en het was een zeer vermakelijke rit. Ik vond wel dat ik via deze makkelijke route niet erg uitgedaagd werd, op world 8 na; dat was af en toe echt moeilijke platformactie! Ik heb ook het gevoel dat het spel, ondanks dat ik nog 2 worlds niet heb gehad korter aanvoelt/is dan voorgaande games van mario. En de bossfights zijn echt iets te simpel...
Maar een goede game, dat staat vast. Ik had er alleen denk ik toch wat meer van verwacht.
dat kan ik nog nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:51 schreef number50 het volgende:
het overal kunnen saven scheelt echt veel
/ tevens schaamteloze tvp
En dat terwijl ik gisteren dik ben ingemaakt door iemand die het spel nog niet eens heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind de multiplayer dingen in dit spel echt leukDie mingames ding lijkt een beetje op mario party, en die sterrenjacht is helemaal tof
Petje af hoor Nintendo!
precies, gewoon alle geheimen zoeken, dat is juist het leuke aan mario. het kan makkelijk zijn als je er door rent, maar juist die coins zoeken, alle levels unlocken etc etc is de uitdaging.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat hoort er gewoon bij. Als je niet van zulke shortcuts gebruikt wilt maken, kun je ze gewoon uit de weg gaan.
Ja, een speciale star world had ik nog wel verwacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:46 schreef HassieBassie het volgende:
Hetgene wat ik miste in Nsmb is iets als de special world uit Mario World. Frustrerend moeilijke levels dus, nsmb is wat dat betreft echt veeeel te makkelijk.
die stampsprong (springen en dan naar beneden drukken). Werkt prima.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef Chav het volgende:
AAAAAAARRRGGHHHHH !!!!! Hoe krijg ik in luigisnaam de eindbazen dood in mini-vorm om naar de onderste 2 wereldjes te gaan ?
Weet je dat zeker? Ik zoek me een ongeluk maar kan die alternatieve exit maar niet vinden.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:19 schreef Borizzz het volgende:
Je kunt voor wereld 7 ook in in wereld 4 bij het spookhuis voor een alternatieve exit kiezen. Kom je ook daar uit.
bij zo'n paddestoel op de wereldmap kun je er ook vaak eentje krijgenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:56 schreef eos het volgende:
Ik was er al bang voor.....de ellende is dat ik geen minimario meer kan vinden. Die moet ik zeker weer in een andere wereld zoeken?![]()
Een rode paddestoel. En dan moet je goed timen voor de mini paddo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
bij zo'n paddestoel op de wereldmap kun je er ook vaak eentje krijgen
L is genoeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:52 schreef Maraca het volgende:
whehe.. als je L+R ingedrukt houdt terwijl je een save game kiest kan je als Luigi spelen![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:52 schreef Maraca het volgende:
whehe.. als je L+R ingedrukt houdt terwijl je een save game kiest kan je als Luigi spelen![]()
Oké dank je wel! Ik dacht dat 't altijd na een wereld/level kon. Maar ja 't is een New SMB, dus anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt saven na kastelen. En als je een weg opent door er muntjes voor te betalen.
Nadat je de laatste eindbaas hebt verslagen, kun je altijd overal saven
Niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit met een probleem
IK ben nu W7 aan hret spelen, maar ik krijg geen nieuw level na het uitspelen van een ander level. Ik zit bij. IK speelde W7-4-W7-5-W7-6, toen ik W7-6 uitspeelde kreeg ik een pad tussen W7-4 en W7-6, en geen nieuw level. Ik heb verder geen alternatieve uitgangen ofzo gebruikt, of warps![]()
Je moet ook alle geheime level exits halenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:48 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb alle muntjes gehaalt maar heb nog 2 sterren achter mijn savegame hoe krijg ik de 3e ?
Zoeken naar extrauitgangenquote:
Hoe dan ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Nadat je de laatste eindbaas hebt verslagen, kun je altijd overal saven
Lees eens terugquote:Op zondag 16 juli 2006 20:27 schreef Evertjan het volgende:
druk op L+R en A+B en je kan met Luigi spelen
Oké, dank!quote:Op maandag 17 juli 2006 09:54 schreef Maraca het volgende:
Nee, NSMB heeft geen wifi, maar wel multiplayer
Zeker, 100%quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef jpg97 het volgende:
Is dit nou écht de moeite waard om er een DS voor te kopen?
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef jpg97 het volgende:
Is dit nou écht de moeite waard om er een DS voor te kopen?
Kasteel of toren spelenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:21 schreef Chav het volgende:
Hoe kan ik saven nu m`n paddestoelen op zijn ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |