Zeker weten, ik ben geen die hard DS-gamer maar op deze zit ik echt te wachten!quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:32 schreef Laton het volgende:
waarom komt ie niet gewoon op de cube godver de godver..ik wil 2d nostalgia in een huidig jasje
Dat is de GAMEBOY Player, voor GAMEBOY Games. De DS heeft twee schermen, das nogal moeilijk te emuleren op een TV.quote:
Same for me!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Zeker weten, ik ben geen die hard DS-gamer maar op deze zit ik echt te wachten!
als het dan toch speciaal om dit spel draait, kun je misschien beter even wachten op de Litequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:05 schreef CosmoKramer het volgende:
*kwijlt*
Deze game heeft me doen besluiten zometeen toch een ds te kopen.
ik vind het niet vernieuwend. lijkt erg op SMB1 en SMB3. maar een Mario 2D platformer is meteen de moeite waardquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het spel enigszins vernieuwend en/of de moeite waard?
Het is Mario, het is 15 jaar geleden dat er een 2D mario uitkwam. Kortom: Mario 2D platformer...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Is het spel enigszins vernieuwend en/of de moeite waard?
Eerste 2d mario in 15 jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:41 schreef Markster het volgende:
Jezus Christus, houdt dat gemelk van Nintendo dan nooit op ?
Nee.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:41 schreef Markster het volgende:
Jezus Christus, houdt dat gemelk van Nintendo dan nooit op ?
Omdat het mij irriteertquote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Maar waarom zouden ze er mee stoppen als het succesvol blijft?
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee.Maar waarom zouden ze er mee stoppen als het kwaliteitsspellen blijven?
hou toch op man, noem je dit nou echt kwaliteitsspellen? Tetris is nu ook al opnieuw uitgebracht op de DS, kom op man, hoeveel pokemon shit is er al? Ook tetrisvariantenquote:
Ik denk dat Nintendo's innovatie op het gebied van soft & hardware de ports en melkerij meer dan goed maakt.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Markster het volgende:
[..]
hou toch op man, noem je dit nou echt kwaliteitsspellen? Tetris is nu ook al opnieuw uitgebracht op de DS, kom op man, hoeveel pokemon shit is er al? Ook tetrisvarianten
Ja, dat zie je toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Markster het volgende:
[..]
hou toch op man, noem je dit nou echt kwaliteitsspellen?
Klopt, en lees voor de grap BMH's verhaaltje over hardware innonvatie eens.quote:Tetris is nu ook al opnieuw uitgebracht op de DS
Heel wat en ik heb nu al weer zin in Pokémon DS.quote:kom op man, hoeveel pokemon shit is er al?
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:56 schreef Markster het volgende:
[..]
hou toch op man, noem je dit nou echt kwaliteitsspellen? Tetris is nu ook al opnieuw uitgebracht op de DS, kom op man, hoeveel pokemon shit is er al? Ook tetrisvarianten
simpel = verkoop, simpel = prima, mario = super, super = mario, nintendo = goed bezig, sony = zuigendquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef Markster het volgende:
Zijn jullie nou zo simpel? of ben ik nou gewoon zo diepgaand?
Het is maar net wat je onder uit melken verstaat. Een zoveelste Splinter Cell met iets verbeterde graphics, een Fifa 2007 met idem graphics en wat nieuwere spelers, een zoveelste Need For Speed met een ander jasje. Als je spellen gaat overanalyseren is alles uitmelking.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef Markster het volgende:
Nee, wij zijn nostalgisch en houden van kwaliteitsgamesquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef Markster het volgende:
Man, start een topic in Klaagbaak ipv. in dit topic te zitten zeikenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef Markster het volgende:
Is dit het filmpje met Mario's nieuwe moves?quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:37 schreef Evertjan het volgende:
staat in een nieuw gameplay filmpje op de website van Mario DS http://mario.nintendo.com/
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:21 schreef Evertjan het volgende:
ik vind de muziek juist leuk lekker retro, alleen het geluid van die muntjes word ik al helemaal blij
Schat,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Man, start een topic in Klaagbaak ipv. in dit topic te zitten zeiken![]()
Ik zal iig. mijn vriendin eventjes mentaal voorbereiden dat ze straks haar DS een tijdje moet missen![]()
Jij slaapt de komende week op de bankquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:55 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Schat,
Ik ben bang dat als ik deze game heb, dat jij mijn DS voorlopig niet krijgt
Nee, ga jij nou maar weer lekker Final fantasy deel driehonderdvijfenveertig spelen op je PS2, of tekken 8, ...quote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef Markster het volgende:
helemaal gelijk.,. maar NIKS tegen Final Fantasy.. aub zegquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:05 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Nee, ga jij nou maar weer lekker Final fantasy deel driehonderdvijfenveertig spelen op je PS2, of tekken 8, ...
Waarom wordt alleen nintendo deze shit verweten? Het is niet alsof zij de enige zijn die "melken". Daarnaast is "melken" IMHO geen "melken" als de gameplay steeds veranderd. De main chars. blijven wel hetzelfde, maar geen één zelda die ook maar een BEETJE op elkaar leek qua spel.nintendo
FTW
DSquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Koop een DS voor jezelf, kun je nog multiplayeren ook.
- Offtopic -quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:31 schreef Liquidist het volgende:
[..]
helemaal gelijk.,. maar NIKS tegen Final Fantasy.. aub zeg
quote:9.0 Presentation
The only letdown is that the extras are recycled mini-games from Super Mario 64 DS. Outside of that, this game is ridiculously well designed.
9.0 Graphics
Really slick hybrid 2D/3D engine enables level designers to pull off some awesome effects and gameplay elements, stuff that just weren't possible back in the 2D days.
9.0 Sound
Classic Mario soundtrack with the enhancement of Mario vocals to begin and cap off each level.
10 Gameplay
Absolutely brilliant platforming action that takes what Nintendo's built an empire on, and adding so much more to it. It's not a tremendous challenge, but the game is fun as hell from start to end.
9.0 Lasting Appeal
If you just want to blow through the game from first castle to final battle, it's over in just a few hours. But there's so much more, including hidden levels and single cart multiplayer challenges.
9.5 OVERALL
quote:I'm not trying to spoil my review ahead of time or anything (seeing as it is a while off)... but the music is fantastic, the visuals are beautiful, the controls and gameplay are spot-on, the level designs are masterful, and--one of the greatest aspects of the game--the CHALLENGE. That classic Mario Bros challenge is FINALLY back, something that was sorely absent from Super Princess Peach, and that many felt really hurt the game. Well, not to worry--starting at around World 3, especially if you are collecting all of the star coins, things in New Super Mario Bros start to feel like they have that old-school difficulty again. Thank you, Nintendo!
die lukte me eigenlijk primaquote:Op zondag 7 mei 2006 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Die was best te doen. Mario World was veel lastiger qua uitspelen, met al die secrets.
Wereld 8 van SMB3 kon ik vroeger nooit uitspelenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:44 schreef speknek het volgende:
Waarschijnlijk was je bij Mario Bros. 3 dan gewoon nog te jong.
Alle Mario's waren binnen twee uur uit te spelen ongeveer, wat dat betreft is de vijf/zes uur van New Super Mario Bros een aardige verbetering.
Dat valt ongeveer samen met de release van de DS Lite! is er al een bundel aangekondigd?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
30 juni
Hoezo dan als ik vragen magquote:Op maandag 8 mei 2006 09:51 schreef mordradead het volgende:
Kutspel.
quote:
Ik heb drie van de acht werelden gedaan binnen drie kwartier. Nu wordt het wel steeds pittiger, maar ik reken op niet meer dan 6 uur. Er zijn wel een hele hoop secret levels en zelfs werelden die je niet hoeft te doen (en die ik ook nog niet heb gedaan) dus dat verhoogt de speelduur behoorlijk. Dan kom je vast wel boven de 10 uit, denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe kort precies? qua speellengte te vergelijken met welke mario bros game?
Eigenlijk niet zo gek anders dan de andere Mario's lijkt me dus. Je kunt alle Mario's snel uitspelen, maar de lol zit er in om alle geheime uitgangen en zo te vinden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb drie van de acht werelden gedaan binnen drie kwartier. Nu wordt het wel steeds pittiger, maar ik reken op niet meer dan 6 uur. Er zijn wel een hele hoop secret levels en zelfs werelden die je niet hoeft te doen (en die ik ook nog niet heb gedaan) dus dat verhoogt de speelduur behoorlijk. Dan kom je vast wel boven de 10 uit, denk ik.
Da's wel te doen dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb drie van de acht werelden gedaan binnen drie kwartier. Nu wordt het wel steeds pittiger, maar ik reken op niet meer dan 6 uur. Er zijn wel een hele hoop secret levels en zelfs werelden die je niet hoeft te doen (en die ik ook nog niet heb gedaan) dus dat verhoogt de speelduur behoorlijk. Dan kom je vast wel boven de 10 uit, denk ik.
Ik hoop het, ik heb het oder nummer alsnog vermeld in een nieuw mailtje.... Maar als ze echt moeilijk doen en niet het spel sturen, dan kan ik het geld toch terug laten storten op mijn rekening ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
da's vast wel goed te zetten. stuur een mailtje waarin je dit uitlegt en vermeld je rekeningnummer
nope, je kan alleen incasso's storneren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
dan kan ik het geld toch terug laten storten op mijn rekening ?
Worstcase scenario: Dit was een donatie van 44,99 ..... LOL...... Aan een gameswinkel, nouja dan wacht ik wel een maand op de PAl versie die ik dan weer ouderwets in de winkel koop , New Mario Bros is voor mij ook wel ¤ 84 waardquote:
Omdat ik genoeg te gamen heb momenteelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom niet nu al? Daar is het spel reeds verschenen.
Even mn vraag herhalen..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef King_of_cubes het volgende:
Eventjes een vraagje, ik denk dat ik dit spel wil gaan importeren omdat ik m dan veel eerder heb. Maar hoe kan ik dat het beste doen? Welke verzendwijze dus, dat ik geen belasting krijg. En is mijn mario dan compatible met de "europese" versie? dit ivm multiplayer
Soms is dvdboxoffice goedkoper, alleen moet je daar tering veel langer wachten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.vgp.ca
Dat is de beste site om online games te kopen. Snel. Duidelijk. Goedkoop.
En hoe kun je het beste je games laten verzenden zonder dat je belasting/invoerrechten erover moet gaan betalen? ik dacht een tijdje geleden te lezen dat je bij een bepaalde methoder minder kans had om te moeten betalen.quote:
Je bedoelt 'laatste keer dat ik niet nadenk bij een rekening betalen'.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
STOM STOM STOM STOM
Geld overgemaakt naar de rekening, vergeten het order nummer erbij te vermelden, ik dacht dat de link met de bestelling automatisch gemaakt zou worden, net zoals bij bol.com. Nu heb ik dus 44,99 euro gedoneerd aan DIMPLUS, laatste keer dat ik online bestel bij een website anders dan bol.com oid....
Whahahaha , so truequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef JK het volgende:
[..]
Je bedoelt 'laatste keer dat ik niet nadenk bij een rekening betalen'.
Bel gewoon DimPlus op en leg het uit man, dan krijg je 'm zo toegestuurd als ze de administratie nakijken.... of als je zo makkelijk bent met geld doneren, wil ik je wel mn rekeningnr toe mailen.
Ok jong, wat jij wilquote:Op zondag 21 mei 2006 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, its not a bad joke![]()
Lougie is goed![]()
Het is Luigiquote:Op zondag 21 mei 2006 02:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo dan, geef dan uitleg ???
Ben jij dit soms![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, its not a bad joke![]()
Lougie is goed![]()
Je bedoelt die paar uurtjes waarin je de game uitspeeltquote:Op zondag 21 mei 2006 13:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Vanavond haal ik hem op. Ik kijk al maanden uit naar deze titel, dus die paar uurtjes overleef ik nog wel.
Ach, als dat hele vermakelijke uurtjes zijn boeit me dat niet zo. Leuke platform games speel ik sowieso wel vaker. Ik heb sowieso nooit verwacht dat het een heel uitgebreid spel zou worden. De allereerste Mario game was ook een spel waar je snel doorheen speelde, maar je bleef wel telkens terugkomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt die paar uurtjes waarin je de game uitspeelt
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordigquote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach, als dat hele vermakelijke uurtjes zijn boeit me dat niet zo. Leuke platform games speel ik sowieso wel vaker. Ik heb sowieso nooit verwacht dat het een heel uitgebreid spel zou worden. De allereerste Mario game was ook een spel waar je snel doorheen speelde, maar je bleef wel telkens terugkomen.
Inmiddels heb ik hem al eventjes gespeeld en ik vermaak me er prima mee. Heerlijke nostalgische gameplay, maar tegelijk ziet het er erg flitsend uit.
super mario world is 15 jaar oudquote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordig
Dan is het de beste 2D platformgame van dit moment. Mensen die er doorheen rushen kunnen nooit alles gezien hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordig
De gameplay van de klassieke Mario vind ik gewoon tijdloos. Net zoals het nu nog steeds leuk kan zijn om een game als Pong of Tetris te spelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Plots voel ik me heel oudquote:
Ik wel, eerste level meteenquote:http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=920787&topic=28146166
-Amstelveenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Pronk het volgende:
Dit spel MOET ik hebben, wanneer kan ik het kopen in Nederland?
Je hebt maar geduld jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
ik moest hem vandaag binnen krijgen maar het kwam niet
Nope, ook al op.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
zuiderpark-computers.nl
Ok, die zag ik nog niet staan. Bedankt !quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
da's de eu versie. de us hebben ze nog wel
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=79748
Dat vind ik dus niet, je moet een x aantal werelden spelen voor je kan saven, dat maakt hem niet geschikt als casual game, voor mij zeker een minpunt. Princess Peach is btw geweldig!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zit nu in wereld 8 en heb hem dus bijna uitgespeeld. Echt een leuk spel voor korte sessies. Hoewel ik sowieso nooit heel lang achter elkaar speel.
Door dit spel zit ik eraan te denken om Princess Peach ook maar te kopen. Ik wil meer, meer, meer Mario platform.
NSMB is op het moment toch de enige DS game die ik speel. dan kan je de ds gewoon dichtklappen en verder spelen wanneer je dat wiltquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, je moet een x aantal werelden spelen voor je kan saven, dat maakt hem niet geschikt als casual game, voor mij zeker een minpunt. Princess Peach is btw geweldig!
Je kunt behoorlijk vaak saven, dus ik heb er geen probleem mee eigenlijk. Ik zorg ook gewoon dat ik genoeg starcoins heb zodat ik makkelijk kan saven (net zoals Roy). Of ik klap m'n DS even dicht.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, je moet een x aantal werelden spelen voor je kan saven, dat maakt hem niet geschikt als casual game, voor mij zeker een minpunt. Princess Peach is btw geweldig!
Deed ik ook. Gelukkig kun je als je het spel hebt uitgespeeld gewoon overal savenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bewaar die bordjes waar je Star Coins voor betaald gewoon voor het moment dat ik wil saven. Ik speel verschillende DS games door elkaar namelijk, Brain Age, Mario en Tetris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
Ik heb al een sleutelhanger maar de bijbehorende ferrari laat nog op zich wachtenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe unlock je die geheime levels? Er loopt geen pad op de wereldmap naar toe.
Is het net als bij Mario World dat sommige levels een geheime uitgang hebben, of unlock je die pas bij het uitspelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:43 schreef HassieBassie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EditZo snel mogelijk heeft er iig niets mee te maken.. Gewoon je ogen open houden in een level & zeker ook op de world map.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
In wereld 7 ging ik in een level via de normale uitgang, en kreeg ik ineens een sneaky route erbij? Na ja, misschien was het wel niet de normale uitgangquote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk heeft er iig niets mee te maken.. Gewoon je ogen open houden in een level & zeker ook op de world map.
1 |
RE4... nu!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef JK het volgende:
Ik heb 'm ook net binnen gekregen !
Ik ga alleen eerst nog even Battlefield 2 doen en daarna er rustig voor zitten.
Heb ook Resident Evil 4 binnen gekregen, van de week dan nog Project Rub en vrijdag nog Tourist Trophy PS2 halen.. pffff. geen tijd om fatsoenlijk te gamen..
Moet ik nog aan beginnen...moet de eerste slechterik nog tegen komen....maar die zit al vrij vroeg in het begin geloof ikquote:
Het is natuurlijk een overbodige vraag, maar ik wil het toch zeker weten: de us-versie is gewoon te spelen op een eu-DS ? Of anders: import games uit de us zijn gewoon te spelen op een eu-DS ?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
da's de eu versie. de us hebben ze nog wel
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=79748
Ik had hem ook voor 40 euro bij de Nedgame.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:11 schreef JK het volgende:
Ik heb 'm ook bij Zuiderpark vandaan.... snelle levering, duidelijke statusupdates, servicegericht...
En nog goedkoper (nu 40 euro) dan straks als de EU versie uit is in de normale winkels.. die zal wel 44,95 worden.
Waarschijnlijk omdat de fabrieken ze niet snel genoeg maken voor volledige leveringenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze dit soort spellen hier uberhaupt later uitbrengen.
vertalingen naar deutsch en francais enzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik had hem ook voor 40 euro bij de Nedgame.
Ik snap niet waarom ze dit soort spellen hier uberhaupt later uitbrengen.
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Tof, Luigi is ook speelbaar in 1P mode ontdekte ik net.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef BMH het volgende:
[..]nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
ik dacht in 5 levels zorgen dat je als eerste een bepaald aantal sterren hebt verzameld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:34 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oké wat kan je dan o.a. allemaal doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. vraagje over wereld 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big dick.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]Dat kan wel in meer levels, maar ik heb een save-fetishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok dat snap ik maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ok dat snap ik maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Snap je nou waarom ik weinig BF2 speel?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe kunnen jullie het spel al hebben ??
Dat is de multiplayer die idd 5 mins leuk is. De leuke multiplayer in mario zijn de minigamesquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik dacht in 5 levels zorgen dat je als eerste een bepaald aantal sterren hebt verzameld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |