En hoe kun je het beste je games laten verzenden zonder dat je belasting/invoerrechten erover moet gaan betalen? ik dacht een tijdje geleden te lezen dat je bij een bepaalde methoder minder kans had om te moeten betalen.quote:
Je bedoelt 'laatste keer dat ik niet nadenk bij een rekening betalen'.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef LrdMetalSonic het volgende:
STOM STOM STOM STOM
Geld overgemaakt naar de rekening, vergeten het order nummer erbij te vermelden, ik dacht dat de link met de bestelling automatisch gemaakt zou worden, net zoals bij bol.com. Nu heb ik dus 44,99 euro gedoneerd aan DIMPLUS, laatste keer dat ik online bestel bij een website anders dan bol.com oid....
Whahahaha , so truequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:51 schreef JK het volgende:
[..]
Je bedoelt 'laatste keer dat ik niet nadenk bij een rekening betalen'.
Bel gewoon DimPlus op en leg het uit man, dan krijg je 'm zo toegestuurd als ze de administratie nakijken.... of als je zo makkelijk bent met geld doneren, wil ik je wel mn rekeningnr toe mailen.
Ok jong, wat jij wilquote:Op zondag 21 mei 2006 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, its not a bad joke![]()
Lougie is goed![]()
Het is Luigiquote:Op zondag 21 mei 2006 02:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo dan, geef dan uitleg ???
Ben jij dit soms![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, its not a bad joke![]()
Lougie is goed![]()
Je bedoelt die paar uurtjes waarin je de game uitspeeltquote:Op zondag 21 mei 2006 13:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Vanavond haal ik hem op. Ik kijk al maanden uit naar deze titel, dus die paar uurtjes overleef ik nog wel.
Ach, als dat hele vermakelijke uurtjes zijn boeit me dat niet zo. Leuke platform games speel ik sowieso wel vaker. Ik heb sowieso nooit verwacht dat het een heel uitgebreid spel zou worden. De allereerste Mario game was ook een spel waar je snel doorheen speelde, maar je bleef wel telkens terugkomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je bedoelt die paar uurtjes waarin je de game uitspeelt
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordigquote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach, als dat hele vermakelijke uurtjes zijn boeit me dat niet zo. Leuke platform games speel ik sowieso wel vaker. Ik heb sowieso nooit verwacht dat het een heel uitgebreid spel zou worden. De allereerste Mario game was ook een spel waar je snel doorheen speelde, maar je bleef wel telkens terugkomen.
Inmiddels heb ik hem al eventjes gespeeld en ik vermaak me er prima mee. Heerlijke nostalgische gameplay, maar tegelijk ziet het er erg flitsend uit.
super mario world is 15 jaar oudquote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordig
Dan is het de beste 2D platformgame van dit moment. Mensen die er doorheen rushen kunnen nooit alles gezien hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
De allereerste Mario game is alleen wel 15 jaar oud. Je moet kijken naar de standaards van tegenwoordig
De gameplay van de klassieke Mario vind ik gewoon tijdloos. Net zoals het nu nog steeds leuk kan zijn om een game als Pong of Tetris te spelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Plots voel ik me heel oudquote:
Ik wel, eerste level meteenquote:http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=920787&topic=28146166
-Amstelveenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Pronk het volgende:
Dit spel MOET ik hebben, wanneer kan ik het kopen in Nederland?
Je hebt maar geduld jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
ik moest hem vandaag binnen krijgen maar het kwam niet
Nope, ook al op.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
zuiderpark-computers.nl
Ok, die zag ik nog niet staan. Bedankt !quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
da's de eu versie. de us hebben ze nog wel
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=79748
Dat vind ik dus niet, je moet een x aantal werelden spelen voor je kan saven, dat maakt hem niet geschikt als casual game, voor mij zeker een minpunt. Princess Peach is btw geweldig!quote:Op zondag 28 mei 2006 01:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zit nu in wereld 8 en heb hem dus bijna uitgespeeld. Echt een leuk spel voor korte sessies. Hoewel ik sowieso nooit heel lang achter elkaar speel.
Door dit spel zit ik eraan te denken om Princess Peach ook maar te kopen. Ik wil meer, meer, meer Mario platform.
NSMB is op het moment toch de enige DS game die ik speel. dan kan je de ds gewoon dichtklappen en verder spelen wanneer je dat wiltquote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, je moet een x aantal werelden spelen voor je kan saven, dat maakt hem niet geschikt als casual game, voor mij zeker een minpunt. Princess Peach is btw geweldig!
Je kunt behoorlijk vaak saven, dus ik heb er geen probleem mee eigenlijk. Ik zorg ook gewoon dat ik genoeg starcoins heb zodat ik makkelijk kan saven (net zoals Roy). Of ik klap m'n DS even dicht.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:22 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, je moet een x aantal werelden spelen voor je kan saven, dat maakt hem niet geschikt als casual game, voor mij zeker een minpunt. Princess Peach is btw geweldig!
Deed ik ook. Gelukkig kun je als je het spel hebt uitgespeeld gewoon overal savenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik bewaar die bordjes waar je Star Coins voor betaald gewoon voor het moment dat ik wil saven. Ik speel verschillende DS games door elkaar namelijk, Brain Age, Mario en Tetris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |